Als je een functioneel beheer functie voor 4K voor me heb en huizen met maandlasten van minder dan 450/maand geef maar een gil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hier ook huurhuizen!en banen! Want gezien het algemeen lagere opleidingsniveau moeten ze het hier toch hebben van import.
En een zendmast. En zonnepanelen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die kinderen laten we bij hun respectievelijke moeders. Wie het krijgt mag het houden
Zo'n klein lief dijkhuisje met van die luikjes en dan binnen tot de nok volgestouwd met electronica
Ach na deze kapen we gewoon een andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we maar weer naar ons eigen topic terug gaan? Er gebeurd hier niet veel meer
Een gijtje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een geitje J.
En een rijger!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een gijtje, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben eerst aan de beurt. Daarna gaan we voor jou zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Iemand trouwens nog een baan voor me? Er moeten er 175 van de 400 uit bij PostNL
Stervende hoeren aan de hashtag!quote:
Heb jij net zulke ijsen als Swets?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Iemand trouwens nog een baan voor me? Er moeten er 175 van de 400 uit bij PostNL
Dat Last Resort wordt hem niet helemaal meer he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Straks eens even Arrow bekijken. Nieuwe serie.
Nee ;Dquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat Last Resort wordt hem niet helemaal meer he?
Nou, die huizen is niet zo'n probleem. woon je alleen wel op een tochtige wei op de klei van Groningen. Op 10 fietsminuten van de stad. nou die baan nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een functioneel beheer functie voor 4K voor me heb en huizen met maandlasten van minder dan 450/maand geef maar een gil.
Yesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb jij net zulke ijsen als Swets?
Zijn fietsminuten langerder dan de gewone minuten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, die huizen is niet zo'n probleem. woon je alleen wel op een tochtige wei op de klei van Groningen. Op 10 fietsminuten van de stad. nou die baan nog.
Kun je rekenen?quote:
nou, die vréselijke file's hè. De ergste van Nederland. die duren zo lang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zijn fietsminuten langerder dan de gewone minuten?
Fileminuten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, die vréselijke file's hè. De ergste van Nederland. die duren zo lang.
Ik weet het ook niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan 4K bruto?
Groningen is wel een bijzonder leuke stad. En in Haren is ook wel eens wat te doen hoorde ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, die huizen is niet zo'n probleem. woon je alleen wel op een tochtige wei op de klei van Groningen. Op 10 fietsminuten van de stad. nou die baan nog.
Ik ben al weggevlucht A. Zit nu in Zoeterminder. 1 Turk en 3 Polen op de school. Op de Haagsche scholen was het 1 Belg en 3 Nls op de schoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat meer vluchtgedrag J. Ik laat me niet m'n stad uitjagen.
Mwa, als ik zo zie hoeveel sollicitaties Swets eruit heeft gedaan... Lijkt het toch een behoorlijk bedrag deze tijd?quote:
Sterf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef marriee92 het volgende:
Als jullie facebook hebben zouden jullie willen stemmen via deze link op mijn mooie meisje!??!
http://forum.fok.nl/
SUPER BEDANKT LIEVE MENSEN!
Bij mij merkten ze bij het Consultatiebureau (Slachthuisplein) op dat 'oh ik hoor dat er voor uw kind geen taallessen nodig zijn, nou dat scheelt hihi'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit wat in ja maar die ouders kunnen ook nog steeds leren. Op de PSZ zijn ze trouwens maar wat blij dat Celine heel erg goed Nederlands spreekt. Daar steken die kinderen een hoop van op. Ze is trouwens met nog een kindje de enige blanke daar. Zitten zo'n 25 kinderen.
ja, hele gezellige bijeenkomsten, gesponsord door Albert Heijn. en iets met "bij de beesten af" plaatjes ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Groningen is wel een bijzonder leuke stad. En in Haren is ook wel eens wat te doen hoorde ik?
Thijssestraat...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bij mij merkten ze bij het Consultatiebureau (Slachthuisplein) op dat 'oh ik hoor dat er voor uw kind geen taallessen nodig zijn, nou dat scheelt hihi'.
Ik echt van:, nu ga ik hier weg, ongeacht wat het me kost.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bij mij merkten ze bij het Consultatiebureau (Slachthuisplein) op dat 'oh ik hoor dat er voor uw kind geen taallessen nodig zijn, nou dat scheelt hihi'.
Ik echt van:, nu ga ik hier weg, ongeacht wat het me kost.
Dat ligt denk ik niet aan mijn salariseisen aangezien ik die nauwelijks heb kunnen spuien. De enige bij wie ik die genoemd heb werd ik prompt uitgenodigd voor een 2e gesprekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mwa, als ik zo zie hoeveel sollicitaties Swets eruit heeft gedaan... Lijkt het toch een behoorlijk bedrag deze tijd?
Nee maar het is wel heel erg suf dat je min of meer gedwongen wordt om te verhuizen uit de steden wil je niet dat je kind de enige is die NLs spreekt en geen hoofddoek draagt. Ik vind dat echt niet normaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef Luigi het volgende:
Soms lijkt het er wel eens op dat mensen er zelfs een beetje trots op zijn dat ze midden in die ellende wonen. Van die mensen die ook vol vuur kunnen vertellen over ál die files waar ze élke dag instaan (maar een andere baan zoeken ho maar).
Ik heb er ook weinig verstand van verder... Ambieer geen managementfunctie... En ik kom net kijken... Jullie zijn gewoon oud...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik niet aan mijn salariseisen aangezien ik die nauwelijks heb kunnen spuien. De enige bij wie ik die genoemd heb werd ik prompt uitgenodigd voor een 2e gesprek
Voor beheer en management functies is het geen gek inkomen hoor. Mijn collega die gelijk met mij ontslagen is heeft ook net een nieuwe functie als PM voor 4.5K met auto en laptop en mobieltje enzo. Zijn natuurlijk wel functies dat je ook niet raar moet opkijken als je opeens in Taiwan zit terwijl iedereen hemelvaartdag aan het vieren is ofzo.
Ach gedwongen. Het is gewoon de voors en tegens afwegen toch? En kom op, al die Haagse prachtbuurten, dat rommelt toch al sinds de jaren 80? Echt heel tof is het daar toch nooit geweest?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee maar het is wel heel erg suf dat je min of meer gedwongen wordt om te verhuizen uit de steden wil je niet dat je kind de enige is die NLs spreekt en geen hoofddoek draagt. Ik vind dat echt niet normaal.
Jij moet niet zeiken met 450 huur. Tskquote:
http://www.indeed.nl/Functioneel-Beheerder-vacatures-in-Groningenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja
Dat is overigens wel een probleem.
Serieus? Maar je kan toch geen groentje van net aan 30 op een hele zware functie neerzetten?? Dat lijken me juist functies voor de "ouderen" die al wat werkervaring hebben..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja
Dat is overigens wel een probleem.
Ja, maar ben je ook werkloos momenteel? Als uitgerangeerde ouwe zak met een te hoog salarisprofiel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken met 450 huur. Tsk
Ik heb echt het 3 dubbele bijna
Ik zat Lorentzpleinquote:
Nee das niet waar. M'n vriendin heeft een prachtige jeugd gehad in Moerwijk. Sinds ze al die klojo's binnen hebben gehaald is het 1 grote teringbende geworden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach gedwongen. Het is gewoon de voors en tegens afwegen toch? En kom op, al die Haagse prachtbuurten, dat rommelt toch al sinds de jaren 80? Echt heel tof is het daar toch nooit geweest?
Het zijn niet alleen de prachtbuurten meer, is bijna 3-kwart vd stad geworden. En dat was vroeger echt vrij gezellig daar hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach gedwongen. Het is gewoon de voors en tegens afwegen toch? En kom op, al die Haagse prachtbuurten, dat rommelt toch al sinds de jaren 80? Echt heel tof is het daar toch nooit geweest?
Daar woonde ik 1 straat achter ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |