Hij gaat helemaal niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
Gaat 'ie fietsen, koelt ie ook gelijk wat af
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
zo, bijna tijd om dochterlief te bellen en te vragen hoe het zwemtraining is gegaan![]()
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkzequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Ja
Ik ga zo fijn 'mijn huis vol dieren' kijken. Volgens mij wordt het best een sneue aflevering vanavond
Gadverdamme, wat een bende. ( zit nu ook te kijken)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkze
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu voor de mensen...
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.htmlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ook.
Het is maar goed dat er geen geurtelevisie bestaat, de stank, daar ga je niet vrolijk van worden.
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.html
Maar dan krijg je weer zo'n trekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
Tenzij ze vis bakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
dan sodemieter ik m'n tv uit het raamquote:
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....quote:
Ghegheghe, deal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....
nah
kan ik nie maken
neem deze post svp met een grote korrel zout
die door een niet visser is gezet
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je een abbo nemen blijkbaar......
Ik neem ook geen abbo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemen
mogguhquote:
mogguhquote:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:15 schreef kwiebuske het volgende:
nog ff werken moet
pffff
tot 7 uur
helegaar geen zin
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..
vond ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooie tijd om wakker te worden
lol
hoop ik nog te slapenquote:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoop ik nog te slapen
zou niet goed zijn om dan al wakker te wezen
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
oja yska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoor
dank je wel voor mijn pretpakket!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :p
weet ik, ik zou het ook voor jou doen als ik morgen niet hoefde te werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
pffffff
zou ik voor jou ook doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |