Dan neem ik hem gewoon in de arm en knuffel met hem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op de volgende meet laat ik er eentje tegen je benen aan rijden.
Gewoon Streetwise, daar heb je ook wel eens rare mensen tussen zitten. Maar wel interessante verhalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuke collega's heb jij. Weet je zeker dat jij werven niet gewoon als eufemisme voor "dealen op straat" gebruikt?
Zaterdag wel geld meenemen hè.quote:
Nee, daar waren ze te lui voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze ook Feyenoord-tattoos?
Jij was toch model?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Geld, laat ik daar maar niet over beginnen.
Laatst gooide ik het bonnetje van onze meet nog weg, man man man, in de tijd dat ik 1 cola en 2 prosecco had gedronken had jij 8 bier soldaat gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Geld, laat ik daar maar niet over beginnen.
Ik wil uiteindelijk iemand die geneeskunde heeft gestudeerd of studeert. En ik ken twee hele knappe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat vrouwen alleen maar om geld geven.
En dan te bedenken dat ze geen onzekere, oppervlakkige meisjes moeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk iemand die geneeskunde heeft gestudeerd of studeert. En ik ken twee hele knappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |