Nog wel, maar er zit nu 'tijdelijk' een 40 GB schijf in me laptop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oeeeeee
das idd net iets te
ach
t werkt
en das t belangrijkste
maar waarom vertrouw je een 2e handse eigenlijk niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nog wel, maar er zit nu 'tijdelijk' een 40 GB schijf in me laptop.
Die wil ik graag weer terughebben naar de 160 zoals ie was.
Maar als me CD niet opstart, installeert dat zo lastig.
Omdat een CD speler toch een bepaalde 'levenduur' heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waarom vertrouw je een 2e handse eigenlijk niet?
ah k, snap t idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Omdat een CD speler toch een bepaalde 'levenduur' heeft.
Eigenlijk begeven ze het allemaal op den duur.
Aangezien mijn laptop een bepaalde leeftijd heeft, zijn die CD spelers ook ongeveer zo oud.
Ik had het al gezien, drama!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reisplanner Vertrektijden Storingen (0) Werkzaamheden
Van Alkmaar Noord naar Groningen via Utrecht Centraal | Wijzig
Aankomst zaterdag 13 oktober 2012 om 14:54 uur
Werk aan het spoor:
[+] Groningen-Zwolle
[+] Zwolle-Amersfoort
‹ Eerder | Later ›
Nieuw | Terugreis V 10:41 Alkmaar Noord spoor 1
Intercity NS richting Alkmaar
A 10:44 Alkmaar spoor 4
V 10:56 Alkmaar spoor 1 [+]
Intercity NS richting Amsterdam Centraal
A 12:05 Utrecht Centraal spoor 15
V 12:21 Utrecht Centraal spoor 12 [+]
Intercity NS richting Amersfoort
A 13:04 't Harde spoor 4
V 13:12 't Harde
Snelbus i.p.v. Trein NS richting Meppel
Fiets meenemen niet mogelijk
A 13:50 Meppel
V 14:03 Meppel spoor 6 [+]
Intercity NS richting Groningen
A 14:54 Groningen spoor 2b
Overzicht
[+] Prijs voor deze reis.![]()
Nope, tis bijna op en ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, serieus. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Meestal verdwijnt het zo in de container.
Ik wil niet weten wat er op die manier verspild wordt bij winkels. Zo zonde.. het is toch allemaal droog spul dus blijft gewoon goed.
Kan ik een doos betellen bij je
Ja, klopt! Die heb ik dus 2 maanden terug ongeveer gezien die documentaire. Ik heb dat echt met verbazing zitten kijken ernaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik weleens een docu over gezien. in fra dan wel, maar hier doen ze niet anders.
spullen die nog goed zijn weggooien en dan met bleek eroverheen om te zorgen dat t niet gejat wordt. is gewoon instructie vanuit t hoofdkantoor.
Is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef Pulver het volgende:
Wil me er niet mee bemoeien, maar is het niet makkelijker om zoiets gewoon in een pakketje te stoppen en op te sturen?
idd die documentaire idd. en die 2 mensen die 's nachts de bakken langs gingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, klopt! Die heb ik dus 2 maanden terug ongeveer gezien die documentaire. Ik heb dat echt met verbazing zitten kijken ernaar.
Die meloenen, mjammie..
Pallets M&M's; hup weg, omdat het teveel besteld was.
Echt totaal bezopen wat daar weggegooid werd en wat voor eisen er kennelijk door consumenten gesteld worden.
quote:
Mwuahahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de witte haai. Het is een heel vriendelijke vis, maar als ie honger heeft dan jaagt ie op meisjes die graag gefotografeerd willen worden. Bij gebrek aan echte blondjes, wil ie daarom ook af en toe weleens non=blondjes happen.
Derhalve, Jaleesa, willen je bedanken voor de waarschuwing: Als je gaat zwemmen, neem dan geen camera mee!
Het was hir zo stil!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij hebben gratis honig chinese mie!
sorryquote:
ooooooooooquote:
hahahahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry
ben bezig
herinstallatie laptop
en dat gaat niet over een leien dakje
[..]
oooooooooo
jij hebt ze nu thuisliggen
daarom krijgen wij niets....
moinquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:48 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahahaha
mogguh!!!
ik heb me verslapen![]()
![]()
moest om half 9 beginnen![]()
![]()
ff een lading sterke capuchino erin...
peukje erbij en hopen dat mijn gezicht normaal "opdroogt"
heb al een sms gestuurd..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moin
als ik toch niet aan je denk he
pfffffffff
slaapkoppie
groots gelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:54 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn snel is alleen vandaag niet snel
morning dolfijntje,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:05 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh espri
zoo dat was halve liter cappuccino
nou hopen dat mijn darmen normaal reageren
ach, heb ik wat te doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, drama!
Naja die keer dat ik naar jou ging duurde de heenreis 5 uur oid en stapte ik om 7u in de trein ofzo haha
Jammer dat je met de trein moet, als je met de bus gaat dan ben je 3u onderweg!
Dit lees ik nu pas, maar nee dat gaat mij absoluut niet lukken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, heb ik wat te doen![]()
'k gooi nog wel een boek in m'n tas, kan ik nog wat lezen onderweg![]()
En ireth: aangenomen dat ik vandaag die ps2 oppik bij inlog, kom ik dus om 12:05 aan op utrecht centraal (spoor 5) en heb dan ca een kwartiertje om over te stappen naar spoor 12. Zie jij dan kans om daar rond die tijd te zijn zodat ik het pakje aan je kan afgeven?
rofl, dit gaat om zaterdag mutsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas, maar nee dat gaat mij absoluut niet lukken!12.00 uur is Susanne uit school, dus sta ik bij het schoolhek
(nu maar hopen dat ze niet al onderweg is met dat ding...)
Ja jij begint over vandaag die ps2 oppikken, dus ga ik verder op vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
rofl, dit gaat om zaterdag mutsniet om vandaag
Ik las ook vandaag hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja jij begint over vandaag die ps2 oppikken, dus ga ik verder op vandaag
Maar morgen moet me dat wel gaan lukken! Ik stuur je even mijn 06 nummer door! Altijd handig!
Ik ook want zo staat het er.quote:
als jij vanavond op hollandspoor staat, (tijd moet ik nog even uitzoeken) kan ik hem wel meeemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook want zo staat het er.
Kan je ook even bij mij langsgaan want ik heb nog een bakje van Ireth liggen.
Nog even, dan is ook station Dronten in gebruik..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wist niet dat die nog niet in gebruik was.
wat een gedoe eigenlijk zeg
aan wie vraag je dat nou?quote:
Laat maar even weten hoe laat misschien is dat wel een idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij vanavond op hollandspoor staat, (tijd moet ik nog even uitzoeken) kan ik hem wel meeemen
wie doet morgen een rondje nederland?quote:
holland spoor, laan van noord oost indie of centraal ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe laat misschien is dat wel een idee.
Doe maar HS dan hoef jij niet om te rijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
holland spoor, laan van noord oost indie of centraal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |