Ik zal je gerust stellen: Jumbo's hebben geen kartonpers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, ja daarom heb ik er ook op gesolliciteerd;)
Maar ik hoor graag jullie ervaringen enzo en wat je nu precies moet doen?
spiegel je zelf soms mee, zorg je dat het karton in de kartonpers komt of wat?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als je het goed doet, doe je geen reet en staat het toch leuk op je cv.
Wat ik mijn kan herinneren is dat al het karton verbrandt wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ben bij de ah de kartonpers gewend, wat hebben zij dan?
(excuus voor dubbel)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ben bij de ah de kartonpers gewend, wat hebben zij dan?
(excuus voor dubbel)
Ik heb ervaring met het ontslaan van vulploegleiders, mag dat ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het zijn van een vulploegleider bij de Jumbo?
Is geen onzinfunctie. Je moet als winkelkader iemand hebben om af te zeiken als de winkel weer eens niet goed is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een onzinfunctie. Toen ik nog vakken vulde pakte je gewoon de karren en/of pallets die je moest vullen en ging je aan de slag. Wie welk pad deed stond op een schema en peptalk is nergens goed voor.
Dat je beter in de vulploeg kan beginnen, en dan zien ze over een jaartje wel weer verder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Door duidelijk te maken dat er ook doorgewerkt moet worden.
Maar mocht er een goede reden zijn waardoor het niet op tijd af is dan zeg ik dat ook eerlijk tegen de afdelingschef.
Daarnaast door te zorgen dat de vullers begrijpen dat ik ook een verantwoordelijkheid heb naar boven toe.
Wat denk je ervan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
de functie bestaat dus het is blijkbaar nodig.
Dit beeld klopt wel aardig van wat ik zelf heb meegemaakt bij de C1000. Af en toe de winkel afsluiten hoort daar overigens ook nog wel bij, maar daar blijft het toch wel bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Aan het begin van de shift vertellen wie wat gaat doen.
Beetje pep talk.
Dan gaan ze aan het werk, ik kijk hoe ze het doen, geef aanwijzingen, hebben ze ergens hulp nodig dan verleen ik die.
Kijk of ze op schema zitten.
Vragen van hen beantwoorden?
In de goede richting?
Peptalk in een super, zie je het voor je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Aan het begin van de shift vertellen wie wat gaat doen.
Beetje pep talk.
Dan gaan ze aan het werk, ik kijk hoe ze het doen, geef aanwijzingen, hebben ze ergens hulp nodig dan verleen ik die.
Kijk of ze op schema zitten.
Vragen van hen beantwoorden?
In de goede richting?
Jij hebt nog zoveel te leren over het hele werk-wereldje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
de functie bestaat dus het is blijkbaar nodig.
Haha, veel verborgen werkloosheid zal er toch niet zijn in het supermarktwereldje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij hebt nog zoveel te leren over het hele werk-wereldje.
In het begin lijkt me het wel handig, beetje opmonteren en goede sfeer waardoor ze doorwerken en er tegenaan gaan. Ik kan er lanfs zitten, hoe zou jij het doen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:01 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Peptalk in een super, zie je het voor je?
"Okay jongens, we gaan knallen!"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:01 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Peptalk in een super, zie je het voor je?
Ja, en iemand aannemen kost geen geld?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
"Okay jongens, we gaan knallen!"
Zo triest was dat!!
Nee, even serieus, deze functie is totaal nutteloos. Er is een Chef KW in de meeste supermarkten, die zich aan het opwerken is tot supermarktmanager.
Deze kan de functie prima uitoefenen. Als de pubers die je aanneemt niet competent genoeg zijn om hun werk op een fatsoenlijke manier te doen: ontslaan. Het geld dat je bespaart op een vulploegleider gebruiken voor een beter loon aan mensen die echt werken.
Als ik jou tegenover me had zitten tijdens een sollicitatiegesprek, had ik je in de mond gepoept na zo'n vraag.quote:
vakkenvuller op je cv?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als je het goed doet, doe je geen reet en staat het toch leuk op je cv.
1500?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ja, en iemand aannemen kost geen geld?Inschrijven, inwerken, etc. kost je gemiddeld 1500 euro per man.
Dat klopt, maar aangezien we een wettelijk minimumloon hebben krijgen ze dat wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
1500?
ze verdienen dat niet eens in 2 maanden fulltime
verdomme man
Volgens mij hebben we hier iemand die niet zo van enorme uitdagingen houdt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een onzinfunctie. Toen ik nog vakken vulde pakte je gewoon de karren en/of pallets die je moest vullen en ging je aan de slag. Wie welk pad deed stond op een schema en peptalk is nergens goed voor.
Ze verdienen maar 500 per maand hoor, waarom moet jij iedere post bewijzen compleet wereldvreemd te zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar aangezien we een wettelijk minimumloon hebben krijgen ze dat wel.
Maar even OT: bij ons werd aangehouden dat een medewerker die in de proeftijd weer de deur uit ging, ongeveer 600-700 euro had gekost.
En nog meer OT op de vraag van TS: een aantal topicbezoekers doen wat laatdunkend over de peptalk. Natuurlijk moet je niet de Ratelband uit gaan hangen, maar een vpl die het spelletje snapt en daarnaast een goede band heeft met het team (en ze dus in beweging kan krijgen, want daar gaat het uiteindelijk om) kan wel degelijk een verschil maken.
Daar zit je taak. Namenlijstjes maken en containers rijden kan iedereen.
Hangt van de leeftijd af. Maar vooruit, als je kijkt naar de gemiddelde supermarktmedewerker die net wordt aangenomen (en zelden full-time werkt) dan zal die met het min. jeugdloon niet veel verder komen dan jouw 500 euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ze verdienen maar 500 per maand hoor, waarom moet jij iedere post bewijzen compleet wereldvreemd te zijn
Luister nou wat ik zeg!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt van de leeftijd af. Maar vooruit, als je kijkt naar de gemiddelde supermarktmedewerker die net wordt aangenomen (en zelden full-time werkt) dan zal die met het min. jeugdloon niet veel verder komen dan jouw 500 euro.
Echt? Ik verdiende 16 jaar geleden bij de C1000 al 300 gulden voor 2 avonden en een zaterdag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Luister nou wat ik zeg!
Een 16 jarige die fulltime werkt krijg amper meer dan 500 euro!
En "mijn" 500 euro, god wat kinderachtig, alsof ik dat wens te betalen voor hun slavenarbeid, imo was het het dubbele geweest
Vroegah...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Echt? Ik verdiende 16 jaar geleden bij de C1000 al 300 gulden voor 2 avonden en een zaterdag.
En toen kon je voor die FL. 300.- nog de halve wereld kopen!quote:
en had je nog geld over voor 3 zaken snoep van de drogistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
En toen kon je voor die FL. 300.- nog de halve wereld kopen!
Hoe verdomme kortzichtig kan je zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
1500?
ze verdienen dat niet eens in 2 maanden fulltime
verdomme man
En dat is 3 keer zo veel als hun maandloon?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hoe verdomme kortzichtig kan je zijn?
In- en uitschrijven kost geld. De nieuwe medewerker door een ander medewerker laten inwerken kost tijd en dus geld. En dan ook nog eens loonkosten.
plus.. het is verdomme vakkenvullen, je opent een doos en haal alles wat in de doos zit eruit en stopt het in een schap, jij hebt daar training voor nodig?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hoe verdomme kortzichtig kan je zijn?
In- en uitschrijven kost geld. De nieuwe medewerker door een ander medewerker laten inwerken kost tijd en dus geld. En dan ook nog eens loonkosten.
Oh mai god. Wat ben jij een debieltje, een debieltje die geen indirecte kosten kan bedenken. Jij denkt zeker dat je werkgever alleen je brutoloon aan je kwijt is, he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dat is 3 keer zo veel als hun maandloon?
Maar die 1500 wordt bedoeld als puur kosten. Pas daarna gaan ze zogenaamd wat opleveren, net alsof een vulploegmedewerker in de eerste maand niet doet/kan. Elke leipo kan het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Oh mai god. Wat ben jij een debieltje, een debieltje die geen indirecte kosten kan bedenken. Jij denkt zeker dat je werkgever alleen je brutoloon aan je kwijt is, he?
Ik ga het niet eens verder toelichten.
Vertel ons meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef danzazlol het volgende:
Ik werk bij een Jumbo en wij hebben gewoon een kartonpers. De vulploegleider is bij ons gewoon de olie die het vulproces goed doet verlopen.
- Zorgt dat iedereen vracht heeft.
- Zorgt voor lege kartonkarren
- Dient als vraagbaak voor vullers.
- zorgt dus dat de vullers gewoon kunnen vullen.
Verder aan het einde laat hij mense de winkelkarren binnenhalen, vegen, data checken, eventueel spiegelen en dat er geboend kan worden.
Dus dat de winkel klaar is voor de volgende dag.
Fijn dat we dit wetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Dit topic even een schopje geven, meneer wordt nu Afdelingsmanager Verslijn bij de Jumbo.
Dat lijkt me dan weer verschrikkelijk onhandig, 11 van de 15 willen in hun blote reet vakken vullen, en dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef tennisbal8594 het volgende:
en ik democratisch ingesteld ben.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer verschrikkelijk onhandig, 11 van de 15 willen in hun blote reet vakken vullen, en dan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Dit topic even een schopje geven, meneer wordt nu Afdelingsmanager Verslijn bij de Jumbo.
A 1500 brutoquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Ik verwijs je even naar een algemeen Nederlands woordenboek, om even een blik te werpen op de definitie van democratie. Daarna mag je even gaan bedenken hoe de definitie van democratie in mijn zin past, en wat ik daarmee bedoel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer verschrikkelijk onhandig, 11 van de 15 willen in hun blote reet vakken vullen, en dan?
Serieus op een grap ingaan, goed bezig!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:35 schreef tennisbal8594 het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar een algemeen Nederlands woordenboek, om even een blik te werpen op de definitie van democratie. Daarna mag je even gaan bedenken hoe de definitie van democratie in mijn zin past, en wat ik daarmee bedoel.![]()
Democratisch ingesteld; ik bied een luisterend oor en laat zeker de mening van de medewerker meewegen. Uiteindelijk maak ik de beste beslissing die zowel voor de supermarkt, mij, klanten, en de medewerkers in goede balans blijft.
En als jij een hogere intelligentie hebt dan de gemiddelde Nederlandse schoenzool kun je zelf ook wel begrijpen dat het naakt vakkenvullen in strijd is met de fatsoensnormen, en dus niet zal gebeuren in een doorsnee supermarkt.
Sarcastisch bedoeld natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Serieus op een grap ingaan, goed bezig!
Hier past meer de term consultatief leiderschap bij, je luisterr naar meningen maar hakt toch echt zelf de knoop door. Democratisch is meerderheid van de stemmen telt enz.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:35 schreef tennisbal8594 het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar een algemeen Nederlands woordenboek, om even een blik te werpen op de definitie van democratie. Daarna mag je even gaan bedenken hoe de definitie van democratie in mijn zin past, en wat ik daarmee bedoel.![]()
Democratisch ingesteld; ik bied een luisterend oor en laat zeker de mening van de medewerker meewegen. Uiteindelijk maak ik de beste beslissing die zowel voor de supermarkt, mij, klanten, en de medewerkers in goede balans blijft.
En als jij een hogere intelligentie hebt dan de gemiddelde Nederlandse schoenzool kun je zelf ook wel begrijpen dat het naakt vakkenvullen in strijd is met de fatsoensnormen, en dus niet zal gebeuren in een doorsnee supermarkt.
Iemand die 500 per maand verdient, kost de werkgever nog altijd meer dan dat. En daarbij is iemand die wordt ingewerkt niet productief en is degene die aan het inwerken is op dat moment ook niet productief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ze verdienen maar 500 per maand hoor, waarom moet jij iedere post bewijzen compleet wereldvreemd te zijn
ingewerktquote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Light het volgende:
[..]
Iemand die 500 per maand verdient, kost de werkgever nog altijd meer dan dat. En daarbij is iemand die wordt ingewerkt niet productief en is degene die aan het inwerken is op dat moment ook niet productief.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb vernomen dat Wdev Supermarkt manager wordt bij een AH filiaal.
Hij begint zeker als SM 5 met een salaris van 90k?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef d4v1d het volgende:
*instantly quits bij AH*quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die maar 90k verdienenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef SausDip het volgende:
[..]
Hij begint zeker als SM 5 met een salaris van 90k?
450k makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die maar 90k verdienen
Niet 450k maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |