Maar als er een restschuld overblijft dan wordt die kwijtgescholden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, want hoeveel je moet aflossen per maand wordt inkomensafhankelijk
Dat is wel wat de VVD constant loopt te verkondigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want starters verdienen goud geld inderdaad.
Als je gestudeerd hebt zit je daarna niet 15-20 jaar rond het minimumloon als het goed is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het handjevol werknemers dat in staat is dat te regelen, is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als er een restschuld overblijft dan wordt die kwijtgescholden.
En natuurlijk gewoon zorgen dat je op papier niks binnen krijgt.
Godse leugen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel wat de VVD constant loopt te verkondigen.
Dat klopt, volgens mij was die juist recentelijk opgerekt naar een periode langer dan 15 jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
Als ik geen werk had gehad was mijn openstaande studieschuld (nu nog minder dan 1000 euro) twee jaar geleden ook kwijtgescholden.
Die regeling bestond dus al.
Geweldig dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimum schminimum.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je gestudeerd hebt zit je daarna niet 15-20 jaar rond het minimumloon als het goed is.
Ondermijnen van de democratische rechtsorde. Vrij nobele taak dezer dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je wat bijdraagt. Je studeert en bent joods.
.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het handjevol werknemers dat in staat is dat te regelen, is te verwaarlozen.
Ik heb geen studieschuld hoor, ik vind het gewoon een leuk onderwerp.quote:
Ja als ik 3k netto in de maand zou binnenharken zoals veel studenten denken na je afstuderen (quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zat laatst toch zo te jankballen dat de vastgoedmarkt zo duur was?
Je hoeft helemaal geen goud geld te verdienen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, anders hou je niks over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen goud geld te verdienen.
Je gaat ons niet weer laten zitten hè. Ik kom deze keer alleen om jou te ontmoeten.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
.
Het overgrote deel van de bevolking bestaat dan ook uit domme tokkie's die niets geregeld krijgen.
Je moet je niet zo aanstellen, thuiswonert.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen studieschuld hoor, ik vind het gewoon een leuk onderwerp.
Ik dacht dat jij zo goed verdiende, tenminste, naar wat ik hier heb gelezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als ik 3k netto in de maand zou binnenharken zoals veel studenten denken na je afstuderen () dan was 't geen probleem nee.
Dat kan zijn, heb het dit voorjaar nog uitgezocht en ik zou het iig nu (na 17 jaar) kwijtgescholden kunnen krijgen als ik onder een bepaalde inkomensgrens zou zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, volgens mij was die juist recentelijk opgerekt naar een periode langer dan 15 jaar.
Reality is dawning upon him.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen, thuiswonert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |