NEE GEWOON NEEquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik beter voor haar zou zorgen en meer om haar zou geven dan wie dan ook.
[..]
Als ik een antwoord had op elke vraag dan was ik rijk en succesvol geweest.
Mensen die dit niet weten.quote:
Te lang, ik vind haar na se eerste 20 seconden al irritant.quote:
Ja nou voor mij ook hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdomme voor mij is het ook al 8 jaar geleden.
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk denkt hij zo uit frustratie, uit frustratie dat de wereld niet anders is en uit de frustratie dat de wereld hem niet overlaadt met complimenten voor wat hij doet. Wat dat dan ook moge zijn.
Ze heeft gewoon fucking gelijk, dus bek houden kutje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Te lang, ik vind haar na se eerste 20 seconden al irritant.
hihi je zei kutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon fucking gelijk, dus bek houden kutje.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.
quote:
Je lijkt Debeterebob nu welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even de neutraliserende factor op dit moment. Ik ben heel goed in neutraal zijn, zo goed in neutraal zijn is niemand hier. Is mijn beste eigenschap denk ik wel, neutraal zijn.
Hoe vreselijk niet sexy is dat dan, neutraal zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij reageert zijn frustratie over een paar slechte ervaringen af op alle vrouwen. Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan toch zijn dat hij aardig is en lief en uit frustratie nu zo denkt.. alleen meiden willen misschien meer dan alleen lief en aardig en aan dat punt gaat benzin voorbij... maar zijn redenatie komt wat voort uit teleurstellingen en verdient niet een keiharde aanval maar beetje meer sympathie, hij heeft blijkbaar pech gehad met die dingen en is wat verbitterd misschien daarom
Zo mee eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij reageert zijn frustratie over een paar slechte ervaringen af op alle vrouwen. Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Waren er maar vrouwen die een eigen mening haddenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Lief is leuk. Maar dan het bedachtzame maar nog steeds een eigen mening hebben lief.
Psst, je komt te vaak op Fok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
You hate me so much don't youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vreselijk niet sexy is dat dan, neutraal zijn.
Die zijn bijzonder schaars inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waren er maar vrouwen die een eigen mening hadden
Ik ken je niet eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
You hate me so much don't you
Ik heb gewoon meer verdiend dan ik krijg. Ik krijg alleen maar alle rotzooi op mijn bordje terwijl andere jongens krijgen wat ik verdien. Zij krijgen wat ik wil hebben voor het werk wat ik doe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij reageert zijn frustratie over een paar slechte ervaringen af op alle vrouwen. Ik heb het echt gehad met kereltjes zoals hem. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ik leen mijn mening.... lekker makkelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn bijzonder schaars inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |