Ze lijkt wel zo'n uitgehongerd paard uit de Veluwequote:Op donderdag 1 november 2012 12:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Oef, SJP ziet er niet goed uit. Een kilo'tje of 5 erbij zou haar goed doen, denk ik.
Ze kijkt of ze elk moment over de rode loper kan gaan kotsen!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Britney Spears
Er is iets met haar blik, beetje grauw of zo.
Als je had gezegd dat het een man was verkleed als Britney dan had ik je ook geloofd...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Britney Spears
Oei dat is een foto van iemand die iets te veel stress heeft en het haar ook echt tekentquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze lijkt wel zo'n uitgehongerd paard uit de Veluwe.
Die is echt al jaren dood van binnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Britney Spears
Ik zie er een beetje Sylvester Stallone in...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Queens het volgende:
Als je had gezegd dat het een man was verkleed als Britney dan had ik je ook geloofd...
Ah wat lief. Een vader is trots op zijn dochter.quote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
b'tje akward.. 1 van de olson twins met die vriend.. sarkozy.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ah wat lief. Een vader is trots op zijn dochter.
't Was altijd al een lelijk wijf, laten we eerlijk wezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze lijkt wel zo'n uitgehongerd paard uit de Veluwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |