espresso onderin en dan veel opgeschuimde melk er bovenop, dat doet mijn apparaat perfect voor mequote:
koekje erbij? please?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:33 schreef vannelle het volgende:
Ah......
* vannelle drukt op knopje van apparaat
En niet meer! Ik wil ook nog wat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:43 schreef vannelle het volgende:
Nah, vooruit dan maar.
Den neem ik er zelf ook 2.
Ik krijg zin in een stroopwafelquote:
lekker warm?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Zo lekker 8uurtjes geslapen.:)
oohhh die zijn lekkerrrrquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wat lekker warm is?
Dat ham/kaas geval dat ik net uit de oven haal.
Shhht! Ik moet nog ontbijten....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je wat lekker warm is?
Dat ham/kaas geval dat ik net uit de oven haal.
Jaaa fleece pyama aan!quote:
toch wel met een scheutje rum er in en slagroom bovenop?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaa fleece pyama aan!
En ik ben begonnen met warme choco in de kroeg :p
Neee de baileys kwamen ernaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef espri het volgende:
[..]
toch wel met een scheutje rum er in en slagroom bovenop?
oei ook al zo viesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee de baileys kwamen erna
Oooo ja jakkie bah!quote:
wat leuk zeg, ik hou van die snuffelwinkeltjes heb ik ook met de xenos of de action, ik moet er gewoon 1keeer per week heenquote:
En dan voor de zekerheid je portomonnee thuis laten zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef espri het volgende:
[..]
wat leuk zeg, ik hou van die snuffelwinkeltjes heb ik ook met de xenos of de action, ik moet er gewoon 1keeer per week heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |