Ik denk het wel....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dus je zou dat niet zeggen tegen die buurvrouw. Niet liegen he..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
-laat ik deze maar weghalen voordat er mannen in zwarte regenjassen voor m'n deur staan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan het wel zeggen tegen m'n buurvrouw maar die verstaat me niet.
hey! de grootste filestress hebben wij hier in t Noord'n! Dus kom me niet aan met ál die filesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef Luigi het volgende:
Soms lijkt het er wel eens op dat mensen er zelfs een beetje trots op zijn dat ze midden in die ellende wonen. Van die mensen die ook vol vuur kunnen vertellen over ál die files waar ze élke dag instaan (maar een andere baan zoeken ho maar).
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 een leuk klein dijkhuisje hier in de buurt om stil in oud te worden, ik teken er blind voor.
(nu mijn vrouw nog)
Alleen als je bloedjes het huis uit zijn Swets. Daar heb ik geen zin an. Oh, en stapelbedden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]We kunnen samen gaan wonen J?
Als jullie groot zijn, met de hamster.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]We kunnen samen gaan wonen J?
Er staan hier ook huurhuizen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou best op vlieland willen wonen ofzolekker overzichtelijk en veilig en geborgen enzo
Die kinderen laten we bij hun respectievelijke moeders. Wie het krijgt mag het houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alleen als je bloedjes het huis uit zijn Swets. Daar heb ik geen zin an. Oh, en stapelbedden.
Als je een functioneel beheer functie voor 4K voor me heb en huizen met maandlasten van minder dan 450/maand geef maar een gil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hier ook huurhuizen!en banen! Want gezien het algemeen lagere opleidingsniveau moeten ze het hier toch hebben van import.
En een zendmast. En zonnepanelen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die kinderen laten we bij hun respectievelijke moeders. Wie het krijgt mag het houden
Zo'n klein lief dijkhuisje met van die luikjes en dan binnen tot de nok volgestouwd met electronica
Ach na deze kapen we gewoon een andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we maar weer naar ons eigen topic terug gaan? Er gebeurd hier niet veel meer
Een gijtje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een geitje J.
En een rijger!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een gijtje, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben eerst aan de beurt. Daarna gaan we voor jou zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Iemand trouwens nog een baan voor me? Er moeten er 175 van de 400 uit bij PostNL
Stervende hoeren aan de hashtag!quote:
Heb jij net zulke ijsen als Swets?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Iemand trouwens nog een baan voor me? Er moeten er 175 van de 400 uit bij PostNL
Dat Last Resort wordt hem niet helemaal meer he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Straks eens even Arrow bekijken. Nieuwe serie.
Nee ;Dquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat Last Resort wordt hem niet helemaal meer he?
Nou, die huizen is niet zo'n probleem. woon je alleen wel op een tochtige wei op de klei van Groningen. Op 10 fietsminuten van de stad. nou die baan nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een functioneel beheer functie voor 4K voor me heb en huizen met maandlasten van minder dan 450/maand geef maar een gil.
Yesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb jij net zulke ijsen als Swets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |