Wil de PvdA niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vandaar jouw studiefinanciering met terugwerkende kracht als lening.
Ziba, hoe vaak heb ik nu al gezegd dat ik geen interesse in jouw moeder heb?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Perfect voor VP. Pittige uitstraling ook, alsof ze wel in is voor een goed gesprek en zich niet zomaar op d'r kop laat zitten.
Kan me niet voorstellen dat je wat bijdraagt. Je studeert en bent joods.quote:
Maar alleen van mensen die dit soort uitspraken doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vandaar jouw studiefinanciering met terugwerkende kracht als lening.
Waht neemt liever een voorbeeld aan een ontwikkelingsland waar onrendabelen het zelf uit mogen zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij wordt de sociale zekerheid voldoende beperkt en is er niks mis met hulp aan mensen die het nodig hebben.
Het verband met hoe hard mensen die wel kunnen werken werken zie ik niet zo 1,2,3.
dat is dan ook allemaal standaard geleuter. Hij doet weer eens een wahtje zogezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij wordt de sociale zekerheid voldoende beperkt en is er niks mis met hulp aan mensen die het nodig hebben.
Het verband met hoe hard mensen die wel kunnen werken werken zie ik niet zo 1,2,3.
Dat mag dus niet, want hoeveel je moet aflossen per maand wordt inkomensafhankelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA wil de lening ook laten vervallen na 15 jaar, als mensen het dan nog niet hebben kunnen aflossen.
Godverdomme zeg, achterlijke kwakzalvers van de PvdA, dan gaat iedere mongool toch het minimale aflossen per maand om na 15 jaar het kwijtgescholden te zien worden.
Aflossen naar draagkracht. Als jij 15 jaar in een uitkering wil zitten om niet terug te hoeven betalen, veel plezier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA wil de lening ook laten vervallen na 15 jaar, als mensen het dan nog niet hebben kunnen aflossen.
Godverdomme zeg, achterlijke kwakzalvers van de PvdA, dan gaat iedere mongool toch het minimale aflossen per maand om na 15 jaar het kwijtgescholden te zien worden.
Precies mijn plan ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ja want starters verdienen goud geld inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, want hoeveel je moet aflossen per maand wordt inkomensafhankelijk
Dat gaat dus niet, held. Als je werk hebt, word je gedwongen om je lening af te lossen. Je kunt dus simpelweg niet zeggen dat je pas na 15 jaar de boel afbetaalt. Tenzij je 15 jaar lang werkloos blijft, maar dat doe je niet voor je lol.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
Zo werkt dat nu ook al nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
Maar als er een restschuld overblijft dan wordt die kwijtgescholden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, want hoeveel je moet aflossen per maand wordt inkomensafhankelijk
Dat is wel wat de VVD constant loopt te verkondigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want starters verdienen goud geld inderdaad.
Als je gestudeerd hebt zit je daarna niet 15-20 jaar rond het minimumloon als het goed is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het handjevol werknemers dat in staat is dat te regelen, is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als er een restschuld overblijft dan wordt die kwijtgescholden.
En natuurlijk gewoon zorgen dat je op papier niks binnen krijgt.
Godse leugen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel wat de VVD constant loopt te verkondigen.
Dat klopt, volgens mij was die juist recentelijk opgerekt naar een periode langer dan 15 jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
Als ik geen werk had gehad was mijn openstaande studieschuld (nu nog minder dan 1000 euro) twee jaar geleden ook kwijtgescholden.
Die regeling bestond dus al.
Geweldig dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimum schminimum.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je gestudeerd hebt zit je daarna niet 15-20 jaar rond het minimumloon als het goed is.
Ondermijnen van de democratische rechtsorde. Vrij nobele taak dezer dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je wat bijdraagt. Je studeert en bent joods.
.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het handjevol werknemers dat in staat is dat te regelen, is te verwaarlozen.
Ik heb geen studieschuld hoor, ik vind het gewoon een leuk onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |