Ik sta ook op eenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Je hoort bij de meeste series dooie mensen lachen. Die lachbanden zijn al heel oud.
http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=475996quote:
"Groeten van Bangtoberfest"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Aestivate het volgende:
Als een mod dat graag wil pas de titel maar aan iemand iets origineels?
Ik ben, gelijke Jesus, teruggekeerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=475996
Ze zijn ver gegaan dit keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef shiznuts het volgende:
"Yeah, it must be true, because it's on wikipedia!"
www.lorenzovonmatterhorn.com lol, sommige linkjes ook.
Dat kan je beter niet in het USA topic vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
in welk seizoen zitten we nu in nederland als het gaat om de uitzendingen? ben het eigenlijk een beetje kwijt
http://www.stinsonbreastreduction.com/quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zijn ver gegaan dit keer
http://www.myspace.com/lorenzovonmatterhorn
http://bigbusinessjournal.com/
http://www.extremitiesquarterly.com/
http://www.balloonexplorersclub.com/
scherpe analyse!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan je beter niet in het USA topic vragen.
Hij de hele ep niet te zien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:58 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat die vader van Lilly nu zon grote rol krijgt
Ow ik baseer me nog op de Nanny-ep, die zag ik gister pasquote:
Ahh dan snap ik hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ow ik baseer me nog op de Nanny-ep, die zag ik gister pas
Daar hadden ze al 4 seizoenen geleden mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:04 schreef Stefan het volgende:
Van mij mogen ze btw wel beginnen met een verhaallijn met de moeder
En vooral ook wat de uitslag zou zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Remzz het volgende:
Duidelijk een filler ep, maar daarom niet minder leuk. Dat spel en die vragen waren iets te voorspelbaar. Je wist meteen hou Barney/Robin/Ted dat zouden gaan doen.
Hoeveel discussie was er bij Friends na seizoen 6? Elke serie heeft dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Idd, tijd om het af te ronden.
Wat dat betreft heb ik toch steeds meer respect voor geweldige series Friends en Seinfeld, die gewoon leuk bleven tot het einde.
Die vrouw van 8x01 kan net zo goed een figurante zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
Is er trouwens in die aflevering niet gewoon een gezicht van de moeder te zien? Door het half geblindeerde taxi raam. Misschien iemand een picje van.
Euh ja alle reacties vanaf 16 oktober gaan zo ongeveer daar over. Zoals ik al zei vond hem vermakelijk, moest paar keer echt lachen om de quiz en barney.quote:
Oh ja wacht, die reacties gaan wel over E4quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Euh ja alle reacties vanaf 16 oktober gaan zo ongeveer daar over. Zoals ik al zei vond hem vermakelijk, moest paar keer echt lachen om de quiz en barney.
Yep, volgende week een nieuwequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen aflevering door het debat van gisteravond?
Precies, die moeder is gewoon een kapstok om een verhaal te vertellen over een vriendengroep.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder? Al vanaf aflevering 1 weet je dat het gewoon een gimmick is om een andere verhaaltechniek te kunnen gebruiken tov andere sitcoms.
Mijn ideale einde is eigenlijk hoe de eerste aflevering van dit jaar eindigde, maar nog iets meer. We zien de gele paraplu, Ted kijkt die dame in de ogen en zegt: Hi, I'm Ted, en zegt dan tegen de kinderen: 'And that is how I met your mother'.
IMO is het niet relevant om te weten wie de moeder is.
Daar buiten gelaten ben ik het er wel mee eens dat de rek er wel uit is. Toch erg vermakelijk.
Met andere woorden, de moeder heet Sandy?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Due to Hurricane Sandy coverage, tonight's HIMYM will be a repeat of the season premiere. So in the spirit of umbrella worthy weather, re-live Ted seeing the women with yellow umbrella. New episodes will resume next week!
Maakt niet uit. Die kijkcijfers zijn al dramatisch en dalende.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef GooseFM het volgende:
Anders halen ze niet genoeg kijkcijfers zeker?
Erg jammer
...Oftewel, de volgende aflevering wordt weer een Sandy Rivers-episode!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Met andere woorden, de moeder heet Sandy?
Dramatisch genoeg om te worden gecancelled?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef E.H. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die kijkcijfers zijn al dramatisch en dalende.
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dramatisch genoeg om te worden gecancelled?
Dat zou echt gemeen zijn, dan komt het publiek ook nooit te weten wie de moeder is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Het is mij iets te langdradig geworden. Ben het een beetje zat...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou echt gemeen zijn, dan komt het publiek ook nooit te weten wie de moeder is.
Wait... I like it.
Mja ik moet toegeven, in het verleden was men beter in het maken van filler-episodes, nu zijn het inderdaad niet echt waardige 'nogmaals-kijkers', die je gewoon random kan kijken. Afleveringen als The pineapple incident, Arrivederci Fiero, Swarley, Slap bet, The Best Burger in New York of Perfect Week, dát zijn afleveringen die je rustig vaker kunt kijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 05:30 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Het is mij iets te langdradig geworden. Ben het een beetje zat...
Kijkcijfers dalen per aflevering.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Als ze dan die Hurricane-aflevering hadden uitgezonden uit het vorige seizoen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Due to Hurricane Sandy coverage, tonight's HIMYM will be a repeat of the season premiere. So in the spirit of umbrella worthy weather, re-live Ted seeing the women with yellow umbrella. New episodes will resume next week!
Inderdaad de Bro Codequote:Op donderdag 1 november 2012 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Omdat het daar ook nog veel om de Playbook en de Bro Code draait...
Nu draait het om relaties, dood en het wel/niet krijgen van kinderen en het gedoe dat daarbij komt kijken.
Bawwwquote:
Als je eenmaal 7 seizoenen erin zit zou het ook nergens op slaan om nu af te haken alleen omdat er een paar matige afleveringen tussen zitten.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef glannie het volgende:
Ik hou gewoon sowieso vol tot het einde!
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisteravond de eerste vier afleveringen van s8 gekeken. Dan verwacht je dat het beter wordt, zeker na een matig seizoen 7 en dan krijg je alsnog bagger voorgeschoteld. Een enkele keer kunnen lachen om Barney, dat nog wel
Tot nog toe erg jammer. Ik kan dan wel denken "het wordt vast beter" maar dat dacht ik afgelopen seizoen ook...
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?
Dan kijk je maar een herhaling van S01!quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dan kijk je maar een herhaling van S01!
Beter? Nee, maar ook zeker niet slechter.quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?
Those were the days...quote:
Niet helemaal, poppig a chub is het krijgen van een erectie, grub is eten (jus is gravy). Dus hij roept "Wie krijgt er een stijve voor wat eten?".quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Who's popping a chub, for some grub!?
Vrij vertaald kun je dat zien als Wie prikt een dikke lek om aan vette jus te komen!? (meen ik)![]()
Hoe je bij die eerste vertaling was gekomen kon ik me nog wel voorstellen toen ik het las, op dat tweede was ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Ach so.Ik dacht 'chub' als in 'chubby, dik persoon' en 'popping' als in 'steken met een mes' en de rest was dan om iets om te eten te hebben. Als je iemand die dik is lekprikt zal er wel dikke jus uit komen zetten.
Ik ook, HIMYM probeert veel te grappig te zijn. Die eenaarlaatste scene dat Ted het uitmaakt vond ik echt goed, zou wel wat meer inhoud willen zien van de serie. Hoeft niet altijd flauwe comedy te zijn.quote:
Lees: lily, marshal en barney.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik kijk het inmiddels puur omdat ik wil weten hoe het af gaat lopen, maar het niveau was deze aflevering wel heel laag...
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Daar heeft Hoogstaande het helemaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zo
Even gekeken op IMDB en er staan nog wel wat films van hem in de planning. Dus dat is nice. Maar ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Segel is het grootste talent van de cast denk ik en hij moet toch wel doorhebben dat het helemaal niet zo grappig is wat ze de laatste tijd doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.
En je ziet de break up van T&V mijlenver aankomen. Wanneer komt er weer een ouderwetse Barney-episode? Desnoods een spin offquote:
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Seam het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering
Goede karakterontwikkelingen en mooi om te zien dat Ted gegroeid als persoon. Ik vond het einde met Victoria erg goed en logisch uitgewerkt. Ook een leuke vondst van de inner princess, Marshall toonde altijd al een erg vrouwelijk kant.
Barney was ook opnieuw erg sterk, hilarisch en slim tegelijkertijd om een hond als BRO te gebruiken. Het lijkt wel alsof ze dezelfde schrijvers uit de eerste seizoenen gebruikt hebben.
Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit..
Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit..
Was sarcastischquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die PI gaf een hint lijkt me.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders?
Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, PI's worden vaak nogeens misplaatst gebruikt (niet misbruikt).
Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch. [ afbeelding ] << creepy...
Okay, back to the show!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voor [ afbeelding ], [ afbeelding ] of [ afbeelding ] zijn gegaan [ afbeelding ] (In den beginne bedoel ik, niet bij deze post)
Maar het feit dat het hier over PI's gaat ipv over de aflevering zegt ook wel weer genoeg
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Marshall en Lilly zijn dit seizoen echt tenenkrommend.
Michelle nog wel!quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:28 schreef Stefan het volgende:
Wow wat een slechte aflevering, hoevaak kan Ted nog een relatie uitmaken, fucking boring en Marshal en Michelle zijn nog vervelender
Haha, ik zal de laatste zijn die zich stoort aan het feit dat de moeder maar niet komt, ook ik kijk het als een comedy. Ik heb het alleen een bigass analyse for once gegeven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.
Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
Als het Friends 2 zou zijn dan hadden ze geen flashback gebruikt. Nee, de eerste seizoenen was er een duidelijk leidraad die naar het ontmoeten van de moeder toewerkte.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.
Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
En iedere keer dat je dan een moment ziet dat een vriendin hem verlaat is het stiekem de realiteit die tot hem probeert door te dringen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem zou ik zo'n eind nog best kunnen waarderen![]()
![]()
![]()
inderdaad mooi einde weer eens wat anders dan de clichés.quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem zou ik zo'n eind nog best kunnen waarderen![]()
![]()
![]()
Je hebt mensen die week na week zitten te droeftoeteren. Deze week toevallig niet... Maar die mensen.. Daar kan ik weinig mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef shiznuts het volgende:
Want als je kritiek hebt kijk je niet meer voor je plezier naar de serie?
Ik denk dat niemand echt met tegenzin iets gaat zitten kijken hoor.
Nu Barney en Ted single zijn, kunnen ze niet in MacLaren's nog een keer wat plays en wingmanship laten zien? Uitgelezen kans om weer een beetje oude tofheid terug te halen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef Soldt het volgende:
De manier waarop ik naar deze serie kijk is.. Dat barney, ted, lilly, marshall en robin me een hele hoop plezier hebben gegeven afgelopen seizoenen.
En.. Dat je altijd kunt kijken hoe leuk nu een aflevering is... Maar je in plaats daarvan ook gewoon kunt genieten van alle afleveringen. Soort van gegeven paard niet in de bek kijken.
Daarom kan ik ook weinig met al die mensen die op internet blijven klagen hoe slecht het afgelopen seizoen was...
Wie zit er dan nu te droeftoeteren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Soldt het volgende:
[..]
Je hebt mensen die week na week zitten te droeftoeteren. Deze week toevallig niet... Maar die mensen.. Daar kan ik weinig mee.
Tuurlijk mag je kritiek hebben...
Omdat ze toen natuurlijk nog niet zeker wisten of ze een nieuw seizoen mochten maken. In het eerste seizoen van Amerikaanse series wordt altijd naar een einde toegewerkt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Als het Friends 2 zou zijn dan hadden ze geen flashback gebruikt. Nee, de eerste seizoenen was er een duidelijk leidraad die naar het ontmoeten van de moeder toewerkte.
Slechte, slechte actricequote:
Ja met die stokjesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Mirel het volgende:
Iemand op Barney gelet in de eerste scene? Hij had nogal moeite met zijn eten.
Zij is er in die 8 jaar ook 20 jaar ouder uit gaan zienquote:
Briljant.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja met die stokjesBarney had sowieso veel details.
Eigenlijk best een goed ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder? Al vanaf aflevering 1 weet je dat het gewoon een gimmick is om een andere verhaaltechniek te kunnen gebruiken tov andere sitcoms.
Mijn ideale einde is eigenlijk hoe de eerste aflevering van dit jaar eindigde, maar nog iets meer. We zien de gele paraplu, Ted kijkt die dame in de ogen en zegt: Hi, I'm Ted, en zegt dan tegen de kinderen: 'And that is how I met your mother'.
Dat doen ze allemaal, maar vooral Jason Segel, je ziet dat ie de kantjes ervanafloopt, dat ie liever films maaktquote:Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze is niet slecht ze speelt het gewoon slecht op moment
omdat als ik er niet achter kom voor het einde ik pissed off wordquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Daar buiten gelaten ben ik het er wel mee eens dat de rek er wel uit is. Toch erg vermakelijk.
Tsja, met het materiaal dat hij tegenwoordig van de schrijvers aangeleverd krijgt kan ik me daar ook wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, maar vooral Jason Segel, je ziet dat ie de kantjes ervanafloopt, dat ie liever films maakt
Omdat dat zelfs de titel van de show is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Waarom heeft iedereen het over de moeder?
Dat is een running gag door de hele serie heen, als t om stokjes eten gaatquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Mirel het volgende:
Iemand op Barney gelet in de eerste scene? Hij had nogal moeite met zijn eten.
Ik geef het nog één kans. Als het weer prutswerk is, stop ik met kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Friday12 het volgende:
Het was minder slecht deze week maar nou ook weer niet echt om te lachen
ik moet het einde weten dus kijken zal ik het toch wel of het nou nu of later isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef het nog één kans. Als het weer prutswerk is, stop ik met kijken.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het juist wel weer een leuke aflevering voor de verandering.
Lijkt er wel erg op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Cheiron het volgende:
Ok aflevering. Was dat trouwens mr Belding van saved by the bell als een van de rechters?
Ja. Tevens het leukste van de aflevering.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Cheiron het volgende:
Ok aflevering. Was dat trouwens mr Belding van saved by the bell als een van de rechters?
Dat was het hoogtepunt jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Bossmuis het volgende:
matige aflevering.
Vond de verwijzing naar Omar Little uit The Wire wel grappig
Was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Lijkt er wel erg op.
Wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Haskins) zegt van wel, alleen imdb staat niks.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja. Tevens het leukste van de aflevering.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Lijkt er wel erg op.
Wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Haskins) zegt van wel, alleen imdb staat niks.
Weer? Ze zijn alleen maar matig, vooral Jason Segel zie je dat ie er geen zin meer in heeftquote:
Heb 'm thuis liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Friday12 het volgende:
heeft iemand al is "The Bro Code" gelezen?
Was inderdaad gewoon een duidelijke rip-off, net als een ander ding wat ik me niet meer kan herinneren, beetje matig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef 2Mini het volgende:
Zojuist Episode 6, Season 1 gezien van Men At Work... hadden ze het opeens over de crazy/ hot paradox... wonder where I heard that before..
Dat doet ze volgens mij al vanaf seizoen 1 tegen Robin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:44 schreef FL_Freak het volgende:
En lily die semi bi doet. Dit heeft ze nou al een aantal afleveringen gedaan en het is alleen maar irritant.
Die slabbers waren echt briljantquote:Op dinsdag 4 december 2012 03:42 schreef Friday12 het volgende:
Lilly was weer fucking irritanten Barney was weer Legen ~ wait for it ~ dary!!! met zijn slabbers
![]()
![]()
zo mee eens! Barneyquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Ik kijk alleen omdat Barney awesome is en af en toe Marshall wel tof kan zijn. Voor de rest hoef je het eigenlijk niet te kijken.Gewoon een Barney spin-off maken zeg ik!
Friends was nog steeds leuk in de laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef Cheiron het volgende:
Ben nu bezig aan aflevering 5 van seizoen 8, maar het is echt erg matig. Begint heel erg de richting van de laatste seizoenen Frienda op te gaan, en dat is geen compliment..
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigdquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Friday12 het volgende:
Ik hoop dat niet ze niet nog een seizoen eraan plakken hoor... nu moet het einde koment
godverdommequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigd
Man van Phoebie toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Friends was nog steeds leuk in de laatste seizoenen.
Want Mike.
Volgens mij is dat nog lang niet definitief hoor. Er zijn wel sterke geruchten maar CBS heeft nog niets bevestigd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
sowieso is er een nieuw seizoen aangekondigd
Ja man, die tieten, die heupenquote:
Hij zit in de meeste Judd Apatowfilms waar Jason Segel ook in zitquote:
Te puntige knieënquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Dekatria het volgende:
Robin is zelfs in zo'n setje gewoon niks.
Lara Croft-versiequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen tieten, gewoon niks.
Dan was die Lara Croft versie beter
Dat stond eerst ook bij myepisodes, maar daar staat er nu weer een.quote:Op maandag 10 december 2012 17:24 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk wat ik op IMDb zag:
How I Met Your Mother (2005– ) - Episodes - IMDb
Volgende week een dubbele aflevering die The Final Page heet?
Ik ga ervan uit dat hij met Patrice samenwerkt om Robin te krijgen. Anders is het idd complete flauwekul.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem wel weer leuk. Jammer van Barney geloofwaardigheid is ondertussen wel naar het 0 punt.
Deze serie kijken vanwege de moederquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:48 schreef JDx het volgende:
Nog die mother niet ontmoet? Geen haast dus om te kijken
Ik heb de eerste 7 seizoen in 1 maand tijd gekeken met het idee dat het dit jaar afgelopen zou zijn. Wil nu alleen nog weten hoe het aflooptquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Zeepsop92 het volgende:
[..]
Deze serie kijken vanwege de moeder
Ah, goed punt. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk. Ik denk dat ik mezelf heel erg tegen spreek, maar eigenlijk precies hetzelfde doe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 7 seizoen in 1 maand tijd gekeken met het idee dat het dit jaar afgelopen zou zijn. Wil nu alleen nog weten hoe het afloopt
Of misschien omdat je hoopt dat hij nog weer zo goed wordt als hij was en de serie je weer het gevoel geeft van vroeger. Ik had dat heel erg met Chuck. Na seizoen 4 was het perfect afgesloten, maar toch kwamen ze nog met een seizoen 5. Helaas voegde dit niets toe, weet nog dat die eerste seizoenen mij echt zo'n geweldig feel good gevoel gaven. Simpele serie, maar gewoon even lekker vermaak met wat actie en een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef Zeepsop92 het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nog kijk. Ik denk dat ik mezelf heel erg tegen spreek, maar eigenlijk precies hetzelfde doe.![]()
Of hopen dat Barney of Marshal ooit nog grappig worden,
Helemaal waarquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Of misschien omdat je hoopt dat hij nog weer zo goed wordt als hij was en de serie je weer het gevoel geeft van vroeger. Ik had dat heel erg met Chuck. Na seizoen 4 was het perfect afgesloten, maar toch kwamen ze nog met een seizoen 5. Helaas voegde dit niets toe, weet nog dat die eerste seizoenen mij echt zo'n geweldig feel good gevoel gaven. Simpele serie, maar gewoon even lekker vermaak met wat actie en een mooie vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij HIMYM heb ik de eerste vijf seizoenen ook aan één stuk gekeken. Dit geeft je ook veel meer de flow en vallen slechte episodes veel minder op. Al is het niveau wel heel dramatisch nu.
Ik hoorde dat er twee scripts waren, één om het dit seizoen af te ronden. Plus één om het volgend seizoen af te ronden. Ik hoop zo op dit seizoen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 12-12-2012 11:55:20 ]
Omdat vrouwen kut zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef Tegan het volgende:
Die Barney en Patrice relatie is echt de ongeloofwaardigste relatie ooit.
Die van Robin en Patrice ook. Hoezo is ze ineens zo gemeen?!
Helemaal waar. Vond seizoen 7 vorig jaar ook slecht maar die kijk ik nu een beetje achter elkaar en dan is het echt veel leuker. Misschien zijn de verwachtingen per aflevering ook wel te hoog. Je moet er immers vaak meer dan een week op wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Zeepsop92 het volgende:
Bij HIMYM heb ik de eerste vijf seizoenen ook aan één stuk gekeken. Dit geeft je ook veel meer de flow en vallen slechte episodes veel minder op.
Ook de "Kids..." voice-overs van old Ted Bob Saget zijn ineens helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef Remzz het volgende:
Wat ik vooral jammer vind is dat het niet meer zoveel over Ted gaat. De laatste afleveringen helemaal
Er komt nog een seizoen. En misschien wel meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef Lampje_ het volgende:
Ik vind ook dat HIMYM minder geworden, wel jammer![]()
Wanneer gaan we dé vrouw van Ted ontmoeten? Het heeft lang genoeg geduurd.
"But we'll get to that...", bleh.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Seam het volgende:
Jongens er is nog altijd niets officieels over een eventueel volgend seizoen. Ja de plannen zijn er, maar de cast is er nog niet mee eens. Ze zeggen ook dat het volgende seizoen eventueel over de naloop na het ontmoeten van de moeder kan gaan.
Nee.quote:
Haha, ken het ook niet hoor, maar ik ken NPH (N, P, H) eigenlijk het best van de Harold and Kumar (2004) films. Epic was ie daar al. Toen kende niemand hem nog als Barney.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera 1... 1!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef 2Mini het volgende:
NOBODY ASKED YOU, PATRICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:
Gaat nergens over dus, net als bij ons bedrijf haha.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Hier, een kijkje 'achter de schermen':
http://himymwriterssometimesdressalike.tumblr.com/
Ik keek hun tumblr door en dacht serieus; Ik wil daar werken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Gaat nergens over dus, net als bij ons bedrijf haha.
Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Waar is die foto precies van eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 05:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.
[ afbeelding ]
Leuke dubbelaflevering, The Final Play
Misschien moeten ze eens wat meer tijd besteden aan het schrijven van grappige afleveringen in plaats van nutteloze blogs makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Enige wat er bij staat is:quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar is die foto precies van eigenlijk?
En ik vond het een prima dubbele aflevering zo
Ook het moment dat Barney maar wat krast en er daarna een super gedetailleerde tekening uitkomt
Blijkbaar een koffie kar die daar bij de studio staat.quote:Nobody dressed alike today, but we did get Java the Truck again, thanks to Doug and Dan! And thanks for the coffee, Arron!
Dude..quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Enige wat er bij staat is:
[..]
Blijkbaar een koffie kar die daar bij de studio staat.
Ja die zien we welquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dude..
"Please don't throw us in your pit"
Hoe kan niemand die verwijzing zien?
Mijn punt was juist dat tot de aflevering van gisteren niet duidelijk was waar die opmerking op slaat als je daar niet werkt en al weet wat er in het script staat. Voor productiemensen daar zal het vast wel duidelijk geweest zijn, maar die gaan dat niet op hun tumblr gooien want dat verklappen ze iets van het verhaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dude..
"Please don't throw us in your pit"
Hoe kan niemand die verwijzing zien?
Dat jinx verhaal deed voor mij juist weer een beetje als vroeger aan. Vond het wel een prima aflevering. Januari verder volgens IMDB?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:53 schreef Remzz het volgende:
Ik vond vooral het tweede deel weer ouderwets goed. Dat jinx verhaal hoefde van mij allemaal niet zo.
Vooral die Destiny's Child referentie vond ik echt briljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat jinx verhaal deed voor mij juist weer een beetje als vroeger aan. Vond het wel een prima aflevering. Januari verder volgens IMDB?
Klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral die Destiny's Child referentie vond ik echt briljant
21:20quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Burdie het volgende:
Waar zat eigenlijk de knip tussen de twee afleveringen? Mijn open elec speelt ze enkel als duo af.
Jup, zelfde duo als de eerste twee afleveringen van seizoen 8.quote:
Ouderwets gevoel weer terug.quote:
top schrijfwerkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jup, zelfde duo als de eerste twee afleveringen van seizoen 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |