Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Excuse me, wat is dit nou weer voor belediging.
Pikachu vond ik een domme kut. Beetje Raichu inmaken in die ene aflevering. Godver.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In het begin ook die van mij, puur om de naam.Maar ik vond Pikachu.
Ik had nog zo'n kekke neptelefoon in de vorm van Pikachu.
Wie is Tim Immers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn van 18-jarigen die Tim Immers beginnen te zingen. What's next, WOW!?
-1 Leeftijdsdiscriminatie.
Die vond ik te dik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
True.
Raichu was mijn absolute favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Downloaden en spelen Snarfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... voelt best wel als een gemisHehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chanseyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die baby pokémon van de tweede of derde (?) generatie vond ik altijd zooooo cuuute.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar om het nou te betrekken op vrouwen ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.
Het komt anders vreselijk betweterig en beledigend over, heel misselijk van je zo te preken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik te dik.Whut? Ik kon me altijd zo goed identificeren met Raichu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Downloaden en spelen Snarf
[..]
Hehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chansey
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
OMFGquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Vrouwen weten blijkbaar niet wat goed voor ze is. Daar kan ik weinig aan doen behalve proberen te laten zien wat er te halen valt.
Het was een lelijk getekende dikke gele muis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Ik kon me altijd zo goed identificeren met Raichu.
Quote voor mijn nageslacht. Dit horen ze te weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat jij altijd wel gelijk hebt en slim bent en het vast wel wil gaan bevestigen
Pikachu ownde gewoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Pikachu vond ik een domme kut. Beetje Raichu inmaken in die ene aflevering. Godver.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik te dik.Ja true, maar ze zijn zo schattttiiig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Downloaden en spelen Snarf
[..]
Hehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chansey![]()
Kiek die oogjes.![]()
![]()
Ik heel vaak, die kutpikachu eens stelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Wie wou er stiekem wel eens dat Team Rocket een keer won?
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het komt anders vreselijk betweterig en beledigend over, heel misselijk van je zo te preken.
Azurillquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja true, maar ze zijn zo schattttiiig.![]()
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie nu best wel zon telemarketeer voor me......
Wow, ben jij even verbitterd. Alsof het de schuld is van alle vrouwen. Flikker toch op man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.
Ik heb besloten dat het tijd word om te krijgen wat ik verdien.
Ik moet nu ineens aan Wobbufet denken. Die was zo baasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
Achterlijke redenatie, hoe haal je het in je hoofd te denken dat jij zo geweldig goed voor ze zijn? Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom maakte dat ene meisje het dan met je uit na een tijdje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dr claw!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nu
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
JIGGLYPUFFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw, ik ben benzin van de lieve mannen vereniging. Ons ledenbestand bestaat uit mijzelf, en ik wil U uit naam van de vereniging graag een fantastische aanbieding doen. Waarschijnlijk bent U niet op de hoogte van het feit dat het hebben van een lieve man een genot is. Ik wil U hierbij een niet te missen kans aanbieden door mijn lieve kant drie weken geheel gratis ter beschikking te stellen."
Ja, wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.
Hij is een superschurk aan het worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nu
Was het maar makkelijker, he benzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.
Ik weet zeker dat ik beter voor haar zou zorgen en meer om haar zou geven dan wie dan ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterlijke redenatie, hoe haal je het in je hoofd te denken dat jij zo geweldig goed voor ze zijn? Wat een onzin.
Hold on, ik heb een filmpje ergens die ik voor me ga laten spreken.
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom maakte dat ene meisje het dan met je uit na een tijdje?
Je staat gewoon niet zo hoog in de gene pool en moet iemand zoeken van jouw eigen niveau.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, hihahoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.
Tuurlijk denkt hij zo uit frustratie, uit frustratie dat de wereld niet anders is en uit de frustratie dat de wereld hem niet overlaadt met complimenten voor wat hij doet. Wat dat dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan toch zijn dat hij aardig is en lief en uit frustratie nu zo denkt.. alleen meiden willen misschien meer dan alleen lief en aardig en aan dat punt gaat benzin voorbij... maar zijn redenatie komt wat voort uit teleurstellingen en verdient niet een keiharde aanval maar beetje meer sympathie, hij heeft blijkbaar pech gehad met die dingen en is wat verbitterd misschien daarom
Ja verdomme voor mij is het ook al 8 jaar geleden.quote:
NEE GEWOON NEEquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik beter voor haar zou zorgen en meer om haar zou geven dan wie dan ook.
[..]
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.
Mensen die dit niet weten.quote:
Te lang, ik vind haar na se eerste 20 seconden al irritant.quote:
Ja nou voor mij ook hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdomme voor mij is het ook al 8 jaar geleden.
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk denkt hij zo uit frustratie, uit frustratie dat de wereld niet anders is en uit de frustratie dat de wereld hem niet overlaadt met complimenten voor wat hij doet. Wat dat dan ook moge zijn.
Ze heeft gewoon fucking gelijk, dus bek houden kutje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Te lang, ik vind haar na se eerste 20 seconden al irritant.
hihi je zei kutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon fucking gelijk, dus bek houden kutje.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.
quote:
Je lijkt Debeterebob nu welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.
Hoe vreselijk niet sexy is dat dan, neutraal zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij reageert zijn frustratie over een paar slechte ervaringen af op alle vrouwen. Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan toch zijn dat hij aardig is en lief en uit frustratie nu zo denkt.. alleen meiden willen misschien meer dan alleen lief en aardig en aan dat punt gaat benzin voorbij... maar zijn redenatie komt wat voort uit teleurstellingen en verdient niet een keiharde aanval maar beetje meer sympathie, hij heeft blijkbaar pech gehad met die dingen en is wat verbitterd misschien daarom
Zo mee eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij reageert zijn frustratie over een paar slechte ervaringen af op alle vrouwen. Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Waren er maar vrouwen die een eigen mening haddenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Lief is leuk. Maar dan het bedachtzame maar nog steeds een eigen mening hebben lief.
Psst, je komt te vaak op Fok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
You hate me so much don't youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vreselijk niet sexy is dat dan, neutraal zijn.
Die zijn bijzonder schaars inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waren er maar vrouwen die een eigen mening hadden
Ik ken je niet eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
You hate me so much don't you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |