Heel lief en hoffelijk. De enige man die even stilstaat om op mij te wachten als ik moeilijk loop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook lief.
Vraag maar Myra, Fera, Kaneel, twi, Maggie, Evie.. moet ik doorgaan?
Je hebt smaak. Maar nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook lief.
Vraag maar Myra, Fera, Kaneel, twi, Maggie, Evie.. moet ik doorgaan?
Toch niet je enige?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. is
serieus?...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, zei ook niet dat jij niet lief was. Wat ik wilde zeggen is dat liefheid mijn beste eigenschap. is
Snorlax.quote:
Je bent wel van het vuurtype?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eerste generatie?
Hmm, Charizard of Ninetales of Mew of Arcanine. Denk ik.
The Master of Friendzonequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.
Team heloef, you're on it.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef wint sowieso van Benzin, no contest
Ik ben ook onweerstaanbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Omdat Fera wel iets aan jou voorstelde, maar benzin afwees
Ik zou ook van mij houden als ik jullie was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent populair jonguh, wen der mar an
Sowieso voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel lief en hoffelijk. De enige man die even stilstaat om op mij te wachten als ik moeilijk loop.
Daar kan ik mee leven.quote:
Ja, vuurtypes zijn favoriet hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snorlax.
[..]
Je bent wel van het vuurtype?
Niet Lapras?
Why ask me?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben toch ook best lief? Fera? Ja toch? toch toch???
Is bij vrouwen ook. Degenen die zeggen dat ze heel lief zijn, zijn eigenlijk de grootste bitches.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog beter in het benadrukken hoe lief je bent, dan dat je goed bent in lief zijn zelf. Dat is ook niet zo'n beste eigenschap.
Awwww loefje toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Team heloef, you're on it.
[..]
Ik ben ook onweerstaanbaar.
[..]
Ik zou ook van mij houden als ik jullie was.
[..]
Sowieso voor jou.
[..]
Daar kan ik mee leven.
Ach, ik ben gewoon een slechte eikel. Dus het enige dat ik kan doen is mijn goede kant benadrukken en hopen dat er wordt gezien dat dat wat waard is.quote:
OH JONGENS IK BEN ZO LIEF HE, DAT IS NIET NORMAAL!quote:
Aggossjiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
OH JONGENS IK BEN ZO LIEF HE, DAT IS NIET NORMAAL!
Je ziet niet hoe verschrikkelijk irritant dat is? Ik ben liever dan dat jij bent, maar ik schreeuw dat echt niet van de daken. En toch is het zo, want zo lief ben ik. Durf ik te wedden. Echt wel. Liefde
Boehoe ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon een slechte eikel. Dus het enige dat ik kan doen is mijn goede kant benadrukken en hopen dat er wordt gezien dat dat wat waard is.
Ik vond Lapras mooi, daarom gebruikte ik die altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, vuurtypes zijn favoriet hier.![]()
Lapras is wel tof, deed ik altijd surf leren, maar niet favoriet.
Waarom de haat? Ik mag best de weinige sterke kanten die ik heb benadrukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je ziet niet hoe verschrikkelijk irritant dat is? Ik ben liever dan dat jij bent, maar ik schreeuw dat echt niet van de daken. En toch is het zo, want zo lief ben ik. Durf ik te wedden. Echt wel. Liefde
Gaan we een liefheidswedstrijd doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
ik voel me echt een niet pokemonnerig nuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Lapras mooi, daarom gebruikte ik die altijd.
Maar Snorlax was de tofste.
Ik vind Ninetales de mooiste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Lapras altijd heel cute.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je andere sterke kanten uitbouwen he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom de haat? Ik mag best de weinige sterke kanten die ik heb benadrukken.
Zelfmedelijden? Waar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Boehoe ...Zelfmedelijden is niet sexy.
Ik zie geen haat, ik ben juist heel lief. Ik zeg alleen dat ik liever ben dan jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom de haat? Ik mag best de weinige sterke kanten die ik heb benadrukken.
Je ziet dat zelf niet?quote:
Mensen die wedstrijdjes met mij aan willen gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we een liefheidswedstrijd doen?
Ik voelde me altijd zo een met hem, gewoon lekker liggen en relaxen.quote:
Mwaah, dat heb ik opgegeven. Ik probeer mijn beste kanten verder uit te bouwen en probeer dat als een nieuwe productmarktcombinatie te introducerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je andere sterke kanten uitbouwen he?
Je hebt gelijk.quote:
Ja, maar je doet het nog steeds ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een redelijke dag. Ik plaats nu weinig zelfmedelijden.
zoals uitschuifbare pantserplaten??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dat heb ik opgegeven. Ik probeer mijn beste kanten verder uit te bouwen en probeer dat als een nieuwe productmarktcombinatie te introduceren
Vrouwen vinden een lieve kerel leuk, als ze in een relatie zitten, Maar je zal er weinig vrouwen mee kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dat heb ik opgegeven. Ik probeer mijn beste kanten verder uit te bouwen en probeer dat als een nieuwe productmarktcombinatie te introduceren
'Want ik ben liever, dan liever dan hij'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet Pokémon spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik voel me echt een niet pokemonnerig nu
Die was ook wel stijlvol ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind Ninetales de mooiste.
Dragonair was ook mooi ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond Lapras altijd heel cute.
Maar Dragonair is leuker.
True.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die wedstrijdjes met mij aan willen gaanKansloos.
Lekker slapen en rollen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd zo een met hem, gewoon lekker liggen en relaxen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
'Want ik ben liever, dan liever dan hij'
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is nutteloos, red jezelf.
True.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet Pokémon spelen.
[..]
Die was ook wel stijlvol ja.
[..]
Dragonair was ook mooi ja.
Maar Dragonite was dan weer erg gay.
[..]
True.
[..]
Lekker slapen en rollen.
mja... voelt best wel als een gemisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
'Levensmotto is yolo'quote:
Mijn hoofd doet pijn van 18-jarigen die Tim Immers beginnen te zingen. What's next, WOW!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
'Want ik ben liever, dan liever dan hij'
Die baby pokémon van de tweede of derde (?) generatie vond ik altijd zooooo cuuute.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Die was ook wel stijlvol ja.
[..]
Dragonair was ook mooi ja.
Maar Dragonite was dan weer erg gay.
[..]
True.
[..]
Lekker slapen en rollen.
Mwaah. Vrouwen weten blijkbaar niet wat goed voor ze is. Daar kan ik weinig aan doen behalve proberen te laten zien wat er te halen valt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen vinden een lieve kerel leuk, als ze in een relatie zitten, Maar je zal er weinig vrouwen mee kunnen overtuigen.
Excuse me, wat is dit nou weer voor belediging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Vrouwen weten blijkbaar niet wat goed voor ze is. Daar kan ik weinig aan doen behalve proberen te laten zien wat er te halen valt.
In het begin ook die van mij, puur om de naam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
True.
Raichu was mijn absolute favoriet.
ik zie nu best wel zon telemarketeer voor me......quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Vrouwen weten blijkbaar niet wat goed voor ze is. Daar kan ik weinig aan doen behalve proberen te laten zien wat er te halen valt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Excuse me, wat is dit nou weer voor belediging.
Pikachu vond ik een domme kut. Beetje Raichu inmaken in die ene aflevering. Godver.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
In het begin ook die van mij, puur om de naam.Maar ik vond Pikachu.
Ik had nog zo'n kekke neptelefoon in de vorm van Pikachu.
Wie is Tim Immers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn van 18-jarigen die Tim Immers beginnen te zingen. What's next, WOW!?
-1 Leeftijdsdiscriminatie.
Die vond ik te dik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
True.
Raichu was mijn absolute favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Downloaden en spelen Snarfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... voelt best wel als een gemisHehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chanseyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die baby pokémon van de tweede of derde (?) generatie vond ik altijd zooooo cuuute.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar om het nou te betrekken op vrouwen ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.
Het komt anders vreselijk betweterig en beledigend over, heel misselijk van je zo te preken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geen belediging, het is een kwaal van mensen. Klanten weten ook nooit wat ze willen hebben.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik te dik.Whut? Ik kon me altijd zo goed identificeren met Raichu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Downloaden en spelen Snarf
[..]
Hehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chansey
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
OMFGquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was een lelijk getekende dikke gele muis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Ik kon me altijd zo goed identificeren met Raichu.
Quote voor mijn nageslacht. Dit horen ze te weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat jij altijd wel gelijk hebt en slim bent en het vast wel wil gaan bevestigen
Pikachu ownde gewoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Pikachu vond ik een domme kut. Beetje Raichu inmaken in die ene aflevering. Godver.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik te dik.Ja true, maar ze zijn zo schattttiiig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Downloaden en spelen Snarf
[..]
Hehe, maar die waren useless. Ik vond Blissey toen wel tof. En nog betere versie van Chansey![]()
Kiek die oogjes.![]()
![]()
Ik heel vaak, die kutpikachu eens stelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Wie wou er stiekem wel eens dat Team Rocket een keer won?
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het komt anders vreselijk betweterig en beledigend over, heel misselijk van je zo te preken.
Azurillquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja true, maar ze zijn zo schattttiiig.![]()
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie nu best wel zon telemarketeer voor me......
Wow, ben jij even verbitterd. Alsof het de schuld is van alle vrouwen. Flikker toch op man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.
Ik heb besloten dat het tijd word om te krijgen wat ik verdien.
Ik moet nu ineens aan Wobbufet denken. Die was zo baasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
Achterlijke redenatie, hoe haal je het in je hoofd te denken dat jij zo geweldig goed voor ze zijn? Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben het zat om altijd door elk meisje aan de kant gezet te worden. Als meisjes hadden geweten wat goed voor ze was, dan hadden ze dat niet gedaan. Dan hadden ze wel gezien wat ik te bieden heb in plaats voor de eerste de beste klootzak te vallen.
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom maakte dat ene meisje het dan met je uit na een tijdje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dr claw!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nu
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
JIGGLYPUFFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kiek die oogjes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw, ik ben benzin van de lieve mannen vereniging. Ons ledenbestand bestaat uit mijzelf, en ik wil U uit naam van de vereniging graag een fantastische aanbieding doen. Waarschijnlijk bent U niet op de hoogte van het feit dat het hebben van een lieve man een genot is. Ik wil U hierbij een niet te missen kans aanbieden door mijn lieve kant drie weken geheel gratis ter beschikking te stellen."
Ja, wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.
Hij is een superschurk aan het worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik loop een blokje om... je klinkt beetje als "de slechterik" uit zon politieserie nu
Was het maar makkelijker, he benzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat goed is voor een meisje is een man. Iemand die ze mee naar buiten kan nemen en ze kan beschermen. Niet iemand die binnen zit en alleen maar lief wilt zijn.
Ik weet zeker dat ik beter voor haar zou zorgen en meer om haar zou geven dan wie dan ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterlijke redenatie, hoe haal je het in je hoofd te denken dat jij zo geweldig goed voor ze zijn? Wat een onzin.
Hold on, ik heb een filmpje ergens die ik voor me ga laten spreken.
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom maakte dat ene meisje het dan met je uit na een tijdje?
Je staat gewoon niet zo hoog in de gene pool en moet iemand zoeken van jouw eigen niveau.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, hihahoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.
Tuurlijk denkt hij zo uit frustratie, uit frustratie dat de wereld niet anders is en uit de frustratie dat de wereld hem niet overlaadt met complimenten voor wat hij doet. Wat dat dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan toch zijn dat hij aardig is en lief en uit frustratie nu zo denkt.. alleen meiden willen misschien meer dan alleen lief en aardig en aan dat punt gaat benzin voorbij... maar zijn redenatie komt wat voort uit teleurstellingen en verdient niet een keiharde aanval maar beetje meer sympathie, hij heeft blijkbaar pech gehad met die dingen en is wat verbitterd misschien daarom
Ja verdomme voor mij is het ook al 8 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |