We leven niet meer in de jaren, weet ik niet. Maar vroeger kon dat inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zit de economie weer in de lift en kan ze meteen aan het werk.
Jaren praktijkervaring tellen bijkans zwaarder dan studiejaren, weet ik uit ervaring.
Beetje voorbereiden op de meet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom pesten jullie allemaal waht?
Dat weten jullie beter dan ik.quote:
Ze vragen mij nooit meer om papiertjes en al mijn banen waren "HBO werk- en denkniveau".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een papiertje is toch wel aardig van belang tegenwoordig.
Kwijlen in een hoekje en dat jaren doen staat wel goed op je CV, uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vragen mij nooit meer om papiertjes en al mijn banen waren "HBO werk- en denkniveau".
Koosje komt toch niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Hij deed een wahtje, dan mag dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Juridisch gezien bestaat I.G. Farben niet meer maar werd opgesplitst en de onderdelen aan nieuwe bedrijven toegevoegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
I.G. Farben is overgenomen door Bayer toch?
quote:Aufgrund der Verflechtung des Konzerns vor allem mit den Nachfolgeunternehmen der mächtigen amerikanischen Standard Oil wurde die Zerschlagung des Konzerns in den westlichen Besatzungszonen jedoch nicht konsequent verfolgt. 1951 wurde in der Bundesrepublik beschlossen, den Betrieb weiterzuführen und aus der I.G. Farben deren ursprüngliche Bestandteile wieder auszugliedern. Als offizielle Nachfolgeunternehmen wurden im Juni 1952 benannt: Agfa, BASF, Cassella Farbwerke, Huels (Chemische Werke Hüls AG, Marl), Bayer AG, Hoechst AG, Duisburger Kupferhütte AG, Kalle, Wacker-Chemie München[10], Dynamit AG Troisdorf, Wasag Chemie AG. Diese Unternehmen werden im Börsenjargon „Farbennachfolger“ genannt.
Neben der Spaltung wurde die Benutzung der mit „Ig-“ beginnenden Markennamen untersagt, und so wurde zum Beispiel Igepon in Hostapon umbenannt. Ansonsten konnten die Betriebe ihre Arbeit fast wie zuvor weiterführen und eroberten in den folgenden Jahrzehnten erfolgreich die Weltmärkte, ohne sich dabei ernsthaft gegenseitig Konkurrenz zu machen.
Ik heb nog wel wat tips voor hem, lekker graaien bij de banken.quote:
Kom je aandacht tekort?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een papiertje is toch wel aardig van belang tegenwoordig.
18 jaar ervaring in web development gevolgd door een lijstje van een stuk of 10 script- en programmeertalen en een lijst bekende websites does the trick.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kwijlen in een hoekje en dat jaren doen staat wel goed op je CV, uit eigen ervaring.
Geneeskunde of econometrie vindt hij nu tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat tips voor hem, lekker graaien bij de banken.
18 jaar ervaring in de IT betekent gewoon dat je de Godfather fossiel bent uit die industrie, je hebt het geboren zien worden en daarom ben je aardig nuttig qua process knowledge.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
18 jaar ervaring in web development gevolgd door een lijstje van een stuk of 10 script- en programmeertalen en een lijst bekende websites does the trick.
Niet dat ik nu op zoek ben naar een andere baan, zit hier prima op m'n plek.
Zitten ze in de onderwereld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb twee broers, die zijn pas slim.
Het tweede wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geneeskunde of econometrie vindt hij nu tof.
Maar het eerste kun je onmogelijk doen zonder het leuk te vinden.
Het summum van goud geld verdienen ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Ecognometrie, dat moet wel echt het summum van ellende zijn.
Veel wiskunde, best leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
U bent de benjamin?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb twee broers, die zijn pas slim.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |