groep van Yoeri dus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarvan weer de derde generatie.
Topic bijna vol?
Yes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Is die Joden Hebben Kanker-afkorting nog altijd een paradepaardje binnen het stadion?
Juichen Hoort niet in de Kuip.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je met het plaatje wil zeggen?
quote:
Jorien van den HeriK?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
Ik zag er pas nog 1 maar ben vergeten welke.
Oranje:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 - 4 verloren, damn wat slecht
Wel goed om te lezen dat de Vrij er tegen VVV weer bij hoopt te zijn. Op volle sterkte tegen Ajax
Tsja... laten we maar zeggen dat velen nog erg jong en onervaren zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Mathijssen (heeft een uurtje meegedaan
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Logisch dat je dan niet kan winnen van een Jupiler ploegje toch?
Nope, erg slecht zelfs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel maar dan gratis
Jawelquote:
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
van buren ook al uit ridderkerk, dat er toch nog voetballers uit dat grefo dorp komen
oh dan zijn mijn familieleden de enige grefo's daarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.
Mwahquote:
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Hij doet zich wel een beetje voor als de leider
Heb hem weleens gesproken jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.
quote:Louis van Gaal kreeg nadat hij Douglas had opgeroepen voor de definitieve Nederlandse selectie veel kritiek over zich heen. De bondscoach van het Nederlands elftal verklaart zijn keuze in De Telegraaf.
"Omdat ik behalve Mathijsen geen linksbenige centrale verdedigers ter beschikking had, is de keus op Douglas gevallen", stelt Van Gaal in de krant. "Bram Nuytinck van Anderlecht is linksbenig en had ik eerder opgeroepen dan Douglas, maar hij moet tegen Slowakije spelen." "Mijn voorkeur blijft een linksbenige speler centraal links achterin. Je ziet dat Ron Vlaar, John Heitinga en Douglas, die daar allemaal wel eens spelen of hebben gespeeld, moeite hebben om daar uit de verf te komen", vervolgt de oefenmeester. Ook Bruno Martins Indi was een optie geweest, volgens Van Gaal. "Maar hij speelt tegen Andorra en Roemenië noodgedwongen linksachter. Tegen Andorra kun je ook met Urby Emanuelson spelen. Maar ik wil Martins Indi voor Roemenië ook weer aan de positie van linksachter laten wennen, omdat hij bij Feyenoord centraal achterin speelt", besluit de bondscoach.
Niveau Feyenoord is toch hoger dan Oranje, dus dan kan je het beter daar klaarstomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Grifte het volgende:
BMI bij Oranje klaarstomen voor de LB positie bij Feyenoord, niets mis mee
Komt nu met die blessures, vooral Mathijsen, nog wel redelijk uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:24 schreef heiden6 het volgende:
Elke keer die interlands tussendoor...
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Komt nu met die blessures, vooral Mathijsen, nog wel redelijk uit
Ridderkerk is echt wel een grefo dorpquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.
refo en pastoor gaat niet samenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een refo dorp
Mijn beste vriendin woont erOp een verjaardag was ze even vergeten te zeggen dat er een pastoor aanwezig was onder haar vriendenkring, en dat iedereen gelovig is
Zat ik daar te kutten en de godverenEn bedankt
![]()
Maar richting Hendrik Ido Ambacht wordt het inderdaad nog erger
Eén gelovige huiskamer maakt een heel dorp gelovig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een refo dorp
Mijn beste vriendin woont erOp een verjaardag was ze even vergeten te zeggen dat er een pastoor aanwezig was onder haar vriendenkring, en dat iedereen gelovig is
![]()
Pastoor kwam uit een ander dorp.quote:
Nee maar zij woont er al jaren en in een dorp kent iedereen elkaar, dus ik neem aan dat zij weet wie wel en wie niet gelovig is in het dorp. Dus zeg maar 80% gelovig en de overige 20% niet.... zoiets was hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eén gelovige huiskamer maakt een heel dorp gelovig?
Zal wel meevallen allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar zij woont er al jaren en in een dorp kent iedereen elkaar, dus ik neem aan dat zij weet wie wel en wie niet gelovig is in het dorp. Dus zeg maar 80% gelovig en de overige 20% niet.... zoiets was het
erder zijn er in Ridderkerk onder meer twee grote Gereformeerde Gemeenten en een Hersteld Hervormde Kerk. In totaal zijn er 22 Kerken te vinden in Ridderkerkquote:
Barendrecht (het oude gedeelte) is ook niet heel veel beterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ridderkerk is echt wel een grefo dorp
![]()
Martins Indi is nu al gewoon een vaste waarde geworden. Ik denk dat van Gaal in hem echt de leider van de 'nieuwe' defensie ziet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]!
Baas Bruno is al weer zeker van beiden wedstrijden dus!
Prachtig zeg.quote:Schaken maakt emoties los
Geschreven op 2012-10-12 om 08:41:34 | Bekeken: 7392 | Reacties: 26 | Foto: VI-Images | Bron: Telegraaf.nl
Ruben Schaken lijkt te passen in de categorie ‘laatbloeiers’. De geboren Amsterdammer stond niet direct aan de top, maar bouwde zijn loopbaan op via SC Cambuur, SC Veendam en VVV-Venlo. Inmiddels is hij een belangrijke speler bij Feyenoord en maakt hij zich, op dertigjarige leeftijd, op voor zijn debuut in Oranje. Wie dat vier jaar geleden tegen Joop Gall had gezegd, zou niet zijn geloofd.
Gall was van 2005 tot 2008 Schakens coach in het noorden. “Ik pikte hem op bij Cambuur Leeuwarden 2. Ruben was een heel fragiele jongen, mentaal breekbaar en kwetsbaar. Hij had duidelijk geen baat bij een schreeuwende trainer, maar moest voorzichtig worden behandeld. Ik zag wel wat in hem en ben met hem aan de slag gegaan”, verhaalt Gall jaren na dato in De Telegraaf.
“Beetje bij beetje heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij zijn hoofd maar iets boven het maaiveld hoefde uit te steken om in de Eredivisie een goed belegde boterham te verdienen”, herinnert Gall zich nog. “Dat werd zijn doel. En nu Oranje … Nee, dat had ik toen absoluut niet verwacht. Prachtig dit”, mijmert de trainer. Hij feliciteerde Schaken hartelijk met zijn oproep. “Ik heb Ruben een sms met hoofdletters gestuurd, dat ik ongelooflijk emotioneel werd van zijn definitieve selectie. Wat ben ik trots …”
Heb je ook gezien wie er wel meededen? Best beschamend dat er 4-1 verloren wordt. Zou niet mogen gebeuren. Vier spelers die niet standaard bij de selectie zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Oranje maakt me niets uit, zolang Feijenoord maar veel plezier heeft van die twee geweldenaars + veel geld gaat verdienen aan ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Kerftminister het volgende:
En dan hebben we De Vrij nog, die nog beter is ook. We zitten goed voor de komende 8 jaar hoor.
1-4 verlies tegen Excelsior willen goedpratenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Enige spelers van niveau op dit moment zijn Mokotjo, Mathijsen en Vormer hoor. Ramsteijn, Goossens en Te Vrede komen net terug van een blessure. Verhoek is hopeloos uit vorm en nog niet echt klaar voor het niveau en Fernandez kan het niveau gewoon niet aan en is zelfs te slecht voor Excelsior.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wie er wel meededen? Best beschamend dat er 4-1 verloren wordt. Zou niet mogen gebeuren. Vier spelers die niet standaard bij de selectie zitten.
Opstelling Feyenoord: Franken, Mokotjo (Maatsen), Mathijsen, Ramsteijn, Gomes Nieto, Knoester, Vormer, Goossens (Dercks), Fernandez (Oliveira), Te Vrede, Verhoek.
quote:Martins Indi laat Van Gaal schrikken
Bruno Martins Indi liet tijdens de training van het Nederlands elftal zien goed in zijn vel te zitten bij het Nederlands elftal. De verdediger scoorde tijdens een partijtje op de training en kreeg de lachers op zijn hand toen hij met gespreide armen op bondscoach Van Gaal afliep om het te vieren. Een moment schrok de bondscoach waarna hij de aanstormende Martins Indi met een handgebaar afwimpelde. Martins Indi verwees daarmee met zijn actie na zijn goal bij Oranje, waarna Van Gaal naar de grond ging onder het gewicht van Martins Indi.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.brunomartinsin(...)rtins-indi-ringtone/
BMI, de nieuwe cultheldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |