Klopt ook, ben ook veel sneller klaar en heb het gevoel toch net iets meer gedaan te hebben. Maar naast het trainen is het ook wel chill om iemand te hebben om erover te praten. Voeding enzo. Is toch net iets anders dan Fok!. Helaas bestaat mijn vriendengroep alleen maar uit mensen die vlak voor de zomer ineens hard gaan sporten. xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Buddy gaat 3x in de week die zit ook met voetbal en de daarbij horende trainingen. De overige 2/3 x in de week ga ik alleen. Merk dat ik de keren dat ik alleen ga harder train en toch sneller klaar ben. Ideaal dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol valt wel te zien dat ie die oefening iets te vaak doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom doe ik staande-voorovergebogende-niet-op-de-knien-steunende curls. Volle focus op de bicep en de gains van je leven.
Dit dus:
Die gast is best een baasje trouwens, thnx voor diegene die de channel linkte.
Je moet er ook een beetje aanleg voor hebben. Ik doe nooit veel biceps of geisoleerde biceps oefeningen maar heb ik de neiging om zulke biceps te krijgen (persoonlijk vind ik dat niet echt mooi, zeker niet wat hij heeft)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol valt wel te zien dat ie die oefening iets te vaak doet.
ARNOLD CURL.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom doe ik staande-voorovergebogende-niet-op-de-knien-steunende curls. Volle focus op de bicep en de gains van je leven.
Dit dus:
Die gast is best een baasje trouwens, thnx voor diegene die de channel linkte.
Wat is er mis met dat laatste?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind het raar dat ik met mijn 125kg squat het gym record heb en dat met 3 maanden trainen![]()
Zwaarste wat ik iemand zag squatten sinds ik hier train is 120kg en die jongen zie ik nooit meer. Die 120kg was altijd mijn doel maar daar ben ik nu dus al overheen. Als ik iemand rond de 100kg zie squatten is het altijd met een pussypad en 2x 2,5kg gewichten onder de hielen
Liften hoor je naar mijn mening te doen zonder assistentie, als je achillespezen te kort zijn ga dan gewoon breder staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Shefkee het volgende:
Wat is er mis met gewichten onder de hielen?
Naar mijn mening, daar gaat het al mis. Het is een alternatief als je geen weightlifting shoes hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Liften hoor je naar mijn mening te doen zonder assistentie, als je achillespezen te kort zijn ga dan gewoon breder staan
Het is gewoon om slechte techniek te compenserenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naar mijn mening, daar gaat het al mis. Het is een alternatief als je geen weightlifting shoes hebt.
Niet iedereen is even flexibel. En leg dan gelijk even uit waarom weightlifting schoenen een verhoging in de hiel hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is gewoon om slechte techniek te compenseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.
Zeer kort door de bocht dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is gewoon om slechte techniek te compenseren
Het is staal en titanium. De koker is koolstofvezel, die zou dus sterk genoeg moeten zijn. Het zwakste punt is de aansluiting van de koker op de het been gedeelte, om het zo even uit te drukken. Daar waar je dat witte knopje ziet zit de aansluiting.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef fathank het volgende:
Ziet er stevig uit. Dat metaal is aluminium? Massieve koker?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
Gruwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.succes ermee.
Deathlift or Die.
Veel succes man, ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vrijdag squaten. Volgende week eens een filmpje maken. Had ik Rip beloofd.
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel succes man, ik kijk er naar uit.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
Wat vet, kerel! Succes ermee, al die PRs verbreken. Keep us posted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |