Bij de kleine beer heb je af en toe het idee dat je in ouwehands dierenpark staat bij de penguins.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De goede wijken A.
J. ging laatst mee om de kinderen te halen... Hij moest het toch kwijt, dat er geen blanke ouders, anders dan het groepje polen, op het schoolplein stonden..
Wil jij dan stoppen met de deskundige uithangen. Stomme boer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat Soneal straks naar een PSZ gaat waar in het ergste geval wat plattelands taalachterstand is, zo hypocriet ben ik dan wel weer
Levenservaring jonguhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil jij dan stoppen met de deskundige uithangen. Stomme boer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Levenservaring jonguh
En hartje Philadelphia au-pair geweest en in zo'n stad kom je dat soort problemen ook tegen
Sowieso. Ik woon ook in zo'n gat (1,2% NWA's ftw en de eerste hoofddoek is dit jaar pas gesignaleerd op onze schoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Levenservaring jonguh
En hartje Philadelphia au-pair geweest en in zo'n stad kom je dat soort problemen ook tegen
Ik weet nog een leuk huis in de middle of nowhere, zonder hoofddoeken... Kopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Sowieso. Ik woon ook in zo'n gat (1,2% NWA's ftw en de eerste hoofddoek is dit jaar pas gesignaleerd op onze school) maar heb daar wel zelf voor geknokt. Had ook midden in de ellende kunnen wonen maar ik heb er zélf voor gekozen om een (minder betaalde) baan in de buurt te nemen, ik heb er zélf voor gekozen om een relatief goedkoop huis in een dorp ipv midden in de stad te kopen, je moet zélf je leven inrichten en niet gaan zitten afwachten tot ome Geert dit voor je komt opknappen.
Dus niemand moet zeggen dat ik makkelijk praten heb, dan zeg ik, zorg maar dat JIJ ook makkelijk praten krijgt!
Je kan ook in duindorp of scheveningen gaan wonen.. Daar zijn die problemen ook al een stuk minder...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat meer vluchtgedrag J. Ik laat me niet m'n stad uitjagen.
Nee, het klinkt echt heel aantrekkelijk iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee, serieus, ik zou niet buiten de randstad willen wonen.
Nee dank je. Dan kom ik het andere uiterste weer tegen. Barbie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook in duindorp of scheveningen gaan wonen.. Daar zijn die problemen ook al een stuk minder...
Ik wil gewoon het beste voor mij en mijn kind en dat heeft niks met vluchten te maken. Ik ga toch niet tussen de brommerrijdende klojo's wonen als ik ook in een prachtig mooi rustig dorpje kan wonen waar het grootste probleem de 5 jaarlijkse feestweek is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat meer vluchtgedrag J. Ik laat me niet m'n stad uitjagen.
"Maar ze is wel heel lief "quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dank je. Dan kom ik het andere uiterste weer tegen. Barbie.
Je moet doen wat je het beste vind inderdaad. Ik kan alleen niet wonen in zo'n rustig dorp. Als ik een week op Texel zit dan krijg ik al de zenuwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het beste voor mij en mijn kind en dat heeft niks met vluchten te maken. Ik ga toch niet tussen de brommerrijdende klojo's wonen als ik ook in een prachtig mooi rustig dorpje kan wonen waar het grootste probleem de 5 jaarlijkse feestweek is?
Het mooiste is nog dat ze een teringhekel aan buitenlanders hebben in die dorpen, terwijl er geen 1 woont.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou van de stad... Dat is ook zo'n beetje het eerste wat ik J. heb verteld toen de zaken serieus werden... Wat er ook gebeurd, ik kom niet jouw kant op.. Dat kan ik niet... Ik zou doodongelukkig worden van het wonen in een dorpskern... Waar ons ons kent, en je buuf met het hele dorp deelt wanneer je sex hebt.
Mooi is dat he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze een teringhekel aan buitenlanders hebben in die dorpen, terwijl er geen 1 woont.
Sex heb ik niet meer dus dat scheelt. Maar ik vind het bij ons net goed. De buurvrouw(en) kennen je bij naam en verderop in de straat ook nog wel, maar we zitten echt niet bij elkaar op de koffie continue. Maar er wordt wel op elkaars huis en kinderen bijv. gelet. Toen de kleine net rond het huis mocht steppen (rond het blokje zeg maar) vroeg de buurvrouw wel ff of dat wel mocht van papa en mama, dat soort kleine dingen. Vind ik fijn. Zelfs ik als zolderkamerautist kan dat waarderenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou van de stad... Dat is ook zo'n beetje het eerste wat ik J. heb verteld toen de zaken serieus werden... Wat er ook gebeurd, ik kom niet jouw kant op.. Dat kan ik niet... Ik zou doodongelukkig worden van het wonen in een dorpskern... Waar ons ons kent, en je buuf met het hele dorp deelt wanneer je sex hebt.
Ja wat is het nou. Wonen er alleen maar domme D66-ers die niks van de wereld snappen of wonen er allemaal PVV stemmende boeren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze een teringhekel aan buitenlanders hebben in die dorpen, terwijl er geen 1 woont.
Ik denk een mixquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Wonen er alleen maar domme D66-ers die niks van de wereld snappen of wonen er allemaal PVV stemmende boeren?.
Ik zou me afvragen waar diegene zich in godsnaam mee bemoeit... Het is mijn kind en het feit dat ze buiten loopt te klieren wil genoeg zeggen dat ze van mij buiten mag spelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Sex heb ik niet meer dus dat scheelt. Maar ik vind het bij ons net goed. De buurvrouw(en) kennen je bij naam en verderop in de straat ook nog wel, maar we zitten echt niet bij elkaar op de koffie continue. Maar er wordt wel op elkaars huis en kinderen bijv. gelet. Toen de kleine net rond het huis mocht steppen (rond het blokje zeg maar) vroeg de buurvrouw wel ff of dat wel mocht van papa en mama, dat soort kleine dingen. Vind ik fijn. Zelfs ik als zolderkamerautist kan dat waarderen.
De kern van Hollanderschap! Zeiken om het zeiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef Luigi het volgende:
Soms lijkt het er wel eens op dat mensen er zelfs een beetje trots op zijn dat ze midden in die ellende wonen. Van die mensen die ook vol vuur kunnen vertellen over ál die files waar ze élke dag instaan (maar een andere baan zoeken ho maar).
Ik ook. En ik heb het mooiste van 2 werelden. Vlak bij de grote stad, Alexandrium 3 op fietsafstand. Maar verder is dit wijkkie gewoon een dorp. Waar de schoolpleinmoeders met elkaar gaan eten zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Sex heb ik niet meer dus dat scheelt. Maar ik vind het bij ons net goed. De buurvrouw(en) kennen je bij naam en verderop in de straat ook nog wel, maar we zitten echt niet bij elkaar op de koffie continue. Maar er wordt wel op elkaars huis en kinderen bijv. gelet. Toen de kleine net rond het huis mocht steppen (rond het blokje zeg maar) vroeg de buurvrouw wel ff of dat wel mocht van papa en mama, dat soort kleine dingen. Vind ik fijn. Zelfs ik als zolderkamerautist kan dat waarderen.
De hele tent??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet nog wel dat Joene vertelde dat men van plan was om een asielzoekerscentrum te bouwen in Den Oever. Ze braken de hele tent af daar.
Diezelfde buurvrouw weet ook dat ze al een keer de benen heeft genomen met een vriendinnetje van d'rquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen waar diegene zich in godsnaam mee bemoeit... Het is mijn kind en het feit dat ze buiten loopt te klieren wil genoeg zeggen dat ze van mij buiten mag spelen?
Hier haal je de kinderen zelf uit de klas op? Als de juf je heeft gezien... Niets zelf naar buiten...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Diezelfde buurvrouw weet ook dat ze al een keer de benen heeft genomen met een vriendinnetje van d'r. Ik vind het echt zo asociaal en vijandig om dan gelijk te zeggen waar bemoei je je mee... Voor je het weet ligt er weer een kleuter in de sloot of wordt er 1 een auto in getrokken.
Jij vind het ook niet fijn als er ouders op het schoolplein even opletten dat iedereen z'n vader of moeder vind als die een keertje te laat is ofzo? Ik vang regelmatig een vriendinnetje op die vertwijfeld z'n vader of moeder aan het zoeken is. Ook maar niet mee bemoeien?
Ja ik ben echt dolblij dat er nog plekken in Nederland zijn waar men niet de hele dag tegen elkaar loopt te snauwen en niet gelijk van het negatieve uitgaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb het mooiste van 2 werelden. Vlak bij de grote stad, Alexandrium 3 op fietsafstand. Maar verder is dit wijkkie gewoon een dorp. Waar de schoolpleinmoeders met elkaar gaan eten zeg maar.
Hoewel ik wel vind dat er steeds meer stad oprukt... en niet op een positieve manier.
-laat ik deze maar weghalen voordat er mannen in zwarte regenjassen voor m'n deur staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Diezelfde buurvrouw weet ook dat ze al een keer de benen heeft genomen met een vriendinnetje van d'r. Ik vind het echt zo asociaal en vijandig om dan gelijk te zeggen waar bemoei je je mee... Voor je het weet ligt er weer een kleuter in de sloot of wordt er 1 een auto in getrokken.
Jij vind het ook niet fijn als er ouders op het schoolplein even opletten dat iedereen z'n vader of moeder vind als die een keertje te laat is ofzo? Ik vang regelmatig een vriendinnetje op die vertwijfeld z'n vader of moeder aan het zoeken is. Ook maar niet mee bemoeien?
Maar jij gaat echt gelijk tegen mensen zeggen waar ze zich (in godsnaam nog wel) mee bemoeien op zulke momenten...?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier haal je de kinderen zelf uit de klas op? Als de juf je heeft gezien... Niets zelf naar buiten...
Over een jaar of 15 een leuk klein dijkhuisje hier in de buurt om stil in oud te worden, ik teken er blind voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou best op vlieland willen wonen ofzolekker overzichtelijk en veilig en geborgen enzo
Jonguh, je hebt me in het echt gezien.. Hoe grote bek heb ik nu helemaal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar jij gaat echt gelijk tegen mensen zeggen waar ze zich (in godsnaam nog wel) mee bemoeien op zulke momenten...?
Gezallich... Ik snap wel hoe die buurten verpauperen zeg maar.
Dus je zou dat niet zeggen tegen die buurvrouw. Niet liegen he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jonguh, je hebt me in het echt gezien.. Hoe grote bek heb ik nu helemaal?
Ik denk het wel....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dus je zou dat niet zeggen tegen die buurvrouw. Niet liegen he..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
-laat ik deze maar weghalen voordat er mannen in zwarte regenjassen voor m'n deur staan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan het wel zeggen tegen m'n buurvrouw maar die verstaat me niet.
hey! de grootste filestress hebben wij hier in t Noord'n! Dus kom me niet aan met ál die filesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef Luigi het volgende:
Soms lijkt het er wel eens op dat mensen er zelfs een beetje trots op zijn dat ze midden in die ellende wonen. Van die mensen die ook vol vuur kunnen vertellen over ál die files waar ze élke dag instaan (maar een andere baan zoeken ho maar).
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 een leuk klein dijkhuisje hier in de buurt om stil in oud te worden, ik teken er blind voor.
(nu mijn vrouw nog)
Alleen als je bloedjes het huis uit zijn Swets. Daar heb ik geen zin an. Oh, en stapelbedden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]We kunnen samen gaan wonen J?
Als jullie groot zijn, met de hamster.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]We kunnen samen gaan wonen J?
Er staan hier ook huurhuizen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou best op vlieland willen wonen ofzolekker overzichtelijk en veilig en geborgen enzo
Die kinderen laten we bij hun respectievelijke moeders. Wie het krijgt mag het houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alleen als je bloedjes het huis uit zijn Swets. Daar heb ik geen zin an. Oh, en stapelbedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |