Ze staan als levende muzikanten in Maddam Tussaud.quote:
quote:
quote:
Ik kon hier wel om glimlachen.quote:
Wie is wie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef alors het volgende:
Simon alleen gaat echt kut worden want hij heeft best een kutstem zonder Nick.
Ik haal ze altijd doorelkaar. Was Simon nou die van het hemeltje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef alors het volgende:
Simon alleen gaat echt kut worden want hij heeft best een kutstem zonder Nick.
Oh, je luistert?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef Adelante het volgende:
Wat gaat Claudia ineens op de inhoudelijke tour???
Maar ze is toch lesbisch?quote:
Links is Simonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie is wie?
Die gast zonder kapper is volgens mij de betere zanger
Simon is de knappe zeg maar ( met Bieberkapsel), Nick is die met brandwonden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie is wie?
Die gast zonder kapper is volgens mij de betere zanger
Dat wil alors ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha nu ga ik ook een Twitter account maken, Nick of Simon lekker raken.
brandwonden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Simon is de knappe zeg maar ( met Bieberkapsel), Nick is die met brandwonden.
Keihard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Adelante het volgende:
Dit is de harde kant van Nick en Simon
Brandwonden??? Zijn die gasten echt in het hemeltje geweest???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja van de brand in het Hemeltje, je ziet het niet echt hoor, zit geloof ik op zijn armen.quote:
Heel Volendam was daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Brandwonden??? Zijn die gasten echt in het hemeltje geweest???
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Jivis het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, hoe durven ze hier een heel item aan te besteden. Werkelijk waar.
Brandwonden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, N&S, vandaar dat ze in die reclames vand e NS zitten. Ik snapte dat al nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn echt niet slecht hoorkunnen echt dingen, N&S
Zijn handen ja nu, lijkt wel 80quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja van de brand in het Hemeltje, je ziet het niet echt hoor, zit geloof ik op zijn armen.
Die serie in Amerika was leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn echt niet slecht hoorkunnen echt dingen, N&S
Matthijs krijgt 10% van de albumverkoop opbrengsten deze week.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Jivis het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, hoe durven ze hier een heel item aan te besteden. Werkelijk waar.
Ohhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, N&S, vandaar dat ze in die reclames vand e NS zitten. Ik snapte dat al nooit.
Gelukkig zijn wij hier niet zo triest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef NoCigar het volgende:
DWDD schijnt op Twitter er erg van langs te krijgen ja. Kinderachtig en laf vind ik dat.
Met de frequentie waarmee zij en de 3 j's aanschuiven kunnen ze net zo goed een vast item aan hun bestedenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Jivis het volgende:
Prima zangers, aardige gasten. Maar damn wat een kutmuziek die ze zelf makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Die serie in Amerika was leukhun muziek blief ik verder niet.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Nick & Simon zingen irritant
Oh sorry, dan was het goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
Jeetje dat gezeik van jullie
Dit was goed!
Deze is ook leukquote:
twitter:VoiceFemale twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 20:20:54Gaat je toch door Merkel en been... Benzine was op! #dwdd #Griekenland #LuckyTV #fb reageer retweet
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Dat laatste zinnetje heb ik helemaal zelf erbij getypt
Teveel tekst ook om alles te kopiëren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef alors het volgende:
[..]Je moet tegenwoordig doorklikken op de uitzending van de dag. Vroegaaaaah stond het zo mooi meteen op de hoofdpagina.
Ik niet. Zodra je Matthijs ziet, dan mag hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen speelt tegenwoordig vals, flauw
Ik zag hem hoor! Jouw tv loopt gewoon achter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik niet. Zodra je Matthijs ziet, dan mag het
Beetje D'66.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef alors het volgende:
Dit vind ik niet zo'n mooie combinatie van Matthijs.
Ok, dan bied ik mijn excuses aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem hoor! Jouw tv loopt gewoon achter.
Aight...quote:
Ik bevestig. En je bent zelf raar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet dan?Wat ben jij toch raar af en toe.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je die voortaan ook proberen te winnen?
Laten we het daar vandaag maar niet over hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef OProg het volgende:
Linksachter zit "het meisje achter Matthijs" van vandaag.
Gewoon om te trollenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De moordenaar is toch allang met de noorderzon vertrokken neem ik aan? Of gaat ie echt vrijwillig DNA afstaan?
Ze proberen op deze manier de familie van de dader op te sporen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De moordenaar is toch allang met de noorderzon vertrokken neem ik aan? Of gaat ie echt vrijwillig DNA afstaan?
Hij niet, maar familie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze proberen hem te traceren via DNA van familie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Klopt. Ik snap ook niet waarom er zo veel moeite in deze zaak wordt gestoken, terwijl er genoeg zaken liggen weg te rotten in een archief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef YazooW het volgende:
marianne vaatstra... allemaal heel erg enzo maar er zijn nog tig andere onopgeloste zaken.
Ze lezen mee op Fok!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndromequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef YazooW het volgende:
marianne vaatstra... allemaal heel erg enzo maar er zijn nog tig andere onopgeloste zaken.
Dan is die alsnog waarschijnlijk verdwenen nu met al die aandachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze proberen hem te traceren via DNA van familie.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Hmm, wat een emotionele drogreden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
We've got himquote:
2471 om precies te zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Roolio het volgende:
Is dat echt zo dan? Dat er nog zoveel meer onopgeloste zaken zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onopgeloste_moorden_in_Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Roolio het volgende:
Is dat echt zo dan? Dat er nog zoveel meer onopgeloste zaken zijn?
zijn toch wel meer blanke vrouwen vermist dan alleen marianne vaatstra?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo te zien is het meer omdat het een kindermoord/zedendelict is, en niet omdat het nou een blanke vrouw was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onopgeloste_moorden_in_Nederland
Toch wel een flinke lijst.
Marianne is niet vermist trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
zijn toch wel meer blanke vrouwen vermist dan alleen marianne vaatstra?
En omdat er DNA sporen zijn, die zullen er niet altijd zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zo te zien is het meer omdat het een kindermoord/zedendelict is, en niet omdat het nou een blanke vrouw was.
Ja dat ook inderdaad ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En omdat er DNA sporen zijn, die zullen er niet altijd zijn.
Matthijs leest voorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Matthijs loopt weer achter de feiten aan.
Conclusie. De videoband die ik vroeger had met extreme stunts loog. Daar zeiden ze dat hij wel door de geluidsbarrière ging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef OProg het volgende:
Ik weet toch vrij zeker dat er ooit al iemand door de geluidsbarrière ging met een parachutsprong.
Dan ga je helemaal naar de klotenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:48 schreef alors het volgende:
Dat vroeg ik me gister ook al af, ga je dan niet kapot?
Pas als je geland bent hoor je jezelf gillenquote:
Red Bull is daar als merk sterk genoeg voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Een risicovol project voor Red Bull...als het mislukt, dan krijgt je merk toch een knauw.
Nee man juist meer publiciteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Een risicovol project voor Red Bull...als het mislukt, dan krijgt je merk toch een knauw.
Mwoah, weinig mensen zullen er een blikje minder door kopen. En het is wel een hoop publiciteit. Denk niet dat het echt slecht zou zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zou wel heel cynisch zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee man juist meer publiciteit.
En zelf is hij bang voor een schorpioenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Matthijs wil zo graag dat het fout gaat
En ratelslangenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En zelf is hij bang voor een schorpioen
jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Zie ik daar nou negerzoenen in die glazen bak?
Zoenen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Nu zit ik te denken, hoe moet je ze ook alweer noemen
Zoenen geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Zoenen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Slavenbollen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Buys Zoenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Nee Buyszoenen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Zie ik daar nou negerzoenen in die glazen bak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |