abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:35:56 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118027957
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik word een beetje chagrijnig van 1) "je bent te over-gekwalificeerd en we kunnen je geen WO salaris bieden". Nee, dat snap ik en ik solliciteer niet voor niets, dus dan ga ik akkoord met een (veel) lager salaris en 2) als je niets hoort. Tijdje terug had ik dat al gepost dat ik ergens niet van had gehoord. Mailtje gedaan, weer geen reactie. Afgelopen donderdag weer een mail gestuurd. Krijg ik gisteravond het mailtje dat ze afgelopen vrijdag de procedure succesvol afgerond hebben en dat ik er niet bij zat :')
mailtje hier, mailtje daar, weet je wat veel beter helpt? Bellen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118028006
Bellen is inderdaad zoveel beter.. Ik hoorde ook 2 weken niets van een sollicitatie, even bellen ' we zijn nog bezig zoveel aanmeldingen etc kan nog even duren'. 2 dagen later bericht plus uitnodiging
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:46:01 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118028089
Ik kreeg liever mail van kandidaten dan een telefoontje. Dat verstoorde maar.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:03:21 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118028341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg liever mail van kandidaten dan een telefoontje. Dat verstoorde maar.
Elke recruiter/hr persoon krijgt liever mail dan een telefoontje, want je laat gerust een mailtje 6 dagen open staan omdat ie al 'op de stapel van de afwijzingen ligt maar waar je niet aan toe gekomen bent'.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118028610
Helaas zullen wij je niet uitnodigen voor een intake, omdat opleiding / ervaring niet voldoende aansluit(en) bij onze vacature(s) of omdat de vacature waarop je reageert niet meer vacant is.

Lekker makkelijke afwijzing :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:22:06 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118028659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Elke recruiter/hr persoon krijgt liever mail dan een telefoontje, want je laat gerust een mailtje 6 dagen open staan omdat ie al 'op de stapel van de afwijzingen ligt maar waar je niet aan toe gekomen bent'.
Moraal, als je belt weet je 6 dagen eerder dat je het niet ben. Wooptiedee.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:31:40 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118028827
Maar zonder gein, soms is bellen beter soms niet. Beetje lastig om aan te voelen wanneer een van beide beter is. Bij grote organisaties met interne recruiters/hr zou ik bellen. Wat kleinere bedrijven waar je direct bij de betrokken afdelingsmanager op tafel ligt zou ik eerder mailen, omdat die 'het erbij doen'.
pi_118028929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar zonder gein, soms is bellen beter soms niet. Beetje lastig om aan te voelen wanneer een van beide beter is. Bij grote organisaties met interne recruiters/hr zou ik bellen. Wat kleinere bedrijven waar je direct bij de betrokken afdelingsmanager op tafel ligt zou ik eerder mailen, omdat die 'het erbij doen'.
Ik juist andersom dus... Ik heb gemerkt dat die kleine bedrijven er altijd wel blij mee zijn als je even belt, terwijl het bij de grote bedrijven soms al erg moeilijk is om de juiste recruiter aan de lijn te krijgen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118030780
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef From het volgende:
Helaas zullen wij je niet uitnodigen voor een intake, omdat opleiding / ervaring niet voldoende aansluit(en) bij onze vacature(s) of omdat de vacature waarop je reageert niet meer vacant is.

Lekker makkelijke afwijzing :)
standaard onpersoonlijk berichtje :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118030998
Die standaard afwijzingen word je af en toe moedeloos van.
pi_118031372
Balen assessment niet gehaald. anders was ik eindelijk onder de pannen voor een goede baan. Nu ga ik stage lopen. Daar heb ik natuurlijk niet voor gestudeerd ik wil liever een 'echte baan' maar ja je moet toch bezig blijven en jezelf blijven ontwikkelen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:49:49 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118032050
Ik heb al 5 dagen geen behoorlijke vacature meer gezien -O-
pi_118034205
heeft iemand ervaring met de volgende situatie? Ik heb het niet naar m'n zin bij m'n huidige werkgever (waar ik nu >5 jaar werk). Ik heb een vacature gezien waar ik graag op inga, alleen ik wil pas m'n vertrek bij m'n huidige werkgever aankondigen als ik zeker weet dat ik die vacature kan krijgen. Maar als ik eerst solliciteer zonder iets tegen m'n huidige baas te zeggen, bestaat er de kans dat dat nieuwe bedrijf voor referenties m'n huidige bedrijf gaat opbellen, (wat nogal rare situaties geeft). Hoe zouden jullie dit aanpakken? Is het raar als ik bij de sollicitatie aangeef nog geen overeenstemming met m'n huidige werkgever heb, dus dat ze niet gaan rondbellen? Aan de andere kant zal men wel graag informatie over mij willen inwinnen voordat ze me aannemen..
pi_118035515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef deNeger het volgende:
heeft iemand ervaring met de volgende situatie? Ik heb het niet naar m'n zin bij m'n huidige werkgever (waar ik nu >5 jaar werk). Ik heb een vacature gezien waar ik graag op inga, alleen ik wil pas m'n vertrek bij m'n huidige werkgever aankondigen als ik zeker weet dat ik die vacature kan krijgen. Maar als ik eerst solliciteer zonder iets tegen m'n huidige baas te zeggen, bestaat er de kans dat dat nieuwe bedrijf voor referenties m'n huidige bedrijf gaat opbellen, (wat nogal rare situaties geeft). Hoe zouden jullie dit aanpakken? Is het raar als ik bij de sollicitatie aangeef nog geen overeenstemming met m'n huidige werkgever heb, dus dat ze niet gaan rondbellen? Aan de andere kant zal men wel graag informatie over mij willen inwinnen voordat ze me aannemen..
Een andere referentie opgeven misschien?
Lijkt me een lastige situatie.

Ik ben zonet gebeld dat ik ben aangenomen als data entry medewerker! In ieder geval 3 maanden, en kans op meer. Fijn! (uitkering sinds gisteren niet meer). Over twee en halve week beginnen.
pi_118035641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Een andere referentie opgeven misschien?
Lijkt me een lastige situatie.

Ik ben zonet gebeld dat ik ben aangenomen als data entry medewerker! In ieder geval 3 maanden, en kans op meer. Fijn! (uitkering sinds gisteren niet meer). Over twee en halve week beginnen.
Leuk om te horen, thuiszitten lijkt me maar niks. Wat voor data moet je entry-en?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:34:21 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118035735
quote:
Sowieso is het not done om zonder overleg met de kandidaat referenties te gaan bellen of andere referenties dan opgegeven te bellen. Dus dat men zomaar gaat opbellen hoef je niet bang voor te zijn. Daarnaast, ik heb nu in de afgelopen weken 8 sollicitatie gesprekken gehad. Op 4K + functies. Er is me NOG NOOIT naar referenties gevraagd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:35:14 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118035777
Er werd me zojuist gevraagd wanneer ik eventueel zou kunnen beginnen. Zou het....?
pi_118035819
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb al 5 dagen geen behoorlijke vacature meer gezien -O-
Ik al 2 weken niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_118035829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sowieso is het not done om zonder overleg met de kandidaat referenties te gaan bellen of andere referenties dan opgegeven te bellen. Dus dat men zomaar gaat opbellen hoef je niet bang voor te zijn. Daarnaast, ik heb nu in de afgelopen weken 8 sollicitatie gesprekken gehad. Op 4K + functies. Er is me NOG NOOIT naar referenties gevraagd.
Ok, 't lijkt me alleen een lelijke situatie als het toch zou gebeuren, maargoed ik weet niet wat gangbaar is..
pi_118035885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef deNeger het volgende:

[..]

Leuk om te horen, thuiszitten lijkt me maar niks. Wat voor data moet je entry-en?
nota's van zorgverzekerden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:42:43 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118036029
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik al 2 weken niet.
Wat een gepijpzeik he...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:56:12 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118036561
Zojuist gebeld voor een uitnodiging voor een gesprek. Zo gebeurt er weken niets, zo heb je elke week 2 sollicitatiegesprekken :o
pi_118036681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef Kekaa het volgende:

[..]

nota's van zorgverzekerden.
Zijn dat de aangiftes zelf? Vind het altijd vreemd dat die dingen niet geautomatiseerd gaan..
pi_118039552
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd me zojuist gevraagd wanneer ik eventueel zou kunnen beginnen. Zou het....?
voorzichtige *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118039684
quote:
wat je doet is je schrijft bij je c.v. 'gelieve discreet om te gaan met referenties in verband met mijn huidige werkgever'
dan begrijpen zij heus wel dat die het niet weet. En iedereen kent de uitdrukking nooit je oude schoenen wegdoen voor je een nieuw paar hebt dus dan gaan ze er vast normaal mee om.
pi_118040797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef agentstarling het volgende:

[..]

wat je doet is je schrijft bij je c.v. 'gelieve discreet om te gaan met referenties in verband met mijn huidige werkgever'
dan begrijpen zij heus wel dat die het niet weet. En iedereen kent de uitdrukking nooit je oude schoenen wegdoen voor je een nieuw paar hebt dus dan gaan ze er vast normaal mee om.
Ok ^O^ ik denk dat ik maar eens een CV ga maken dan..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:51:09 #183
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118041020
Vandaag gesprek gehad bij PostNL en morgen de conclusie. Zal voor maximaal 9 uur p/w zijn volgens medewerkster PostNL dus levensonderhoud ermee bekostigen zal sowieso uitgesloten zijn :6
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:45:09 #184
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_118050375
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef deNeger het volgende:

[..]

Ok, 't lijkt me alleen een lelijke situatie als het toch zou gebeuren, maargoed ik weet niet wat gangbaar is..
Huidige werkgever niet met naam en toenaam in je cv zetten.
pi_118058603
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Huidige werkgever niet met naam en toenaam in je cv zetten.
Als ze m'n naam googlen zien ze het vrij snel..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:40:51 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118060874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb het een paar keer meegemaakt met banken/verzekeraars en dat soort serieuze bedrijven, dat ze gingen bellen om referenties zonder dat eerst na te vragen.
Een gedicht over Maanvis
pi_118061135
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

voorzichtige *O*
pi_118063195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb het een paar keer meegemaakt met banken/verzekeraars en dat soort serieuze bedrijven, dat ze gingen bellen om referenties zonder dat eerst na te vragen.
Heb je wel wat uit te leggen aan je huidige werkgever..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:16:50 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118063264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef deNeger het volgende:

[..]

Heb je wel wat uit te leggen aan je huidige werkgever..
het ging over een ex-werknemer.
Een gedicht over Maanvis
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 07:58:29 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118070220
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan zijn het grote schoften waar je nooit zou moeten willen werken.
http://www.carrieretijger(...)ren/sollicitatiecode
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:20:10 #191
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_118070374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 07:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan zijn het grote schoften waar je nooit zou moeten willen werken.
http://www.carrieretijger(...)ren/sollicitatiecode
Dat zijn alle banken toch? :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 09:55:02 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118072096
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat zijn alle banken toch? :+
:D

Net gebeld door het bedrijf waar ik maandag mijn gesprek had. Erg leuk gesprek, inhoudelijk zat ik goed in de materie... maar..., wel hoog in kosten. Uiteraard aangegeven dat daar over te praten valt.

Morgen weer een kans. Nu bij een redelijk publieke organisatie waarbij de salarismogelijkheden vooraf duidelijk zijn.
pi_118075524
Is het verplicht om antwoord te geven op de vraag of je nog andere sollicitaties hebt lopen? Bij mij is dat vrijwel altijd het geval, maar ik antwoord meestal ontkennend omdat ik denk dat het mijn kansen zou verminderen. Het gaat toch eigenlijk niemand wat aan?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:56:08 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118075724
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Balisto het volgende:
Is het verplicht om antwoord te geven op de vraag of je nog andere sollicitaties hebt lopen? Bij mij is dat vrijwel altijd het geval, maar ik antwoord meestal ontkennend omdat ik denk dat het mijn kansen zou verminderen. Het gaat toch eigenlijk niemand wat aan?
als je geen antwoord geeft komt dat echt heel stom over.
Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Waarom altijd die angst?
Een gedicht over Maanvis
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 12:11:51 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118076362
Ja snap ik ook niet. Zij kijken toch ook naar meer kandidaten? Waarom mag jij dan niet naar meer werkgevers kijken?

En als je werkloos ben is het helemaal een no-brainer natuurlijk. Zou ik het zelfs vreemd vinden als je -geen- andere sollicitaties hebt lopen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:14:10 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076433
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Balisto het volgende:
Ik denk dat zij naar de beste kandidaat kijken (dat zou ik iig doen) en het zou me minder boeien of iemand andere sollicitaties heeft lopen of werkloos is ofzo. Ik hoopte altijd dat het feit dat ik werkloos was dat m'n kansen zou vergroten, maar iedereen zoekt echt de beste kandidaat.

Als je wel zegt dat je andere sollicitaties hebt lopen, heb je een betere onderhandelingspositie. Dan weten zij dat er kapers op de kust zijn en dat ze je een goed bod moeten doen als ze je willen hebben. Ze zullen echt niet denken: nou die hoeven we niet, want die heeft al meerdere sollicitaties lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_118076546
quote:
Hartelijk dank voor uw interesse in de vacature van **********.
De vacature waar u op reageert, is helaas door onze opdrachtgever ingetrokken.
Daarom kunnen wij uw sollicitatie, wat deze vacature betreft, niet verder in behandeling nemen.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd en willen wij u veel succes wensen met het vinden van een voor u geschikte baan.
Pffffffff. Haal die vacature dan van je site trut. Word wel moe van al die afwijzingen om domme redenen hoor.
Ik WIL werk! :P
pi_118077139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat zij naar de beste kandidaat kijken (dat zou ik iig doen) en het zou me minder boeien of iemand andere sollicitaties heeft lopen of werkloos is ofzo. Ik hoopte altijd dat het feit dat ik werkloos was dat m'n kansen zou vergroten, maar iedereen zoekt echt de beste kandidaat.

Als je wel zegt dat je andere sollicitaties hebt lopen, heb je een betere onderhandelingspositie. Dan weten zij dat er kapers op de kust zijn en dat ze je een goed bod moeten doen als ze je willen hebben. Ze zullen echt niet denken: nou die hoeven we niet, want die heeft al meerdere sollicitaties lopen.
Ik ben dan bang dat men denkt dat ik ook wel wat anders kan vinden en daarom niet volledig voor die baan ga. Onderhandelen zit er toch niet in, het uurloon staat gewoon vermeld op de site van het uitzendbureau.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 12:33:43 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118077188
Waarom zou je dan niet kunnen onderhandelen?
pi_118077278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom zou je dan niet kunnen onderhandelen?
Zou dat zin hebben dan? Het uitzendbureau wordt overstroomd met reacties op zo'n vacature, en de meeste sollicitanten zullen meteen akkoord gaan met het vermelde uurloon omdat ze, net als ik, al blij zijn als ze überhaupt werk hebben.
pi_118077905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Balisto het volgende:

[..]

Zou dat zin hebben dan? Het uitzendbureau wordt overstroomd met reacties op zo'n vacature, en de meeste sollicitanten zullen meteen akkoord gaan met het vermelde uurloon omdat ze, net als ik, al blij zijn als ze überhaupt werk hebben.
Dit inderdaad :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 13:04:08 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118078316
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Balisto het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar het uberhaupt niet proberen is niet slim.
pi_118078490
Weet iemand nog een zeer overtuigende motivatie voor werk in een winkel? Iets waardoor ze ook een oudere jongere zoals ik nog een kans geven? Ik kom zelf niet veel verder dan "vind het leuk om met mensen te werken" en "afwisselende werkzaamheden".

En zou het verstandig zijn om voor zulk werk mijn cv wat te downgraden? Bijvoorbeeld de meer serieuze administratieve banen niet vermelden?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2012 @ 13:26:01 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118079129
Je kan toch zelf wel wat positieve buzz woorden verzinnen?

"dynamiek" "geen dag is hetzelfde" "ik ben graag dienstbaar" "Ik ben een <vul producten in die de winkel verkoopt> freak"

etc etc.

Die laatste zou ik overigens niet roepen in een lingeriewinkel.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:29:22 #205
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118079230
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Balisto het volgende:
Weet iemand nog een zeer overtuigende motivatie voor werk in een winkel? Iets waardoor ze ook een oudere jongere zoals ik nog een kans geven? Ik kom zelf niet veel verder dan "vind het leuk om met mensen te werken" en "afwisselende werkzaamheden".

En zou het verstandig zijn om voor zulk werk mijn cv wat te downgraden? Bijvoorbeeld de meer serieuze administratieve banen niet vermelden?
Ik zou de banen wel noemen, maar misschien de inhoud ervan iets 'versimpelen'.

Heb je ervaring met klantcontact? Dat zou een pré kunnen zijn t.o.v. jongeren. Ik denk dat je als oudere de meeste kans maakt in wat 'sjiekere' winkels. De Coolcat hoef je niet te proberen, maar misschien een woonwinkel of de betere audiozaak?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_118079254
quote:

Je vindt het niet erg om op feestdagen te werken, weekenden te werken en je vindt servicegericht zijn heel leuk. Verzin dat een beetje in je verhaaltje en dan heb je wel kans om aangenomen te worden hoor. Zeker in de horeca zal je snel aangenomen worden. :)

Ik werk ook in de horeca, en vorige week zijn er ook weer 2 aangenomen bij ons. Die hadden geen ervaring, maar als je bereid bent om te leren dan nemen ze je wel aan hoor. :Y
pi_118079309
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan toch zelf wel wat positieve buzz woorden verzinnen?

"dynamiek" "geen dag is hetzelfde" "ik ben graag dienstbaar" "Ik ben een <vul producten in die de winkel verkoopt> freak"

etc etc.

Die laatste zou ik overigens niet roepen in een lingeriewinkel.
_O- _O- _O-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:39:03 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118079574
quote:

Vermelden wat je werkervaring in die sector al is :)
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')