abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117886338

Laatste posts:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Er komen op die manier meer dan 10 ploegen niet slecht uit dat rapport omdat ze op de één of andere manier worden genoemd. Het rapport toont alleen aan dat Leinders hielp met toedienen en dat er zeker één ploeggenoot (Rasmussen, wat een nieuws) ook aan dat spul zat. Wat hier nieuw aan is, mag je mij nu vertellen. Dat er een dopingprogramma was bij Rabo is COMPLEET verzonnen door de Nederlandse media, want dat staat nergens in de verklaringen van Leipheimer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet, ik vind het wel logisch dat bij de Nederlandse pers de focus op de Nederlandse renners en ploegen ligt
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef matthijst het volgende:
George Hincapie: "In 1995 there appeared to me to be a major change in the peloton. It was becoming very difficult to keep up, and I learned later that the reason was the widespread use of EPO, a banned blood oxygen booster for which there was, at the time, no effective doping test. As the speed of the peloton increased we seemed to be confronted with the choice to use EPO or not performing well in races."
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dekker zegt zelf nog steeds dat Chechini niks met doping te maken heeft en dat hij het van iemand kreeg die je "dichter bij moest zoeken". Ook Hamilton heeft in zijn boek aangegeven dat Cecchini niks met doping te maken heeft en enkel trainingsschema's maakte, hetzelfde geldt voor Jacksche.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zo logisch zelfs dat er dingen verzonnen worden om het groter te maken? Dat vind ik dus niet logisch.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat jij logisch vindt moet jij weten, over dingen verzinnen heb ik het niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef baggerbaas het volgende:
Dat email verkeer tussen Armstrong en Stefano Ferrari _O-

"And personal thanks for killing that Garmin" :D
pi_117886366
De Nederlandse media zijn steeds kritisch, zien rook, nog geen laaiend vuurtje en wil Rabo zien hangen op een of andere manier. Er zijn vragen over de voortzetting van de sponsoring en men is kritisch over de reactie van Rabo op dit stuk.

Maar uiteindelijk moeten de Kerckhoffsen van deze wereld eens onderzoeksjournalistiek gaan bedrijven, iets wat ze al lang hadden moeten doen. Zorg dan eens dat het echt boven tafel komt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117886425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef baggerbaas het volgende:
Dat email verkeer tussen Armstrong en Stefano Ferrari _O-

"And personal thanks for killing that Garmin" :D
Las het ook al ja. :D

Ik kan mij die etappe niet meer herinneren, had al teruggezocht maar ik denk dat ze Vande Velde in de vernieling reden die etappe? :) Want Wiggins finishte ook wel aardig hoog, maar kan mij niet voorstellen dat de Ferrari's oud zeer hadden met Wiggins op dat moment...

'Hey, will your dad sign a statement that he and I never engaged in 'systematic' doping?' :')_
Jack does it in real time...
pi_117886480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef marcodej het volgende:
Maar uiteindelijk moeten de Kerckhoffsen van deze wereld eens onderzoeksjournalistiek gaan bedrijven, iets wat ze al lang hadden moeten doen. Zorg dan eens dat het echt boven tafel komt.
Kunnen ze niet, want ze zijn blij dat ze hun vriendjes hebben waardoor ze zo nu en dan nog een nieuwtje kunnen brengen in hun krantje.
pi_117886622
Er wordt overigens wel degelijk verklaard door Leipie dat Leinders 'het dopingprogramma van Rabo runde.' Die verklaring van Leipie zijn wel zijn woorden, en niet een interpretatie van het USADA van zijn woorden.

Hoe je het dopingprogramma van Rabo moet interpreteren, en wat het precies inhield. is weer een ander verhaal. Misschien was het niet meer dan een Leinders die oogluikend de ruimte kreeg van de leiding om doping naar eigen inzicht toe te dienen, misschien zat het dieper en was het meer georganiseerd. En dat moet onderzocht worden. Het woord 'dopingprogramma' verstoord.
pi_117886886
Kunnen ze ook niet zo'n rapportje samenstellen over de Spaanse nationale voetbalploeg.
Get it and Bet it
pi_117886908
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef SteveBudin het volgende:
Kunnen ze ook niet zo'n rapportje samenstellen over de Spaanse nationale voetbalploeg.
+ Nadal.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:58:56 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117886930
Team GB in het fietsen mag er ook wel bij
pi_117887043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
Team GB in het fietsen mag er ook wel bij
Is daar aanleiding toe dan? Zijn er bepaalde geruchten? Zijn de namen van Britten genoemd in één of ander onderzoek?

Zo niet, dan is het nergens voor nodig, i.t.t. de namen die daarvoor werden genoemd.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:09:00 #10
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_117887245
Wat men zegt over Armstrong die een vinger in de pap had bij de UCI en andere instanties, wordt ook weleens gezegd over Barcelona.

En het feit dat bijvoorbeeld een Serena 'opeens' een paar maanden out is omdat ze in een glasscherf trapte (of wat was dat toen), doet me ook de wenkbrauwen fronsen.

Het wielrennen is altijd maar de zondebok maar ik wil nou ook weleens weten wat er in al die andere sporten gebeurt. Het corruptieverhaal zal daar echter net zo goed opgaan, waardoor veel onder het tapijt wordt gemoffeld.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:09:28 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117887263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Is daar aanleiding toe dan? Zijn er bepaalde geruchten? Zijn de namen van Britten genoemd in één of ander onderzoek?

Zo niet, dan is het nergens voor nodig, i.t.t. de namen die daarvoor werden genoemd.
Jij vond hun dominantie op de Olympische Spelen normaal? Ja ze hadden een hele goeie fietsenmaker
pi_117887374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij vond hun dominantie op de Olympische Spelen normaal? Ja ze hadden een hele goeie fietsenmaker
De Britse baanploeg domineert al vele jaren, niet alleen dit jaar. Niet zo gek ook als je het budget van het Britse baanwielrennen afzet tegenover dat van andere landen. Het verschil is gigantisch.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:15:17 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_117887443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bolt ook gelijk maar aan de schandpaal nagelen dan? En Phelps ook? En Isinbayeva?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_117887489
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bolt ook gelijk maar aan de schandpaal nagelen dan? En Phelps ook? En Isinbayeva?
Is toch wel wat anders dan de prestatie's van Wiggins en Froome, ook buiten de spelen om en hun dokter wordt bovendien genoemd in het rapport.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:17:38 #16
284411 crew  heywoodu
pi_117887525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Is toch wel wat anders dan de prestatie's van Wiggins en Froome, ook buiten de spelen om en hun dokter wordt bovendien genoemd in het rapport.
Nou ja, Phelps heeft het zwemmen 10 keer meer gedomineerd dan Wiggins en Froome het wielrennen...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:18:27 #17
284411 crew  heywoodu
pi_117887553
Ik vraag me nog steeds af waarom Schleck op een foto staat bij dat rapport, en waarom zijn hoofd niet weggehaald is, zoals bij sommige anderen :P
pi_117887565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Schleck op een foto staat bij dat rapport, en waarom zijn hoofd niet weggehaald is, zoals bij sommige anderen :P
Je bedoelt op die foto's bij Motoman?
pi_117887616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, Phelps heeft het zwemmen 10 keer meer gedomineerd dan Wiggins en Froome het wielrennen...
Hij heeft toch ook niet een paar weken voor en een paar weken na de OS nog een ander 3 weken durend zwem event volledig gedomineerd?

Ik vraag het even want ik heb van zwemmen echt 0 verstand dus zou nog best kunnen :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:20:15 #20
284411 crew  heywoodu
pi_117887619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Je bedoelt op die foto's bij Motoman?
Deze foto:

http://d3epuodzu3wuis.cloudfront.net/FA+Exhibit+B+-+photo.pdf
pi_117887632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Hoofd van Voigt is toch ook niet weggehaald?
pi_117887634
quote:
Verder sluit hij af met de bizarre zin: 'Cancellara resuscitated at Tour de Suisse?!!!!' (!)

Cancellara won toen de TdS in 2009, maar was hij een keer zo diep gegaan dat hij alleen wat zuurstof nodig had of was hij echt out toen een moment na de finish? :o Dat gerucht heb ik nooit gehoord... Het kan ongelukkig woordkeuze in het Engels zijn, maar anders is het een aardig bizar iets.

Waar zie jij die zin? Kan ik niet goed vinden namelijk! Ik denk dat het betekent dat hij een nieuwe bloedzak heeft gekregen.

Het verheugt me trouwens om te zien dat ik hier nu erkentenis krijg voor mijn cynische opmerking over het falen van Armstrongs ploeg in de Weening-etappe van 2005! Cynisme is blijkbaar dichter bij de waarheid in het wielrennen dan je zou denken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:22:13 #23
284411 crew  heywoodu
pi_117887696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij heeft toch ook niet een paar weken voor en een paar weken na de OS nog een ander 3 weken durend zwem event volledig gedomineerd?

Ik vraag het even want ik heb van zwemmen echt 0 verstand dus zou nog best kunnen :P
Hij heeft naast 18 Olympische titels ook nog 26 wereldtitels gepakt :+

WK duurt weliswaar geen 3 weken, maar ik denk dat je wel kunt zeggen dat hij het jarenlang toch gedomineerd heeft :P

Enfin, gaat offtopic zo.
pi_117887699
quote:
Ga hier maar eens kijken. Is als ik het goed heb afkomstig uit het boek van Hamilton.

http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?t=18552
pi_117887958
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse media zijn steeds kritisch, zien rook, nog geen laaiend vuurtje en wil Rabo zien hangen op een of andere manier. Er zijn vragen over de voortzetting van de sponsoring en men is kritisch over de reactie van Rabo op dit stuk.

Tenenkrommende vraagstelling, gisteren bij Nieuwsuur. Wat moet er nog gebeuren voor u wel de stekker eruit trekt?

Dat ze gewoon eens een keer het nieuws brengen ipv het nieuws proberen te creëren!
pi_117888267
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Waar zie jij die zin? Kan ik niet goed vinden namelijk! Ik denk dat het betekent dat hij een nieuwe bloedzak heeft gekregen.

Het verheugt me trouwens om te zien dat ik hier nu erkentenis krijg voor mijn cynische opmerking over het falen van Armstrongs ploeg in de Weening-etappe van 2005! Cynisme is blijkbaar dichter bij de waarheid in het wielrennen dan je zou denken.
Die opmerking herinner ik me nog en vond ik erg interessant, gewoon omdat het toen al vrij plausibel klonk.

Ook aandoenlijk vind ik Boogerd die nog steeds roept dat hij niks gebruikte en er allemaal niets van wist, tussen de renners met te strakke bandjes, bloedbankbezoeken, vermiste Denen, Ferrariklanten en spuitende Leipos door.
Neil LOVES Carrots!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:01:32 #27
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117889157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef vivelafete het volgende:
Tenenkrommende vraagstelling, gisteren bij Nieuwsuur. Wat moet er nog gebeuren voor u wel de stekker eruit trekt?
Hoezo, kost allemaal handen vol geld en of je nou als bank geassocieerd moet willen worden met 1 grote dopingbende is maar de vraag :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_117889280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De mail op pagina 21, van 30 juni 2009.

Wanneer Stefano Ferrari de concurrenten bespreekt voor de komende Tour, noemt hij in de laatste regel dus 'Cancellara resuscitated at TdeSuisse?!!!!'

Vond ik wel opvallend, al was de winst van Cance in de TdS dat misschien ook wel. Zou kunnen dat hij toen al heeft 'getankt' en er een nieuwe zak bloed inging inderdaad. Cance reed toen bij Saxo, dus wat samen 'trainen' met de Schlecks kan het misschien verklaren... :P
pi_117889318
Tweet Danny Nelissen
@dnelissen: Advocaat LA: "Lance was een van de beste of zelfs de beste renner van zijn generatie. Hij streed met gelijke wapens." http://t.co/bhU9Y46N

Zo eindelijk is het hoge woord er uit
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:08:13 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117889369
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:36 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Die opmerking herinner ik me nog en vond ik erg interessant, gewoon omdat het toen al vrij plausibel klonk.

Ook aandoenlijk vind ik Boogerd die nog steeds roept dat hij niks gebruikte en er allemaal niets van wist, tussen de renners met te strakke bandjes, bloedbankbezoeken, vermiste Denen, Ferrariklanten en spuitende Leipos door.
Liegen gaat wennen, zelfs zo dat je er zelf ook echt in gaat geloven.
pi_117889394
quote:
Devolder en Van den Broeck: "Niets gemerkt"

Jurgen Van den Broeck en Stijn Devolder reden drie jaar of meer onder leiding van Johan Bruyneel. Ze reageren allebei op dezelfde manier op het rapport van Usada. "Ik kan het amper geloven", zegt Devolder. Van den Broeck: "Ik heb nooit iets gezien of gehoord."
De zaak-Armstrong

Stijn Devolder reed van 2004 tot en met 2007 voor US Postal en Discovery Channel, de ploeg van Johan Bruyneel en Lance Armstrong. "Ik ben geschrokken, want ik heb daar nooit iets van gemerkt."

"Ik kan amper geloven dat dit klopt. Er werd ons altijd op het hart gedrukt dat we binnen de lijntjes moesten kleuren", zegt Devolder. "Het team droeg clean wielrennen hoog in het vaandel."

"Ik maakte natuurlijk nooit deel uit van de Tour-ploeg, maar ik kan me ook geen enkel positief geval binnen de ploeg voor de geest halen. Dit heeft veel weg van een afrekening."

Van den Broeck: "Nooit iets gemerkt"
Jurgen Van den Broeck reed van 2004 tot 2006 met hetzelfde shirt als Lance Armstrong. "Ik heb nooit iets gemerkt dat niet door de beugel kon", zegt de huidige renner van Lotto-Belisol.

Van den Broeck maakte zijn profdebuut bij US Postal. "Ik heb nooit iets gehoord of gezien. Ik was toen amper 21 en reed een ander programma dan de grote namen van de ploeg. Hoop en al reed ik een keer of drie samen met Armstrong."

"Ik werd geduldig en respectvol behandeld door Dirk Demol, altijd op het gemak, niets forceren. Dat was ideaal voor een jonge renner met ambitie voor het rondewerk."

"Armstrong was en is een voorbeeld"

Jurgen Van den Broeck wil Armstrong nu niet afvallen. "Wat training en werkijver betreft was en is hij voor mij nog altijd een voorbeeld. Hoe hij de Tour voorbereidde, dwong mijn respect af."

"Dat Armstrong niet over dezelfde kam geschoren wordt als de getuigen, vind ik niet fair", zegt Van den Broeck. "De rest betoont nu spijt, maar ze hebben wel hun hele carrière veel geld verdiend. Een beetje flauw, vind ik."

"Het is onzin dat koersen zonder doping toen niet kon. Er waren er die voor doping kozen, een menselijke beslissing. Ze moeten er de gevolgen van dragen."

Sporza
Och Stijntje toch :')
pi_117889401
Hein Verbruggen :')

pi_117889491
quote:
"Dat Armstrong niet over dezelfde kam geschoren wordt als de getuigen, vind ik niet fair", zegt Van den Broeck.
Wat een onzin ook weer. :')

Lance heeft namelijk inderdaad ook dat grote geld verdiend, maar ook nog eens mensen aangeklaagd, lastig gevallen en helemaal nooit iets toegegeven. Daarom wordt hij dus op deze manier aangepakt en niet zoals z'n luitenanten die wel onder ede hun verklaring hebben gegeven en toegegeven hebben dat ze valsspeelden...

En Devolder, tsja, ze moesten de overmacht van de Tour-ploeg in die jaren niet te groot laten worden natuurlijk, daarom werd hij nooit geselecteerd! ^O^ Lag niet aan Devolder, maar als hij in het A-team zou geplaats worden dan kon Lance zelf natuurlijk wel inpakken... :P
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:15:35 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117889579
Zijn er ook Belgen die wel normaal reageren op dit nieuws? :')
pi_117889643
quote:
Rasmussen zwijgt over Rabo
door Raymond Kerckhoffs
Peking - Michael Rasmussen, die op 12 november Rabobank treft in de rechtszaal van
Arnhem, wilde geen commentaar geven op de aantijgingen van Levi Leipheimer over
een dopingprogramma binnen de Rabo-ploeg.
"Zolang de rechtszaak speelt, ga ik niet in op zaken die binnen de Rabobank-ploeg
speelden", aldus de Deen. Juist de rechtszaak rond Rasmussen lijkt met deze
verklaring van Leipheimer een ander gezicht te krijgen. Dit aangezien de betrokken
personen van Rabobank nu opnieuw aangeven nergens van op de hoogte te zijn
geweest.
Het uit de Tour de France van 2007 halen van geletruidrager Rasmussen was tot
dusverre het dieptepunt in de Rabobank-wielergeschiedenis. Niet de vraag waar de
Deen in de aanloop naar de Tour verbleef moet echter centraal worden gesteld, maar
de vraag hoe het kwam dat hij zijn gele trui zo gemakkelijk kon verdedigen. Daarvoor
moet hij gedurende de Ronde medische hulp binnen de ploeg hebben gehad.

De Commissie Vogelzang, die deze affaire onderzocht, trok destijds de voorbarige
conclusie
dat er geen structureel gebruik van doping binnen de Rabobank-wielerploeg
was.
Kerckhoffs :')
pi_117889703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kerckhoffs :')
Ja echt, het levert een stortvloed aan belachelijk slechte journalistiek op en niemand die daar eens een vraag bij stelt :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:44:13 #37
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117890422
quote:
Rudy Pevenage: 'Verbaasd hoe ver het bij Armstrong ging'

'Ik ben er wel van geschrokken hoe ver er in de organisatie van dopinggebruik bij US Postal gegaan werd', reageerde Rudy Pevenage donderdag in het VRT-programma Terzake op de dopingzaak rond Lance Armstrong.

Pevenage werd in 2006 zelf ontslagen bij T-Mobile toen zijn pupil Jan Ullrich betrokken bleek in de dopingzaak Operacion Puerto en gaf later toe dat hij als tussenpersoon tussen Ullrich en de Spaanse arts Eufemiano Fuentes fungeerde.

'Ik was maar kruimeldief'
'Als jullie nu stellen dat ik maar een kruimeldief was in vergelijking met de gangsters rond Armstrong, kan ik me daar wel in vinden', aldus Pevenage. 'Toen ik woensdagavond hoorde dat het rapport van het Amerikaanse antidopingagentschap op het net stond, heb ik er vier uur lang in gelezen. Ik schrok toch wel van de inhoud. Het verbaasde me hoe ver men bij het team van Armstrong ging. Het was ook vreemd dat ze zo lang met EPO konden blijven werken, terwijl wij al strikt gecontroleerd werden.'

'Alles veranderde met komst Bruyneel'
'Het verklaart natuurlijk de resultaten. Voor hij ziek werd, was Armstrong een goede renner die de dag na een bergetappe wel eens een tourrit kon winnen, maar een goed klassement rijden zat er niet in. Het was dan ook moeilijk te begrijpen dat hij na zijn ziekte zeven keer de Tour won. Alles veranderde met de komst van Johan Bruyneel.'

'Monddood gemaakt'
'Ik heb het destijds best moeilijk gehad toen Ullrich en ik uit het peloton gezet werden. Daar komt bij dat je ook monddood gemaakt wordt. Als je je gedacht wil zeggen, wordt je als een gefrustreerde mens afgeschilderd. Dus zwijg je maar. Als je dan ziet dat de anderen gewoon voortdoen, vraag je je toch wel eens af waarom jij thuis in de zetel zit.'

'Nu is het aan de UCI'
Of Armstrong zijn zeven tourzeges moet kwijtspelen, is aan de UCI om te beslissen. Ik denk nu niet dat de nummers twee zitten te springen om ze over te nemen. Ook het lot van Bruyneel is in handen van de UCI. Ik vraag me af hoe lang hij nog kan blijven ontkennen. Het lijkt me sterk dat hij nog een toekomst in het wielrennen heeft.'
Bron: Nieuwsblad

Aldus de begeleider van Jan UIlrich die het Telekom/T-Mobile-systeem probeert te bagatelliseren. Het US-Postal systeem was misschien wel goed opgezet, maar het Telekom/T-Mobile-systeem zou er best in de buurt kunnen komen gezien de connectie met de Universiteit van Freiburg.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:09 #38
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_117890556
Vooral triest vind ik dat jan en alleman alles wat in dat USADA-rapport staat klakkeloos voor waarheid aanneemt.
pi_117891118
Ze moeten die anti-doping bureau's eens goed onderzoeken want persoonlijk geloof ik die instantie's voor geen meter. Het is toch erg vreemd dat men zo weinig mensen betrapt. Als men sport schoon wil krijgen dan moet er iets gedaan worden aan de opsporing en de straffen, zolang landen zelf belang hebben bij goede sporters uit hun land kun je geen sporter vertrouwen tenzij er een internationaal deskundig bureau komt en internationale handhaving. Men moet niet alleen de sporters controleren maar ook de medici, andere deskundigen en ook de organisatoren.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:06:49 #40
66825 Reya
Fier Wallon
pi_117891126
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:07:18 #41
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117891145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Zelva het volgende:
Vooral triest vind ik dat jan en alleman alles wat in dat USADA-rapport staat klakkeloos voor waarheid aanneemt.
Het zijn verklaringen onder ede, veel onderzoekwerd gedaan door federaal rechercheur Novitzky die wel werd afgeblokt (rara door wie) waarna USADA zich op de zaak richtte. Jij denkt dat al die renners zich een gevangenisstraf willen riskeren omdat ze Lance een peer willen stoven door valse verklaringen af te leggen?
Marion Jones die heeft bv. 6 maanden kunnen zitten door zulke valse verklaringen.

Die cartoon ^O^
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:07:51 #42
14505 OProg
A Life in Music
pi_117891161
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:06 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:11:14 #43
66825 Reya
Fier Wallon
pi_117891275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hein Verbruggen :')

[ afbeelding ]
Hein is inderdaad ook wel behoorlijk door het ijs gezakt. Zover hij dat natuurlijk al niet was.
pi_117891461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:01 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hoezo, kost allemaal handen vol geld en of je nou als bank geassocieerd moet willen worden met 1 grote dopingbende is maar de vraag :)
Dan moet de Rabobank daar vooral zelf even rustig over nadenken. Die pushende suggestieve vragen vind ik behoorlijk storend.

Sowieso vind ik het storend dat journalisten zo nodig hun eigen mening en suggestieve gedachtes willen integreren in nieuwsartikelen danwel interviews. Het lijkt er nu op dat de media gelijk weer een val van de Raboploeg wil zien. Dat is niet wat ze moeten willen, ze moeten nieuws brengen.
pi_117891795
Danny Nelissen had het er al eerder over, maar dan in vage bewoordingen dat hij wat had gezien dit voorjaar. Gisteren in het Oog kwam hij daarop terug en ging er dieper op in. Hij had dit voorjaar een Amerikaanse auto bij het hotel van een ploeg zien staan die het nieuwste dopingspul aan de man aan het brengen was. Hij wilt de naam van de ploeg nog niet noemen, maar als niemand vanuit de ploegen zelf ingrijpt en echt eens alle schroom van zich af gooit (zo interpreteerde ik het althans), dan gaat hij het gewoon roepen in de media.

Ben nu wel benieuwd om wat voor ploeg het gaat. En sowieso vind ik dat hij het gewoon moet roepen. Hij zal wel bang zijn om aangeklaagd te worden voor laster ofzo.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:28:18 #46
28167 matthijst
pi_117891909
Ik snap alleen niet waarom iedereen opeens zo verontwaardigd is over hoe USPS het geregeld had; beetje bloed afnemen en weer toedienen, wat testosteronpleisters en een olijfoliemixje. Een beetje EPO om de transfusies te verdoezelen.
Het is allemaal niet toegestaan, maar toch ook geen rocket science; bedoel: als je dan van plan bent om te gaan dopen lijkt dit me toch een vrij normale gang van zaken?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:31:43 #47
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_117892033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef TheArt het volgende:
Danny Nelissen had het er al eerder over, maar dan in vage bewoordingen dat hij wat had gezien dit voorjaar. Gisteren in het Oog kwam hij daarop terug en ging er dieper op in. Hij had dit voorjaar een Amerikaanse auto bij het hotel van een ploeg zien staan die het nieuwste dopingspul aan de man aan het brengen was. Hij wilt de naam van de ploeg nog niet noemen, maar als niemand vanuit de ploegen zelf ingrijpt en echt eens alle schroom van zich af gooit (zo interpreteerde ik het althans), dan gaat hij het gewoon roepen in de media.

Ben nu wel benieuwd om wat voor ploeg het gaat. En sowieso vind ik dat hij het gewoon moet roepen. Hij zal wel bang zijn om aangeklaagd te worden voor laster ofzo.
Raar verhaal, waar kan ik dit terug luisteren?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:32:24 #48
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117892061
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:28 schreef matthijst het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen opeens zo verontwaardigd is over hoe USPS het geregeld had; beetje bloed afnemen en weer toedienen, wat testosteronpleisters en een olijfoliemixje. Een beetje EPO om de transfusies te verdoezelen.
Het is allemaal niet toegestaan, maar toch ook geen rocket science; bedoel: als je dan van plan bent om te gaan dopen lijkt dit me toch een vrij normale gang van zaken?
Nu stel je het wel te simpel voor. Anders hadden ze ook geen dokter onder de arm genomen. Je moet alles perfect timen en doseren want anders werkt het niet of wordt je gepakt. Dit alles dan ook nog eens coördineren zodat niemand het doorheeft. Vooral tijdens de Tour, daar zijn echte thrillers uitgezweet behalve voor Armstrong dan die 'regelde' het dan wel als er iets werd opgemerkt.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:33:57 #49
28167 matthijst
pi_117892120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:32 schreef kl1172 het volgende:
Nu stel je het wel te simpel voor. Anders hadden ze ook geen dokter onder de arm genomen. Je moet alles perfect timen en doseren want anders werkt het niet of wordt je gepakt. Dit alles dan ook nog eens coördineren zodat niemand het doorheeft. Vooral tijdens de Tour, dat zijn echte thrillers dat daar uitgezweet zijn.
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het proces op zich simpel is, maar als je het doet, doe het dan goed :)
Dus zijn die renners en ander wielervolk die nu in de pers zo verbaasd lopen doen het echt, of spelen ze het allemaal?

Heb nu aardig wat van die depositions gelezen en er komt toch wel uit naar voren dat doping in het Europese peloton vrij normaal was (vergeleken met de VS, als je die lui mag geloven). Als dat zo'n beetje een publiek geheim onder renners was, waarom dan de geschoktheid dat Armstrong en z'n team de dopingpraktijken het best hadden uitgewerkt :D
pi_117892148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Raar verhaal, waar kan ik dit terug luisteren?
Site van Radio 1 en dan links even 11 oktober 23.00 terugluisteren. Het hele stuk met Wintels, Nelissen en Chevrolet zit vanaf een minuut of 15 ofzo.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:35:45 #51
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117892182
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het proces op zich simpel is, maar als je het doet, doe het dan goed :)
Dus zijn die renners en ander wielervolk die nu in de pers zo verbaasd lopen doen het echt, of spelen ze het allemaal?
Ik moet zeggen dat Armstrong het wel goed deed. Testen omzeilen 'East German'-style.

In Spanje hebben ze er wel redelijke lange tijd laks omgesprongen met de dopingcontroles, daarom dat in Europa waarschijnlijk meer werd gebruikt in het peleton dan in Amerika. Want over alle sporten bekeken blijft Amerika volgens mij toch koning onder de koningen als het doping betreft.
pi_117892247
De druiven zijn zuur bij de tegenstand :')

quote:
Pevenage: wilden allemaal recept Armstrong
ANP | Gepubliceerd op 12 oktober 2012, 12:33 PARIJS - De dominantie van de Amerikaan Lance Armstrong dwong ook andere wielrenners om verboden middelen te gebruiken. Dat zegt de Belg Rudy Pevenage, de voormalige mentor van de Duitse renner Jan Ullrich, vrijdag in de Franse krant L'Equipe.

,,We wilden allemaal hetzelfde recept als Armstrong. Het is toch ook niet raar dat ook zijn rivalen van toen, Botero, Beloki, Sevilla, Ullrich, Basso, Hamilton, Vinokoerov, allemaal van hun voetstuk zijn gevallen? Ze wilden het allemaal net zo doen als hij. Maar ze hadden niet dezelfde middelen tot hun beschikking en werden ook niet zo beschermd.''

Ullrich, die een schorsing heeft opgelegd gekregen vanwege doping, eindigde drie keer als tweede achter Armstrong. ,,Nu kan men wel zeggen dat we allemaal het slachtoffer zijn geworden van Armstrong en zijn ploegbaas Johan Bruyneel'', stelt Pevenage.

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)aal-recept-Armstrong
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:37:44 #53
28167 matthijst
pi_117892256
Is Landis de enige bron van het verhaal over die payoff van UCI na een positieve test van Lance?
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)+Floyd+Affidavit.pdf
Da's toch wel de gast die ik het minst vertrouw van al die lui. Vies ratje volgens mij.

Mooi dat ze nu allemaal lopen te janken. Boehoe, het was Armstong. Mooiste stukje tot nu toe van die gast die helemaal para werd toen ze zijn bloed weer terug injecteerden na een paar weken wegeweest te zijn: daar zijn die sukkels toch ook zelf bijgeweest :'( :'(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:40:18 #54
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117892387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef matthijst het volgende:
Is Landis de enige bron van het verhaal over die payoff van UCI na een positieve test van Lance?
http://d3epuodzu3wuis.clo(...)+Floyd+Affidavit.pdf

Da's toch wel de gast die ik het minst vertrouw van al die lui. Vies ratje volgens mij.
Na Hamilton's boek te hebben gelezen heb ik die gedachte niet meer van Landis. Misschien dat Hammilton's boek ook wel te 'gekleurd' is misschien niet. Ontkennen ontkennen ontkennen is de enige standaard taktiek bij positieve testen al sinds het begin.
pi_117892657
Ik denk oprecht dat dit de wielrensport voor mij verpest -O- Ik kon er altijd van genieten, maar dit... Live Strong, de ironie ;(
pi_117892891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef Tchock het volgende:
Ik denk oprecht dat dit de wielrensport voor mij verpest -O- Ik kon er altijd van genieten, maar dit... Live Strong, de ironie ;(
Maar had je dan echt geen enkel vermoeden dat dit zich allemaal afspeelde destijds? Dat is wel heel naïef dan. Dit lag er zo dik bovenop, er was alleen altijd te weinig bewijs voor.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:51:02 #57
28167 matthijst
pi_117892923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Na Hamilton's boek te hebben gelezen heb ik die gedachte niet meer van Landis. Misschien dat Hammilton's boek ook wel te 'gekleurd' is misschien niet. Ontkennen ontkennen ontkennen is de enige standaard taktiek bij positieve testen al sinds het begin.
Ah, boek ga ik zsm ook ff lezen!
pi_117892960
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar had je dan echt geen enkel vermoeden dat dit zich allemaal afspeelde destijds? Dat is wel heel naïef dan. Dit lag er zo dik bovenop, er was alleen altijd te weinig bewijs voor.
Let wel dat ik nogal jong ben voor Armstrong's eerste overwinningen. Maar dan nog. Ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat het een paar slechteriken waren, dat de meerderheid daar niet aan deed. En dat er nog helden waren in de wielersport. Niets van dat alles is waar, het is één rotte bende. :r
pi_117893213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Let wel dat ik nogal jong ben voor Armstrong's eerste overwinningen. Maar dan nog. Ik verkeerde altijd in de veronderstelling dat het een paar slechteriken waren, dat de meerderheid daar niet aan deed. En dat er nog helden waren in de wielersport. Niets van dat alles is waar, het is één rotte bende. :r
Daarvan was juist al jaren en jaren duidelijk dat het juist andersom het geval was. Het was juist het merendeel dat er aan meedeed en enkelingen die het weigerden. Daarom dat ik het een beetje naïef vond, want dit was de afgelopen jaren ook al duidelijk.

Dat het op dit moment niet meer op zo'n grote schaal verkeerd gaat, lijkt me duidelijk. In hoeverre het oude patroon helemaal is losgelaten, moet nog blijven, maar het was een rotte bende lijkt me dan beter op zijn plaats.
pi_117893264
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Daarvan was juist al jaren en jaren duidelijk dat het juist andersom het geval was. Het was juist het merendeel dat er aan meedeed en enkelingen die het weigerden. Daarom dat ik het een beetje naïef vond, want dit was de afgelopen jaren ook al duidelijk.
Het is in zekere zin ook wel naïef. Of in elk geval iets niet willen zien.
quote:
Dat het op dit moment niet meer op zo'n grote schaal verkeerd gaat, lijkt me duidelijk. In hoeverre het oude patroon helemaal is losgelaten, moet nog blijven, maar het was een rotte bende lijkt me dan beter op zijn plaats.
Hoezo 'lijkt je dat duidelijk'? Waarom kan het nu niet zo makkelijk als dat blijkbaar in 2009 nog kon? Enkel en alleen omdat er nu niemand meer echt overheerst?
pi_117893393
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is in zekere zin ook wel naïef. Of in elk geval iets niet willen zien.

[..]

Hoezo 'lijkt je dat duidelijk'? Waarom kan het nu niet zo makkelijk als dat blijkbaar in 2009 nog kon? Enkel en alleen omdat er nu niemand meer echt overheerst?
Vooral omdat het onderhouden van zo'n systeem binnen de ploeg me tegenwoordig onmogelijk lijkt. Veel te risicovol. Renners moet het echt meer individueel gaan zoeken.
pi_117893438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vooral omdat het onderhouden van zo'n systeem binnen de ploeg me tegenwoordig onmogelijk lijkt. Veel te risicovol. Renners moet het echt meer individueel gaan zoeken.
Het leek mij tien jaar geleden ook onmogelijk, en dat was het dus absoluut niet. Zoals ik al zei, de sport is ongeveer hier mee verpest. Voor mij, bedoel ik. In plaats van afvragen welke renner gebruikt is het nu de vraag wie dat niet doet. Ik richt wel een Rode Lantaarn-supportersclub op ofzo.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:04:40 #63
28167 matthijst
pi_117893468
Zijn bloedtransfusies icm. minimale EPO doses ondertussen al wel te detecteren, of nog steeds niet? En die pleisters... en olie?

Indien niet te detecteren dan wordt het nog gewoon gebruikt lijkt me.
pi_117893488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het leek mij tien jaar geleden ook onmogelijk, en dat was het dus absoluut niet. Zoals ik al zei, de sport is ongeveer hier mee verpest. Voor mij, bedoel ik. In plaats van afvragen welke renner gebruikt is het nu de vraag wie dat niet doet. Ik richt wel een Rode Lantaarn-supportersclub op ofzo.
Ach, in het wielrennen wordt er tenminste gecontroleerd
pi_117893490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef matthijst het volgende:
Zijn bloedtransfusies icm. minimale EPO doses ondertussen al wel te detecteren, of nog steeds niet?
De grap is natuurlijk dat dat in Armstrongs tijd ook al prima te detecteren was.
pi_117893498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ach, in het wielrennen wordt er tenminste gecontroleerd
In tegenstelling tot ... ? En dan nog, wat maakt dat nou uit? :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:06:02 #67
28167 matthijst
pi_117893515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
De grap is natuurlijk dat dat in Armstrongs tijd ook al prima te detecteren was.
Huh? Ik lees steeds dat transfusies niet te vinden, of iig niet te bewijzen zijn?
Alleen EPO in grote dosis tot 1990, of wat was het en daarna overgestapt op transfusies icm pleisters en 'olie'?

Of bedoel je dat ze gewoon vaker hadden moeten controleren en Armstrong ze ontdook.
pi_117893571
quote:

[..]

In tegenstelling tot ... ? En dan nog, wat maakt dat nou uit? :')
Maakt behoorlijk veel uit, of heb je liever een oneerlijke sport maar wat we niet weten, deert niet?

En in andere sporten wordt ook gecontroleerd maar lang niet zo strikt als in het wielrennen. En als je ziet wat voor straffen daar worden uitgedeeld als het al niet onder tafel wordt weggemoffeld....
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:07:54 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117893595
quote:

[..]

Het punt is dat je bij die Rode Lantaarn jongens en meisjes ook niet weet of ze schoon waren, er komt echt wel talent en hard werken bij kijken en misschien ontbreekt het juist daaraan bij die categorie.
pi_117893607
quote:

[..]

Dan ligt dan inderdaad aan jouw naïviteit. Het grote verschil is dat destijds niets uitkwam. Tegenwoordig komt haast alles in de openbaarheid. Je hebt het bloedpaspoort en andere zaken. Tijden zijn niet te vergelijken. Daarmee zeg ik absoluut niet dat doping uitgebannen is, verre van want dat is een utopie, maar de tijd van nu vergelijken met die van 10 jaar terug vind ik quatsch.
pi_117893614
quote:

[..]

Wim Vansevenant ^O^
pi_117893679
Zou het verhaal van F. Schleck dan misschien toch kloppen? :D

http://www.wort.lu/en/vie(...)d&utm_medium=twitter
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:11:27 #73
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117893729
quote:

[..]

Er is altijd wel juridisch getouwtrek geweest toen. Zijn de testen betrouwbaar, niet betrouwbaar? bv. Rutger Beke die van nature veel rode bloedlichaampjes had waardoor de EPO test niet kon toegepast worden in 2005. tja, dan is het terug naar de tekentafel voor de dopinglaboratoria.
pi_117893749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef matthijst het volgende:

[..]

Huh? Ik lees steeds dat transfusies niet te vinden, of iig niet te bewijzen zijn?
Alleen EPO in grote dosis tot 1990, of wat was het en daarna overgestapt op transfusies icm pleisters en 'olie'?

Of bedoel je dat ze gewoon vaker hadden moeten controleren en Armstrong ze ontdook.
Armstrong kocht waarschijnlijk mensen bij de controlerende instanties om zodat hij wist op welke dagen gecontroleerd zou worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maakt behoorlijk veel uit, of heb je liever een oneerlijke sport maar wat we niet weten, deert niet?
Nee, dat maakt helemaal geen reet uit. Het gaat namelijk niet om andere sporten. Wat een rare instelling is het om te zeggen Armstrong lichtte wel de hele wielerwereld op, maar in het Judo kunnen ze er ook wat van hoor! :')
pi_117893770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Er is altijd wel juridisch getouwtrek geweest toen. Zijn de testen betrouwbaar, niet betrouwbaar? bv. Rutger Beke die van nature veel rode bloedlichaampjes had waardoor de EPO test niet kon toegepast worden in 2005. tja, dan is het terug naar de tekentafel voor de dopinglaboratoria.
Ja, ik bedoel ook niet te zeggen dat Armstrong een rotte appel op een verse hoop is. Meer dat de hele sport kwaadaardig is.
pi_117893822
Trouwens, Smeets insinueerde gister bij DWDD dat Armstrong beschermd werd door mensen op presidentieel niveau, hoe denken jullie daar over?
pi_117893902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:

Nee, dat maakt helemaal geen reet uit. Het gaat namelijk niet om andere sporten. Wat een rare instelling is het om te zeggen Armstrong lichtte wel de hele wielerwereld op, maar in het Judo kunnen ze er ook wat van hoor! :')
Kijk nog eens naar je posting die ik quote en waar ik op reageer
Ik vind namelijk dat het behoorlijk wat uitmaakt in hoeverre er op doping gecontroleerd wordt.
pi_117893950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kijk nog eens naar je posting die ik quote en waar ik op reageer
Ik vind namelijk dat het behoorlijk wat uitmaakt in hoeverre er op doping gecontroleerd wordt.
Ik zeg iets over de wielersport en de staat waar in die verkeert, en jij zegt 'maar er wordt ten minste gecontroleerd' :') Dat doet er niets toe!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:17:49 #79
28167 matthijst
pi_117893976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Smeets insinueerde gister bij DWDD dat Armstrong beschermd werd door mensen op presidentieel niveau, hoe denken jullie daar over?
Verbruggen?
Die zal er wel mee te maken hebben gehad lijkt me.
Rook --> vuur.
pi_117893993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg iets over de wielersport en de staat waar in die verkeert, en jij zegt 'maar er wordt ten minste gecontroleerd' :') Dat doet er niets toe!
Ah, ok, dus we volgen alleen wielrennen en verder geen enkele andere sport,

Ben gekanker van lui zoals mijn broertje op het wielrennen best zat namelijk, en die volgt het niet eens
pi_117894006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Verbruggen?
Rook --> vuur.
Nee, hij had het over Clinton, Bush junior en senior en Obama.
pi_117894022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Verbruggen?
Rook --> vuur.
Van welk land is Verbruggen president geweest? Wielerland? :P
pi_117894025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah, ok, dus we volgen alleen wielrennen en verder geen enkele andere sport,
Wat 'we' doen weet ik niet, maar ik heb het in elk geval nergens anders over.
pi_117894036
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef alpeko het volgende:

[..]

Van welk land is Verbruggen president geweest? Wielerland? :P
President van de UCI ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:20:45 #85
28167 matthijst
pi_117894090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef Tchock het volgende:
President van de UCI ;)
Precies ;)
Smeets doet nogal graag interessant met z'n Amerikaanse gezwam, dus zou kunnen dat ie dat bedoelde dacht ik. Heb het zelf niet gezien, maar Bush, Obama en Co lijkt me stug, wat moeten die met een dopende wielrenner?
pi_117894111
Dat commentaar ook van Mart. 'Hij gaf de Tour nieuw bloed'. :')

http://nos.nl/video/392222-1999-armstrong-snel-in-metz.html
pi_117894129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

President van de UCI ;)
Ja, oke maar daar doelde Smeets niet op. Die doelde op het feit dat in de VS het onderzoek van de federale recherche naar Armstrong aanvankelijk naar de prullenbak is verwezen. Waarna het USADA het stokje maar overnam
pi_117894136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Precies ;)
Smeets doet nogal graag interessant met z'n Amerikaanse gezwam, dus zou kunnen dat ie dat bedoelde. Heb het zelf niet gezien, maar Bush, Obama en Co lijkt me stug, wat moeten die met een dopende wielrenner?
Wat hij zei is dat ditzelfde rapport maanden eerder al klaar was, of in elk geval een gelijkend rapport met dezelfde bewijzen, maar dat dat met een slecht excuus van tafel werd geveegd om de grootste Amerikaanse sportheld van de afgelopen tijd te beschermen. Het is wel bekend dat Obama groot fan is van Armstrong, maar hoe ik hier nou over moet denken...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:22:07 #89
28167 matthijst
pi_117894141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Leatherface het volgende:
Dat commentaar ook van Mart. 'Hij gaf de Tour nieuw bloed'. :')

http://nos.nl/video/392222-1999-armstrong-snel-in-metz.html
Klopt ook wel heh.
Naja, zijn eigen bloed, gerecycled :D
pi_117894156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ja, oke maar daar doelde Smeets niet op. Die doelde op het feit dat in de VS het onderzoek van de federale recherche naar Armstrong aanvankelijk naar de prullenbak is verwezen. Waarna het USADA het stokje maar overnam
Dat weet ik, ik leg uit wat Matthijs bedoelde :P
pi_117894175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat hij zei is dat ditzelfde rapport maanden eerder al klaar was, of in elk geval een gelijkend rapport met dezelfde bewijzen, maar dat dat met een slecht excuus van tafel werd geveegd om de grootste Amerikaanse sportheld van de afgelopen tijd te beschermen. Het is wel bekend dat Obama groot fan is van Armstrong, maar hoe ik hier nou over moet denken...
Wat te denken van Sarkozy. Ook een Armstrong-adept
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:23:59 #92
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117894216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Precies ;)
Smeets doet nogal graag interessant met z'n Amerikaanse gezwam, dus zou kunnen dat ie dat bedoelde dacht ik. Heb het zelf niet gezien, maar Bush, Obama en Co lijkt me stug, wat moeten die met een dopende wielrenner?
Lance had wel zijn vinger in de pap waar het hem goed uitkwam hoor, en ook in erg invloedrijke kringen maar Mart zijn geblaat over die presidenten :') .
pi_117894220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

Precies, die heeft ook belang bij het grootste sportevenement in zijn land sinds het EK.
pi_117894261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies, die heeft ook belang bij het grootste sportevenement in zijn land sinds het EK.
Sarkozy kreeg bezoek van Bruyneel en Armstrong en kreeg een fiets cadeau. Ook niet helemaal zuiver natuurlijk.
pi_117894279
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef alpeko het volgende:

[..]

Sarkozy kreeg bezoek van Bruyneel en Armstrong en kreeg een fiets cadeau. Ook niet helemaal zuiver natuurlijk.
Maar denk jij dat hij hulp heeft gehad van een president (van welk land dan ook) bij het verbergen van dit onderzoek? Of zelfs bij het gebruiken? :{
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:30:23 #96
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_117894436
In ieder geval heeft hij senators ingehuurd om het USADA dwars te zitten en te proberen het onderzoek onder het tapijt te vegen, zonder succes gelukkig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_117894455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

Frankrijk heeft sowieso in decennia geen president gehad die zo pro-Angelsaksisch was als Sarkozy. Zijn Lance-adoratie is dan een onderdeel daarvan.
pi_117894480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar denk jij dat hij hulp heeft gehad van een president (van welk land dan ook) bij het verbergen van dit onderzoek? Of zelfs bij het gebruiken? :{
Dat durf ik niet te beweren. Maar afgaande op het rapport is het in ieder geval duidelijk dat Armstong erg goed is in mensen naar zijn hand zetten. Hij manipuleert. Het verhaal gaat dat hij bij Sarkozy gepleit heeft voor het ontslag van Bordry. De voorzitter van het Franse anti-dopingagentschap AFLD, Armstrong had er nog al een handje van om het leven van mensen die hem tegenwerkten (o.a. Bordry dus) bijzonder lastig te maken.

http://www.vandaag.be/spo(...)opingcontroles-.html

[ Bericht 5% gewijzigd door alpeko op 12-10-2012 14:38:05 ]
pi_117894517
Het is eigenlijk vooral heel triest voor zijn stichting, die ook onvermijdelijk verdoemd is nu ;(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:35:03 #100
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117894592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Het is eigenlijk vooral heel triest voor zijn stichting, die ook onvermijdelijk verdoemd is nu ;(
Misschien is de stichting zelf wel sterk genoeg ondanks zijn dopinggebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')