Dus ik word gebruikt voor m'n broekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze geen onzekere, oppervlakkige meisjes moeten.
Nee, voor de brandwondenstichting.quote:
Overleven kan je ook in een doos onder een brug, maar of je daar gelukkig van wordt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overleven van jezelf en je naasten inderdaad.
Dus is niks alles. Hmm.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom moet iets alles zijn?
Alles is verspreid over alles.
Ontluikende zelfkennis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus ik word gebruikt voor m'n broekje?
Denk het niet. Moet je ook wel erg je best voor doen, of excentriek zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Overleven kan je ook in een doos onder een brug, maar of je daar gelukkig van wordt?
Beetje matig, ik verwachtte toch iets met kanker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, voor de brandwondenstichting.
Meer om wat er in zit, gok ik zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus ik word gebruikt voor m'n broekje?
Ja ach, tere zieltjes tegenwoordig op fok.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje matig, ik verwachtte toch iets met kanker.
Ga weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kankermod.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hildo, wat een baas:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef waht het volgende:
[..]
Denk het niet. Moet je ook wel erg je best voor doen, of excentriek zijn.
Jij moet je kankermuil inderdaad eens houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja ach, tere zieltjes tegenwoordig op fok.
Slaapt dat lekker in zo'n rioolbuis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hildo, wat een baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Slaapt dat lekker in zo'n rioolbuis?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij moet je kankermuil inderdaad eens houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |