abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117900981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:33 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Hetzelfde hier. Ik kreeg eerder vandaag wel een belletje. De klant had een klacht ingediend. Ik had gebeld om een lift, omdat ik vandaag geen lange afstanden kon lopen. Ze hielpen me vriendelijk, maar achteraf dienden ze een klacht in. Ik vertrouw niemand meer. :')

[..]

Hahahaha!
Zo, dat is lullig... :{ Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
pi_117901870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
NEE! :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:56:38 #63
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_117902931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:38 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Zo, dat is lullig... :{ Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik! ^O^

EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.

Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel. 8)7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_117903640
Oke, wel stom dat de klant dan alsnog een klacht indient.

En als EW zijnde is het toch alleen maar fijn dat je hen werk bespaard?
Maarja, het zal wel :P
pi_117905422
EW weet ook nooit wat ze willen. Heb ze al meerdere malen gebeld met een probleem over wat dan ook en het eerste dat ze zeggen: ''Heb je het nummer in je ritinfo al gebeld''. En als ze achteraf een klacht indienen is het weer niet goed :+
Laatste belde eentje mij zelfs terug nadat ik had gebeld wat het juiste adres was of ze me even moesten halen. Ja, prima joh :7
pi_117905467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef Jieuwst het volgende:
Oke, wel stom dat de klant dan alsnog een klacht indient.

En als EW zijnde is het toch alleen maar fijn dat je hen werk bespaard?
Maarja, het zal wel :P
Daar vind ik Easyway sowieso wat pietepeuterig in. Iedereen weet dat de meest directe verbinding het snelst en duidelijkst, kortom het efficientst is. Altijd dat gedoe om eerst met EW te overleggen. :')

Vandaag een smsje gekregen voor een spoedje Utrecht-Hoogerheide. Ik had eerder deze week mijn beschikbaarheid met verzoek om een Utrecht-Bergen op Zoom ritje gewijzigd in niet-beschikbaar. Dus ik snel bellen, maar was al vergeven. :(

Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:49 #67
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117906666
Als er in de rit info staat dat 'de grote uit Breda' gefaxt wil worden vanuit het schadebedrijf waar je de auto ophaald. (Indien niet mogelijk gewoon uploaden bij EW)
Vragen jullie dan gewoon of ze kunnen faxen of upload je het transport formulier gewoon bij easyway?
pi_117906935
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:46:25 #69
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117907499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ooh ik zie het al, met m'n dyslectische hoofd verkeerd gelezen.. :p
pi_117910360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ik heb dat 1 keer gedaan, sinds dien vond ik het onzin en nooit wat van gehoord :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik! ^O^

EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.

Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel. 8)7
Ik heb een keer gehad dat ik niet met het OV op het adres kon komen. Toen ik dat tegen EW zei wilden ze iemand gaan zoeken met een eigen auto maar daar had ik niet zo'n zin in. Toen mocht ik, uitzondering, de klant bellen met de vraag of hij me wilde op halen. Maar ik moest expliciet aan de klant vermelden dat het geen verplichting was en dat we het probleem niet bij hem neerlegden. Terwijl een particulier er niet zo heel snel moeilijk over doet..

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
65+ers moeten gewoon betalen voor het OV. Studenten vanaf dan ook, nog wel met 40% korting denk ik. Dus dan maakt een student of 65+er niets uit toch?
pi_117911292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Viezze het volgende:

65+ers moeten gewoon betalen voor het OV. Studenten vanaf dan ook, nog wel met 40% korting denk ik. Dus dan maakt een student of 65+er niets uit toch?
Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
pi_117911536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Ik gok zo dat joppie_saus daar meer over weet, maar ik zou niet weten waarom. Allereerst al omdat werkgevers geen belasting betalen (behalve de ZVW premie, maar ik ga er vanuit dat een 65+er die ook gewoon moet betalen) voor werknemers..
pi_117911668
Mmn tja, ik heb er ook geen verstand van. Ik gokte ook maar wat O-)
pi_117911831
Daarnaast denk ik trouwens dat oudjes veel minder efficient met het OV reizen. De meeste chauffeurs plannen tegenwoordig met hun telefoon, dus als je vertraging oploopt kijk je even wat nu de snelste aansluiting is. Dat gaat met die oudjes toch wel anders, hoe vaak die wel niet bij de grote in Almere lopen te zoeken :') En 1 keer heeft eentje me overtuigd om een bepaalde bus te pakken omdat ik de aansluiting wel zou halen, maar mooi niet he :')
pi_117914923
Ik kwam voor de zomer een keer een senior van AR tegen bij de bushalte, die stond op z'n Samsung Galaxy Note of Tab, hoe zo'n ding ook mag heten, was zo'n ding van 5 á 6 inch, z'n OV reis te plannen "Ja, deze heb ik nieuw, groot scherm, dan kan ik het gemakkelijk lezen en bedienen". Het kan dus wel _O_
.
pi_117917050
Haha, blijkbaar kan het dus toch!
Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich..
Overigens wel een leuk gesprek gehad!
pi_117917627
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Haha, blijkbaar kan het dus toch!
Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich..
Overigens wel een leuk gesprek gehad!
Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...

Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
pi_117918195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...

Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
pi_117922022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:27 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden ;)
pi_117922125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:52 schreef maxmin het volgende:

[..]

Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden ;)
Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan...
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker :+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:21:40 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117922588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Werknemers boven de 65 mogen maar een bepaald aantal weken achter elkaar werken, en een bepaald aantal weken per jaar. Daarna komt hun AOW in het geding en worden ze gekort. Of ze goedkoper zijn weet ik niet, dat is aan het bedrijf zelf dacht ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_117922727
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef S-RS het volgende:

[..]

Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan...
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker :+
Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117922892
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:29 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
pi_117924431
Over ov-tijden gesproken... Maandag 2:30 uur ov'en vanuit Den Haag naar de Europoort :')
pi_117924622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef RobinhoAjax het volgende:
Over ov-tijden gesproken... Maandag 2:30 uur ov'en vanuit Den Haag naar de Europoort :')
Haha, Europoort en Botlek is wel drama inderdaad :')
Ben daar gelukkig nog maar 2 keer geweest, hoewel in de Botlek echt een enorm terrein zit waar echt enorm veel auto's binnenkomen.
pi_117925637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
Verkijk je er niet op.. Ze controleren soms wel degelijk je ritbonnen. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook te maken heeft met het aantal uren dat je werkt. Ik heb namelijk wel eens een e-mail gehad met hun constatering dat ik vanaf de bushalte in mijn straat schreef i.p.v. het station.. Die mail kwam na 2 jaar ongeveer.. :P. Moet er wel bij zeggen dat ik oprecht dacht dat dat mocht hehe.
pi_117926416
Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?

Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:56:35 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117926543
In je eigen woonplaats krijg je bij EW sowieso nooit je reistijd betaald, ook al moet je via station naar ophaaladres.
#26 || Luciano da Silva
pi_117926625
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?

Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
pi_117926714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
Ik weet niet hoe lang jij al in dienst bent, maar volgens mij was het inderdaad eerst allemaal veel vrijblijvender qua tijden. Later is dat inderdaad aangescherpt en stond het opeens ook beter zwart op wit heb ik het idee. Die regel van meer dan één buslijn heb ik inderdaad ook gehoord. Rare regel sowieso. Bij mij loopt er maar één lijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')