Je kunt je toeleggen op opereren in de ruimte.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar eerst een ton schuld als het niet meer is. Nee, danku. En dan nog maar afwachten of er nog vraag is tegen die tijd.
True. Heb ook wel eens nagedacht over gewoon pakketjes vervoeren als braaf meisje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso is de drugshandel het beste wat je kan. Geen enkele kosten voor opleiding, je kan beginnen als je nog op school zit, en tegen de tijd dat anderen afgestudeerd zijn hark je zo een paar ton per jaar onbelast binnen.
De meetkunde van huisgnomen.. altijd lastig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Ecognometrie, dat moet wel echt het summum van ellende zijn.
Dat dacht Keith Bakker ook. Nu wordt hij elke zaterdag op de luchtplaats in elkaar gebeukt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Al die onzekere dames vertrouwen op u.
Of bolletjes in je baarmoeder, dat vind de drugshond nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
True. Heb ook wel eens nagedacht over gewoon pakketjes vervoeren als braaf meisje.
Dat zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet goed in wiskunde zijn denk ik.
True true, en de meeste piloten verdienen nog een relatief modaal salaris, terwijl er een hoge schuld tegenover staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Al die piloten in opleiding met een berg schuld die niet aan de bak komen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat wilde Erik ook worden.
Helaas werd hij tijdens de proefvlucht te zwaar bevonden.
Nee. Gewoon in je tas en dan afleveren. Verdient goed. Probleem is dat je er niet uitkomt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of bolletjes in je baarmoeder, dat vind de drugshond nooit.
Al die criminelen worden ook niet blij van z'n kop.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat dacht Keith Bakker ook. Nu wordt hij elke zaterdag op de luchtplaats in elkaar gebeukt.
Hebben ze ook Feyenoord-tattoos?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn wel voor Feyenoord.
Hoe weet jij dat je er niet uitkomt? Van je pa?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Gewoon in je tas en dan afleveren. Verdient goed. Probleem is dat je er niet uitkomt.
Nee, van een collega.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je er niet uitkomt? Van je pa?
Zoals men kan zien stapt hij daar weer uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)20882.jpg]afbeelding[/url] ]
Laat ik die maar niet inkoppenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of bolletjes in je baarmoeder, dat vind de drugshond nooit.
Leuke collega's heb jij. Weet je zeker dat jij werven niet gewoon als eufemisme voor "dealen op straat" gebruikt?quote:
Op de volgende meet laat ik er eentje tegen je benen aan rijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen ook niet. Border Collies daarentegen.
Dan neem ik hem gewoon in de arm en knuffel met hem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op de volgende meet laat ik er eentje tegen je benen aan rijden.
Gewoon Streetwise, daar heb je ook wel eens rare mensen tussen zitten. Maar wel interessante verhalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuke collega's heb jij. Weet je zeker dat jij werven niet gewoon als eufemisme voor "dealen op straat" gebruikt?
Zaterdag wel geld meenemen hè.quote:
Nee, daar waren ze te lui voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze ook Feyenoord-tattoos?
Jij was toch model?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Geld, laat ik daar maar niet over beginnen.
Laatst gooide ik het bonnetje van onze meet nog weg, man man man, in de tijd dat ik 1 cola en 2 prosecco had gedronken had jij 8 bier soldaat gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Geld, laat ik daar maar niet over beginnen.
Ik wil uiteindelijk iemand die geneeskunde heeft gestudeerd of studeert. En ik ken twee hele knappe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat vrouwen alleen maar om geld geven.
En dan te bedenken dat ze geen onzekere, oppervlakkige meisjes moeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk iemand die geneeskunde heeft gestudeerd of studeert. En ik ken twee hele knappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |