Oh, serieus. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Meestal verdwijnt het zo in de container.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euhm. Gewoon in de winkel dus aangezien ik daar werk.
Het was houdbaar tot en met september dus nu geven we het gratis weg.
Kan wel IDE zijn, de aansluiting is toch net ff iets anders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's ook IDE. Alleen de schijf is kleinerDie van Alternate doet toch wat robuuster aan...
heb ik weleens een docu over gezien. in fra dan wel, maar hier doen ze niet anders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, serieus. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Meestal verdwijnt het zo in de container.
Ik wil niet weten wat er op die manier verspild wordt bij winkels. Zo zonde.. het is toch allemaal droog spul dus blijft gewoon goed.
Kan ik een doos betellen bij je
Maar heb je een IDE of een SATA piegempie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook liggen. tot nu nooit een probleem mee gehad en werkt altijd perfect hier
ben ff naar boven gelopen om te checken. die van mij is alleen sata zag ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar heb je een IDE of een SATA piegempie?
En gelijk een andere vraag, kan je van dat ding ook opstarten?
ik denk dat Jan dat wel heel leuk zou vinden! Ik hoorde van PB al dat een echte ps2 gewoon nog niet realiseerbaar is, jan zou nogveel te jong zijn. Maar dit ziet er wel heel leuk uit voor hemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Ireth het volgende:
DJMO:
Zou jij hier eventueel intresse in hebben voor je jongens?? Zitten twee spelletjes bij (Dora en eehh.. Nemo geloof ik? Iets met een visje iig..) en een controller.
Moet ik morgen nog wel even kijken of ie het doet, hij ligt al een jaar of 4 in de kast hier
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ben ff naar boven gelopen om te checken. die van mij is alleen sata zag ik.
windows 7 of zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
Misschien moet ik toch eens met me tijd meegaan.
Welnee, ik ZWEER bij XP!quote:
opstarten weet ik niet eens tbh. ik gebruikte hem weleens om schijven af te lezen. meer niet tbh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Thanks.
Tegenwoordig is alles sata.
Wel jammer, want ik barst nog van de IDE schijven.
Misschien moet ik toch eens met me tijd meegaan.
Maar dan zit ik nog met het opstartprobleem.
De CD/DVD speler in me laptop is een beetje aan het afsterven.
Kan ik wel een andere voor kopen, maar nieuw is niet lonend en tweedehands DVD spelers vertrouw ik niet.
Nu kan ik me nog wel redden door 'handmatig' het motortje te spelen.
(CD erin leggen, er een slinger aan geven en dan snel het laatje dichtdoen)
Meestal pakt ie dan wel, maar dat werk natuurlijk niet als je een verse install wil geven.
deed ik ookquote:
scheelt dat veel tijd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb de zaterdag aan mezelf om te reizen. Ik kan dus via utrecht naar groningen als het moet(sorry , was even offline om film te kijken , zit nu pas helemaal bij te lezen
)
'k zal es kijken op ns.nlquote:
Het ziet er ook wel allemaal gelikt uit, maar ik heb maar 1 GB aan werkgeheugen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
deed ik ook
tot ik 7 geprobeerd heb
ff paar kleine aanpassingen ( dattie wat meer op xp lijkt ipv vista) en gaan....
oeeeeeequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
Het ziet er ook wel allemaal gelikt uit, maar ik heb maar 1 GB aan werkgeheugen.
Gen zin om er meer bij te prikken.
Valt denk ik nog wel redelijk mee, in plaats van via amersfoort zul je dan via utrecht moeten gaan. In verhouding een kleine omweg lijkt me op die afstandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ben wel benieuwd tbh. denk zelf dat t best veel extra tijd geeft.
Reisplanner Vertrektijden Storingen (0) Werkzaamhedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ben wel benieuwd tbh. denk zelf dat t best veel extra tijd geeft.
ah ik dacht over flevoland ipv utrecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef frederik het volgende:
[..]
Valt denk ik nog wel redelijk mee, in plaats van via amersfoort zul je dan via utrecht moeten gaan. In verhouding een kleine omweg lijkt me op die afstand
hehe das best lang ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reisplanner Vertrektijden Storingen (0) Werkzaamheden
Van Alkmaar Noord naar Groningen via Utrecht Centraal | Wijzig
Aankomst zaterdag 13 oktober 2012 om 14:54 uur
Werk aan het spoor:
[+] Groningen-Zwolle
[+] Zwolle-Amersfoort
‹ Eerder | Later ›
Nieuw | Terugreis V 10:41 Alkmaar Noord spoor 1
Intercity NS richting Alkmaar
A 10:44 Alkmaar spoor 4
V 10:56 Alkmaar spoor 1 [+]
Intercity NS richting Amsterdam Centraal
A 12:05 Utrecht Centraal spoor 15
V 12:21 Utrecht Centraal spoor 12 [+]
Intercity NS richting Amersfoort
A 13:04 't Harde spoor 4
V 13:12 't Harde
Snelbus i.p.v. Trein NS richting Meppel
Fiets meenemen niet mogelijk
A 13:50 Meppel
V 14:03 Meppel spoor 6 [+]
Intercity NS richting Groningen
A 14:54 Groningen spoor 2b
Overzicht
[+] Prijs voor deze reis.![]()
De hanzelijn is 9 dec pas in gebruik. Tot die tijd kun je in Zwolle alleen richting Amersfoort als je als bestemming het westen hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik dacht over flevoland ipv utrecht.
richting zwolle zeg maar en daarvandaan naar groningen.
ah k. wist niet dat die nog niet in gebruik was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef frederik het volgende:
[..]
De hanzelijn is 9 dec pas in gebruik. Tot die tijd kun je in Zwolle alleen richting Amersfoort als je als bestemming het westen hebt
even voor de goede orde .. ik heb een weekend vrij abo, en reis elke twee weken vrijdagavond van rotterdam naar alkmaar. Ik kan het best oppikken op een ns-station en het op utrecht afdroppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan nog moet er een aantal kabels worden aangeschaft. Die heb ik niet en als je die nieuw moet kopen dan loont het niet meer. JIj hebt waarschijnlijk al spellen, Suus heeft een tv'tje op dr kamer.
Kun je beter er een in de woon kamer hebben en een op dr slaapkamer. Kun je dr tenminste naar dr kamer sturen als je dr zat bent ook en kan ze daar verder spelen
Dus wat mij betreft mag je het hebben en komt ie bij jou goed terecht denk ik. Moeten we alleen kijken hoe het bij jou komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |