Heel lief en hoffelijk. De enige man die even stilstaat om op mij te wachten als ik moeilijk loop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook lief.
Vraag maar Myra, Fera, Kaneel, twi, Maggie, Evie.. moet ik doorgaan?
Je hebt smaak. Maar nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook lief.
Vraag maar Myra, Fera, Kaneel, twi, Maggie, Evie.. moet ik doorgaan?
Toch niet je enige?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. is
serieus?...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. is
Snorlax.quote:
Je bent wel van het vuurtype?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eerste generatie?
Hmm, Charizard of Ninetales of Mew of Arcanine. Denk ik.
The Master of Friendzonequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.
Team heloef, you're on it.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef wint sowieso van Benzin, no contest
Ik ben ook onweerstaanbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Omdat Fera wel iets aan jou voorstelde, maar benzin afwees
Ik zou ook van mij houden als ik jullie was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent populair jonguh, wen der mar an
Sowieso voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel lief en hoffelijk. De enige man die even stilstaat om op mij te wachten als ik moeilijk loop.
Daar kan ik mee leven.quote:
Ja, vuurtypes zijn favoriet hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snorlax.
[..]
Je bent wel van het vuurtype?
Niet Lapras?
Why ask me?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben toch ook best lief? Fera? Ja toch? toch toch???
Is bij vrouwen ook. Degenen die zeggen dat ze heel lief zijn, zijn eigenlijk de grootste bitches.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.
Awwww loefje toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Team heloef, you're on it.
[..]
Ik ben ook onweerstaanbaar.
[..]
Ik zou ook van mij houden als ik jullie was.
[..]
Sowieso voor jou.
[..]
Daar kan ik mee leven.
Ach, ik ben gewoon een slechte eikel. Dus het enige dat ik kan doen is mijn goede kant benadrukken en hopen dat er wordt gezien dat dat wat waard is.quote:
OH JONGENS IK BEN ZO LIEF HE, DAT IS NIET NORMAAL!quote:
Aggossjiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
OH JONGENS IK BEN ZO LIEF HE, DAT IS NIET NORMAAL!
Je ziet niet hoe verschrikkelijk irritant dat is? Ik ben liever dan dat jij bent, maar ik schreeuw dat echt niet van de daken. En toch is het zo, want zo lief ben ik. Durf ik te wedden. Echt wel. Liefde
Boehoe ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon een slechte eikel. Dus het enige dat ik kan doen is mijn goede kant benadrukken en hopen dat er wordt gezien dat dat wat waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |