Ik zal je gerust stellen: Jumbo's hebben geen kartonpers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, ja daarom heb ik er ook op gesolliciteerd;)
Maar ik hoor graag jullie ervaringen enzo en wat je nu precies moet doen?
spiegel je zelf soms mee, zorg je dat het karton in de kartonpers komt of wat?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als je het goed doet, doe je geen reet en staat het toch leuk op je cv.
Wat ik mijn kan herinneren is dat al het karton verbrandt wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ben bij de ah de kartonpers gewend, wat hebben zij dan?
(excuus voor dubbel)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ben bij de ah de kartonpers gewend, wat hebben zij dan?
(excuus voor dubbel)
Ik heb ervaring met het ontslaan van vulploegleiders, mag dat ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het zijn van een vulploegleider bij de Jumbo?
Is geen onzinfunctie. Je moet als winkelkader iemand hebben om af te zeiken als de winkel weer eens niet goed is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een onzinfunctie. Toen ik nog vakken vulde pakte je gewoon de karren en/of pallets die je moest vullen en ging je aan de slag. Wie welk pad deed stond op een schema en peptalk is nergens goed voor.
Dat je beter in de vulploeg kan beginnen, en dan zien ze over een jaartje wel weer verder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Door duidelijk te maken dat er ook doorgewerkt moet worden.
Maar mocht er een goede reden zijn waardoor het niet op tijd af is dan zeg ik dat ook eerlijk tegen de afdelingschef.
Daarnaast door te zorgen dat de vullers begrijpen dat ik ook een verantwoordelijkheid heb naar boven toe.
Wat denk je ervan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
de functie bestaat dus het is blijkbaar nodig.
Dit beeld klopt wel aardig van wat ik zelf heb meegemaakt bij de C1000. Af en toe de winkel afsluiten hoort daar overigens ook nog wel bij, maar daar blijft het toch wel bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Aan het begin van de shift vertellen wie wat gaat doen.
Beetje pep talk.
Dan gaan ze aan het werk, ik kijk hoe ze het doen, geef aanwijzingen, hebben ze ergens hulp nodig dan verleen ik die.
Kijk of ze op schema zitten.
Vragen van hen beantwoorden?
In de goede richting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |