Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Hier, een kijkje 'achter de schermen':
http://himymwriterssometimesdressalike.tumblr.com/
Waar is die foto precies van eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 05:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.
[ afbeelding ]
Leuke dubbelaflevering, The Final Play
Misschien moeten ze eens wat meer tijd besteden aan het schrijven van grappige afleveringen in plaats van nutteloze blogs makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef donroyco het volgende:
Hier, een kijkje 'achter de schermen':
http://himymwriterssometimesdressalike.tumblr.com/
Enige wat er bij staat is:quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar is die foto precies van eigenlijk?
En ik vond het een prima dubbele aflevering zo
Ook het moment dat Barney maar wat krast en er daarna een super gedetailleerde tekening uitkomt
Blijkbaar een koffie kar die daar bij de studio staat.quote:Nobody dressed alike today, but we did get Java the Truck again, thanks to Doug and Dan! And thanks for the coffee, Arron!
Dude..quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Enige wat er bij staat is:
[..]
Blijkbaar een koffie kar die daar bij de studio staat.
Ja die zien we welquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dude..
"Please don't throw us in your pit"
Hoe kan niemand die verwijzing zien?
Mijn punt was juist dat tot de aflevering van gisteren niet duidelijk was waar die opmerking op slaat als je daar niet werkt en al weet wat er in het script staat. Voor productiemensen daar zal het vast wel duidelijk geweest zijn, maar die gaan dat niet op hun tumblr gooien want dat verklappen ze iets van het verhaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dude..
"Please don't throw us in your pit"
Hoe kan niemand die verwijzing zien?
Dat jinx verhaal deed voor mij juist weer een beetje als vroeger aan. Vond het wel een prima aflevering. Januari verder volgens IMDB?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:53 schreef Remzz het volgende:
Ik vond vooral het tweede deel weer ouderwets goed. Dat jinx verhaal hoefde van mij allemaal niet zo.
Vooral die Destiny's Child referentie vond ik echt briljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat jinx verhaal deed voor mij juist weer een beetje als vroeger aan. Vond het wel een prima aflevering. Januari verder volgens IMDB?
Klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral die Destiny's Child referentie vond ik echt briljant
21:20quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Burdie het volgende:
Waar zat eigenlijk de knip tussen de twee afleveringen? Mijn open elec speelt ze enkel als duo af.
Jup, zelfde duo als de eerste twee afleveringen van seizoen 8.quote:
Ouderwets gevoel weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |