Een van die twee leuk vinden lijkt me sowieso al een onmogelijke taak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geneeskunde of econometrie vindt hij nu tof.
Maar het eerste kun je onmogelijk doen zonder het leuk te vinden.
Nee. Ze zijn wel voor Feyenoord.quote:
Mijn vader heeft 30 jaar voor Agfa als chemisch analyst en bedrijfsleider van een ontwikkelcentrale gewerkt en ging regelmatig op bezoek bij Bayer in Leverkusen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juridisch gezien bestaat I.G. Farben niet meer maar werd opgesplitst en de onderdelen aan nieuwe bedrijven toegevoegd.
[..]
Weet ik niet veel over. Ik zeg gewoon heel vaak 'je moet het niet voor het geld doen maar wel meenemen in je overweging' en verder hou ik mij erbuiten. Duurt ook nog wel even allemaal..quote:
Dat was Mark Rutte z'n bul al.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef TitusPullo het volgende:
Ach, waarom ben ik toch niet afgestudeerd op de moord op Kennedy?
Het is veel moeilijker dan Geneeskunde en met louter inzet kom je er niet.quote:
Klopt, dat denken al die miepjes die verpleegster worden ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef Ziba het volgende:
Geneeskunde. Daar verdien je later wel veel mee.
Die weten volgens mij niet eens meer hoe een CPU werkt en dat je door shiften van registers kan optellen en aftrekkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
18 jaar ervaring in de IT betekent gewoon dat je de Godfather fossiel bent uit die industrie, je hebt het geboren zien worden en daarom ben je aardig nuttig qua process knowledge.
Maar die net afgestudeerde IT pikkies stellen toch geen fuck meer voor, dat weet je zelf ook wel.
Maar eerst een ton schuld als het niet meer is. Nee, danku. En dan nog maar afwachten of er nog vraag is tegen die tijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef Ziba het volgende:
Maar je hebt geen tijd en leven om het uit te geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef Ziba het volgende:
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, dat denken al die miepjes die verpleegster worden ook.
Nee, die is afgestudeerd op een onderwerp uit de Vaderlandse Geschiedenis. Z'n begeleider is nog altijd bereid om voor hem te liegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was Mark Rutte z'n bul al.
Geen idee waar je het over hebt, maar komt wel overeen met mijn mening dus ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die weten volgens mij niet eens meer hoe een CPU werkt en dat je door shiften van registers kan optellen en aftrekken
Lekker oudjes verzorgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, dat denken al die miepjes die verpleegster worden ook.
Je moet goed in wiskunde zijn denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker dan Geneeskunde en met louter inzet kom je er niet.
Lekker, van die bejaarde grasmatten maaien.quote:
Hihi.quote:
Al die onzekere dames vertrouwen op u.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef Friek_ het volgende:
Geneeskunde leek me nog best leuk. En dan later uiteraard psychiater worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |