SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 13-10-2012 12:29:09 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oef.. dat plaatje..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/124214192
zo dat ging lekker!
heerlijk temperatuurtje geen buikklachten. goede benen.
wat wil je nog meer!
5km in 28.30home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ooh leuk een hardlooptopicZocht er al een tijdje naar.
Gelijk opscheppen dan maar, voor het eerst sinds 5 jaar 25 minuten aan een stuk gerend, 4,10 kilometer. Voelt goed.
Volg trouwens het c25k schema, iemand anders die dit ook heeft gebruikt? Heerlijk fijn met een app op de smartphone die precies bijhoudt hoe ver ik ren en hoe lang ik nog moet. Net week 6 afgerond, nog 3 weken te gaan en ik ren 5 kilometer in 30 minuten![]()
![]()
das wel snel zeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/124214192
zo dat ging lekker!
heerlijk temperatuurtje geen buikklachten. goede benen.
wat wil je nog meer!
5km in 28.30kap nah![]()
Hoi,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Keselo het volgende:
Ooh leuk een hardlooptopicZocht er al een tijdje naar.
Gelijk opscheppen dan maar, voor het eerst sinds 5 jaar 25 minuten aan een stuk gerend, 4,10 kilometer. Voelt goed.
Volg trouwens het c25k schema, iemand anders die dit ook heeft gebruikt? Heerlijk fijn met een app op de smartphone die precies bijhoudt hoe ver ik ren en hoe lang ik nog moet. Net week 6 afgerond, nog 3 weken te gaan en ik ren 5 kilometer in 30 minuten
Ik doe zelf Evy de 2006 versie en heb net les 22 gedaan.
Er zitten hier meer beginners die met diverse schema's werken.
Welkom
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
En ook zat beginners die na een tijde blessures krijgen
Werkt wel snel verslavend het rennen.kap nah![]()
Jaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef linebear het volgende:
Waar we uitkijken naar de volgende wedstrijden de marathon zelf komt ook nog eens op tv
als ik niet mag rennen, ga ik er wel naar kijken. Mèt snack-worteltjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gezellig delen met Mollyquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zondag maar opnieuw beginnen met Evy, les 1....(voor 1 dag dan)
Had een blessure (overbelasting, iets te lang meegelopen met de loopgroep), ging na 3 weken weer lopen en hoppa, griepje erbij
Ik ben wel van plan om naar de loopgroep te gaan als ik de 5km gelopen heb, eens..
Maar goed, zijn ergere dingen in de wereld.kap nah![]()
Ohjee die TT voorspelt weinig goeds, veel zieken en blussures?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jep. Bijholteontsteking hierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohjee die TT voorspelt weinig goeds, veel zieken en blussures?
Vandaag weer bij de fysio geweest. Oefeningen voor de lage rug meegekregen; lijkt er toch wel op dat die (een deel van) de problemen met m'n benen veroorzaakt. Dus, verstevigen van de spieren (spiercorset rond m'n wervels) en wat mobiliteit creëren door te rekken enzo. Volgende week weer
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Presentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?(nou ja op wat kleine dingen na maar die weerhouden me niet van het lopen
)
![]()
moiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?![]()
![]()
200%!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?
Nog steeds uberhard aan het werk, dus 2x deze week ipv 3x. Spierpijn van afgelopen training dinsdag, maar zaterdagochtend loop IK lekker in de duinen ;-)![]()
100 procent fit niet maar wel voldoende om nog even door te knallenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
presentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bah, tot het laatste moment uitgesteld, maar toch de 4 mijl geannuleerd. Blessure is nog steeds aanwezig.. lijkt me niet verstandig te starten zondag![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben overigens wel van plan zondag de lopers aan te moedigen!![]()
weer een aardig aantal lopers aktief dit weekend.
En Semmie natuurlijk heel veel succes met haar eerste HM!!
hier een wekend met de in-laws maar wel de loopspullen mee.... het zijn geen van allen lopers dus ik loop niet het risico dat er opeens eentje mee wil.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet eigenlijk bekennen dat ik bijna altijd fit ben. Soms wat last van de schenen maar verder bijna nooit wat. Iig nooit ziek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben ook 100 % fit, maar toch twee weken niet gelopen, druk, dan weer dit dan weer dat en soms gewoon lui of andere smoesjes. Maar morgen heb ik tijd! Heb er ook erg veel zin in.![]()
Weekendje weg,hardlooptas is groter dan tas met gewone kleren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Laat dat beetje maar weg. Hij is zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:26 schreef linebear het volgende:
[..]
maar geestelijk een beetje gek in je hoofd?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik sleep mezelf naar het zwembad. Om 06:45 uur...
Zo,dan! Dat is discipline! Zwemse.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sleep mezelf naar het zwembad. Om 06:45 uur...![]()
Ja, nou ja... Ik ben dus alweer terug... Want ik was m'n portemonnee vergeten, dus ik mocht er niet in![]()
![]()
![]()
* De_kluizenaar bij de ziekenboeg meldt
Ik hou mijzelf nog een week thuis, ga het schema weer van het begin starten. Lekker, minuut op minuut af en opbouwen. Heb mij er bij neergelegd.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gisteren met vriendin weer ongeveer 2 km hardgelopen. Telefoon vergeten dus geen statistiekenheb het rondje al eerder gelopen en het totaal is 3.2. Af en toe nog even op adem komen. Ach voor haar 2e keer deed ze het goed!
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
In de regenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
En Semmie natuurlijk heel veel succes met haar eerste HM!!Kreeg net ook al een heeel lief succeswens-mailtje van 1 van mijn coördinatoren die ook al jaren marathons loopt en ook nu in de ziekenboog zit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ooh da's dit weekend alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In de regenKreeg net ook al een heeel lief succeswens-mailtje van 1 van mijn coördinatoren die ook al jaren marathons loopt en ook nu in de ziekenboog zit
superspannend!! Veel plezier!!
Gister weer eens gelopen, man dit was echt zo'n loop dat het niet liep zeg, was echt niet vooruit te branden. Maar toch weer de kilometers in de benen:
Distance 8.61 km
Duration 39m:24s
Avg Speed 4:34 min/km
Calories 477 kcal
http://www.endomondo.com/workouts/99492325
Dus ook weer een klein burgertje verbrand
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Garmin 610 komt in kleur.
http://www.heartratewatch(...)-610-p/gar-610mc.htm
(ik weet niet of ie in meer kleuren komt)![]()
Nog steeds in de lappenmand. Vorige week donderdag een ongelukje gehad met de auto en bij het remmen m'n voet pijn gedaan.
Ik heb nog nooit zo'n rare gezichten getrokken bij de fysio.Werewolf![]()
Toch weer goed bezig geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Gister weer eens gelopen, man dit was echt zo'n loop dat het niet liep zeg, was echt niet vooruit te branden. Maar toch weer de kilometers in de benen:
Distance 8.61 km
Calories 477 kcal
Dus ook weer een klein burgertje verbrand![]()
![]()
Ga je niet gewoon veels te snel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Distance 8.61 km
Calories 477 kcal
Dus ook weer een klein burgertje verbrand“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
MaleDuck kan nog veel sneller
Zie het, ik wist dat er een reden was waarom ik nog geen 610 mocht kopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:24 schreef streamnl het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hopelijk is ie er in het roze tegen de tijd dat ik uitgekeken ben op m'n 210quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:24 schreef streamnl het volgende:
![]()
Je bent een;quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, nou ja... Ik ben dus alweer terug... Want ik was m'n portemonnee vergeten, dus ik mocht er niet in![]()
![]()
![]()
Story of my lifequote:
aahquote:![]()
Een plaatje voor de troost;
Nawquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
aah![]()
Een plaatje voor de troost;
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, vanmiddag is het nog een keer banenzwemmen, om 12:00 uur. Ga ik nog een poging wagenHet is alleen jammer dat het dan altijd veel drukker is. Magoed, eigen schuld dikke bult
Kijk dat is de geestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Naw![]()
Nou ja, vanmiddag is het nog een keer banenzwemmen, om 12:00 uur. Ga ik nog een poging wagen![]()
dus als ik mijn looptempo omhoog wil krijgen dan moet ik aan interval loopjes gaan doen.
Maar hoe pak ik dat dan aan? Ik loop nu 5 km, moet ik 5 km in interval gaan lopen? Of moet ik bijv. maar 2 km gaan lopen en dan bijv. 100m harder lopen, 100m "normaal" lopen?
Ik snap niet zo goed hoe ik het aan moet pakken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Ja, hahaha! Ik heb voor straf de keuken maar gepoetst toen ik thuiskwamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat je zo vroeg al naar het zwembad gingIs dat ook weer gedaan
Haha, soort vorm van zelfkastijding?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, hahaha! Ik heb voor straf de keuken maar gepoetst toen ik thuiskwamIs dat ook weer gedaan
![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Haha, soort vorm van zelfkastijding?maar dan met een nuttig eindresultaat. Ben ik toch niet helemaal voor niks zo vroeg m'n bed uit op m'n vrije dag
Morgen lopen in Kijkduin, errug veel zin in
Hoop alleen dat de pijn in mijn benen dan niet terugkomt, voelde vanmorgen nog niet echt goed![]()
![]()
Interval kan je al doen door bv van lantaarnpaal 1 naar lantaarnpaal 2 rustig te lopen, 2 naar 3 snel, 3 naar 4 langzaam.. etc. En na 10 lantaarnpalen een 'seriepauze' in te lassen van 5 min rustig tempo lopen. En dat 2 of 3 keer te herhalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
dus als ik mijn looptempo omhoog wil krijgen dan moet ik aan interval loopjes gaan doen.
Maar hoe pak ik dat dan aan? Ik loop nu 5 km, moet ik 5 km in interval gaan lopen? Of moet ik bijv. maar 2 km gaan lopen en dan bijv. 100m harder lopen, 100m "normaal" lopen?
Ik snap niet zo goed hoe ik het aan moet pakken
Iig kilometers moeten halen uit je hoofd laten bij intervalHet gaat dan puur om de interval, niet om hoe ver/lang je hebt gelopen.
![]()
Gaat wel lukken het is (nog) geen wedstrijd maar een verkenningsloopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:07 schreef Arquero het volgende:
Hoop alleen dat de pijn in mijn benen dan niet terugkomt, voelde vanmorgen nog niet echt goed![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaat wel lukken het is (nog) geen wedstrijd maar een verkenningsloop![]()
Lekker op een voor iedereen ontspannen tempo lopen, stukjes wandelen, alles is prima
![]()
![]()
Om daarop in te haken, wat is een goede verhouding als je 3 keer per week traint?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Interval kan je al doen door bv van lantaarnpaal 1 naar lantaarnpaal 2 rustig te lopen, 2 naar 3 snel, 3 naar 4 langzaam.. etc. En na 10 lantaarnpalen een 'seriepauze' in te lassen van 5 min rustig tempo lopen. En dat 2 of 3 keer te herhalen.
Iig kilometers moeten halen uit je hoofd laten bij intervalHet gaat dan puur om de interval, niet om hoe ver/lang je hebt gelopen.
1 keer interval 2 keer lange afstand ?
1 keer interval 1 keer lange afstand 1 keer middenafstand op hoog tempo?
Hangt er vanaf wat je wil bereiken denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Om daarop in te haken, wat is een goede verhouding als je 3 keer per week traint?
Ik zou zeggen..
1x interval
1x middenafstand (rustig tempo) met versnellingen
1x lange afstand (rustig tempo)![]()
1x intervalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om daarop in te haken, wat is een goede verhouding als je 3 keer per week traint?
1x lange afstand (langzaam)
1x middenlange stand (iets minder langzaam)
En dan kan je om de 3/4 weken een keer ipv interval een korte/middenlange afstand in wedstrijdtempo doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O dit is eigenlijk wel handig om te weten, deed nu steeds 3/4x per week een (voor mij) lange afstand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1x interval
1x lange afstand (langzaam)
1x middenlange stand (iets minder langzaam)
En dan kan je om de 3/4 weken een keer ipv interval een korte/middenlange afstand in wedstrijdtempo doen.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil bereiken denk ik
Ik zou zeggen..
1x interval
1x middenafstand (rustig tempo) met versnellingen
1x lange afstand (rustig tempo)![]()
Stel dat ik klaar ben met Evy tot 5K
Maandagavond 1x middenafstand (rustig tempo) met versnellingen 5 KM ?
Donderdagavond 1x interval 45 minuten ?
Zaterdag 1x lange afstand (rustig tempo) tussen de 8 en 10 KM ?
En dit totdat ik over een paar maanden een volgend programma ga lopen b.v. 5 to 10 KM.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het lijkt me een beetje gek om je lange afstand 8 tot 10 km te maken als je het wil gebruiken als overbrugging naar 10 kmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Stel dat ik klaar ben met Evy tot 5K
Maandagavond 1x middenafstand (rustig tempo) met versnellingen 5 KM ?
Donderdagavond 1x interval 45 minuten ?
Zaterdag 1x lange afstand (rustig tempo) tussen de 8 en 10 KM ?
En dit totdat ik over een paar maanden een volgend programma ga lopen b.v. 5 to 10 KM..
![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje gek om je lange afstand 8 tot 10 km te maken als je het wil gebruiken als overbrugging naar 10 km.
eigenlijk wel.
Maar 10 KM lopen en 10 KM op wedstrijdtempo kunnen lopen is wel een verschil.
Misschien is het een idee om eerst aan mijn tempo te gaan werken en pas daarna de afstand te gaan verhogen.
bijvoorbeeld dat ik de 5KM in 25 minuten kan lopen en dan pas de afstand gaan verhogen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
De weersverwachtingen zien er redelijk goed uit voor volgende week zondag
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223![]()
Ja, zo zie ik het ook hoor. In ieder geval nu nog is het voor mij absoluut geen wedstrijd, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe mijn conditie zich ontwikkeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaat wel lukken het is (nog) geen wedstrijd maar een verkenningsloop![]()
Ben gisteravond dan niet gaan lopen vanwege extra rust, maar zat wel te balen. Ik reed gisteravond nog over de Maasboulevard in Rotterdam, daar waren toch aardig wat mensen aan het hardlopen.
Was ik wel beetje jaloers op![]()
![]()
Morgen 77% kans op neerslag 10 Celsius en tussen de 3 en 4 beaufort.
Ik neem wel een cap mee tegen de regen![]()
En ga lang lang.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mietjeeeeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Morgen 77% kans op neerslag 10 Celsius en tussen de 3 en 4 beaufort.
Ik neem wel een cap mee tegen de regen![]()
En ga lang lang.![]()
Capri met dunne lange mouwen, of kort met jasje hier![]()
De 10 graden regel als het 20 is loop ik ook lang lang buitenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Mietjeeeee![]()
Capri met dunne lange mouwen, of kort met jasje hier
Heb jij die meiden bij je of hoe regel je dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:07 schreef Arquero het volgende:
Hoop alleen dat de pijn in mijn benen dan niet terugkomt, voelde vanmorgen nog niet echt goed
Ik heb er ook zin in ondanks dat het voorlopig mijn laatste keer lopen is.![]()
Ik gebruik die regel ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
De 10 graden regel als het 20 is loop ik ook lang lang buiten
10+ graden = kort-kort
1-10 graden = lange mouwen, verder kort/capri
0 graden (of kouder) = lang-lang
![]()
Zo ongeveer ja, al wil wind of regen me weleens doen afwijken. Oh, en trainingsintensiteitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik die regel ook
10+ graden = kort-kort
1-10 graden = lange mouwen, verder kort/capri
0 graden (of kouder) = lang-lang
F means you're fucked![]()
Ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja, al wil wind of regen me weleens doen afwijken. Oh, en trainingsintensiteit
Al vond ik het heerlijk om in de storm van laatst in kort-kort te lopen![]()
![]()
Denk dat ik zondag mijn driekwarts broek aandoe, tanktop + regenwerend hardloopjackje. Het wordt 14 graden, dus +3.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
De 10 graden regel als het 20 is loop ik ook lang lang buiten10 - 20 = lang/lang, als de zon schijnt wil ik echter nog wel eens een korte tight aandoen. En bij 0 - 10 tshirt, lang shirt en jasje. Moet alleen nog wat verzinnen voor 0 of lager, denk thermospul
![]()
![]()
Gisteren lekkerste rondje in tijden gerend. Dik 7 km aan één stuk. Laatste maanden lukte 't me niet om de hele run vol te houden zonder een keer te stoppen. Laatste twee keer wel. Fijn! Op naar de 10 kilometer.
Rondje: http://goo.gl/eBX4n![]()
Er is voldoende goed spul te krijgen. Check Nike of Falke. Zelf erg tevreden over. Werk in laagjes. Heb zelf afgelopen winter ook bij rond -8 gelopen. Dan zijn 2/3 redelijk dikke laagjes voldoende.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook hoor10 - 20 = lang/lang, als de zon schijnt wil ik echter nog wel eens een korte tight aandoen. En bij 0 - 10 tshirt, lang shirt en jasje. Moet alleen nog wat verzinnen voor 0 of lager, denk thermospul
![]()
Ik loop gewoon naar buiten in lang/kort of lang/lang. Niks geen regels met hoe warm het is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die zijn nog bij hun moeder; ga ze na het lopen ophalen in 's-Gravezande.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb jij die meiden bij je of hoe regel je dat?
Ik heb er ook zin in ondanks dat het voorlopig mijn laatste keer lopen is.![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is voldoende goed spul te krijgen. Check Nike of Falke. Zelf erg tevreden over. Werk in laagjes. Heb zelf afgelopen winter ook bij rond -8 gelopen. Dan zijn 2/3 redelijk dikke laagjes voldoende.![]()
![]()
Dat zijn relatief weinig kcal.. meestal is het rond de 90 per km?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
5.155 meter in 36 minuten en 361 kcal verbrand.
En het is pas 10 uur!
Maar goed bezigIk zit nog in m'n pyjama wakker te worden
![]()
![]()
Ja, dat zie ik in mijn statistieken ook wel, daarom ben ik zo blij dat ik endomondo gebruikquote:Als ik dat niet bij hou dan is het allemaal alleen op gevoel en nu kan ik dat gevoel challengen met de cijfers
quote:Dat dusquote:![]()
Maar ssst! niet tegen teveel mensen zeggen, daar worden ze bang/jaloers van
Gisteravond trouwens in kort/kort gelopen, wel expres een katoenen shirt, dat wel. Maar dat was echt lekker, een keer niet oververhit thuis gekomen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat is afhankelijk van je gewichtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn relatief weinig kcal.. meestal is het rond de 90 per km?![]()
![]()
Ah ik wist niet dat dat zoveel kon schelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je gewicht![]()
Ik heb m'n rondje overgeslagen , wil me eigenlijk niet aansluiten bij de lappenmand groep hier, maar heb een beetje lichte scheen irritatie. Als ik opsta 's morgens voel ik ze en zodra ik opwarm is het wel weg, maar ik ga wel toch wat meer rust inlassen. Liever nu even pas op de plaats dan straks weken niet kunnen lopen.
Ben evengoed wel naar de sportschool geweest, want ik moet en zal bewegen.![]()
Hoe zit dat dan? Hoe zwaarder je bent hoe meer kcal je verbrand ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je gewicht
Ik wil graag 30 minuten doen over die 5 km, dus nog wel het eea te verbeteren.![]()
ja dat is toch ook logisch? Kost meer energie om een grotere massa te verplaatsen dan een kleinere massa.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Hoe zwaarder je bent hoe meer kcal je verbrand ofzo?![]()
Hier kan je b.v. je verbruik berekenen
http://www.calorielijst.nl/calculators/calorieverbruik/
Zie het invulveld gewicht
Wandelen kan tot 3:26 per kilometer dat is echt wel rennen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:47 schreef Xhermes het volgende:
Zie hardlopen daar niet tussen staan...
Nou, da's wel op z'n elfendertigst hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wandelen kan tot 3:26 per kilometer dat is echt wel rennen hoorZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker boeiend hoeveel je verbruikt. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Uiteraard met een beetje verstand erbij.
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, da's wel op z'n elfendertigst hoor.zo dan het is 3 minuten en 26 seconde.
Dat is ruim 17,4 km per uur
Mmmm ik zal wel iets fout doen, mijn snelheid wat ik zie staan is 8 min/km.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wandelen kan tot 3:26 per kilometer dat is echt wel rennen hoorVolg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Drop down menu op lopen zetten dan kan je tot 3minuut 26 sec per kilometer gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:51 schreef Xhermes het volgende:
[..]
Mmmm ik zal wel iets fout doen, mijn snelheid wat ik zie staan is 8 min/km.
Dat leek mij ook logisch,maar dacht vraag het toch.Ben daar nooit mee bezig,dus geen verstand van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja dat is toch ook logisch? Kost meer energie om een grotere massa te verplaatsen dan een kleinere massa.![]()
Goeie aanbieding!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:05 schreef mosselmossel het volgende:
Adidas-winteraanbieding bij Run2Day. Voor de liefhebbers.![]()
![]()
Ooh pretty!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:05 schreef mosselmossel het volgende:
Adidas-winteraanbieding bij Run2Day. Voor de liefhebbers.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit jaar, of komend jaar eigenlijk, weer een paar nieuwe schoenen kopen. En het mogen geen Asics zijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef slacker_nl het volgende:
Dit jaar, of komend jaar eigenlijk, weer een paar nieuwe schoenen kopen. En het mogen geen Asics zijn.F means you're fucked![]()
http://www.sportsdirect.com/running
Vorige week nog een pallet met kleren aan laten rukken. Niet duur qua verzenden ( 5 pond ) en als je weet wat je maat is van een bepaald merk vind ik het makkelijk bestellen! Schoenen is misschien een punt waarvan je zeker wilt weten of ze goed zitten etc. Dus, eerst passen in de winkel, kopen online haha!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Dat stukje zou ik sowieso nooit doen. Ik betaal graag dat stukje extra voor de service die ik tot nu toe heb ontvangen (bv gratis nieuwe zooltjes omdat m'n oude een jaar later kraakten).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Xhermes het volgende:
http://www.sportsdirect.com/running
Vorige week nog een pallet met kleren aan laten rukken. Niet duur qua verzenden ( 5 pond ) en als je weet wat je maat is van een bepaald merk vind ik het makkelijk bestellen! Schoenen is misschien een punt waarvan je zeker wilt weten of ze goed zitten etc. Dus, eerst passen in de winkel, kopen online haha!![]()
En als het in de winkel goed zit, wil ik het ook meteen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat stukje zou ik sowieso nooit doen. Ik betaal graag dat stukje extra voor de service die ik tot nu toe heb ontvangen (bv gratis nieuwe zooltjes omdat m'n oude een jaar later kraakten).
Dat nog het meestequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En als het in de winkel goed zit, wil ik het ook meteen hebben![]()
![]()
Ik vind het wel boeiend, want ik wil afvallen en hou ook bij hoeveel ik ongeveer naar binnen werk op een dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:50 schreef GotC het volgende:
Lekker boeiend hoeveel je verbruikt. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Uiteraard met een beetje verstand erbij.
![]()
![]()
Dan heb je een goede winkel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat stukje zou ik sowieso nooit doen. Ik betaal graag dat stukje extra voor de service die ik tot nu toe heb ontvangen (bv gratis nieuwe zooltjes omdat m'n oude een jaar later kraakten).
Allright, ik ga nog een keer naar het zwembad!!
Portemonnee, handdoek, badpak, duikbril, shampoo, borstel, ¤ 0,50 voor het kluisje... Vergeet ik nu echt niks?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Portemonnee, handdoek, badpak, duikbril, shampoo, borstel, ¤ 0,50 voor het kluisje... Vergeet ik nu echt niks?Veel plezier
![]()
![]()
Ik wil ook afvallen, maar hou er niets voor bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, want ik wil afvallen en hou ook bij hoeveel ik ongeveer naar binnen werk op een dag. Nu sinds maart ongeveer 9 kg kwijt, zonder echt op te letten. 3 a 4x pw hardlopen (afwisselend programma helpt enorm), sporadisch KT en wat bewuster met eten omgaan. Meer niet
![]()
![]()
Ondergoed, als je je badpak al aan hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Portemonnee, handdoek, badpak, duikbril, shampoo, borstel, ¤ 0,50 voor het kluisje... Vergeet ik nu echt niks?![]()
![]()
Nee, ik kleed me daar omquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Ondergoed, als je je badpak al aan hebtmaar anders, ondergoed zou ik eventueel nog kunnen missen
Misschien iets voor de mensen die last hebben van blessures;
http://haarlem.run2day.nl(...)inder-blessures.html[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Als ik het niet bij hou val ik niks af is m'n ervaring inmiddelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wil ook afvallen, maar hou er niets voor bij. Nu sinds maart ongeveer 9 kg kwijt, zonder echt op te letten. 3 a 4x pw hardlopen (afwisselend programma helpt enorm), sporadisch KT en wat bewuster met eten omgaan. Meer niet
Het begint de laatste weken in ieder geval te werken, want was laatst een kilo lichter, en vanochtend alweer een halve
![]()
Maar voor iedereen zal iets anders het beste werken![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik het niet bij hou val ik niks af is m'n ervaring inmiddelsHet begint de laatste weken in ieder geval te werken, want was laatst een kilo lichter, en vanochtend alweer een halve
![]()
Maar voor iedereen zal iets anders het beste werken![]()
![]()
Niet te hopen, anders wordt het weer poetsenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Portemonnee, handdoek, badpak, duikbril, shampoo, borstel, ¤ 0,50 voor het kluisje... Vergeet ik nu echt niks?![]()
![]()
Hmm hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep. Bijholteontsteking hier
Vandaag weer bij de fysio geweest. Oefeningen voor de lage rug meegekregen; lijkt er toch wel op dat die (een deel van) de problemen met m'n benen veroorzaakt. Dus, verstevigen van de spieren (spiercorset rond m'n wervels) en wat mobiliteit creëren door te rekken enzo. Volgende week weerWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ben trouwens bang dat als ik naar run2day ga dat mijn creditcard gaat roken![]()
Ik wil nog zoveel dingen kopen..
tights
running pants
Winter jas
Handschoenen
Schoenen
Trail schoenen
Ikkequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?
Maar al 2 weken niet gelopen. Krijg het niet gecombineerd met mijn andere sportactiviteiten. Hopelijk kan ik vanavond weer lopen maar mijn vriend trekt misschien een grote opdracht binnen en dan moeten we uit eten met de zaak. Dus dan kan ik nog niet lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zo! Dan word je ineens wakker midden in de nacht met kramp in je kuit! Dat is toch bijna-doodgaan, zo pijnlijk![]()
Nu istie stijf![]()
![]()
Wat heb je het hardste nodig? Dat zou ik eerst kopen.. En dan als kerstcadeautje voor jezelf de restquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben trouwens bang dat als ik naar run2day ga dat mijn creditcard gaat roken![]()
Ik wil nog zoveel dingen kopen..
tights
running pants
Winter jas
Handschoenen
Schoenen
Trail schoenen
![]()
![]()
Eet je voldoende ijzer ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:48 schreef Quoi het volgende:
Zo! Dan word je ineens wakker midden in de nacht met kramp in je kuit! Dat is toch bijna-doodgaan, zo pijnlijk![]()
Nu istie stijf
Nee geen ijzererts of zo maar via groente en/of supplementen
Masseren met een olie en er daarna wat verwarmende spierbalsem doen en in beweging blijven! Dan is hij snel zo goed als nieuw!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:48 schreef Quoi het volgende:
Nu istie stijfWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zal ik gewoon mijn maten opgeven en dan van alles wat ze hebben 1 (paar) laten bezorgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je het hardste nodig? Dat zou ik eerst kopen.. En dan als kerstcadeautje voor jezelf de rest
IJzer, masseren. Wat dachten jullie van gewoon met rust laten? Af en toe kramp kan ja passieren! Was gewoon ff een klaagpost![]()
![]()
heb je wel een goed gevulde kerstboomquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn maten opgeven en dan van alles wat ze hebben 1 (paar) laten bezorgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
heb je wel een goed gevulde kerstboom![]()
Ik had het eerst ook regelmatig, dan was het daarna stijf maar als ik het zelf een paar minuutjes masseerde had ik nergens mee last van. Dat lijkt me de moeite toch wel waard..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:12 schreef Quoi het volgende:
IJzer, masseren. Wat dachten jullie van gewoon met rust laten? Af en toe kramp kan ja passieren! Was gewoon ff een klaagpostWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Of een stuk zeep aan het voeteneind in bed hoor je ook vaak als oplossing.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Of een stuk zeep aan het voeteneind in bed hoor je ook vaak als oplossing.![]()
![]()
whut whutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Of een stuk zeep aan het voeteneind in bed hoor je ook vaak als oplossing.
Ja ooit eens gehoord.
http://www.omaweetraad.co(...)zondheid&label=KrampJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moest hard op lachen op de uitleg die hier gegeven wordt:
http://www.goeievraag.nl/(...)ep-kramp-benen.11179What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heeft de oma van mijn vriendin ook. Volgens haar helpt het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal wel wondermiddeltje van Klazien uut Zalk of Berendien uut Wisp zijn
(Koot en Bie)
![]()
Omdat ik al Asics heb en niet weer een set Asics wil.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klazienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heeft de oma van mijn vriendin ook. Volgens haar helpt het.
[ afbeelding ]
(Koot en Bie)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heeft de oma van mijn vriendin ook. Volgens haar helpt het.
[ afbeelding ]
(Koot en Bie)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ga je vast harder van lopen, niks intervallenquote:![]()
![]()
Deze week gaat volgende week in de herkansing. Ga alleen zondag nu nog lopen (9.6km) en dan volgende week de 34km (totaal) lopen die ik nu had moeten lopen. Nieuwe werkritme valt me zeer zwaar en er lijkt een griepje te willen winnen van m'n gezondheid en gister(avond) was laat en vanochtend vroeg en algehele misère![]()
wat voel ik me belabberd zeg.
Dus nu even rust houden, veel slapen en chillen, zondag een 9,6 en dan hopelijk een betere start volgende week!Ja doei.![]()
Hehe, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat ik al Asics heb en niet weer een set Asics wil.
Mijn vader doet dit ook en heeft nooit meer last van kramp in zijn kuit tijdens de slaapquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Niet dat Asics slecht zijn oid hoor. Ik heb 4 paar Asics, 2 voor hardlopen, 1 setje voor blubberruns, 1 setje die een halve maat te groot is voor hardlopen (heb ik wel op gelopen voorheen, maar draag ze nu gewoon overdag). Dus ben toe aan een paar Brooks, Mizuno's, Nikes of iets anders.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vitamine C bij de vleet nemen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week gaat volgende week in de herkansing. Ga alleen zondag nu nog lopen (9.6km) en dan volgende week de 34km (totaal) lopen die ik nu had moeten lopen. Nieuwe werkritme valt me zeer zwaar en er lijkt een griepje te willen winnen van m'n gezondheid en gister(avond) was laat en vanochtend vroeg en algehele misère![]()
wat voel ik me belabberd zeg.
Dus nu even rust houden, veel slapen en chillen, zondag een 9,6 en dan hopelijk een betere start volgende week!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan het me best voorstellen eigenlijk. Ik heb nu 2 paar Brooks, maar ben ook best benieuwd naar de minimalistischere modellen van bijvoorbeeld New Balance ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet dat Asics slecht zijn oid hoor. Ik heb 4 paar Asics, 2 voor hardlopen, 1 setje voor blubberruns, 1 setje die een halve maat te groot is voor hardlopen (heb ik wel op gelopen voorheen, maar draag ze nu gewoon overdag). Dus ben toe aan een paar Brooks, Mizuno's, Nikes of iets anders.F means you're fucked![]()
Op m'n werk/thuis heb ik een playlist van alle muziek/audiobestanden. Die is nu at random stuff aan het afspelen:
1
2
3
4
5
6
7Clip info:
Title: Start to run les 22
Artist: Een Vlaanderen sportland
Album: Start to run
Year: 2006
Comment: Copyright VRT 2006 - www.digit
Genre: OtherIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef slacker_nl het volgende:
Op m'n werk/thuis heb ik een playlist van alle muziek/audiobestanden. Die is nu at random stuff aan het afspelen:
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef slacker_nl het volgende:
[ code verwijderd ]Had ik laatst ook. Was ik lekker met muziek aan het schoonmaken thuis, hoor ik ineens "start to run, aflevering ... ik ga er vanuit dat je er weer helemaal klaar voor bent!". Nee sorry evy...
![]()
![]()
Ik wil gewoon weer een set nieuwe schoenen. Zit nu op de 1000km in 2 jaar en dus moet ik gaan denken aan vervanging voor m'n allereerste set.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef YUR het volgende:
Ik kan het me best voorstellen eigenlijk. Ik heb nu 2 paar Brooks, maar ben ook best benieuwd naar de minimalistischere modellen van bijvoorbeeld New Balance ofzoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, heerlijk gelopen, 7 km. Wat is het toch lekker om door het bos te rennen met goede muziek keihard aan!![]()
2 á 3 gram per dag. Hatsiekidee! Overschot plas je wel uit dus je hebt nooit genoeg vitamine C bij ziekte.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat was 't plan. En genoeg slapen en thee drinkenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb gezwommenen dat is niet zo lekker als rennen, maar toch ook wel fijn!
Vanavond de Friday Night Run. Die begint in het Olympisch Stadion. Alvast een mooie generale voor volgende week. Dan eindig ik daar ook![]()
![]()
Kledingtips voor morgen;
Die moet je ook combineren met de 4-de fotoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef kwiwi het volgende:
Die bolletjes op je hoofdLekker handig, ondertussen zijn je kleren nog steeds zeiknat.
Zit nu wel als een stekker te balen op de bankhad echt zin in lopen en 't is ook echt heerlijk weer
![]()
Nu ja. Liever 2 dagen uit de running dan straks een week ofzo
Ja doei.![]()
Het is HEERLIJK loopweer!ik vind het ook niet eerlijk!
Heerlijk loop weer? Ik mag hier wel bijna een reddingsvest aan doen!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Hier is het in elk geval goddelijk. In tegenstelling tot gisteravond toen ik met Mr.Mo achterop op de motor terug reed vanaf Leeds naar huis waar ik voor jan lul heb zitten wachten met een voor jan lul gekochte koppelingskabelzijn koppelingskabel was namelijk helemaal in orde. Alleen de hendel die naar de versnellingsbak leidt was afgebroken. Detail.
_!
Morgen wéééér terug naar Leeds!![]()
Ja doei.![]()
Lekker toch! Voel je je niet helemaal een bikkel als je zo door het weer ploetert?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Xhermes het volgende:
Heerlijk loop weer? Ik mag hier wel bijna een reddingsvest aan doen!
nou, ik vind het prima om door de regen te lopen. Maar wel als het niet anders kan of als het ineens onverwacht gebeurt. Maar zoals het vanmiddag regende hier. Het goot, hoosde. Dan blijf ik lekker binnen en wacht op iets beter weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker toch! Voel je je niet helemaal een bikkel als je zo door het weer ploetert?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan voel ik me net Leonardo DiCaprio bij de Titanic. Nat en koudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker toch! Voel je je niet helemaal een bikkel als je zo door het weer ploetert?
Nou inderdaad, als het niet anders kan of wanneer ik al bezig ben dan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
nou, ik vind het prima om door de regen te lopen. Maar wel als het niet anders kan of als het ineens onverwacht gebeurt. Maar zoals het vanmiddag regende hier. Het goot, hoosde. Dan blijf ik lekker binnen en wacht op iets beter weer.
Vanmorgen toen de wekker ging om kwart over 7 en ik regen tegen het raam hoorde tikken zette ik toch snel de wekker weer uit. Dan kan ik het echt niet opbrengen om uit mijn warme bedje de koude regen in te gaan!![]()
WAT een stijve spiertjes hiero :-) Ik vertrouw erop dat het morgenochtend als een zonnetje gaat als ik eenmaal in beweging ben. Ik zal er sowieso zijn!
iemand vanavond maar ff lief aankijken voor een evt massage![]()
Sodeju, wat een gesponsord gebeuren is die Marathon Eindhoven. Startnummer opgehaald in het beursgebouw. Hele happening eromheen: kraampjes, vrijwilligersorganisaties, eten, drinken. Startnummer binnen: het is gewoon 3-cijferig
![]()
Dude. 1000mg is al 15x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Zie onderstaande:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 á 3 gram per dag. Hatsiekidee! Overschot plas je wel uit dus je hebt nooit genoeg vitamine C bij ziekte."Overschot plas je toch uit" is geen reden om een verschrikkelijke 'overdosis' te nemen. Betekent namelijk niet per definitie dat het gezond (of niet ongezond is).quote:Wat is veilig?
De maximale veilige dosis voor vitamine C is door de Gezondheidsraad vastgesteld op maximaal 30 x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH), namelijk 2000 milligram per dag. Ter vergelijking: dit zijn zo’n 33 sinaasappels.
Wat zijn de gevolgen van een teveel aan vitamine C?
Een teveel aan vitamine C zal met de urine het lichaam verlaten. Dit heeft een grotere belasting van de nieren tot gevolg. In het verleden werd gedacht dat hierdoor het risico op de vorming van nierstenen groter was, maar dit is nooit bevestigd in onderzoek. Daarnaast heeft vitamine C in grote hoeveelheden een remmend effect op de absorptie van koper en verhoogt het juist de absorptie van ijzer, waardoor er een grotere kans is op een teveel aan ijzer. Een dagelijkse hoeveelheid vanaf 3000 milligram vitamine C kan laxerend werken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik neem elke morgen ook een echinacea en magnesium/calcium/zink pilquote:
Ik heb heeeeerlijk (nou ja, aardig) gelopen. Les 20 van Evy, 8-10-8![]()
![]()
En leuke muziek weer een keer. The Cure loopt heerlijk meditatief. Alleen van Tom Jones krijg ik de neiging heel gek te gaan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Weekendje weg,staat er bij de ingang naar het dorp "welcome in Mosgiel,the sunny side of the hills".... Je raad het al, wil een rondje gaan lopen regent het...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Weekendje weg,staat er bij de ingang naar het dorp "welcome in Mosgiel,the sunny side of the hills".... Je raad het al, wil een rondje gaan lopen regent het...![]()
![]()
Morgen op het strand rennen![]()
![]()
![]()
Wat een geweldige loopje weer. Voor het eerst 10 km achter elkaar gelopen. Wel af en toe wat wachten op stoplichten en op de pacer![]()
10 km in 58 minuten. Heerlijk.... ben zo trots als een pauw. Had nog wel iets sneller gekund, maar dat komt nog wel.
http://www.endomondo.com/workouts/l4vb-U8yeCk![]()
Mooi magisch getal 10 km/uurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef linebear het volgende:
Wat een geweldige loopje weer. Voor het eerst 10 km achter elkaar gelopen. Wel af en toe wat wachten op stoplichten en op de pacer![]()
10 km in 58 minuten. Heerlijk.... ben zo trots als een pauw. Had nog wel iets sneller gekund, maar dat komt nog wel.
http://www.endomondo.com/workouts/l4vb-U8yeCken je bent er zelfs overheen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef linebear het volgende:
Moest daarom ook wel een ererondje maken in het Olympisch stadiontof
![]()
![]()
morgen lange duurloop met stokkentraining.
moet mijn bovenlichaam nu echt gaan trainen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Moest daarom ook wel een ererondje maken in het Olympisch stadion![]()
VET!![]()
![]()
Zelf erbij denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef linebear het volgende:
zekerjammer dat er niemand op de tribune zat
![]()
En hier op FOK! juichen we voor je![]()
![]()
![]()
haa voor de mensen met blessures binnenkort in de bioscoop.
En natuurlijk voor de mensen zonder blessures
Lijkt me een leuke film![]()
![]()
Volgende week zal het voller zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zelf erbij denken![]()
En hier op FOK! juichen we voor je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Linebear: top! Zou zelf ook zo trots zijn als een pauw! Volgende week mag ik ook een rondje Olumpisch stadion (en het mooie zuid).
At this moment worden mijn bovenbenen en kuiten gemasseerd. Nodig!![]()
Net terug van een 15km rondje in de regen,heerlijk gelopen in een gebied waar ik nog gelopen heb....heel veel nieuws te zien.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
super gedaan linebear!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wacht maar tot zondag
go Semmie go!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag een dagje in "the big smoke" en toch maar wat loopspullen gekocht... een singlet voor de zomer en Lisa Timati's boek "running to extremes".
Lisa is een NZ'se ultra runner'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
![]()
Zo ik ben er (bijna) klaar voor
![]()
![]()
Veel plezier strandrunners!!
quote:
Moest daarom ook wel een ererondje maken in het Olympisch stadionRespect!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Dank je!
Buienradar zegt dat we best eens nat kunnen gaan worden
En om de dag goed te beginnen:
Ik denk maar zo: hoe natter het weer, hoe minder mul het zand![]()
Spieren staan nog strak, maar soit. Tot straks! (u herkent mij aan het rode jasje en de lange benen)
Voor ik het vergeet: @SEMTEX succes!![]()
Trouwens, de Marathon van Eindhoven komt morgen gewoon live op Omroep Brabant, vanaf 09:30 uurquote:Live verslag van de hele en halve marathon van Eindhoven. Behalve aandacht voor de wedstrijd met toppers uit heel de wereld en de strijd om het Nederlandse kampioenschap ook aandacht voor het volksfeest dat de Eindhovenaren er elk jaar weer van weten te maken. Presentatie/commentaar: Paul Post & Luc Krotwaar.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof! Volgens mij hebben we dat nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, de Marathon van Eindhoven komt morgen gewoon live op Omroep Brabant, vanaf 09:30 uur
[..]
Ik mag vandaag 2 keer gaan hardlopen
Oh, dat is jammerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij hebben we dat niet
Ik mag vandaag 2 keer gaan hardlopenwij hebben een standaard digitaal abonnement van UPC, en daarbij hebben we alle lokale oproepen ook
![]()
Ik ben benieuwd hoe twee keer lopen je gaat bevallen. Is voor het eerst dat je dat gaat doen, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ff gecheckt, we hebben wel omroep Brabantquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, dat is jammerwij hebben een standaard digitaal abonnement van UPC, en daarbij hebben we alle lokale oproepen ook
![]()
Ik ben benieuwd hoe twee keer lopen je gaat bevallen. Is voor het eerst dat je dat gaat doen, toch?
Wordt inderdaad de eerste keer. Vanmorgen lekker ontspannen "warmlopen" in de duinen, en vanmiddag een 10k-wedstrijdloopje in dezelfde duinen. Al ga ik dat wedstrijdloopje ook gebruiken als trainingsloopje. Ik sluit lekker aan bij een groepje en ga niet om een goede tijd neer te zetten. Is het parcours ook niet naar trouwens.F means you're fucked![]()
Mooi zo, morgen voor de tv dus! Tenminste, ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:00 schreef YUR het volgende:
[..]
ff gecheckt, we hebben wel omroep Brabant
Wordt inderdaad de eerste keer. Vanmorgen lekker ontspannen "warmlopen" in de duinen, en vanmiddag een 10k-wedstrijdloopje in dezelfde duinen. Al ga ik dat wedstrijdloopje ook gebruiken als trainingsloopje. Ik sluit lekker aan bij een groepje en ga niet om een goede tijd neer te zetten. Is het parcours ook niet naar trouwens.![]()
Klinkt als een lekker loopdagje!
Ik ga zo even de stad in, kijken of ik een nieuw blazertje kan shoppen. Je moet wat, bij gebrek aan mogen hardlopen
Zo... Ik zit in vol ornaat voor voorlopig mijn laatste loopje. E.T. was om 2 uur thuis uit d'r werk dus die gaat alleen mee voor de gezelligheid.
en oppas![]()
Have fun today!!
Ik zag net dat ik weer een kilo kwijt ben geraakt onderweg![]()
![]()
Dat zijn er al meer dan 3 sinds ik begon met rennen
Nog 4 te gaan en ik vind het mooi
![]()
![]()
Het is een prima loopweertje. Nu hier (aan de kust in Katwijk) is het nog droog en de temperatuur is een lekkere 10 graden. Ik liep lang/kort (mouw/broek) en dat werd eigenlijk naar het eind toe wel warm, dus ik gok dat kort/kort ook nog prima kan vandaag ! Lekker loopje van 7km om het weekend te beginnen, prima!
http://www.endomondo.com/workouts/99829350![]()
Er gingen vanmorgen wat mensen uit dit topic hardlopen ...
En precies voor de regen binnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Volgende keer loop ik ook mee hoor!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heet die gast met de pet toevallig T.S.? Jaa, das nimby, ja tog, ni dan?!
[ Bericht 30% gewijzigd door slacker_nl op 13-10-2012 13:02:35 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zow weer binnen en net voor de regen.
weer een trail parcours gedaan met stokkentraining. een uurtje ongeveer 9 km
en wat ging dat beroerd!!!!!!!!
misselijk en mijn lijf wilde gewoon vandaag niet.
was wel blij met mijn hondje waar ik van geprofiteerd heb van zijn trekkracht om toch het tot het eind vol te houden. bleeegh!
runkeeper hield het ook voor gezien dus moet het parcour nog even natrekken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Een heus fotoverslagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En precies voor de regen binnenwat leuk!! Volgende keer wil ik ook mee met de zaterdagochtend strandloop!!
Het gaat niet altijd even lekker natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef winterstorm666 het volgende:
zow weer binnen en net voor de regen.
weer een trail parcours gedaan met stokkentraining. een uurtje ongeveer 9 km
en wat ging dat beroerd!!!!!!!!
misselijk en mijn lijf wilde gewoon vandaag niet.
was wel blij met mijn hondje waar ik van geprofiteerd heb van zijn trekkracht om toch het tot het eind vol te houden. bleeegh!
runkeeper hield het ook voor gezien dus moet het parcour nog even natrekken.en je bent maar mooi wel geweest, zo moet je het ook zien
ja klopt gup!
het is gewoon even balen. komt wel goed!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wat is trouwens stokkentraining? Wat doe je dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is lopen met langlaufstokken waar je de afzet met je armen mee maakt.
tegen de berg op loopsprongen met extra afzet van je stokken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Was leuk! En gezellig!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En precies voor de regen binnen
http://www.endomondo.com/workouts/nWSWAwDPBMMZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
dit doe ik er ook als training bij rolskieen
om uiteindelijk dit te kunnen doen!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Was idd erg leuk en zeker voor herhaling vatbaarBen trouwens tot op m'n (thermo)ondergoed nat dankzij Yur z'n geniale plan om te gaan fietsen
Yur heeft ook nog foto's gemaakt van tijdens het lopen, maar die komen straks
http://www.endomondo.com/workouts/jZ0X-Y4YknY
http://connect.garmin.com/activity/232823047
[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 13-10-2012 13:30:13 ]![]()
Hahaha, dat ziet er uit leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
dit doe ik er ook als training bij rolskieen
[ afbeelding ]
om uiteindelijk dit te kunnen doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik heb nog nooit op skies gestaan!
Las het eens in een boek in de sportschool. Dat zegt niet dat het gelijk zo is natuurlijk. Er zijn ook weer mensen die zeggen dat je van meer dan 2 gram darmklachten kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude. 1000mg is al 15x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Zie onderstaande:
[..]
"Overschot plas je toch uit" is geen reden om een verschrikkelijke 'overdosis' te nemen. Betekent namelijk niet per definitie dat het gezond (of niet ongezond is).
http://www.nlcoach.nl/ken(...)hoge-dosering-onzin/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja wij kennen elkaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:19 schreef slacker_nl het volgende:
Heet die gast met de pet toevallig T.S.? Jaa, das nimby, ja tog, ni dan?!
En mijn Endomondo stats;
http://www.endomondo.com/workouts/k_pryXMfeQA
[ Bericht 6% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 13-10-2012 13:39:06 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Onderweg bedoel je als in de 20 weken hardlopen wat je nu doet toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Have fun today!!
Ik zag net dat ik weer een kilo kwijt ben geraakt onderweg![]()
![]()
Dat zijn er al meer dan 3 sinds ik begon met rennen
Nog 4 te gaan en ik vind het mooi
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
het zou zo een scène uit Ocean's Eleven Seven kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Onderweg bedoel je als in de 20 weken hardlopen wat je nu doet toch?en dat zijn er nog lang geen 20! Eerder 10
![]()
![]()
Zie je wel! Fokkers komen af en toe echt van hun zolderkamer af!
Was erg leuk om te doen en hele leuke locatie zo op het strand en de duinen![]()
Voor herhaling vatbaar!![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:20 schreef GotC het volgende:
Ben trouwens tot op m'n (thermo)ondergoed nat dankzij Yur z'n geniale plan om te gaan fietsen
Kan je hartslagmeter wel tegen water![]()
![]()
Topquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en dat zijn er nog lang geen 20! Eerder 10
![]()
Oja les 20My bad.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Resevoir dogs kwam bij mij bovenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het zou zo een scène uit Ocean's Eleven Seven kunnen zijn.![]()
![]()
quote:Waarbij wel gezegd moet worden dat ik les 19 heb overgeslagen omdat ik dat mp3'tje niet heb. Dus herhaal les 20 gewoon een keer
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je hartslagmeter wel tegen water![]()
Vond het super dat er zoveel mensen waren gekomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Waarbij wel gezegd moet worden dat ik les 19 heb overgeslagen omdat ik dat mp3'tje niet heb. Dus herhaal les 20 gewoon een keer
Zo is dat!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef GotC het volgende:
[..]
In het voorjaar (of eerder) weer een keertje hierzo, dus dan moet je wel weer meedoen![]()
![]()
Ja precies. En in het voorjaar in Voorthuizen met aansluitend een BBQ en vervolgens ijs eten bij Ijstijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef GotC het volgende:
[..]
In het voorjaar (of eerder) weer een keertje hierzo, dus dan moet je wel weer meedoen![]()
![]()
quote:
leuke foto's mensen! jammer dat jullie zo ver weg wonenhardlopen aan het strand lijkt me heerlijk. En Yur, wat ben je slank geworden
SEMTEXal zin in morgen?
Heerlijk gelopen vanmorgen!! Heel erg leuk om een aantal van jullie te hebben gezien![]()
Wat mij betreft vaker dit soort initiatieven en mijn voornemen is: vaker lopen op het strand! Om te beginnen op 4 november 5 of 10, 5 of 10, 5 of 10![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef Quoi het volgende:
Update: ingeschreven voor de Laan van Meerdervoortloop 10k![]()
![]()
Hehe, dat ga je makkelijk reddenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef Quoi het volgende:
Update: ingeschreven voor de Laan van Meerdervoortloop 10k
Ik vond het vanmorgen ook erg leuk!
Ben nu net thuis van mn 10K-loopje. Uiteindelijk net onder de 48 minuten gefinisht, ging lekker
Ik ga zo ff foto's op mn telefoon kijken
En je challenge invullen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, dat ga je makkelijk redden
Ik vond het vanmorgen ook erg leuk!
Ben nu net thuis van mn 10K-loopje. Uiteindelijk net onder de 48 minuten gefinisht, ging lekker
Ik ga zo ff foto's op mn telefoon kijken![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Challenge ingevuld...en CHALLENGE GEHAALD![]()
![]()
1001 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
![]()
1001 km
Ik zou als beloning sushi eten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
![]()
1001 km![]()
Sushiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou als beloning sushi eten.Helemaal mee eens! Wat een prestatie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Da's wel een goed planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou als beloning sushi eten.
Het is me trouwens niet helemaal gelukt om me in te houden bij de 10K vanmiddag...
Nog wat gezellige kiekjes van vanmorgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
leuke foto's mensen! jammer dat jullie zo ver weg wonenhardlopen aan het strand lijkt me heerlijk. En Yur, wat ben je slank geworden
Volgende keer lopen we gewoon 's middags, en dan kun je rustig ook komen
Jij heel heel heel veel plezier en succes morgen. Go kick ass!F means you're fucked![]()
Jaquote:net al mijn hardloopspullen gewassen, inclusief regenwerend jack (want het giet hier nu enorm, je weet het nooit), Garmin opgeladen, spulletjes vanavond klaarleggen
Spannendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Janet al mijn hardloopspullen gewassen, inclusief regenwerend jack (want het giet hier nu enorm, je weet het nooit), Garmin opgeladen, spulletjes vanavond klaarleggen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef YUR het volgende:
Nog wat gezellige kiekjes van vanmorgen:/wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef YUR het volgende:
Nog wat gezellige kiekjes van vanmorgen:14.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de namen en rugnummers fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de namen en rugnummers fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ken er inmiddels een aantalDat is nu net ook het leuke naar het Wie loopt waar en waneer-lijstje in de OP
Die foto's![]()
![]()
Nee hoor, ik ken hier niemand irlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Al die mensen hier kennen elkaar in real life?
![]()
![]()
Wel grappig om mensen op foto's te zien. Je gaat je er toch een voorstelling bij maken hier (en dan blijkt het meestal heel anders te zijn.......).![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig om mensen op foto's te zien. Je gaat je er toch een voorstelling bij maken hier (en dan blijkt het meestal heel anders te zijn.......).do tell...
![]()
Check. Dat is bijna altijd zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig om mensen op foto's te zien. Je gaat je er toch een voorstelling bij maken hier (en dan blijkt het meestal heel anders te zijn.......).![]()
![]()
Nou het valt wel mee hoor, stel iedereen hier toch voor als sportieve mensen, en dat is ook zo natuurlijk! Maar is net als wanneer je voor je werk heel vaak iemand aan de telefoon hebt en die dan eens in het echt ziet.quote:![]()
Eng he
Niet allemaal hoor. Vandaag weer nieuwe leuke mensen leren kennen, en een aantal anderen hadden we al eens ontmoet bij andere wedstrijdloopjes (en vakantiesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Al die mensen hier kennen elkaar in real life?
)
Leuke foto's! En het was echt super vanmorgen.
Ow, en Yur en GotC. Wij gaan niet meer sushi eten. We besloten dat een lamsboutstoofpot lekkerder was.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee joh![]()
Sushi
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: