Vreemde vergelijking. Een "pussypad" gebruiken heeft niets met techniek te maken (al kun je zonder wel makkelijker merken of de bar fout ligt), je kunt er prima goed mee squatten als je dat fijn vind. Fout deadliften kan erg schadelijk zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Is squatten met een pussypad nou echt zo normaal tegenwoordig? Als ik een keer fout deadlift heb ik gelijk 5 mensen om me heen die me techniek bekritiseren maar als je iemand met een pussypad ziet dan staan er gelijk 5 mensen omheen
Niet mee eens. Als je een pussypad nodig hebt, ligt de bar niet goed. Heeft wel degelijk met techniek te maken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een "pussypad" gebruiken heeft niets met techniek te maken
Dat laatste is waar; ik kan met een pussypad ook een prima squat doen, maar ik heb het simpelweg niet nodig. Ding zit alleen maar in de weg. Ik denk dat je juist in het begin dat ding gelijk moet wegdonderen, zodat je lichaam een beetje kan wennen aan de ruwe belasting. Maargoed, ik draag dan weer wel handschoentjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:51 schreef Nic1 het volgende:
Wat ik hier merk is dat de meesten gewoon gewend zijn het te gebruiken, omdat dat bij ons aangeraden wordt door de trainers () als je er net mee begint. Dat betekent natuurlijk niet dat je met zo'n ding een squat niet prima kunt uitvoeren.
Een pussypad is geen handdoek maar een kussentje die je om de barbell geen doet..of niet natuurlijk.quote:
Draag je overal handschoentjes bij? Ik draag die namelijk alleen dingen bij Bench Press en Dips om de belasting op de polsen wat te ondersteunen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat laatste is waar; ik kan met een pussypad ook een prima squat doen, maar ik heb het simpelweg niet nodig. Ding zit alleen maar in de weg. Ik denk dat je juist in het begin dat ding gelijk moet wegdonderen, zodat je lichaam een beetje kan wennen aan de ruwe belasting. Maargoed, ik draag dan weer wel handschoentjes.
Dit inderdaad. Één keer geprobeerd, nooit meer. Ik heb ook nooit last van de bar eigenlijk, nooit gehad ook (gelukkig)quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:06 schreef Snakey het volgende:
Als die pussypad nog om de bar zit probeer ik het wel eens voor de grap. Dat pokkeding zit alleen maar in de weg wat mij betreft.
Een barbell pakken en lunges doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef DeLoet het volgende:
Ik hoor erg veel commentaar op squatten in de smith, maar mijn gym heeft geen squatrek. Dan kan ik toch beter in de smith squatten dan helemaal niet?
Je kan het eventueel via de bench press proberen, panzer deed dit volgens mij ook een tijdje. Als het te zwaar wordt dan kun je de smith overwegen, maar als ik jou was dan zou ik een andere gym zoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef DeLoet het volgende:
Ik hoor erg veel commentaar op squatten in de smith, maar mijn gym heeft geen squatrek. Dan kan ik toch beter in de smith squatten dan helemaal niet?
Ja die hebben wij ook, maar lijkt me een beetje link. Je moet dan ook over die dikke metalen balken heenstappen, achteruit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik heb het tot een kilo of 90 vanaf een shoulderpress bench gedaan. Die zijn iets hoger dan de normale benchpress-bankjes. Zeker niet ideaal, maar was uit pure noodzaak.
Gewoon door trainen. Wordt je hard vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:06 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Al aantal dagen last van me rug. Links onder in me rug doet het eigenlijk constant pijn. Komt niet door training maar waarschijnlijk door werk.
Kinda fucked up zeurderige pijn, neem aan dat rust voorlopig de enige remedie is ?
Slechtste advies ooit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:25 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Gewoon door trainen. Wordt je hard van
Klassieker, mijn ouders namen dat altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:13 schreef THEFXR het volgende:
HOT STUFF mag niet meer in nl verkocht worden?
[ afbeelding ]
Je blijft het proberen he ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef DeLoet het volgende:
Ik heb heel af en toe dat ik wat teveel druk op de bar geef met mijn armen, dan drukt het op de (bijna) bovenste wervel. Dat voel ik dan wel een paar dagen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Één keer geprobeerd, nooit meer. Ik heb ook nooit last van de bar eigenlijk, nooit gehad ook (gelukkig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |