Klinkt prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef BadderAapje het volgende:
squat had ik in gedachten 5x5 en deadlift 3x8
De rest 3x10 en dips en chipup 3x tot failure ?
Exclusief de warm up dan van de zware oefeningen.
ik zit aan het bierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens, net na de training heb ik in de gym gedoucht en daarna nog even met een bekende staan praten. Toen ik thuis kwam heb ik twee gebakken visjes en een berg gebakken aardappels gegeten, maar dus wel pas +/- 40 min. na mijn training en geen whey-shake. Hoe belangrijk is het om meteen na je training te eten?
Ongeveer 30 gram eiwitten op die dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef robuust89 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat mis je als je een keer je shakie niet neemt?
Natuurlijk. Soms denk ik er ook veel van te weten maar dan lees/hoor ik weer dingen waarvan ik denk wtf. Ben nou eenmaal niet zo een lopende encyclopedie qua voeding als sommigen hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Kom op mensen, wat een vragen. Ik dacht dat jullie beter wisten dan dit.
quote:
Tsja: wat zou jij doen met zo'n uitzicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehe, kijk die smeerlap op de achtergrond met zijn camera.
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
De Smith is NIET veilig voor squats.
Schrijf dat 1000 keer op de binnenkant van je WC deur en ga zittend plassen vanaf nu.
+1quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:12 schreef slacker_nl het volgende:
https://fbcdn-sphotos-d-a(...)459_1143902203_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)8467_157062949_n.jpg << die blonde was leuk
Kan het niet vaak genoeg zeggen, maar er is echt niets meer opwindend dan vrouwen die squatten en/of deadliften. En wat een billen/benen krijgen ze ervanquote:
Ssst, dat bén ik...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:56 schreef CarbonC het volgende:
Tsja: wat zou jij doen met zo'n uitzicht.
Ja CF is tering duur, omdat het hip, nieuw en voor coole mensen is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik train voor 16 in de maand en heb alles. Dus het kan, en dan zal een duurdere gym echt toch meer moeten bieden dan m'n huidige el cheapo gym. Maar goed, 30 euro is toch wel de max denk ik als ik voor mezelf praat.
Zat tijdens Mudmasters te praten met wat CF-chicks (goede konten hebben die dames trouwens, haten doe je maar op de CF-mannen) en dat is 60-70 euro per maand. Nooohhhhhhhhhhh.
Je spierherstel zal niet optimaal zijn. Over de mate waarin lopen de meningen uiteen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef robuust89 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat mis je als je een keer je shakie niet neemt?
Respect!quote:
Nee... Bruin haar hier. En ik ga niet van mezelf zeggen dat ik leuk ben, dat laat ik aan andere over (met lichte dwang vind iedereen mij leuk).quote:
Zat jij niet aan de roids?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik lift,supps gebruik en altijd 7-8 uur slaap krijg ik niet meer ziek word en als ik iets verrek dan is het de volgende dag al helemaal weg. Wondjes en zo genezen ook een stuk sneller.
Wat ik ook vreemd vind ik dat ik zwaarder wordt maar in de spiegel lijkt het of mijn vp aan het dalen is
Tip: mocht je dat willen, dan kun je ook pakjes houdbare melk kopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je spierherstel zal niet optimaal zijn. Over de mate waarin lopen de meningen uiteen.
--
M.b.t. eiwitshakes/-scheten: volgens mij is het zo dat als je veel last hebt van eiwitscheten dan heb je teveel snelopneembare eiwitten ingenomen. Sowieso is het beter ook in je Post-Work-Out-Shake ook casseine (=langzaamopneembaar) eiwitten te nemen. Dus niet 100% whey shakepotten kopen, maar bv. BSN Syntha6, Dymatize Gourmet, XXL All Day Proteine.
Door een smith machine leer je niet omgaan met het evenwicht. Daarnaast zorgt een smith machine ervoor dat je in een 'vast' patroon beweegt, terwijl dit niet optimaal en goed is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch zie ik hier ontzettend veel mensen in de Smith squatten. Ik weet dat het niet goed is en zo, maar toch zie ik het hier veel mensen (ook gewoon grote gasten) vaak doen.
Net heerlijk rug en biceps getraind trouwens. Deadliften ging er goed, komt omdat ik dit met een maat van me deed die nét wat sterker is en daardoor ga je toch iets dieper dan wanneer je alleen traint (ik i.i.g.).
Het is een jongen, ik raakte er gefrustreerd van. Verander je icoontje gewoon in een man of zo.quote:
Ik weet niet of het klopt. Maar wat ik gehoord heb is dat er door het eten van vele eiwitten een snellere celdeling plaatsvindt waardoor je o.a. sneller ouder wordt, misschien heelt alles daardoor ook sneller, of ben je sneller beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik lift,supps gebruik en altijd 7-8 uur slaap krijg ik niet meer ziek word en als ik iets verrek dan is het de volgende dag al helemaal weg. Wondjes en zo genezen ook een stuk sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |