groep van Yoeri dus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarvan weer de derde generatie.
Topic bijna vol?
Yes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Is die Joden Hebben Kanker-afkorting nog altijd een paradepaardje binnen het stadion?
Juichen Hoort niet in de Kuip.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je met het plaatje wil zeggen?
quote:
Jorien van den HeriK?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
Ik zag er pas nog 1 maar ben vergeten welke.
Oranje:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 - 4 verloren, damn wat slecht
Wel goed om te lezen dat de Vrij er tegen VVV weer bij hoopt te zijn. Op volle sterkte tegen Ajax
Tsja... laten we maar zeggen dat velen nog erg jong en onervaren zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Mathijssen (heeft een uurtje meegedaan
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Logisch dat je dan niet kan winnen van een Jupiler ploegje toch?
Nope, erg slecht zelfs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel maar dan gratis
Jawelquote:
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
van buren ook al uit ridderkerk, dat er toch nog voetballers uit dat grefo dorp komen
oh dan zijn mijn familieleden de enige grefo's daarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.
Mwahquote:
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Hij doet zich wel een beetje voor als de leider
Heb hem weleens gesproken jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.
quote:Louis van Gaal kreeg nadat hij Douglas had opgeroepen voor de definitieve Nederlandse selectie veel kritiek over zich heen. De bondscoach van het Nederlands elftal verklaart zijn keuze in De Telegraaf.
"Omdat ik behalve Mathijsen geen linksbenige centrale verdedigers ter beschikking had, is de keus op Douglas gevallen", stelt Van Gaal in de krant. "Bram Nuytinck van Anderlecht is linksbenig en had ik eerder opgeroepen dan Douglas, maar hij moet tegen Slowakije spelen." "Mijn voorkeur blijft een linksbenige speler centraal links achterin. Je ziet dat Ron Vlaar, John Heitinga en Douglas, die daar allemaal wel eens spelen of hebben gespeeld, moeite hebben om daar uit de verf te komen", vervolgt de oefenmeester. Ook Bruno Martins Indi was een optie geweest, volgens Van Gaal. "Maar hij speelt tegen Andorra en Roemenië noodgedwongen linksachter. Tegen Andorra kun je ook met Urby Emanuelson spelen. Maar ik wil Martins Indi voor Roemenië ook weer aan de positie van linksachter laten wennen, omdat hij bij Feyenoord centraal achterin speelt", besluit de bondscoach.
Niveau Feyenoord is toch hoger dan Oranje, dus dan kan je het beter daar klaarstomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Grifte het volgende:
BMI bij Oranje klaarstomen voor de LB positie bij Feyenoord, niets mis mee
Komt nu met die blessures, vooral Mathijsen, nog wel redelijk uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:24 schreef heiden6 het volgende:
Elke keer die interlands tussendoor...
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Komt nu met die blessures, vooral Mathijsen, nog wel redelijk uit
Ridderkerk is echt wel een grefo dorpquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.
refo en pastoor gaat niet samenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een refo dorp
Mijn beste vriendin woont erOp een verjaardag was ze even vergeten te zeggen dat er een pastoor aanwezig was onder haar vriendenkring, en dat iedereen gelovig is
Zat ik daar te kutten en de godverenEn bedankt
![]()
Maar richting Hendrik Ido Ambacht wordt het inderdaad nog erger
Eén gelovige huiskamer maakt een heel dorp gelovig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een refo dorp
Mijn beste vriendin woont erOp een verjaardag was ze even vergeten te zeggen dat er een pastoor aanwezig was onder haar vriendenkring, en dat iedereen gelovig is
![]()
Pastoor kwam uit een ander dorp.quote:
Nee maar zij woont er al jaren en in een dorp kent iedereen elkaar, dus ik neem aan dat zij weet wie wel en wie niet gelovig is in het dorp. Dus zeg maar 80% gelovig en de overige 20% niet.... zoiets was hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eén gelovige huiskamer maakt een heel dorp gelovig?
Zal wel meevallen allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar zij woont er al jaren en in een dorp kent iedereen elkaar, dus ik neem aan dat zij weet wie wel en wie niet gelovig is in het dorp. Dus zeg maar 80% gelovig en de overige 20% niet.... zoiets was het
erder zijn er in Ridderkerk onder meer twee grote Gereformeerde Gemeenten en een Hersteld Hervormde Kerk. In totaal zijn er 22 Kerken te vinden in Ridderkerkquote:
Barendrecht (het oude gedeelte) is ook niet heel veel beterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een grefo dorp
![]()
Martins Indi is nu al gewoon een vaste waarde geworden. Ik denk dat van Gaal in hem echt de leider van de 'nieuwe' defensie ziet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]!
Baas Bruno is al weer zeker van beiden wedstrijden dus!
Prachtig zeg.quote:Schaken maakt emoties los
Geschreven op 2012-10-12 om 08:41:34 | Bekeken: 7392 | Reacties: 26 | Foto: VI-Images | Bron: Telegraaf.nl
Ruben Schaken lijkt te passen in de categorie ‘laatbloeiers’. De geboren Amsterdammer stond niet direct aan de top, maar bouwde zijn loopbaan op via SC Cambuur, SC Veendam en VVV-Venlo. Inmiddels is hij een belangrijke speler bij Feyenoord en maakt hij zich, op dertigjarige leeftijd, op voor zijn debuut in Oranje. Wie dat vier jaar geleden tegen Joop Gall had gezegd, zou niet zijn geloofd.
Gall was van 2005 tot 2008 Schakens coach in het noorden. “Ik pikte hem op bij Cambuur Leeuwarden 2. Ruben was een heel fragiele jongen, mentaal breekbaar en kwetsbaar. Hij had duidelijk geen baat bij een schreeuwende trainer, maar moest voorzichtig worden behandeld. Ik zag wel wat in hem en ben met hem aan de slag gegaan”, verhaalt Gall jaren na dato in De Telegraaf.
“Beetje bij beetje heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij zijn hoofd maar iets boven het maaiveld hoefde uit te steken om in de Eredivisie een goed belegde boterham te verdienen”, herinnert Gall zich nog. “Dat werd zijn doel. En nu Oranje … Nee, dat had ik toen absoluut niet verwacht. Prachtig dit”, mijmert de trainer. Hij feliciteerde Schaken hartelijk met zijn oproep. “Ik heb Ruben een sms met hoofdletters gestuurd, dat ik ongelooflijk emotioneel werd van zijn definitieve selectie. Wat ben ik trots …”
Heb je ook gezien wie er wel meededen? Best beschamend dat er 4-1 verloren wordt. Zou niet mogen gebeuren. Vier spelers die niet standaard bij de selectie zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Oranje maakt me niets uit, zolang Feijenoord maar veel plezier heeft van die twee geweldenaars + veel geld gaat verdienen aan ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Kerftminister het volgende:
En dan hebben we De Vrij nog, die nog beter is ook. We zitten goed voor de komende 8 jaar hoor.
1-4 verlies tegen Excelsior willen goedpratenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Enige spelers van niveau op dit moment zijn Mokotjo, Mathijsen en Vormer hoor. Ramsteijn, Goossens en Te Vrede komen net terug van een blessure. Verhoek is hopeloos uit vorm en nog niet echt klaar voor het niveau en Fernandez kan het niveau gewoon niet aan en is zelfs te slecht voor Excelsior.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wie er wel meededen? Best beschamend dat er 4-1 verloren wordt. Zou niet mogen gebeuren. Vier spelers die niet standaard bij de selectie zitten.
Opstelling Feyenoord: Franken, Mokotjo (Maatsen), Mathijsen, Ramsteijn, Gomes Nieto, Knoester, Vormer, Goossens (Dercks), Fernandez (Oliveira), Te Vrede, Verhoek.
quote:Martins Indi laat Van Gaal schrikken
Bruno Martins Indi liet tijdens de training van het Nederlands elftal zien goed in zijn vel te zitten bij het Nederlands elftal. De verdediger scoorde tijdens een partijtje op de training en kreeg de lachers op zijn hand toen hij met gespreide armen op bondscoach Van Gaal afliep om het te vieren. Een moment schrok de bondscoach waarna hij de aanstormende Martins Indi met een handgebaar afwimpelde. Martins Indi verwees daarmee met zijn actie na zijn goal bij Oranje, waarna Van Gaal naar de grond ging onder het gewicht van Martins Indi.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.brunomartinsin(...)rtins-indi-ringtone/
BMI, de nieuwe cultheldquote:
Welke verslaggevers waren dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.brunomartinsin(...)rtins-indi-ringtone/
Is dat diergaarde Blijdorp?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Even sappie drinken toch.. Bless..!
Sowieso Zanger Rinus, die andere weet ik niet hoe die heet. Ik zie zo voor me hoe ie eruit ziet, maar z'n naam, ho maar..quote:
Nice, maar even kaarten proberen te scoren dan. 's Morgens een tentamentje, in de avond Rotterdams bekeronderonsje, niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
5500 kaarten voor Xerxes, voorverkoop start dinsdag. Eerst uitkaarthouders.
Eindbaas.quote:
Zou zomaar kunnen dat hij scoort ook nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef TC03 het volgende:
Schaken speelt nu gewoon z'n eerste interland. Omg.
Of deze man:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef TN-FR het volgende:
Hopelijk eindigt hij niet in het rijtje Dave van den bergh, denneboom etc.
Maarja voor vanavond dan; bless..
Ja dag, minstens 25 mio.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef satecl het volgende:
AC Milan heeft 13 miljoen geboden op Schaken... Die willen er weer graag een ervaren kracht bij. Die zijn we dus kwijt
Nee, die hoeven we niet toch? Brekebeentje.quote:
waar lees je dat AC Milaan 13 miljoen geboden heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef satecl het volgende:
AC Milan heeft 13 miljoen geboden op Schaken... Die willen er weer graag een ervaren kracht bij. Die zijn we dus kwijt
voetbalzone.nl. Zaakwaarnemer heeft het al bevestigd. Feyenoord lijkt ook al akkoord te gaan. Echt [...] !!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
waar lees je dat AC Milaan 13 miljoen geboden heeft
even f5 drukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef rdwilbrink het volgende:
ja lees er niks van op voetbalzone.nl en verder op internet
Ik ook niet, ze weten dat Schaken niet weg mag.quote:
VOOR ZO WEINIG?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
voetbalzone.nl. Zaakwaarnemer heeft het al bevestigd. Feyenoord lijkt ook al akkoord te gaan. Echt [...] !!!
ik kijk nu op de voetbalzone app, maar zie niks staan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
voetbalzone.nl. Zaakwaarnemer heeft het al bevestigd. Feyenoord lijkt ook al akkoord te gaan. Echt [...] !!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu op de voetbalzone app, maar zie niks staan?
Je hebt je eerste bless nu al gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef TN-FR het volgende:
Rubbbbbsssssssssss!! Niet gezien maar net gelezen dat hij heeft gescoord.
Ga ook maar eens tot zijn god bidden of zo
Deze zondag begin ik en dan even 2 weken volhouden tot de klassiekert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt je eerste bless nu al gemist
Bless
alleen abonnees zien het insider nieuws.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef rdwilbrink het volgende:
denk toch echt dat het broodje aap is
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
alleen abonnees zien het insider nieuws.
gelukkig eindelijk weer bazen verdediging, weet nog goed hoe ik toen ik klein was opkeek tegen van gobbel, de wolf en fraserquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
De Schaakis dé nieuwe cultbaas van de Kuip aan het worden!
(Met de Vrij, Indi en Clasie als eindbazen, die zijn het cult ondertussen ontgroeid!)
Tweede keer in 3 dagen dat hij denkt zich over ons uit te moeten laten? Rot es op naar zeist, janksmoelquote:'Als het begint te regenen zijn fans meteen nat'
Hoewel het Nederlands elftal vrijdag tegen Andorra de tiende zege op rij in De Kuip boekte, is de kans klein dat Oranje snel terugkeert in het Rotterdamse voetbalstadion. Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen benadrukte na afloop dat hij voorstander is van de bouw van een nieuwe Kuip, waarvan de plannen onlangs werden gepresenteerd.
'We komen hier graag, want qua sfeer vind ik De Kuip hét voetbalstadion van Nederland. Maar als het zoals vandaag begint te regenen, zijn de toeschouwers meteen nat. Bovendien heb je te maken met verkeers- en parkeerproblemen. Als de Engelsen in staat zijn afscheid te nemen van Wembley, dan vind ik dat wij hier ook serieus naar moeten kijken', aldus Van Oostveen.
De KNVB-directeur sloot niet uit dat Oranje nog een keer terugkeert in De Kuip. 'Zeg nooit nooit in het voetbal. Wij komen hier in in ieder geval weer terug voor de bekerfinale.'
Zaakje gaat met de dag meer stinkenquote:Bam maakt geen kans meer met zijn stadionplan
Het consortium rond bouwbedrijf BAM maakt geen kans om alsnog de bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord in de wacht te slepen. Dat zegt Jan van Merwijk, directeur van de Kuip. Binnenkort is er een ‘toelichtend gesprek’ tussen beide partijen, maar dat zal niets veranderen aan het feit dat concurrent VolkersWessels de opdracht voor een toekomstige voetbaltempel op Varkenoord heeft gekregen. Bam wil Van Merwijk alsnog op andere gedachten brengen “Omdat we ervan overtuigd zijn dat we het beste plan hebben,” zegt Marc de Vreede, directielid van BAM. De Kuipbaas roept het bedrijf een ‘waardig verliezer te zijn’, “We hebben de plannen objectief bekeken, de spelregels stonden zwart op wit. En getoetst aan de maatstaven die we vooraf hadden besproken.”
Hij benadrukt verder dat BAM ‘theoretisch’ nog een kans heeft om zijn plan -sloop en nieuwbouw van de Kuip- uit te voeren. “Als VolkersWessels niet waarmaakt wat ze hebben toegezegd, dan komt BAM weer in beeld.” Hij wijst er op dat het bouwbedrijf het plan niet mag overdragen aan een andere partij, zoals bijvoorbeeld ReddeKuip.nl. “Zo hebben we dat aan het begin van de rit afgesproken. Informatie mag niet met anderen worden gedeeld, want daar zitten ook bedrijfsgegevens van de Kuip tussen. Net zo min als wij de gegevens van BAM gaan rondstrooien”
Mocht BAM overwegen een procedure tegen de Kuip aan te spannen, dan maakt die weinig kans. “Want de termijn om tegen ons besluit in beroep te gaan, is al verstreken.” Van Merwijk hoopt het uitgewerkte voorstel van VolkersWessels binnenkort aan de gemeente voor te leggen. “Dat is de laatste fase. Aan de stad vragen we om in te stemmen met de locatie, en een bijdrage te leveren in de financiering. Met een garantstelling of een andere vorm.” Het nieuwe stadion op Varkenoord moet 63.000 stoeltjes gaan tellen, heeft een schuifdak en kost naar schatting 300 miljoen euro. De bouw start in 2016.
True that.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:58 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
gelukkig eindelijk weer bazen verdediging, weet nog goed hoe ik toen ik klein was opkeek tegen van gobbel, de wolf en fraser
Ook die uitlating dat de termijn al is verstrekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zaakje gaat met de dag meer stinken
Waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tweede keer in 3 dagen dat hij denkt zich over ons uit te moeten laten? Rot es op naar zeist, janksmoel
[..]
Zaakje gaat met de dag meer stinken
ADquote:
Welke?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:01 schreef E.H. het volgende:
Die knakker van de KNVB.
Voetbal moet een theatersport worden als ik het zo lees.
[..]
AD
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef rdwilbrink het volgende:
denk toch echt dat het broodje aap is
Dan gaat zijn transferwaarde omhoogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met Janmaat als ie oranje ingaat, die vond ik gisteren weer niet erg goed...
Broodje aap, hoe kom je eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met hoe ie gisteren speelde..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan gaat zijn transferwaarde omhoog
Uiteindelijk blijft alleen BMI over denk ik, voor die anderen is de concurrentie veel groterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:56 schreef Muto het volgende:
Over een paar maanden speel je met De Vrij, BMI en Clasie gewoon in Oranje.
Is toch best wel een triest rijtje met namen als je eerlijk bent en kijkt naar de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk dat onze vriend van Gaal voor van Rhijn - Vlaar - BMI - Willems kiest als iedereen fit is.
1 speler die elke week in de Premier League speelt en 3 (top)talenten. Valt wel mee hoe triest denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch best wel een triest rijtje met namen als je eerlijk bent en kijkt naar de afgelopen jaren
Je zegt het al treffend pik, toptalentenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 speler die elke week in de Premier League speelt en 3 (top)talenten. Valt wel mee hoe triest denk ik.
Ze houden zich tot nu toe prima stand. Laat ze groeien in die kwalificatie en het gaat prima. Anders heb je in 2016 nog niks. Dan vindt iedereen het nog kut omdat ze zo weinig interlands hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zegt het al treffend pik, toptalenten
Het zijn gasten die eigenlijk nog in Jong Oranje thuis horen
Denk serieus dat er echt geen topland is die hier wakker van ligt
EK 2016 is het een bazenrijtje, nu is het gewoon echt helemaal niks man eigenlijk
Vind ik ook nog wel meevallen, de laatste keer dat het echt stukken beter was speelden Stam en De Boer nog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 speler die elke week in de Premier League speelt en 3 (top)talenten. Valt wel mee hoe triest denk ik.
Ze hebben nog helemaal geen tegenstand gehad tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze houden zich tot nu toe prima stand. Laat ze groeien in die kwalificatie en het gaat prima. Anders heb je in 2016 nog niks. Dan vindt iedereen het nog kut omdat ze zo weinig interlands hebben.
2016; Janmaat - de Vrij - Kongolo - BMIquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zegt het al treffend pik, toptalenten
Het zijn gasten die eigenlijk nog in Jong Oranje thuis horen
Denk serieus dat er echt geen topland is die hier wakker van ligt
EK 2016 is het een bazenrijtje, nu is het gewoon echt helemaal niks man eigenlijk
Jammer dat er met jou uiteindelijk toch geen serieuze discussie mogelijk isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2016; Janmaat - de Vrij - Kongolo - BMI
Nigga what Europees kampioen.
OT; die neus van de KNVB moet wel echt lekker zijn bek houden over de Kuip. Gaat lekker in Duijvendrecht spelen als je bang bent dat je beetje nat wordt
Nee man ik ben reteachterlijk, my bad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat er met jou uiteindelijk toch geen serieuze discussie mogelijk is
Dacht dat jij 1 van de slimmere was
check de PI man, check hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man ik ben reteachterlijk, my bad.
Nee klopt, daar hebben ze het nog niet tegen laten zien. Dat zullen ze in de kwalificatie ook niet hoeven te doen. Als je 3 jaar verder bent, dan hebben ze meer europese wedstrijden gespeeld. Meer interlands en dergelijke. Uiteindelijk komen de lastigere oefeninterlands wel en daarin gaan ze groeien. Ik zie geen probleem eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben nog helemaal geen tegenstand gehad toch
Ik wil het wel eens zien tegen een Duitsland,Spanje of Argentinië
De Vrij en BMI zou kunnen, Janmaat kansloos, Kongolo geen ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2016; Janmaat - de Vrij - Kongolo - BMI
Nigga what Europees kampioen.
OT; die neus van de KNVB moet wel echt lekker zijn bek houden over de Kuip. Gaat lekker in Duijvendrecht spelen als je bang bent dat je beetje nat wordt
Oh na het WK voorzie ik ook geen problemen want dan zijn ze allemaal ouder en gegroeid, echter op het WK zie ik het gewoon niet zittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee klopt, daar hebben ze het nog niet tegen laten zien. Dat zullen ze in de kwalificatie ook niet hoeven te doen. Als je 3 jaar verder bent, dan hebben ze meer europese wedstrijden gespeeld. Meer interlands en dergelijke. Uiteindelijk komen de lastigere oefeninterlands wel en daarin gaan ze groeien. Ik zie geen probleem eigenlijk.
Misschien moeten we dat dan voor lief nemen. De geroutineerde verdedigers bakken er ook niks van op een EK. Dan nog maar een zeperd op het WK, zodat we daarna door kunnen groeien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh na het WK voorzie ik ook geen problemen want dan zijn ze allemaal ouder en gegroeid, echter op het WK zie ik het gewoon niet zitten
Ben ik het verder met je eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan voor lief nemen. De geroutineerde verdedigers bakken er ook niks van op een EK. Dan nog maar een zeperd op het WK, zodat we daarna door kunnen groeien.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 14:14:37RT @makaay_roy: #Feyenoord C1 - Nac C1 uitslag 5-0 reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik het verder met je eens
Loopt zijn contract in 2014 af?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef Guidetti het volgende:
Ben benieuwd wat we aan het eind van het seizoen voor BMI gaan vangen en naar welke club hij gaat.
Ik hoop dat we er meer voor kunnen vangenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Ik mag hopen dat BMI een transfer van ¤10 miljoen maakt naar een topclub in Engeland of Duitsland. Mensen als Rekik, Ake en Bruma zullen zich dan wel achter de oren krabben.
Feyenoord ondertussen hofleverancier? Schaken, Janmaat, BMI, Clasie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef Typisch het volgende:
Clasie er weer bij gehaald zag ik, nice.
Waarom zou hij dan al eind van dit seizoen verkocht worden?quote:
goeie linksbenige verdedigers zijn wel schaars maar dat is wel erg veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:04 schreef Grifte het volgende:
BMI voor miljoentje of 15 naar Liverpool, en dan shinen in de PL
Liverpool betaalt ook structureel veel te veel voor aankopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan al eind van dit seizoen verkocht worden?
[..]
goeie linksbenige verdedigers zijn wel schaars maar dat is wel erg veel
Omdat hij zich goed manifesteert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan al eind van dit seizoen verkocht worden?
Spanje eindigde ook niet zo hoog voordat ze het EK wonnen en toen het WK. Of denk jij dat er zomaar weer een goede generatie staat? Spanje is sinds 2002 met het begin van deze generatie begonnen, Xavi, Casillas en nog een paar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh na het WK voorzie ik ook geen problemen want dan zijn ze allemaal ouder en gegroeid, echter op het WK zie ik het gewoon niet zitten
Goed dat jij dingen uit zijn verband kan halen want ik heb het over nu en dat er nu landen totaal geen angst voor deze verdediging zal hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spanje eindigde ook niet zo hoog voordat ze het EK wonnen en toen het WK. Of denk jij dat er zomaar weer een goede generatie staat? Spanje is sinds 2002 met het begin van deze generatie begonnen, Xavi, Casillas en nog een paar.
Toen had ik die reactie al geplaatstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed dat jij dingen uit zijn verband kan halen want ik heb het over nu en dat er nu landen totaal geen angst voor deze verdediging zal hebben
Als je door leest zie je dat ik het zelf al over het EK in 2016 heb
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Mensen als Rekik, Ake en Bruma zullen zich dan wel achter de oren krabben.
De adgelopen jaren stonden er ook net niet spelers in alsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch best wel een triest rijtje met namen als je eerlijk bent en kijkt naar de afgelopen jaren
Die 4 die je noemt waren anders wel goed hoor anders haal je de finale nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De adgelopen jaren stonden er ook net niet spelers in als
Van der wiel-Heitinga-Mathijssen-Gio was de enige van niveau.
De laatste keer dat er echt een goeie defensie stond was met Stam en de Boer.
Finale halen was een kwestie van meezitten. Zowel qua loting als qua spel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die 4 die je noemt waren anders wel goed hoor anders haal je de finale niet
Ik zie ze met deze verdediging gewoon niet winnen van een Brazilië en zelfs niet van een Uruguayquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Finale halen was een kwestie van meezitten. Zowel qua loting als qua spel.
Ik ook niet, maar het zou zo maar kunnen of je hebt mazzel en je komt tegen landen als Zweden in de kwartfinale ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie ze met deze verdediging gewoon niet winnen van een Brazilië en zelfs niet van een Uruguay
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zou zo maar kunnen of je hebt mazzel en je komt tegen landen als Zweden in de kwartfinale ofzo.
Jij vind Heitinga Mathijssen beter als BMI en De Vrij ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die 4 die je noemt waren anders wel goed hoor anders haal je de finale niet
Jezus christus als je serieus denkt dat die 2 beter zijn dan heb je echt hersenbeschadiging hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vind Heitinga Mathijssen beter als BMI en De Vrij ?
Ik denk dat Heitinga-Indi de beste combo at the moment is voor het internationale voetbal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus christus als je serieus denkt dat die 2 beter zijn dan heb je echt hersenbeschadiging hoor
Ze zullen misschien beter worden maar die 2 waren echt wel beter hoor
Vlaar - BMIquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Heitinga-Indi de beste combo at the moment is voor het internationale voetbal.
mathijssen kan nu echt niet meer op internationaal niveau denk ik, in de Eredivisie wel omdat hij enorm veel inzicht heeft en dat is daar genoeg.
Ik heb het nu over die duo van 2 jaar geleden, toen vond ik er echt niks mis meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Heitinga-Indi de beste combo at the moment is voor het internationale voetbal.
mathijssen kan nu echt niet meer op internationaal niveau denk ik, in de Eredivisie wel omdat hij enorm veel inzicht heeft en dat is daar genoeg.
Vlaar is echt niet beter dan Heitinga hoorquote:
mikey neem ik dan ook niet serieusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het nu over die duo van 2 jaar geleden, toen vond ik er echt niks mis mee
Maar Mikey is gewoon van mening dat die de vrij en BMI beter zijn
En een duo Heitinga en Indi zou niet verkeerd zijn nee
Haal dat er niet altijd bij man,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vlaar is echt niet beter dan Heitinga hoor
Jij vindt hem beter omdat het een ex Feyenoord speler is
Typisch is gewoon nog realistisch
Zeer hoog niveau ja?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haal dat er niet altijd bij man,
Vlaar is op dit moment beter vind ik omdat hij wekelijks speelt (en goed ook, heeft pech dat er een paar jostie's bij AV lopen) en Donald Heitinga speelt niet veel. Ook vond ik Heitinga vorig seizoen ook niet bepaald sterk, liep vaak met een vorm van onzekerheid rond terwijl Vlaar zeer zelfverzekerd speelt en al een jaar constant een zeer hoog niveau haalt.
Villa speelt kut ja, maar ik vind Vlaar er flink bovenuit steken in ieder geval. En Johnnie Duck is misschien wel een betere voetballer, maar heeft een veel zwakker linkerbeen, verliest veel meer luchtduels dan vroeger en is ook flink wat snelheid verloren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer hoog niveau ja?
Aston Villa staat niet zo hoog hoor mede dankzij Vlaar
Heitinga is gewoon een betere voetballer en dat ziet zelfs Stevie Wonder
Vlaar heeft totaal geen techniek manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Villa speelt kut ja, maar ik vind Vlaar er flink bovenuit steken in ieder geval. En Johnnie Duck is misschien wel een betere voetballer, maar heeft een veel zwakker linkerbeen, verliest veel meer luchtduels dan vroeger en is ook flink wat snelheid verloren.
Vlaar is daarentegen bijna niet te verslaan in de lucht omdat hij zo sterk en groot is en zijn opbouw is ook zeer sterk doordat hij ook een goed linkerbeen heeft
de Vrij is een groot talent, meer nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij onderschat je echt een beetje hoor.
Heel veel inzicht en altijd de voetballende oplossing die hem lukt ook.
De Vrij is op dit moment beter as Indi.
Het is niet zo dat jouw mening de waarheid is, dus hou nou lekker zelf op manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vlaar heeft totaal geen techniek man
Enige wat ie heeft is zijn bouw en meer niet
[..]
de Vrij is een groot talent, meer niet
Hij is bij lange na niet beter dan Heitinga dus hou nou op man
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jouw mening de waarheid is, dus hou nou lekker zelf op man
Ik zeg nergens dat het een geweldige speler is dus waar lees je dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven je overschat Heitinga en doet alsof het een geweldige speler is.
Maar die jomgen heeft gefaalt bij het kleine Madrid en bij Everton zien ze hem ook niet als zekerheid. Waar heeft dan wel gepresteerd?
Zo goed is hij echt niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Je bent wel een jankbal 1e klas geworden weet je dat en dat is zonde man
Alleen jullie verheerlijking voor feyenoord en ex feyenoord spelers is gewoon onrealistisch man
Daarmee zeg je dus gewoon dat jouw mening over Heitinga de waarheid is, terwijl het jouw mening is.quote:Hij is bij lange na niet beter dan Heitinga dus hou nou op man
hou nou op man zeg ik zo vaak anders hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Daarmee zeg je dus gewoon dat jouw mening over Heitinga de waarheid is, terwijl het jouw mening is.
En die verheerlijking valt allemaal wel mee en als je het allemaal zo onrealistisch vind reageer je er toch lekker niet op
En dat klopt dus niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een geweldige speler is dus waar lees je dat?
Ik zeg dat ie beter is dan Vlaar en de Vrij
Daar doel ik niet eens op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou nou op man zeg ik zo vaak anders hoor
Op dat stukje doelde ik.quote:Hij is bij lange na niet beter dan Heitinga dus hou nou op man
Okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar doel ik niet eens op.
[..]
Op dat stukje doelde ik.
Maar volgens mij is het flink offtopic want ik zie 'Het grote Feijenoordtopic' staan.
gewoon leuk voor hem dat ie dit nog bereiktquote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 17:04:17Ruben Schaken verlaat het trainingskamp van het Nederlands Elftal. De Feyenoord speler die gisteren debuteerde kampt met knieklachten. reageer retweet
Ik doel op het feit dat hij een blessure heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon leuk voor hem dat ie dit nog bereikt
Is gewoon ook iemand die heel goed weet wat ie wel en niet kan
quote:'Ik hoop nog steeds ooit weer voor Feyenoord te spelen'
Dirk Kuyt koos afgelopen zomer voor Fenerbahçe en stelde daarmee vele Feyenoord-fans teleur. Met zijn 32 jaar en een contract voor drie seizoenen in Istanbul lijkt de kans op een rentree in het shirt van de Rotterdamse club immers uitgesloten. Zondag verklaart de Katwijker in gesprek met RTV Rijnmond echter die optie nog niet uit zijn hoofd te hebben gezet.
“Ik weet dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ik op dit moment nog niet in de Kuip speel, dat zat er afgelopen zomer nog niet in”, vertelt de Oranje-international. “Ik ga nu nog een andere uitdaging aan, maar ik hoop nog steeds dat ik de kans krijg om voor Feyenoord te spelen. Dat zou geweldig zijn. Iedereen weet dat ik een Feyenoord-supporter ben.
Kuyt, tussen 2003 en 2006 actief voor Feyenoord, volgt zijn oude werkgever nog altijd. Bij het Nederlands elftal ziet hij met eigen ogen dat men in Rotterdam-Zuid een goed beleid voert. Meer en meer spelers van de club worden door Louis van Gaal geselecteerd. “Dat is heel positief. Een groot compliment voor de opleiding van Feyenoord. Niet alleen deze jongens, maar nog veel meer spelers staan op het punt van doorbreken. De toekomst van Feyenoord met de jeugd ziet er goed uit.”
quote:Clasie is oogappeltje van Van Gaal
Jordy Clasie is na een kort uitstapje met Jong Oranje weer terug bij het Nederlands elftal. Louis van Gaal heeft hem nodig voor de kraker bij Roemenië.
Iedere trainer heeft zo zijn oogappeltjes. Frank de Boer promoveerde de pas 18-jarige Christian Eriksen tot sleutelspeler toen hij het bij Ajax voor het zeggen kreeg. Van Gaal is zeer gecharmeerd van Feyenoorder Jordy Clasie, zo blijkt sinds zijn terugkeer bij het Nederlands elftal.
De bondscoach verkoos de 21-jarige Haarlemmer als basisspeler in de eerste duels in de WK-kwalificatie met Turkije (2-0) en Hongarije (4-1). Hij selecteerde Clasie alleen niet voor het duel van vrijdag met Andorra (3-0), omdat trainer Cor Pot van Jong Oranje de middenvelder goed kon gebruiken in het tweeluik met Jong Slowakije om een plaats voor het EK van volgend jaar zomer in Israël.
Jong Oranje en Clasie stelden zich donderdag tijdens het gewonnen uitduel (0-2) overtuigend kandidaat voor de Europese eindronde. Het kan bijna niet anders of Jong Oranje mag maandag na de return feestvieren. Zonder Clasie, want die brengt tegen die tijd voor het eerst van zijn leven de nacht door in Roemenië.
'We zaten aan tafel bij Jong Oranje toen bondscoach Pot me vertelde dat ik voor het Nederlands elftal was opgeroepen'', vertelt Clasie. 'Natuurlijk was ik hartstikke blij. Jong Oranje is mooi. Maar niets is mooier dan het Nederlands elftal.''
Van Gaal is begaan met het lot van Jong Oranje. Hij heeft Clasie niet zo maar teruggehaald. Ook de bondscoach zag de bal tegen Andorra veel te vaak over de breedte van het speelveld rollen. 'Clasie is een voetballer die altijd vooruit denkt'', zei hij onlangs over de Feyenoorder.
Waarschijnlijk van de zenuwen acteerde Clasie tegen Turkije nog een beetje voorzichtig. Op bezoek bij Hongarije leek hij al veel meer op de dirigent die het aanvalsritme van Feyenoord vaak bepaalt. Hij veroorzaakte echter ook een strafschop in Boedapest. Clasie ontsnapte zelfs toen hij even na die penalty de bal in zijn eigen strafschopgebied op een hand kreeg.
Clasie arriveerde zaterdag toevallig tegelijkertijd met Nigel de Jong in het trainingskamp van Oranje. De Amsterdammer begroette de Feyenoorder hartelijk. De Jong gaat ongetwijfeld voorop in de strijd tegen Roemenië als hij een basisplaats krijgt. Het zou zo maar kunnen dat hij moet wijken voor Clasie. 'Ik weet niet of ik ben teruggehaald voor een basisplaats'', zegt Clasie. 'Dat lijkt me meer een vraag voor de bondscoach.''
Op Fr-fanatic staat er nog een interessante alinea achterquote:
quote:Ook heeft Kuijt een mening over de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion. 'De Kuip blijft de Kuip, maar er komt een moment dat er afscheid genomen moet worden van dit stadion. En dan is het belangrijk dat er een fantastisch nieuw stadion komt waarin de supporters en spelers zich thuisvoelen. Een afscheid van de Kuip wordt emotioneel, maar je ontkomt er niet aan om een nieuw stadion te bouwen.'
Het zou me niets verbazen als Villa zich in de winter meldt voor Clasie/Vrij/BMI.quote:'Liverpool en QPR willen Bent verlossen van Villa'
Darren Bent lijkt komende winter zijn koffers te gaan pakken bij Aston Villa. De aanvaller leeft al enige tijd in onmin met trainer Paul Lambert, zo meldt The People op haar website. Liverpool en hekkensluiter Queens Park Rangers zijn geïnteresseerd in de spits.
Dat het niet botert tussen Bent en Lambert blijkt wel uit het feit dat de coach de aanvoerdersband inmiddels van de aanvaller heeft ontnomen en deze aan verdediger Ron Vlaar heeft gegeven. Naar verluidt kunnen de eerder genoemde geïnteresseerde clubs voor ongeveer vijftien miljoen euro Bent aantrekken.
De in Tooting geboren speler staat sinds 2011 onder contract bij Aston Villa. Daarvoor droeg de 28-jarige international de clubkleuren van onder meer Tottenham Hotspur, Sunderland en Ipswich Town. Bij laatstgenoemde club begon Bent zijn voetballoopbaan.
Omdat ze een aanvaller gaan verkopen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Villa zich in de winter meldt voor Clasie/Vrij/BMI.
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat ze een aanvaller gaan verkopen?
In welk opzicht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:26 schreef tammepiet het volgende:
Één voor in het rijtje Kalou, Drenthe, Bellamy, Guidetti en Myiachi
btw: hij is nu 32 en heeft een contract tot juni 2015.
Erg betrouwbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de wandelgangen van VZ heeft Benfica scouts afgestuurd op BMI
Kunnen ze lekker de hoofdprijs betalenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract tot 2016quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker de hoofdprijs betalen
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 14-10-2012 om 16:13:02#Achahbar is op het EK kwalificatietoernooi met Oranje onder 19 als topscorer geeindigd. Anass scoorde dit toernooi 5x in 3 wedstrijden. reageer retweet
Volgens de wandelgangen van de IC heeft BMI ze ook weer naar Portugal gebodychecked.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Video: http://www.rijnmond.nl/sp(...).UHrF0HACCWo.twitterquote:Luc Castaignos wilde het liefst terug naar Feyenoord
Luc Castaignos verruilde Internazionale afgelopen zomer voor FC Twente. De oud-Feyenoorder kwam bij de Italiaanse topclub niet aan spelen toe en de aanvaller wilde niets liever dan terug naar Nederland. Uiteraard stond Feyenoord bovenaan zijn lijst, maar het ontbrak de Rotterdammers aan de financiële middelen om Castaignos terug te halen.
'Het eerste wat ik wilde was verhuurd worden aan Feyenoord,' legt Castaignos uit. 'Inter wilde niet meewerken aan een verhuurperiode. Toen kwam verkoop aan bod. Opnieuw ben ik naar Feyenoord gegaan, naar Martin van Geel (technisch directeur van Feyenoord, red). Hij vertelde mij dat de club mij niet kon betalen.'
'Dan moet ik ook door met mijn leven. Ik ben Feyenoord dankbaar voor alles, omdat ik ook door Feyenoord grotendeels sta waar ik nu sta. Maar nu ben ik speler van FC Twente.'
Castaignos verliet Rotterdam in de zomer van 2011 voor het grote avontuur in Milaan. Een succes werd dat niet, maar spijt van zijn overstap heeft hij niet. 'Het was geen fout. Wat ik daar heb geleerd voor een jongen van achttien, ik denk dat weinig spelers van mijn leeftijd hebben gezien wat ik daar heb gezien. Hoe een grote club in elkaar zit en grote spelers zichzelf op de training focussen op wat ze willen bereiken.'
De aanvaller kwam zelden aan spelen toe in Italië. Hij kwam maar zes duels in actie in de Serie A, waarvan vijf als invaller. 'Als voetballer op de bank zitten is het ergste wat er is, maar ik had iemand als Milito voor me, tja, die man heeft zoveel kwaliteit. Ik trainde elke dag met de wereldtop. Met jongens als Zanetti en Sneijder. Dat zijn spelers van wereldklasse. Ik heb weinig gespeeld, maar veel geleerd. Als voetballer en als mens.'
Maandag op TV Rijnmond in Sportclub Rijnmond een reportage over Luc Castaignos.
Dit was toch al langer bekend?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Video: http://www.rijnmond.nl/sp(...).UHrF0HACCWo.twitter
True.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:00 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dit was toch al langer bekend?
Liever verlengen en Vormer ruilen voor Schilder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Misschien krijgt van Geel die Munsterman nog wel zo gek om in de winterstop een paar miljoen te dokken voor onze kindsoldaat.
Miljoentje of 5, niks mis meequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Misschien krijgt van Geel die Munsterman nog wel zo gek om in de winterstop een paar miljoen te dokken voor onze kindsoldaat.
Tuurlijk, extra jood erbij is altijd fijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Liever verlengen en Vormer ruilen voor Schilder.
Filmpje met Castaignos wel gezien?quote:
Basisplaats a la, gewoon watreguliere speeltijd zou ik al blij genoeg mee zijn. En dan niet af en toe de laatste 10 minuten ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Snap nog steeds niet dat Achabar en Vilhena nog geen basisplaats hebben gekregen
Dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Koeman mag ook wel eens op corners oefenen. Elke wedstrijd krijgen we zoveel corners en daar komt nooit wat uit. Volgens mij is er nog nooit onder Koeman uit een corner gescoord
Vormer neemt ze over het algemeen wel een stuk beter, hij valt vaak verkeerd, wordt net gemist etc. Nu zit je natuurlijk met het probleem dat Vormer bijna niet speelt, en bij Clasie valt de progressie ver te zoeken wbt corners.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.In de C'tjes slingerde ik al redelijk de bal op commando op de eerste of tweede paal. Niet dat ze dan perfect waren, maar in ieder geval op schouder hoogte, net wat boven het hoofd of er tussenin.
![]()
En dan had ik niet eens heel veel talent oid.
Heb ik gemist, linkje?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef jakees het volgende:
Lekker een hart onder de riem van Kuyt ook weer voor Schaken net. Pff wat een egoist. Zijn ware aard kwam weer naar boven. Terwijl die Lens en die ander van PSV veel meer gevoel lieten zien vond ik.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef jakees het volgende:
Lekker een hart onder de riem van Kuyt ook weer voor Schaken net. Pff wat een egoist. Zijn ware aard kwam weer naar boven. Terwijl die Lens en die ander van PSV veel meer gevoel lieten zien vond ik.
Denk het. Of Goossens moet wat kunnen laten zien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Als we zowel Schaken en Cisse kwijt zijn krijgen we dan een voorhoede met met Fernandez,Verhoek en Pelle?
Denk niet dat Koeman dat gaat doen helaas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Fuszy het volgende:
4-4-2 met achahbar en pelle is anders ook prima hoor.
quote:Nog geen tien minuten voor tijd in het veld komen en twee keer scoren. Dan mag je met recht een gouden wissel genoemd worden. Nick de Bondt flikte het namens het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar, tegen Polen. Door zijn goals won Onder 19 met 3-1 en werd het eerste EK-kwalificatietoernooi foutloos afgesloten.
Na de simpele zeges tegen Malta (5-0) en San Marino (4-0) en dus plaatsing voor de Eliteronde ging het tegen gastland Polen alleen nog om de groepswinst. Onder 19 liet er in Wronki geen misverstand over bestaan wie de betere van de twee was. Maar het krachtsverschil werd pas in de slotfase in de score uitgedrukt, door Nick de Bondt. ,,Twee fantastische treffers”, zag KNVB-coach Wim van Zwam.
Eerst schoot de Ajax-aanvaller de bal vanuit de stuit vanaf de zestien fraai in het Poolse doel. Niet veel later bekroonde De Bondt een counter met een hoog schot in de korte hoek. Met zijn doelpunten voorkwam hij een teleurstellend 1-1 gelijkspel. ,,Daar zouden we onszelf tekort mee hebben gedaan”, vond Van Zwam. ,,We hebben veel kansen onbenut gelaten.”
Anass Achahbar maakte in de eerste helft zijn vijfde treffer van dit minitoernooi door in de rebound toe te slaan, na een poging van Kyle Ebecilio. Onder 19 kreeg via onder anderen Achahbar en Brahim Darri kansen op meer, maar liet deze liggen. Aan de andere kant prikte Mariusz Stepinski, halverwege de tweede helft, wel raak. De 1-1 bleef lang op het bord staan, tot de ingevingen van De Bondt.
Statistieken:
Nederland – Polen 3-1 (1-0).
Scoreverloop: 37. Achahbar 1-0, 67. Stepinski 1-1, 90. De Bondt 2-1, 90+1. De Bondt 3-1.
Geel: De Bondt (Nederland), Sulewski, Linetty (Polen).
Opstelling: Van der Hart, Disveld, Koch, Kongolo, Woudenberg (67. Hendrix), Ebecilio, El Hasnaoui (83. De Bondt), Aké, Boëtius, Achahbar, Darri.
quote:Niet FC Twente, maar Feyenoord had de nieuwe club van Luc Castaignos moeten worden. De spits, die afgelopen zomer Internationale voor Enschede verruilde, had het liefst de overstap naar Rotterdam gemaakt.
Het ontbrak Feyenoord deze zomer aan de financiële middelen om Castaignos terug te halen. "Het eerste wat ik wilde was verhuurd worden aan Feyenoord", legt Castaignos uit aan RTV Rijnmond. "Inter wilde niet meewerken aan een verhuurperiode. Toen kwam verkoop aan bod. Opnieuw ben ik naar Feyenoord gegaan, naar Martin van Geel. Hij vertelde mij dat de club mij niet kon betalen."
Nadat Feyenoord achter het net viste, sloeg Twente toe. De Eredivisie-koploper legde zo'n zes miljoen neer voor de spits, die het hoofdstuk Feyenoord heeft afgesloten. "Dan moet ik ook door met mijn leven. Ik ben Feyenoord dankbaar voor alles, omdat ik ook door Feyenoord grotendeels sta waar ik nu sta. Maar nu ben ik speler van FC Twente", zegt hij.
Castaignos verliet ruim een jaar geleden Feyenoord voor Inter, maar zijn avontuur in de Italiaanse modestad liep uit een fiasco. "Het was geen fout. Wat ik daar heb geleerd voor een jongen van achttien, ik denk dat weinig spelers van mijn leeftijd hebben gezien wat ik daar heb gezien. Hoe een grote club in elkaar zit en grote spelers zichzelf op de training focussen op wat ze willen bereiken."
De aanvaller kwam hoe dan ook zelden aan spelen toe in Italië. "Als voetballer op de bank zitten is het ergste wat er is, maar ik had iemand als Diego Milito voor me, tja, die man heeft zoveel kwaliteit", vervolgt Castaignos. "Ik trainde elke dag met de wereldtop. Met jongens als Zanetti en Sneijder. Dat zijn spelers van wereldklasse. Ik heb weinig gespeeld, maar veel geleerd. Als voetballer en als mens."
Als je ziet dat iemand afvalt en je zo onderkoelt reageert dan valt me dat gewoon op.quote:
De fuck.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef jakees het volgende:
Nee, je let er meer op daarom lijkt het zo. Als Stekelenburg het was had je er hoogst waarschijnlijk niks over gezegd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Als je ziet dat iemand afvalt en je zo onderkoelt reageert dan valt me dat gewoon op.
Ik vind mensen die te pas en te onpasgebruiken vooral aanstellerig.
Fans klagen, een uur in de rij voor een kroket en een ziekte voor meneer Oostveen.quote:Van Oostveen: fans en sponsors willen niet meer naar de Kuip, ook vertrek bekerfinale sluit ik niet uit
15 oktober 2012
In De Telegraaf deed KNVB directeur Bert van Oostveen nogmaals een pleidooi voor de bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord. "De Kuip was in het verleden de voetbaltempel van Nederland, heeft een schitterende historie, maar van sentiment alleen kun je niet leven. Het stadion is niet meer van deze tijd. Fans en sponsoren klagen, willen hier gewoon niet meer naar toe”, zegt Van Oostveen die zelfs niet uitsluit dat Rotterdam ook de bekerfinale zal kwijtraken.
Feyenoord Netwerk
"Ik word er niet vrolijk van als ik mensen een uur in de rij zie staan voor een kroket of een heel groot deel van de fans met regenkapjes op zie zitten. En als het daadwerkelijk gaat regenen, worden ze drijfnat. De supporters van Oranje zijn de Amsterdam ArenA gewend of met hun clubs het Gelredome of de Euroborg. Zij weten dat zulke primitieve omstandigheden als in De Kuip anno 2012 niet meer nodig zijn. Dat is ook hetgeen zij aangeven in de tevredenheidonderzoeken, die we na elke interland houden." En dan is het gebrek aan comfort in het stadion nog maar één aspect. "Je moet als voetbalbond niet willen dat je supporters twee tot drie uur in de file staan."
Feyenoord Netwerk
"Als andere stadions uitbreiden, streven ze het Feyenoord-stadion voorbij. FC Twente heeft heel concrete plannen en zou de plaats van De Kuip voor interlands wel eens kunnen innemen."
Feyenoord Netwerk
De Kuip lijkt ook te moeten vrezen voor het afpakken van de finale van de KNVB-beker. "Daarbij wil ik wel aangeven dat dit nog geen thema is. De stad en het stadion zijn tot dusver zeer betrouwbare partners gebleken en de fans klagen stukken minder dan bij interlands. Maar ik besef dat dit over één of twee jaar anders kan zijn. En nee, dan sluit ik niks uit."
http://www.blauw.com/nl/n(...)ands-en-bekerfinale/twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 15-10-2012 om 08:48:09@OostveenBert Jooo. Vriend. Zal je niet eens de resultaten lezen van je eigen onderzoeken? > http://t.co/nJ2M4jmR voordat je wat zegt? reageer retweet
Lijkt me schromelijk overdreven, twee tot drie uur in de file...quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:14 schreef Caland het volgende:
Een nieuw stadion lost de fileproblematiek rondom Rotterdam dus gelijk opZorgt het ook voor wereldvrede?
sowieso en sinds ik het plan voor een nieuw stadion heb vernomen heb ik ook geen aids en kanker meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:14 schreef Caland het volgende:
Een nieuw stadion lost de fileproblematiek rondom Rotterdam dus gelijk opZorgt het ook voor wereldvrede?
Wat een k*nkerlul is die Oostveen zeg, tuurlijk klagen supporters bij de bekerfinale niet want dat zijn over het algemeen niet van die carnavals droeftoeters die bij Oranje komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Fans klagen, een uur in de rij voor een kroket en een ziekte voor meneer Oostveen.
ik zit altijd binnen een uur weer op M'n zolderkamer in Vlaardingen Holy en dat is inclusief een kwartier lopen naar de auto.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Lijkt me schromelijk overdreven, twee tot drie uur in de file...
quote:'Drenthe weer in beeld bij gehavend Feyenoord'
Door de blessures van Sekou Cissé en Ruben Schaken komt Royston Drenthe mogelijk weer in beeld bij Feyenoord. Cissé en Schaken zijn naar verwachting weken tot maandenlang uitgeschakeld met een respectievelijk hamstring- en knieblessure. De clubloze Drenthe, die afgelopen zomer aangaf graag terug te willen keren in De Kuip, ving eerder nog bot bij technisch directeur Martin van Geel. De oud-speler van onder meer Real Madrid en Everton bood zichzelf aan als buitenspeler bij Feyenoord.
Drenthe zit sinds het einde van vorig seizoen nog altijd zonder club. Een maand geleden nam de multifunctionele speler nog contact op met trainer Ronald Koeman, maar hij kreeg wederom te horen overbodig te zijn. Het uitvallen van Cissé en Schaken en het tegenvallende presteren van de van FC Twente overgekomen Wesley Verhoek zou daar verandering in brengen. Verhoek werd op de laatste dag van de transfermarkt geruild met Jerson Cabral.
Koeman heeft op de flanken naast Verhoek momenteel enkel de beschikking over Guyon Fernandez en Omar Elabdellaoui. Eerst genoemde speler geeft echter de voorkeur aan de spitspositie en Elabdellaoui, die wordt gehuurd van Manchester City, heeft ook nog geen potten weten te breken in Rotterdam. De mogelijkheden om Drenthe aan te trekken worden dan ook bekeken door de technische leiding van Feyenoord.
quote:Schaken vreest het ergste, Klassieker in gevaar
De euforie van zijn debuut in Oranje met een puntgaaf doelpunt verdween bij Ruben Schaken razendsnel. De 30-jarige rechterspits van Feyenoord werd zaterdag wakker met een dikke knie. Vandaag zal de medische staf van Feyenoord het gewricht onderzoeken. 'Maar ik houd rekening met het ergste', aldus Schaken.
De aanvaller was in zijn eerste seizoen bij Feyenoord al maandenlang uit de roulatie met een kraakbeenblessure in hetzelfde kniegewricht. 'Ik hoop dat het niet weer opspeelt, maar sluit het niet uit. Tijdens de wedstrijd tegen Andorra heb ik niets gevoeld. Ik ben naar huis gereden en bij het uitstappen voelde ik een beetje stijf gevoel in de knie. De volgende ochtend werd ik wakker en was de knie heel dik. Hij zat vol met vocht. Echt heel apart.'
Schaken meldde zich zaterdagochtend snel in Noordwijk waar arts Edwin Goedhart snel concludeerde dat er een streep kon door zijn trip met Oranje naar Roemenië. 'Edwin vertelde dat het minimaal drie dagen zou duren om het vocht helemaal weg te krijgen. Ik had niet meer kunnen trainen. De bondscoach werd gewaarschuwd en die is vanaf zijn aanstelling al duidelijk: niet topfitte spelers worden niet meegenomen. Pech en geluk liggen dicht bij elkaar in het leven. Dat blijkt nu maar weer eens.'
Want vrijdagavond was voor Schaken nog een uniek moment in zijn loopbaan. Debuteren in de basiself van Oranje en meteen scoren. 'Dat pakt niemand mij meer af. Natuurlijk was er ook kritiek. Mijn rendement bij de voorzetten moet omhoog. Ik ben iemand die zich op zijn gemak moet voelen. Als ik langer bij de selectie zit en de jongens beter ken, zal het ook beter gaan. Andorra verdedigde massaal, het was lastig om iemand te vinden bij een voorzet. Maar ik heb mijn best gedaan.'
Schaken hoopt dat zijn interlandcarrière nog niet voorbij is. 'Ik zou dolgraag nog meer voor Oranje willen uitkomen, dat is duidelijk. Deze blessure komt dus op een wel heel slecht moment. Aan de andere kant: het is gelukkig na mijn debuut gebeurd en niet daarvoor. Ik hoop dat Oranje ooit weer op mijn pad komt. En zo niet, dan is het niet anders.'
De 30-jarige rechterspits van Feyenoord moet in elk geval vrezen dat hij zondag tegen VVV in De Koel er niet bij is.
Een week later wacht de klassieker tegen Ajax in De Kuip. 'René Dannenburg, hoofd van de medische staf bij Feyenoord en clubarts Casper van Eijck zullen er deze week mee aan de slag gaan. Maar ik zeg eerlijk: ik ben bang voor een behoorlijke blessure. Het is in elk geval geen kruisbandletsel, dat is gelukkig vastgesteld. Er zijn drie andere opties: meniscusletsel, kraakbeenletsel of een bloedvat dat kapot is gegaan. Dat laatste zou het minst erg zijn. Ik heb geen pijn, dat zou een positief signaal kunnen zijn.'
Gewoon door het bos rennen met BMI in de achtervolging. Drenthe 20 seconden voorsprong.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:24 schreef Caland het volgende:
Dan nog denk ik niet dat een Drenthe binnen 2 weken wedstrijdfit is. Lijkt me niet het type dat zijn conditie heeft bijgehouden in ieder geval.
Volledig mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:26 schreef Bonkers. het volgende:
Dit is toch het geval in 99% van alle stadions.![]()
Maar misschien zegt het wat meer over het publiek bij interlands in vergelijking met clubvoetbalsupporters.
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een interland in de Kuip geweest, maar het is dan inderdaad net alsof je in een ander stadion zit. Mensen met tulpen op hun hoofd die de steward al erbij roepen als iemand een sigaretje rookt, dat soort volk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:26 schreef Bonkers. het volgende:
Bertje klaagt dat fans nat worden als het regent, in de rust in de rij staan voor wat eten en dat ze lang moeten wachten voordat ze de parkeerplaats af moeten.
Maar misschien zegt het wat meer over het publiek bij interlands in vergelijking met clubvoetbalsupporters.
Is gewoon een één tweetje met die Van Merwijk om meer druk op de politiek te leggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:26 schreef Bonkers. het volgende:
Bertje klaagt dat fans nat worden als het regent, in de rust in de rij staan voor wat eten en dat ze lang moeten wachten voordat ze de parkeerplaats af moeten.
Zat Drenthe trouwens niet bij PAOK, of heb ik wat gemist?
Dat soort mensen rennen huilend weg bij wedstrijden van Feyenoordquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een interland in de Kuip geweest, maar het is dan inderdaad net alsof je in een ander stadion zit. Mensen met tulpen op hun hoofd die de steward al erbij roepen als iemand een sigaretje rookt, dat soort volk.
Ik word schijtziek van die klote KNVB die zich bemoeit met het wel/niet bouwen van een nieuw stadion. Vooral de dwingende en dreigende manier van het afpakken van wedstrijden van Oranje (waar ik persoonlijk dan minder wakker van lig) & de bekerfinale.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Fans klagen, een uur in de rij voor een kroket en een ziekte voor meneer Oostveen.
Preciesquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een één tweetje met die Van Merwijk om meer druk op de politiek te leggen
Het gaat mij vooral om die plotselinge media-exposure nu het even allemaal niet door dreigt te gaan. Ik heb niet zo'n klein beetje het vermoeden dat er achter de schermen hele, hele vieze spelletjes gespeeld worden omtrent de nieuwe Kuip.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Bert fucking van Oostveen vertelt wel even hoe het zit. Misselijk.
arena is met concerten ook een drama om weg te komen, probleem is dat veel mensen die sporadisch naar een stadion gaan de weg niet goed weten en niet goed weten wat slimme plekjes zijn om te parkeren waardoor je snel weg bent. De Kuip is bijna altijd zo goed als vol en ben bijna altijd binnen 3 kwartier thuis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:34 schreef Bonkers. het volgende:
Sowieso je auto parkeren op de parkeerplaats bij een grote club/wedstrijd. Dan vraag je er gewoon om dat je 3 uur moet wachten.
Nee joh gekkie, een nieuw stadion lost alles op. Geen files meer rondom Rotterdam in de vrijdagavondspits, een begroting van 100 miljoen miljard, als je alleen maar een knorrende maag hebt staat er een schaars geklede dame voor je met een loeihete kroket, echt bier, kontverwarming en een speciale persoonlijke roltrap brengt je naar je auto na afloopquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:00 schreef Luni het volgende:
En trouwens, met een nieuw stadion kunnen er niet ineens 4 snelwegen aangelegd worden voor de afvoer van alle bezoekers, je zal het zo'n beetje met het zlefde wegennetwerk moeten doen met nog bijna 20.000 meer mensen!!
WILLEM VAN HANEGEMquote:Ik hoorde vrijdag ook de directeur betaald voetbal van de KNVB kletsen, de heer Bert van Oostveen. Hij zei dat de Kuip best gesloten kon worden en dat dat bijvoorbeeld in Londen met het oude Wembley ook gebeurd is. Die vergelijking gaat mank. Wembley was een nationaal stadion, de Kuip hoort bij Feyenoord. De Kuip is van de supporters van Feyenoord, die hebben daar veel gevoel bij. Alle echte Feyenoord-supporters willen het liefst dat Feyenoord in de Kuip blijft. Met die gevoelens moeten de mensen die beslissingen over een nieuw stadion gaan nemen rekening houden. Daar wilde ik graag even op wijzen, de gewone supporter moet je nooit uit het oog verliezen, op wat zij leuk vinden, is ons hele voetbal gebaseerd. Zo had ik niet het idee dat het publiek vrijdag tevreden naar huis ging na onze fijne winst op Andorra.
behalve joden thuis natuurlijk. 3x pelle streep van 40m van Bruno Monster Indiquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef Caland het volgende:
Wat een voorhoede krijgen we trouwens de komende weken. Fernandez - Pelle - Verhoek?Daar ga je geen enkele wedstrijd mee winnen.
quote:Keeping tabs: Tottenham and Chelsea track January targets in Holland and Italy
The scouts are racking up the air miles for AVB and Roberto di Matteo... Jordy Clasie, Patrick Herrmann and Senad Lulic are the names to watch
Tottenham are scouting Feyenoord's Dutch midfielder Jordy Clasie.
Clasie, 21, who has won two full caps, is also being watched by Juventus and Roma because Feyenoord may be willing to sell for around £5m in January.
Spurs' scouting network have also been looking at Borussia Monchengladbach midfielder Patrick Herrmann, 21.
Chelsea boss Roberto di Matteo is keeping tabs on Lazio midfielder Senad Lulic.
Lulic, 26, has also attracted interest from Bayern Munich because he has had a contract stand-off and has knocked back a new extension at Lazio.
quote:Clasie nieuwe Spur, Martins Indi Benfica
Maandag 15 oktober 2012, 10:30
Jordy Clasie gaat in januari al het middenveld van Tottenham Hotspur versterken. Dat meldt althans The Daily Mirror. Volgens de boulevardkrant is Feyenoord bereid de middenvelder al in de winterstop voor 7 miljoen euro van de hand te doen.
Ook Juventus en AS Roma hadden zich al eerder gemeld voor de spelmaker. Clasie is extra interessant geworden nu hij zijn eerste twee interlands voor het Nederlands Elftal achter de rug heeft.
Tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Nederland en Andorra zat er een scout van Benfica op de tribune om de verrichtingen van Bruno Martins Indi in de gaten te houden, meldt Tuttomercatoweb. De verdediger is bezig aan een ijzersterk seizoen bij Feyenoord en staat ook op het verlanglijstje van AC Milan en Juventus.
hahahahaha waar halen ze die fucking ideeen vandaan ?quote:
Precies.quote:
Dit lijkt me slecht plan. Niet alleen voor de competitie dit jaar, maar ook omdat we in de zomer 2013 naar het EK voor jongeren gaan met jong Oranje. Op dat EK spelen: Clasie, De Vrij, BMI, Strootman, Fer, Blind, Leerdam, Zoet, Fer, Maher, Van Ginkel, Van Rijn, Narsingh. (nog meer?)quote:
Echt hequote:
quote:Leerdam dicht bij contractverlenging Feyenoord
Feyenoorder Kelvin Leerdam wil zijn aflopende contract bij de Rotterdamse club op korte termijn verlengen. De 22-jarige middenvelder gaat met zijn zaakwaarnemer John Veldman in gesprek over een langer verblijf bij de club. Het contract van Leerdam verloopt medio 2013. 'Mijn insteek is altijd geweest om hier te blijven. Het zou kunnen zijn dat ik bij Feyenoord blijf.'
Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel heeft eerder al gesproken met John Veldman over een nieuw akkoord. Leerdam speelde tot dusver 94 duels voor de Rotterdammers. Momenteel is Leerdam zich aan het voorbereiden met Jong Oranje op het cruciale duel dinsdag tegen Slowakije. De ploeg van trainer Cor Pot kan op het Kasteel in Rotterdam deelname aan het EK in Israël veilig stellen.
Als er voor een waardeloze speler als Wijnaldum al 5 wordt betaald lijkt me minimaal het dubbele voor Clasie niet heel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef TC03 het volgende:
Ik denk (helaas) dat ¤7 miljoen voor Clasie realistischer is dan mensen hier denken. Anita was iets van ¤8 miljoen oid? En die komt van de landskampioen, dat maakt je waarde sowieso wat hoger. Clasie is wel international, dat scheelt, maar ik denk dat ¤10 miljoen of meer gewoon niet realistisch is, dus wordt het 7/8/9.
Ja, aan Liverpool, die betalen altijd twee keer teveel, dus dan is ¤9 miljoen reëel. Daarnaast zijn de transfersommen voor spelers uit de eredivisie lager en weet iedereen dat Feyenoord het geld goed kan gebruiken. Meer dan ¤10 miljoen zit er op dit moment gewoon niet in denk ik hoor, dan zou Clasie zich nog veel verder moeten ontwikkelen en echt de eredivsie ontgroeid moeten zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er voor een waardeloze speler als Wijnaldum al 5 wordt betaald lijkt me minimaal het dubbele voor Clasie niet heel onwaarschijnlijk.
We hebben het hier wel over Van Geel die Ryan fucking Babel voor 18 wist te verkopen.
Van Geel loog ook gewoon dat hij Drenthe er niet bij had gehaald omdat die posities al ruim bezet waren.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 15-10-2012 om 12:17:50Martin van #Geel laat weten dat er niets klopt van de berichtgeving dat Royston #Drenthe toch weer in beeld is, of komt, bij #Feyenoord. reageer retweet
Nee, hij zei dat dat één van de redenen was en dat klopt ook gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef Caland het volgende:
Van Geel loog ook gewoon dat hij Drenthe er niet bij had gehaald omdat die posities al ruim bezet waren.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 15-10-2012 om 12:17:50Martin van #Geel laat weten dat er niets klopt van de berichtgeving dat Royston #Drenthe toch weer in beeld is, of komt, bij #Feyenoord. reageer retweet
Ik denk het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef ace_eleven het volgende:
Het lijkt me niet dat Clasie voor minder dan 10 mln de deur uit loopt, op deze leeftijd klaar vorige nl-elftal en dragende speler bij een (sub)topper (qua ranking en resultaten sub, qua club top) in de nl competitie.
Nee die laten we heus niet zo maar lopen.
Als hij nog een jeugd-ek speelt komende zomer en daarna klaar is voor het grote oranje kost hij heus wel 15+ mln
Laten we hopen dat ik gelijk hebquote:
Zeker zonder buitenspelers. Verhoek en Elabeldoeiquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Luni het volgende:
Morgen nog en keer oranje en dan zondag gelukkig weer gewoon Feyenoord, VVV uit, altijd lastig en das helaas geen geintje........
Zal wel weer verlies worden inderdaad. Die Nigeriaan die het opeens op zijn heupen krijgt...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Luni het volgende:
Morgen nog en keer oranje en dan zondag gelukkig weer gewoon Feyenoord, VVV uit, altijd lastig en das helaas geen geintje........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |