espresso onderin en dan veel opgeschuimde melk er bovenop, dat doet mijn apparaat perfect voor mequote:
koekje erbij? please?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:33 schreef vannelle het volgende:
Ah......
* vannelle drukt op knopje van apparaat
En niet meer! Ik wil ook nog wat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:43 schreef vannelle het volgende:
Nah, vooruit dan maar.
Den neem ik er zelf ook 2.
Ik krijg zin in een stroopwafelquote:
lekker warm?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Zo lekker 8uurtjes geslapen.:)
oohhh die zijn lekkerrrrquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wat lekker warm is?
Dat ham/kaas geval dat ik net uit de oven haal.
Shhht! Ik moet nog ontbijten....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wat lekker warm is?
Dat ham/kaas geval dat ik net uit de oven haal.
Jaaa fleece pyama aan!quote:
toch wel met een scheutje rum er in en slagroom bovenop?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaa fleece pyama aan!
En ik ben begonnen met warme choco in de kroeg :p
Neee de baileys kwamen ernaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef espri het volgende:
[..]
toch wel met een scheutje rum er in en slagroom bovenop?
oei ook al zo viesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee de baileys kwamen erna
Oooo ja jakkie bah!quote:
wat leuk zeg, ik hou van die snuffelwinkeltjes heb ik ook met de xenos of de action, ik moet er gewoon 1keeer per week heenquote:
En dan voor de zekerheid je portomonnee thuis laten zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef espri het volgende:
[..]
wat leuk zeg, ik hou van die snuffelwinkeltjes heb ik ook met de xenos of de action, ik moet er gewoon 1keeer per week heen
neeeeee ik moet dan wat kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan voor de zekerheid je portomonnee thuis laten zeker.
Druk met verhuizen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef espri het volgende:
[..]
neeeeee ik moet dan wat kopenstel je voor dat het volgende week er niet meer is of duurder of de verkeerde kleur of of of.....
en hoi, was je kwijt gister
Oh! Ziet er leuk uit!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo ja jakkie bah!
Ik lees net in de krant dat er over 5 minuten een nieuwe winkel in Groningen wordt geopend.
Het is van een Deens concern en het heet Sostrene Grene. Ik heb het al even bekeken, me like!
En ik moet voordat ik naar mn werk ga toch nog even wat doen in de stad, hemelsbreed 100m van deze nieuwe winkel. Goede reden om nu extra op te schieten om te gaan kijken
http://www.sostrenegrene.com/index.php?page=1&lang=nl
Ze hebben zelfs tape in Ehhe-stijlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Ehhe het volgende:
Ziet er idd erg leuk uit, knutselspullies
ziet er goed uit!!quote:
welke winkel niet dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ziet er goed uit!!
ook zo'n winkel waar je geld voor nodig hebt
Weggeefwinkels bestaan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
welke winkel niet dan ?
ik heb nog nooit iets gratis meegekregen
waar ?quote:
Ik weet ze ook niet te vinden eigenlijk, maar weggeefwinkels zijn zeg maar een soort van kringloopwinkels die gerund worden veelal door krakers. Uiteraard in een gekraakt pand. Je kunt daar gratis shoppen en dingetjes halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waar ?
IK heb er nog nooit 1 gezien
*kan zijn dat ik niet goed kijk*
wel eens een advertentie gezien
weggeefprijzen
moest je nog een zak met geld meenemen
ik bedoel.. dit is zo'n winkel waarbij je met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer thuis komt, dan je in de planning hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
welke winkel niet dan ?
ik heb nog nooit iets gratis meegekregen
quote:
wij hebben hier 1...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waar ?
IK heb er nog nooit 1 gezien
*kan zijn dat ik niet goed kijk*
wel eens een advertentie gezien
weggeefprijzen
moest je nog een zak met geld meenemen
ik ken hem, doet leuke dingen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik weet ze ook niet te vinden eigenlijk, maar weggeefwinkels zijn zeg maar een soort van kringloopwinkels die gerund worden veelal door krakers. Uiteraard in een gekraakt pand. Je kunt daar gratis shoppen en dingetjes halen.
Maar niet altijd; soms is het ook een stichting. Onderstaand linkje is er eentje in Assen. Wellicht wat voor Dolfina om af en toe eens binnen te lopen?
http://www.budgetsupport.nl/bsa40.htm
okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef dolfina-chica het volgende:
wij hebben hier 1...
zit je bij voedselbank, mag je ook naar de weggeefwinkel..
weet ik, daarom leg ik het uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok
sorry zit niet in die situatie
dus ken ze niet
kijken of er hier ook zoiets zit, kan ik misschien nog wel wat doneren![]()
huh??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
Soms kom je toch wel dingen tegen waarvan je denkt huh?
Ik zocht een winkel.
[ afbeelding ]
tabakshop den haagquote:
kweetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef dolfina-chica het volgende:
weet ik, daarom leg ik het uit![]()
hier is ie 2 dagdelen per week open geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |