quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
Zit Faberyayo daar nou achter Margriet?
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
ingeborgflikker dan op naar griekenland joh
Allebei stinkkutten...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Ingeborg zegt vrijwel hetzelfde als Marike Stellinga hoor.
Je hebt ze allebei besnuffeld?quote:
Die fake profiel van Ingeborg is weer actieftwitter:IngeborgBeugeI twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 14:24:16De vergelijking Merkel - Adolf Hitler gaat mank. Hitler heeft namelijk ook nog een aantal goede dingen gedaan. reageer retweet
Walgelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef pberends het volgende:
Die fake profiel van Ingeborg is weer actieftwitter:IngeborgBeugeI twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 14:24:16De vergelijking Merkel - Adolf Hitler gaat mank. Hitler heeft namelijk ook nog een aantal goede dingen gedaan. reageer retweet
.
LOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef pberends het volgende:
.
Datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef pberends het volgende:
.
Niet echt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef golfer het volgende:
Kaandorp..je moet haar leren kennen, maar dan is ze wel leuk.
treedt de politie nu ook op? Of alleen bij project x achtige taferelen bij jongeren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef pberends het volgende:
.
voor mensen van jouw leeftijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef golfer het volgende:
Kaandorp..je moet haar leren kennen, maar dan is ze wel leuk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
treedt de politie nu ook op? Of alleen bij project x achtige taferelen bij jongeren?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij moet de betreffende persoon zelf eerst klagen.
En een keer met Paul 'Het Unieke Talent' de Leeuw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Kaandorp heeft het ook nog een jaar gedaan met Hugo Brandt Corstius, de vader van Aaf en Jell.
Dat was ook een prima grapje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:27 schreef alors het volgende:
Ik moest wel gniffelen om die Thijs vd Brink opmerking.
Knaken gebruiken als je kanker wilt zeggen is ook niet alles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef matthijst het volgende:
Wat een zielig knakenwijf is die Kaandorp![]()
![]()
Trollquote:
Nee, knakenwijf, omdat ze het hoofd en de humor van een afgedankte goedkope oostblokhoer heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Knaken gebruiken als je kanker wilt zeggen is ook niet alles.
Nee, Bart Chabot is er niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor aids zag ik net bij P&W? gaan ze weer voor ergste aflevering ooit ofzo?
Het betere werk.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef matthijst het volgende:
Die irritante hangbek ook, met die sippe mondhoeken
2012 plastische chirurgie, kut. Of vrijwillige euthanasie, iig optyfen van tv
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:33 schreef matthijst het volgende:
Haha, die dooie op de achtergrond. De baalt dat ie dr zit vanavond.
Zeg je dat ook tegen je eigen moeder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef matthijst het volgende:
Die irritante hangbek ook, met die sippe mondhoeken
2012 plastische chirurgie, kut. Of vrijwillige euthanasie, iig optyfen van tv
Die valt Nederland niet lastig met grappig bedoelde tv optredensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je eigen moeder?
Vrouwen die denken dat ze wat te zeggen hebben...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen die bepalen wat vrouwen met hun lichaam moeten doen
Klerenhangers hebben ze ook wel ergens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef matthijst het volgende:
Wat is d'r mis met oldschool breinaalden? Of hebben ze die niet in Marokko?
Ze hebben geiten zat toch, dus ook wel wol lijkt me?
Dat doen ze daar ook, alleen daar gaat nog wel eens iemand aan dood.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef matthijst het volgende:
Wat is d'r mis met oldschool breinaalden? Of hebben ze die niet in Marokko?
Ze hebben geiten zat toch, dus ook wel wol lijkt me?
Vrouwen op een boot die cultureel imperialisme plegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen die bepalen wat vrouwen met hun lichaam moeten doen
Begint de overgang al bij 30 tegenwoordig of heb je alweer niet zo goed opgelet op school?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
Leuk...vrouwen die zelf in de overgang zijn die over abortus lullen...
Bij sommige zou je dat wel hopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint de overgang al bij 30 tegenwoordig of heb je alweer niet zo goed opgelet op school?
Is die 30?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint de overgang al bij 30 tegenwoordig of heb je alweer niet zo goed opgelet op school?
Moeten die mensen het hier ook niet gaan doen he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrouwen op een boot die cultureel imperialisme plegen.
Klopt. Als er een boot uit Somalie voor de Nederlandse kust gaat liggen die besnijdenissen wil uitvoeren, vinden we dat ook niet leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten die mensen het hier ook niet gaan doen he?
Vieze kafirs zijn het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef matthijst het volgende:
Poepoe, picnicken tijdens de ramadan.
Het is me wat: mensen die trek hebben en niet in de pedo-profeet geloven...
En bootvrouwtje heeft een paar honderd vrouwen gesproken en denkt dat dat is wat het volk wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef matthijst het volgende:
Die Marokkaanse kut leest de Marokkaanse versie van Fok en gelooft dat dat is wat het volk wil.
Niet echt een liedje, maar dit was toch wel ok:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Liedjes moeten ze hier weghouden.
Dat is voor DWDD.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
[Pauw & Witteman #238] Waar we Kaandorp uitkotsen
-> nieuwe TT aub
Dat is nooit gedateerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef alors het volgende:
[..]dat is tegen die tijd al lang weer gedateerd
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Onnoman het volgende:
lelijk volgevreten schaap met hangtette en een grafbek welke zoveel vulkaanuitbarstingen heeft dat je daar de hele wereld de komende 500 jaar van duurzame energie kan voorzien
z'n moeder.quote:
O, en zijn dikke zussie zeker, dan is het goedquote:
RTL 4 : medisch spreekuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Chastity. het volgende:
[..]
* Chastity. gaat ook elders kijken. Nog geen idee waar. :-[
Haar mond ..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een duckface heeft die blonde chick
Mislukt botoxproject ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een duckface heeft die blonde chick
Dit zijn gewoon actuele onderwerpen van vandaag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, het lijkt dat komkommertijd na de verkiezingen weer is teruggekeerd. Er gebeurt ook niks, dus geen wonder dat ze geen gasten konden vinden
Dat is toch dat 50-jarige mens dat volgens Wilders tekenend is voor het verval van onze elite die allenaal links zijn en leiden aan het een Stockholm syndroom omdat nadat ze verkracht was door de Taliban, volgens hem niet boos was of zoiets?quote:
actuele bullshit die niemand maar ene moer boeit jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon actuele onderwerpen van vandaag.
Maar als ze Russisch en pakistaans nieuws moeten importeren dan is het armoe troefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon actuele onderwerpen van vandaag.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ze praat moet je zo'n stripwolkje boven haar hoofd voorstellen...
Kwek kwek kwekkwek
Over grenzen heen kijken, de VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar als ze Russisch en pakistaans nieuws moeten importeren dan is het armoe troef
Laten we blij zijn met elkaar. We kunnen het weer!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over grenzen heen kijken, de VOC mentaliteit.
Toch?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Dit was toch dat wijf dat het wel oké vond dat ze verkracht was door de Taliban?
Volgens Wilders dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Dit was toch dat wijf dat het wel oké vond dat ze verkracht was door de Taliban?
quote:Nederlandse journalist: Ik ben verkracht door Taliban
De Nederlandse journalist Joanie de Rijke is tijdens haar ontvoering in Afghanistan verschillende keren verkracht door Taliban-leider Ghazi Gul. Voor de vrijlating van De Rijke betaalde haar werkgevers, het Vlaamse mannenblad P-Magazine en uitgeverij Think Media Magazines, een ton losgeld.
De Rijke is niet kwaad op Taliban-leider die haar verkrachtte (beeld via Donna.be)
Dat schrijft De Rijke in haar boek In handen van de Taliban. Ze beschrijft hoe Gul haar betast - 'Ghazi zal niet stoppen voor hij heeft wat hij wil. Ik voel het, ik weet het' - en vervolgens verkracht.
Ja, ze is elite en dus links en lijdt aan een Stockholm syndroom richting Islam net als de hele linkse elite...quote:
quote:Verkrachte journaliste boos op Geert Wilders
vrijdag 29 mei 2009 07:40
Journaliste Joanie de Rijke is boos op PVV-leider Geert Wilders vanwege zijn opmerkingen in de Tweede Kamer over haar verkrachting. 'Heel, heel pijnlijk. Ik ben aan het herstellen van mijn trauma. Geert Wilders bedrijft politiek over mijn rug,' zegt De Rijke.
Joanie de Rijke is boos op Geert Wilders
Bekijk de video van RTL Nieuws
Aanval op Wilders
Zij reageert vrijdag in het dagblad AD op de bijdrage van Wilders tijdens het verantwoordingdebat.
Typisch
Wilders noemde haar vergoelijkende reactie nadat ze door Taliban in Afghanistan was verkracht, een typisch voorbeeld van het moreel verval van de elite in Nederland.
De Rijke ging als journaliste naar Afghanistan. Daar werd zij ontvoerd en verkracht. Over haar ervaringen schreef ze een boek. Daarin stelde ze ook begrip op te kunnen brengen voor de Taliban.
Bijna de gehele Tweede Kamer viel over de woorden van Wilders. 'Schaam u,' zei GroenLinks-leider Femke Halsema. 'Nog geen millimeter,' reageerde Wilders.
Schaamte
Ook premier Jan Peter Balkenende (CDA) noemde de vergelijking 'uiterst pijnlijk en smakeloos'. Hij zei te vermoeden dat Wilders zich 'diep in zijn hart ook schaamde'. Wilders ontkende dat donderdag stellig. 'Voor geen millimeter.'
'Als Geert Wilders mijn boek had gelezen, had hij dit niet gezegd. Ik ben wel degelijk heel kwaad op de daders. Ik ben razend op mijn ontvoerders en verkrachters. Het klopt helemaal niet wat Wilders allemaal roept,' aldus De Rijke.
Romney — I Love Big Bird, But Not Enough to Borrow Money From China to Pay for PBS Subsidyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ja, whats up met die bigbird enzo? heeft obama dat echt gezegd of het is een populaire fake?
Toch wel triest als je helemaal naar Afghanistan moet gaan om door iemand geneukt te willen worden. Maar goed, voor die gasten is het kiezen tussen een berggeit of een duckface.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef iFok. het volgende:
Nederlandse journalist: Ik ben verkracht door Taliban
Dan nog zal het een moeilijke keuze zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Toch wel triest als je helemaal naar Afghanistan moet gaan om door iemand geneukt te willen worden. Maar goed, voor die gasten is het kiezen tussen een berggeit of een duckface.
24 uur met... is een prima programma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:47 schreef Kenju het volgende:
Wilfried de Jong![]()
Met zijn zogenaamd 'briljante' insights. A.u.b. zeg. Die vent is met niets anders bezig dan zichzelf centraal te stellen als de grote mensenkenner met zijn pseudo psychologische onzin.
Bullshitprogramma. Zo simpel en makkelijk. In die 24 uur gebeurt altijd wel iets interessants. Dan hoef je geen eens moeite meer te doen om te doen alsof je 'briljante' mensinzichtelijke ingaves hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
24 uur met... is een prima programma.
Marjon van Royen is ingewisseld voor Auke Kok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond in ieder geval met:
Marjon van Royen
NOS-correspondent over de overwinning van Chávez.
Castelein en Ritsema
Shell en Milieudefensie in debat over olie-rechtszaak.
Mirjam Rotenstreich
Schrijfster over nominatie NS Publieksprijs van 'Tonio'
Met name die laatste gast boeit mij, want de vrouw van A.F.Th en zijn boek Tonio is zondermeer het beste en meest indrukwekkende boek dat ik de laatste jaren gelezen heb.
Die is al 40 keer in de fout gegaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft gelijk. Ook Holleeder verdient een 2e kans.
Zie het als de NSquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan moet je die leidingen maar wat beter beveiligen.
Dat is ProRail.quote:
Daar wordt idd ook zo nu en dan een stukje koper gejat. Maar dat heeft minder ernstige gevolgen voor het milieu.quote:
Het gaat om de vergelijking slechts..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar wordt idd ook zo nu en dan een stukje koper gejat. Maar dat heeft minder ernstige gevolgen voor het milieu.
Als die dieven er niet waren was hij ook niet lek geprikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef waxmask het volgende:
Het blijft jouw pijp LUL, was die er niet was hij niet lek prikt....
Pijpen liggen overal , echt niet alleen in Nigeria ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef waxmask het volgende:
Het blijft jouw pijp LUL, was die er niet was hij niet lek prikt....
Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij schuift alle verantwoordelijkheid van zich af.
Lijkt me een gezellig huishouden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
A.F. Th. komt nauwelijks meer buiten en wordt dikker en dikker.
Je was daarbij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef starla het volgende:
AFTh is sinds zijn geboorte dik hoor...
Nee, maar heb 10 jaar terug een handtekening van hem gescoord en toen was ie net zo dik.quote:
Aanrader.quote:
Ben benieuwd dan.quote:
Dat zal me toch een kut vakantie worden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan.
Lijkt me idd ook wel interessant om te lezen, hoewel ik niet precies weet wat ik me erbij moet voorstellen... (wrs in de kerstvakantie).
Ja, ben benieuwd....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon beginnen. Geen vooroordelen hebben.
Ontroerend en prachtig geschreven vanuit een vader.
Ik vreet nog liever stront...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon beginnen. Geen vooroordelen hebben.
Ontroerend en prachtig geschreven vanuit een vader.
Zorg dat je voldoende snotlappen bij de hand hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ben benieuwd dan.
Lijkt me idd ook wel interessant om te lezen, hoewel ik niet precies weet wat ik me erbij moet voorstellen... (wrs in de kerstvakantie).
Ja, dat kan ik me ook voorstellen idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zorg dat je voldoende snotlappen bij de hand hebt.
Eet smakelijk en maak er a.u.b een foto van als bewijs met je grote muil.quote:
Wij hebben dat boek nog van hem gelezen over Willem, was twee tientjes bij de Appie afgelopen zomer...quote:
Had je dan echt verwacht dat die gozer antwoord zou geven op vragen van studenten die dezelfde vragen stellen als al die rechters en waar hij nooit op geantwoord heeft?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef marcodej het volgende:
Nou, dat wordt dus een klote-uitzending.
Toch wel benieuwd hoe dan ook. De rest eenschquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je dan echt verwacht dat die gozer antwoord zou geven op vragen van studenten die dezelfde vragen stellen als al die rechters en waar hij nooit op geantwoord heeft?![]()
Leuk al die publiciteit voor College Tour, maar het wordt een uitzending die je rustig kan overslaan.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 17:40:39Opnames van #Holleeder bij 'Het spijt mij' zijn afgelast. Overal waar hij aanbelde met zijn bos bloemen bleken de mensen overleden.. #Holmoe reageer retweet
quote:Vanavond in Pauw en Witteman: Wilting, Peter R. De Vries, Hagoort
Het is al dagen het gesprek van de dag en vanavond is het zo ver: de beruchte uitzending van College Tour met topcrimineel Willem Holleeder als gast. Vanavond geven oud-politieman Klaas Wilting, misdaadverslaggever Peter R. de Vries en bestuursvoorzitter van de Publieke Omroep Henk Hagoort commentaar op al de discussie die is ontstaan rondom de uitzending van College Tour.
Een veroordeelde topcrimineel zou niet zo’n groot podium moeten krijgen. Dat is de grootste kritiek op de uitzending. Journalist Harry Lensink en oud-politiewoordvoerder Klaas Wilting gingen hierover 4 oktober in debat in Pauw & Witteman. Holleeders biograaf Auke Kok was gisteren bij de opnames aanwezig en deed daar gisteren in Pauw & Witteman verslag van.
Heftige discussie
College Tour-presentator Twan Huys vindt de kritiek onterecht. Hij had daarover vandaag op Radio 3FM een heftige discussie met misdaadverslaggever John van den Heuvel van de Telegraaf. Die krant zou volgens Huys het liefst zien dat de omroep NTR per direct wordt opgedoekt.
Heinekenontvoering
Holleeder kwam begin dit jaar vrij nadat hij een straf van zes jaar had uitgezeten voor het afpersen van mensen in de vastgoedwereld. Justitie vorderde 17 miljoen euro crimineel geld van hem en verdenkt hem nog altijd van betrokkenheid bij diverse liquidaties in de onderwereld, waaronder die op Endstra en Houtman.
Column
Sinds zijn vrijlating is Holleeder al verschillende malen opgedoken in de media, hetgeen opvallend is omdat hij eerder tegen De Vries had gezegd de pers te willen weren. Sinds september dit jaar schrijft hij een column in de Nieuwe Revu.
ik ook. vond college tour ook erg tegenvallend. die vragen van die studenten ook, damn. en dat is dan universiteit. 3-sterren hotel setting.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben al weer Holleeder-moe en ga skippen.
Ik vond het niveau van menig vragensteller erg slecht,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. vond college tour ook erg tegenvallend. die vragen van die studenten ook, damn. en dat is dan universiteit. 3-sterren hotel setting.
Er zijn toch ook andere gasten, zoals Kroes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Gaan er nu straks 3 mannen een hele avond lullen over hoe schandelijk het is dat Holleeder aandacht krijgt? De ironie
Nee joh. Past niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Matthijs niet meer leeft. Ik had hem hier graag gezien.
Iedere dag op Nederland 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Matthijs niet meer leeft. Ik had hem hier graag gezien.
Jah goed. Ik vraag je iets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, Mathijsjes zijn er genoeg. Dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |