Hij gaat helemaal niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
Gaat 'ie fietsen, koelt ie ook gelijk wat af
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
zo, bijna tijd om dochterlief te bellen en te vragen hoe het zwemtraining is gegaan![]()
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkzequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Ja
Ik ga zo fijn 'mijn huis vol dieren' kijken. Volgens mij wordt het best een sneue aflevering vanavond
Gadverdamme, wat een bende. ( zit nu ook te kijken)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkze
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu voor de mensen...
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.htmlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ook.
Het is maar goed dat er geen geurtelevisie bestaat, de stank, daar ga je niet vrolijk van worden.
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.html
Maar dan krijg je weer zo'n trekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
Tenzij ze vis bakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
dan sodemieter ik m'n tv uit het raamquote:
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....quote:
Ghegheghe, deal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....
nah
kan ik nie maken
neem deze post svp met een grote korrel zout
die door een niet visser is gezet
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je een abbo nemen blijkbaar......
Ik neem ook geen abbo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemen
mogguhquote:
mogguhquote:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:15 schreef kwiebuske het volgende:
nog ff werken moet
pffff
tot 7 uur
helegaar geen zin
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..
vond ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooie tijd om wakker te worden
lol
hoop ik nog te slapenquote:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoop ik nog te slapen
zou niet goed zijn om dan al wakker te wezen
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
oja yska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoor
dank je wel voor mijn pretpakket!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :p
weet ik, ik zou het ook voor jou doen als ik morgen niet hoefde te werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
pffffff
zou ik voor jou ook doen![]()
Ik las spleetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
mouse is er ook blij mee.. ligt op de stoel met haar speeltje
whahahahahahahahaha...quote:
hahahahahaha...quote:
kippie is voor mij om te kluivenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahahahaha...
dolfie pret, hondje pret... en die mag kluiven
hahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kippie is voor mij om te kluiven
nu alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
die smaakte goed... is al op...
slaap lekker!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nu aldas vlot!
Mensen ik ga slapen :p x
trustequote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
nu aldas vlot!
Mensen ik ga slapen :p x
ctrl+a en dan del zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:53 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de eerste 80 mails zijn alweer doorgewerkt....:X
Nee was het maar zo... was de waslijst aan vragen uit de USA. De rest van de dag kan ik gewoon mijn eigen werk doen, en vanaf 15u beginnen ze weer wakker te worden en mag ik in de telefoon klimmen.quote:
En die werken ook gewoon tot 16u? Lekker relaxed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:27 schreef Merlijn het volgende:
en vanaf 15u beginnen ze weer wakker te worden en mag ik in de telefoon klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die worden dan wakker en gaan dan tot ergens in de nacht (NL tijd) door.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
En die werken ook gewoon tot 16u? Lekker relaxed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:20 schreef Meike26 het volgende:
Veel plezier van/met de stoel Dolfina![]()
...of kan ik beter Mouse feliciteren met jouw nieuwe aanwinst?
quote:
Laten we 't daar maar niet meer over hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
hoi hoi Ehhe, goed geslapen?
hey dolfijntje, wat gaaf die stoel
ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy ermee!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
hoi hoi Ehhe, goed geslapen?
hey dolfijntje, wat gaaf die stoel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef Ehhe het volgende:
Laten we 't daar maar niet meer over hebben
Er is drukte van belang in het dorp, volgende week dinsdag is er de Zuidlaardermarkt. Da's echt een hele happening. Kermis is al bijna opgezet, die gaat vrijdagavond open.
Haha omasoep klinkt heel vies..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
markt!!!!!!!!!!!!!
omasoep!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor dolfijntjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy ermee!!!
van het weekend mijn huiskamer reorganiseren...
morgen mijn dolfijntjes afwerken, die zijn er bij ingeschoten..
Ja heb nog wel watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien we in FHF zitten, heeft iemand nog wat rollen behang over? dan kan ik er iemand achter plakken(wordt nu nogal lastig aangezien hier alles gestuct is hahaha
hahahha is het zo erg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien we in FHF zitten, heeft iemand nog wat rollen behang over? dan kan ik er iemand achter plakken(wordt nu nogal lastig aangezien hier alles gestuct is hahaha
ik ga even kijken wat mijn ma gaat doen, als die gaat, ga ik mee...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha omasoep klinkt heel vies..Ga jij ook dinsdag? Ik ga maandag denk ik de nacht in, had er eerst geen zin in maar nu toch eigenlijk wel
nee, zo'n tinkeling ding..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat voor dolfijntjes?Voor aan je dromenvangers?
leuke uitspraak van zo'n kind!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Ehhe het volgende:
Ohh ik was vanochtend op de fiets en er knalde een jochie keihard tegen mij aan, hij kwam superhard aangefietst. Echt frontaal zo'n beetje. Zegt ie heel lief: Sorry mevrouw! Ik schrok me een hoedje!
Nou, ik ook zeg. Gelukkig geen schade
Ojaa dat had je laten zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, zo'n tinkeling ding..
voor de dromenvangers zijn de kralen nog onderweg
Haha ja schattigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
leuke uitspraak van zo'n kind!!
zuidlaardermarkt is voor mij een uitstapje..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef espri het volgende:
ik ben gek op markten en braderieen, leuk joh en jammer dat het slapen weer zo,n crime is
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zuidlaardermarkt is voor mij een uitstapje..
één van de grootste paardenmarkten hier in't noorden..
Daarnaast nog de markt met allerlei dingen.
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijken
zo, dat is echt'geen geldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..![]()
dat soort grappen heb ik dan weer..
Het is ook echt de moeite waard. De paardenmarkt idd en een markt/braderie van 4 km lang door het dorpquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijken
smullen en genieten dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het is ook echt de moeite waard. De paardenmarkt idd en een markt/braderie van 4 km lang door het dorp
Yesquote:
haha met stuk in je kraag dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yes. En de maandagnacht voor de zuidlaardermarkt zijn alle horecagelegenheden open en is het eigenlijk de bedoeling dat je de hele nacht doorhaalt en dan de markt opgaat
de jongste die ik nu heb.. BoGhyi.. heb ik particulier overgenomen 10 jaar terug...quote:
poffertjes met rum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
oohh wat een lieverdje om te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de jongste die ik nu heb.. BoGhyi.. heb ik particulier overgenomen 10 jaar terug...
zou anders naar de slacht..
[ afbeelding ]
nog 3 opgekocht..
1 daarvan is naar dochter van Yvonne gegaan, 2 naar een vriendin..
en deze heb ik gehouden..
kijk, en zelf geraapt hahaha staat toch gezellig he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef Ehhe het volgende:
Ahh is ook wel een mooi paardje
Espri; hier zie je je op de vensterbank trouwens een vaasje met kastanjes:
[ afbeelding ]
De kat zat daar zo onnozel, wilde ik ff een foto van maken
met tia maria jumjummmmmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
poffertjes met rum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elke keer weer!!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
oohh wat een lieverdje om te zienheel stom maar ik hou van paarden maar ben er ook een beetje bang voor, ik zou heel graag paard willen rijden maar door een enge ervaring op zomerkamp met een paard, blijf ik er een beetje uit de buurt
ook lekker!!!quote:
ja, ze was eind 4, ik was eind 15, toen ik haar kreeg.. bijna de helft van mijn leven heb ik haar al..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef espri het volgende:
ziet er ontzettend lief uit en wat heb je hem al lang dan zeg,s tis wel een hele mooie zo te zien
Dan kan je niet boos worden he!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Ehhe het volgende:
Ohh ik was vanochtend op de fiets en er knalde een jochie keihard tegen mij aan, hij kwam superhard aangefietst. Echt frontaal zo'n beetje. Zegt ie heel lief: Sorry mevrouw! Ik schrok me een hoedje!
Nou, ik ook zeg. Gelukkig geen schade
Nee was ook absoluut niet boos, was al lang blij dat hij niks had. Hij knalde wel keihard met zijn hoofd tegen mijn borst aan, hij werd echt gelanceerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dan kan je niet boos worden he!
het wordt wel steeds moeilijker..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:30 schreef Ehhe het volgende:
Is toch wel heel bijzonder, een dier zo lang al hebben
Dat wel. Maar nog maar ff niet aan denkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het wordt wel steeds moeilijker..
want.. ooit...
na ja...
met haar versleten lichaam... speelt het wel meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat wel. Maar nog maar ff niet aan denken
Hahaha is ook wat! Nou gelukkig is alles goed gegaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee was ook absoluut niet boos, was al lang blij dat hij niks had. Hij knalde wel keihard met zijn hoofd tegen mijn borst aan, hij werd echt gelanceerd. Viel me mee dat mijn fiets niet total loss was haha
Is ook zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met haar versleten lichaam... speelt het wel mee
Ja als ik er aan denk moet ik nog lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha is ook wat! Nou gelukkig is alles goed gegaan!
Wel een leuk fhf projectje, ik denk dat we ook ducttape nodig hebben!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef Ehhe het volgende:
Maffemuts zoekt behang om iemand achter te plakken
wel felle kleurtjes hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wel een leuk fhf projectje, ik denk dat we ook ducttape nodig hebben!
geen geld voor lekkere paardebiefstukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..
plus de ribbetjes...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen geld voor lekkere paardebiefstuk
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska moet eens opschieten! Wat voor kleren trek ik aan pompiedom.. Doe maar iets warms! Oja geen verwarming op het werk.
Mijn collega (mannelijk) had gisteren al handschoenen aan
Wiewwiewwiew!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska moet eens opschieten! Wat voor kleren trek ik aan pompiedom.. Doe maar iets warms! Oja geen verwarming op het werk.
Mijn collega (mannelijk) had gisteren al handschoenen aan
quote:
Ik behoud graag mn baantje ook al is het koud :pquote:
Heb een weekje vrij genomen om bij m'n zus te helpen klussen. Ik had toch vrije dagen zat, nu nog 23 voor de rest van het jaar..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dagdag Dolfi!
Heb jij lekker vakantie ofzo JK?
veel plezierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef dolfina-chica het volgende:
yska, mouse is zo gek op het balletje, ik loop naar buiten, bal moest mee..
ik breng haar naar mijn moeder... bal moest mee
gek beessie
* dolfina-chica heeft geprint, gebeld.. hond is op de plek waar ze zijn moet vandaag..
* dolfina-chica gaat kindjes plagen
Ja, wit blauwigequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef maffemuts het volgende:
50 euro, voor een paardjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..![]()
dat soort grappen heb ik dan weer..
't Was een hobbelpaard..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
50 euro, voor een paardje
Dat is zeker excl. de rekeningen van de dierenarts?
Ieeehl da's viesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar daar poets je je tanden mee
quote:
alleen voelen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:12 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb trouwens mn gezicht weer geschoren. Nu voel ik me kaal :/
hopelijk bedoel je ZUL jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kutkachel gloeien zou je. Ik heb het fucking koud!
als jij het toch niet bent, willen we wel een foto zien van een geschorene hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. Alleen voelen. Ik ben het nietBovenop heb ik het gewoon gelaten zoals het is
Ik had me al telang niet geschoren dus had een laag dons op mn gezicht dat je gerust baard mocht noemen.
Mja, als ik ergens geen zin in heb.
wat vreselijk dat je zo in de kou moet werken zeg, duurt eeuwen voordat je dus weer helemaal opgewarmt bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn foto's komen niet door de kwaliteitscontrole heen en derhalve niet beschikbaar voor publicatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef espri het volgende:
[..]
als jij het toch niet bent, willen we wel een foto zien van een geschorene hoor
geloof ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mijn foto's komen niet door de kwaliteitscontrole heen en derhalve niet beschikbaar voor publicatie.
nouja, gelukkig hebben we altijd je avatar nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag. Maar het is toch echt zo
In het echt ben ik niet zo'n enorme griezel. Niet zo'n enormequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef espri het volgende:
[..]
nouja, gelukkig hebben we altijd je avatar nog
dan ben je alleen enorm of....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In het echt ben ik niet zo'n enorme griezel. Niet zo'n enorme
Misschien had ik het ook al zo koud gehad na een fietsritje :p ik ben enigzins moe dus dan heb ik het vaak extra koudquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:50 schreef espri het volgende:
[..]
wat vreselijk dat je zo in de kou moet werken zeg, duurt eeuwen voordat je dus weer helemaal opgewarmt bent.
ja vermoeidheid is dan ook geen perfecte match he? lekker onder de douche staan om op te warmen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Misschien had ik het ook al zo koud gehad na een fietsritje :p ik ben enigzins moe dus dan heb ik het vaak extra koud
Zat ik ook al aan te denken :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef espri het volgende:
[..]
ja vermoeidheid is dan ook geen perfecte match he? lekker onder de douche staan om op te warmen?
Neuh ik pak de auto wel haha veel makkelijker. Ben de eerste 3 dagen elke keer natgeregent. EN nu is mn autootje er weer. Veel makkelijker :p en ik loop de hele dag n de winkel. 1 doosje vullen 30 meter lopen naar de kassa 1 klant helpen. Vlgend doosje pakken, open maken, naar de kassa lopen, klant helpen, terug lopen naar het doosje, prijzentang bij de kassa laten liggen dus weer terug lopen :p dat ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Inlognaam het volgende:
Volgende keer erheen fietsen in de allerlichtste versnelling. Kom je volledig warm getrapt binnen.
tja keuzes keuzes keuzes hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken :p
En ik heb nog met een vriendin afgesproken en nu mag ik nog kiezen, naar de kroeg om kwart over 8 :p of ze komt bij mij thuis. Dan moet ik nog wel snel opruimen... En het is mij om het even.
Fietsen door de regen is niet prettig. Dan zou ik ook liever de auto pakken en de verwarming aanzettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neuh ik pak de auto wel haha veel makkelijker. Ben de eerste 3 dagen elke keer natgeregent. EN nu is mn autootje er weer. Veel makkelijker :p en ik loop de hele dag n de winkel. 1 doosje vullen 30 meter lopen naar de kassa 1 klant helpen. Vlgend doosje pakken, open maken, naar de kassa lopen, klant helpen, terug lopen naar het doosje, prijzentang bij de kassa laten liggen dus weer terug lopen :p dat idee
aant werk...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
oh, waar was je dan?
![]()
![]()
Welkom thuis! dan maar
![]()
![]()
ja jaquote:
ja, heel makkelijk.. dat zag je tochquote:
eerder gaan slapen een optiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, heel makkelijk.. dat zag je toch
hoofd vol, dus was een leuke werkdag...
Kan er niets aan doen, maar moest gelijk hieraan denkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
waar zat ik nu weer naar te kijken??????????quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar moest gelijk hieraan denken
http://www.zideo.nl/playzideo/6c6f53586d56673d
Was een serie/docu over probleemwijken in nederland.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef espri het volgende:
[..]
waar zat ik nu weer naar te kijken??????????
ow...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was een serie/docu over probleemwijken in nederland.
lag niet aan het weinig slaap.. meer aan wat er gebeurd isquote:
Ik weet niet eens wat imgurr isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef espri het volgende:
even een vraagje, ik heb net foto,s van mn camera op de pc gezet, toen met imgurr geload en ik zie ze wel maar er staat dat ze er niet zijn.... toch zie ik ze als ik aan klik
uhhh geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef espri het volgende:
even een vraagje, ik heb net foto,s van mn camera op de pc gezet, toen met imgurr geload en ik zie ze wel maar er staat dat ze er niet zijn.... toch zie ik ze als ik aan klik
Klinkt ook heul vreemd! Geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
oh, heel vreemd, nu staan ze er wel, vreeeemdddddd
ja er stond steeds is niet opgeladen of foto verwijderd maar heb afgesloten en weer opgestart maar nu staat het er wel, heel raarquote:
gaaf, ik ben niet zo heel creatief van mezelf uit, vind ik wel jammer hoor, ik zal mn tafeltje ff hier plakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
Oww leuk! Ik ga zaterdag wol halen om te viltenKan ik paddestoelen en zulks maken
Ik vond het altijd zoveel gedoe om creatief te zijn, maar ik heb nu de smaak te pakken en ben met vanalles en nogwat bezigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef espri het volgende:
[..]
gaaf, ik ben niet zo heel creatief van mezelf uit, vind ik wel jammer hoor, ik zal mn tafeltje ff hier plakken
ik heb altijd dat ik het van een ander moet zien, een voorbeel ofzo dan lukt het me welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zoveel gedoe om creatief te zijn, maar ik heb nu de smaak te pakken en ben met vanalles en nogwat bezig. Vooral in mijn hoofd haha
Er is heel veel op YouTube te vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd dat ik het van een ander moet zien, een voorbeel ofzo dan lukt het me wel
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
dankje![]()
ik maak steeds een andere tafelindeling, over 2 maanden wordt het weer een kersttafel
ja en neequote:
ja leuk, wel dezelfde spullen maar steeds anders versierenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Ehhe het volgende:
Haha. Zo ben ik bezig met piepschuim ballen te voorzien van papieren bloemetjes vastgezet met spelden. Ik wil nog een grote tak boven de tafel met kerstlichtjes en dan die ballen er aan. En dan mss ook per seizoen die tak weer anders versieren. Met vilten figuurtjes kan je daar ook heel veel mee doen.
Zo'n tafel heb ik ook!quote:
Klinkt ingewikkeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee
weer wat uurtjes op mijn lijst...
maar uhh hoe leg ik het uit...
niet...
oke.... hahha je bent de dag door gekomen dan maar?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee
weer wat uurtjes op mijn lijst...
maar uhh hoe leg ik het uit...
niet...
hahaha en juist dat laatje er in staat zo leuk (vind ik dan)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zo'n tafel heb ik ook!
Nou ja, bijna dan.
En ik ben me laatje kwijt...
Maar Pulver, hoe kan je dan een laatje kwijtraken?
Ja, dat weet ik ook niet
Het laatje moet ergens liggen, maar ik heb geen flauw idee waarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha en juist dat laatje er in staat zo leuk (vind ik dan)
zo,n zelfde maar dan lichter van kleur hebben we in de hal staan, mogen we die ooit weg doen.... zal ik aan je laatje denkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het laatje moet ergens liggen, maar ik heb geen flauw idee waar
Met een voorbeeld lukt iedereen het... dus jou ook!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd dat ik het van een ander moet zien, een voorbeel ofzo dan lukt het me wel
valt mee, wil het alleen hier niet kwijtquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
oke.... hahha je bent de dag door gekomen dan maar?
Ah, okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt mee, wil het alleen hier niet kwijt
komt vast goed, eens begin ik er aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Met een voorbeeld lukt iedereen het... dus jou ook!!
Kwestie van zoeken naar ideeën..
doe ik ook
ik heb met ehhe afgesproken dat ik langs ga komen om dromenvangers te laten zien hoe je die maakt..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef espri het volgende:
[..]
komt vast goed, eens begin ik er aan
Of espri komt ook hier en yska, gaan we gezellig een dagje crea-bea-enquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb met ehhe afgesproken dat ik langs ga komen om dromenvangers te laten zien hoe je die maakt..
misschien maar eens een dagje espri plannen
hm, deze tafel komt maar tot je heup, hoe krijg jij je harses er tegenaan en dan ook nog dat laatje eruit? moet wel zeggen dat het laatje hier klemt, scheelt wel met eruit vallen dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Pulver het volgende:
Ik ben een keer met me zatte harses ertegen gelopen.
En toen stond er ook ook nog van alles op, dus het was ineens een giga puinzooi.
En toen ben ik het laatje kwijt geraakt.
goed plan!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Of espri komt ook hier en yska, gaan we gezellig een dagje crea-bea-en
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb met ehhe afgesproken dat ik langs ga komen om dromenvangers te laten zien hoe je die maakt..
misschien maar eens een dagje espri plannen
en toen las ik deze pas hahha ik ben voor hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Of espri komt ook hier en yska, gaan we gezellig een dagje crea-bea-en
Niet letterlijk met me kop natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef espri het volgende:
[..]
hm, deze tafel komt maar tot je heup, hoe krijg jij je harses er tegenaan en dan ook nog dat laatje eruit? moet wel zeggen dat het laatje hier klemt, scheelt wel met eruit vallen dus
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Niet letterlijk met me kop natuurlijk.
Ik was gewoon een beetje gedronken, zoals mijn Poolse vriend dat vroeger noemde
gaan we doen!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef espri het volgende:
[..]je bent van harte welkom, zelfs samen met Ehhe
slaap lekkerquote:
Voor zover het me nog bijstaat welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef espri het volgende:
[..]en toen je nuchter was, was je laatje spoorloos?
heb je een open haard?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor zover het me nog bijstaat wel
Een gaskachel, maar als ik gedronken heb, kan ik wel heel creabea zijnquote:
haha ik herken dat wel, hier vond ik weleens vreemde dingen in de haard die er anders nooit in liggen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een gaskachel, maar als ik gedronken heb, kan ik wel heel creabea zijn
Hahahahaha...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef espri het volgende:
[..]
haha ik herken dat wel, hier vond ik weleens vreemde dingen in de haard die er anders nooit in liggen...
nou, het is gelukkig niet zo heel vaak dat ik echt van het padje af ben maar dan is het wel even heel vreemd ja en zijn er dingen zomaar spoorloosquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hahahahaha...
Ja, met een borrel op moet alles in de fik!
Het Haagse leven eist blijkbaar zijn tolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef espri het volgende:
hey, ik heb Rucky vandaag nog helemaal niet gelezen?
nou jaaaaa zeg en ons gewoon hier zomaar laten zitten...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het Haagse leven eist blijkbaar zijn tol
Met de open haard was alleen vroeger, toen ik nog thuis woonde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef espri het volgende:
[..]
nou, het is gelukkig niet zo heel vaak dat ik echt van het padje af ben maar dan is het wel even heel vreemd ja en zijn er dingen zomaar spoorloos
ja dat zal vast maar dat doe ik nou net weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Met de open haard was alleen vroeger, toen ik nog thuis woonde.
Ik heb namelijk geen open haard, maar me ouwelui wel.
maar wat kan je daar leuke dingen ingooien.
Vooral vuurwerk geeft een heel leuk effect
Moeders was er ook niet altijd even blij mee, want die moest het dan weer schoonmaken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat zal vast maar dat doe ik nou net weer niet![]()
denk niet dat mn aanstaande dat heel fijn zou vinden en het witte kleed er vlak naast ook niet
yep en je moeder blij dat je het thuis niet meer doetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moeders was er ook niet altijd even blij mee, want die moest het dan weer schoonmaken.
Maar ja, heeeeeel af en toe heb je van die buien
Ach, ik flikte wel vreemdere dingenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef espri het volgende:
[..]
yep en je moeder blij dat je het thuis niet meer doet
daar heb je een punt, ik nam aan....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
Wie zegt dat hij dat niet meer doet?
Beetje doorkachelen dan, dan is het nog maar 2 uur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef espri het volgende:
dolfijntje, ik keek net ff op routeplanner maar je zit 2,5 uur rijden van me af
ja kan maar ben het typje van aan de snelheid houden omdat ik van een bon betalen niet hou en er veel leukere dingen mee kan doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Beetje doorkachelen dan, dan is het nog maar 2 uur...
oke en wie zijn de rest dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
Dat snap ik. Ik hou ook niet van bonnen.
Voordeel is wel dat als je eenmaal bij Dolfi bent, dat de rest wel erg in de buurt wonen
Hobby mag geld kosten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef espri het volgende:
[..]
ja kan maar ben het typje van aan de snelheid houden omdat ik van een bon betalen niet hou en er veel leukere dingen mee kan doen
ik heb in al die jaren 3 keer een bon gehad, 1x fout parkeren, wat 1 minuutje was grrrquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hobby mag geld kosten.
Al rij ik tegenwoordig ook veel rustiger.
Vroeger deed ik me nooit aan de snelheid houden, vraag maar aan vannelle.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef espri het volgende:
[..]
ja kan maar ben het typje van aan de snelheid houden omdat ik van een bon betalen niet hou en er veel leukere dingen mee kan doen
hou het maar op ergens in de buurt van Goudaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vroeger deed ik me nooit aan de snelheid houden, vraag maar aan vannelle.
Eigenlijk kennen we elkaar om die reden
Tegenwoordig vind ik het heerlijk om op of onder de max. snelheid te zitten.
Geen getuur meer in de berm en ook geen post meer uit Leeuwarden.
Maar waar woon je dan, Espri?
Oh, dan woon ik 'ergens in de buurt van Den Haag'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef espri het volgende:
[..]
hou het maar op ergens in de buurt van Gouda
Een levensgevaarlijke verkeerscriminele!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb in al die jaren 3 keer een bon gehad, 1x fout parkeren, wat 1 minuutje was grrr
2de keer door rood gereden maar ik heb nooit een stoplicht gezien....![]()
3de keer omdat ik mn auto op een plein had gezet waar het niet mochjt maar kreeg een belletje dat mn zoon in elkaar werd geslagen en of ik hem op wilde halen...
We hebben in het verleden aardig wat geflikt idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vroeger deed ik me nooit aan de snelheid houden, vraag maar aan vannelle.
Eigenlijk kennen we elkaar om die reden
hahahha valt wel mee hoor alleen als kerels met een te klein.... en een te grote auto daar doorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een levensgevaarlijke verkeerscriminele!
Goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
We hebben in het verleden aardig wat geflikt idd.
Mooie tijd maar rustig rijden bevalt me ook wel. Hobby is té duur geworden.
Maar ik ga een potje slapen, tot morgen allemaal!
Mogen we raden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef espri het volgende:
[..]
hou het maar op ergens in de buurt van Gouda
hahaha als ik het exacte dorp op noem, ben ik niet zo heel anoniem meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dan woon ik 'ergens in de buurt van Den Haag'
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
We hebben in het verleden aardig wat geflikt idd.
Mooie tijd maar rustig rijden bevalt me ook wel. Hobby is té duur geworden.
Maar ik ga een potje slapen, tot morgen allemaal!
Oh, nog kleiner gehucht. Stein danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha als ik het exacte dorp op noem, ben ik niet zo heel anoniem meer
er zijn er nog een paar hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mogen we raden?
Ik gok op Moordrecht dan... of anders als goede tweede gok Reeuwijk. Doe eigenlijk maar andersom.
Waaronder een Frederik onder andere vermoed ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef frederik het volgende:
[..]
Er zitten er nog wel meer in het noorden hoor
Ben je bang voor een "Project X 'de espri'"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha als ik het exacte dorp op noem, ben ik niet zo heel anoniem meer
Inderdaad, Drenthequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef frederik het volgende:
[..]
Er zitten er nog wel meer in het noorden hoor
nou, het zal je gebeuren zegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ben je bang voor een "Project X 'de espri'"?
Fok! rellen ipv facebook rellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
nou, het zal je gebeuren zegen dan staan jullie vooraan met een spandoek FHF?
nee en geen hyves en geen twitter, ben super saai johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij heeft ze geen facebook, anders had het zomaar gekund
het liefst op je bruiloft...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
nou, het zal je gebeuren zegen dan staan jullie vooraan met een spandoek FHF?
Die kwamen uit het oosten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En toch komen de wijzen niet uit het Noorden
Mja, en in plaats van de lokale supermarkt, gaan we dan verse eitjes uit het kippenhok plunderenquote:
hahahhhaha nee het is geen moetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
het liefst op je bruiloft...
je moest toch trouwen?
Ook geen Project X bruidsfeest dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef espri het volgende:
[..]
hahahhhaha nee het is geen moetje![]()
wij willen....
en dat doen we ergens anders en dat ga ik nu helemaaaaaal niet noemen waar
God schiep uit gouden korenaren de Drenthenaren, en uit de rommel en de resten, de mensen uit het westenquote:
Dit klinkt als een uitdaging, gna gna gna....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef espri het volgende:
[..]
hahahhhaha nee het is geen moetje![]()
wij willen....
en dat doen we ergens anders en dat ga ik nu helemaaaaaal niet noemen waar
Je wilt zeggen dat ik door God geschapen ben, en niet als gevolg van een neukpartij van mn ouders?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
God schiep uit gouden korenaren de Drenthenaren, en uit de rommel en de resten, de mensen uit het westen
nog 31 nachtjes slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ook geen Project X bruidsfeest dus
Hoeveel dagen moet je nog aftellen?
Zo bint wijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ik door God geschapen ben, en niet als gevolg van een neukpartij van mn ouders?
Gekke Drent!
neeee echt niet nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitdaging, gna gna gna....
[ afbeelding ]
Moeten we onze eigen drank meenemen?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moeten we onze eigen drank meenemen?
En een paar melkbussen, om met carbid te schieten moet er toch ook bij toch?
Waar is de feestje.....bij espri is de feestje!!!!!!![]()
![]()
Zit je maar te plagen hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef espri het volgende:
[..]ik krijg het benauwd van jou , hou op zeg
Bijna, je moet het topic nog afsluitenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef espri het volgende:
volgens mij is het nu gewoon bedtijd voor mij en morgen word ik wakker en waren jullie gewoon een nachtmerrie, oke?
oja, typ ff door dan kan deze ook in den prullenbakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bijna, je moet het topic nog afsluiten
nee want ik sluit niet en open nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef Pulver het volgende:
Weet je dan al een leuk liedje voor de nieuwe post?
ahhhhhh, toe nou!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef espri het volgende:
[..]
nee want ik sluit niet en open niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |