Hij gaat helemaal niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
Gaat 'ie fietsen, koelt ie ook gelijk wat af
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
zo, bijna tijd om dochterlief te bellen en te vragen hoe het zwemtraining is gegaan![]()
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkzequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Ja
Ik ga zo fijn 'mijn huis vol dieren' kijken. Volgens mij wordt het best een sneue aflevering vanavond
Gadverdamme, wat een bende. ( zit nu ook te kijken)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dat is net begonnen zo te zien. Kijkze
Dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu voor de mensen...
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.htmlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ook.
Het is maar goed dat er geen geurtelevisie bestaat, de stank, daar ga je niet vrolijk van worden.
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetenschap/2542937/geurtelevisie-komt-eraan.html
Maar dan krijg je weer zo'n trekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
Tenzij ze vis bakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
och, ik kijk graag kookprogramma,s dan vind ik geurtv helemaal niet zo slecht
dan sodemieter ik m'n tv uit het raamquote:
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....quote:
Ghegheghe, deal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aan de ene kant een dooie pier aan de andere kant een .....
nah
kan ik nie maken
neem deze post svp met een grote korrel zout
die door een niet visser is gezet
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je een abbo nemen blijkbaar......
Ik neem ook geen abbo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1x gedaan.. Zonde van je geld als je amper nog in ABO post.. alleen voor de ads ga ik het niet nemen
mogguhquote:
mogguhquote:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:15 schreef kwiebuske het volgende:
nog ff werken moet
pffff
tot 7 uur
helegaar geen zin
mooie tijd om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag zo slapen... en om 9uur op..
vond ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooie tijd om wakker te worden
lol
hoop ik nog te slapenquote:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoop ik nog te slapen
zou niet goed zijn om dan al wakker te wezen
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
oja yska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffffffquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is waar, maar ik blijf je geen gezelsschap houden tot 7uur hoor
dank je wel voor mijn pretpakket!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet ook rond 9u op :p
weet ik, ik zou het ook voor jou doen als ik morgen niet hoefde te werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
pffffff
zou ik voor jou ook doen![]()
Ik las spleetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
mouse is er ook blij mee.. ligt op de stoel met haar speeltje
whahahahahahahahaha...quote:
hahahahahaha...quote:
kippie is voor mij om te kluivenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahahahaha...
dolfie pret, hondje pret... en die mag kluiven
hahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kippie is voor mij om te kluiven
nu alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
die smaakte goed... is al op...
slaap lekker!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nu aldas vlot!
Mensen ik ga slapen :p x
trustequote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
nu aldas vlot!
Mensen ik ga slapen :p x
ctrl+a en dan del zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:53 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de eerste 80 mails zijn alweer doorgewerkt....:X
Nee was het maar zo... was de waslijst aan vragen uit de USA. De rest van de dag kan ik gewoon mijn eigen werk doen, en vanaf 15u beginnen ze weer wakker te worden en mag ik in de telefoon klimmen.quote:
En die werken ook gewoon tot 16u? Lekker relaxed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:27 schreef Merlijn het volgende:
en vanaf 15u beginnen ze weer wakker te worden en mag ik in de telefoon klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die worden dan wakker en gaan dan tot ergens in de nacht (NL tijd) door.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
En die werken ook gewoon tot 16u? Lekker relaxed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:20 schreef Meike26 het volgende:
Veel plezier van/met de stoel Dolfina![]()
...of kan ik beter Mouse feliciteren met jouw nieuwe aanwinst?
quote:
Laten we 't daar maar niet meer over hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
hoi hoi Ehhe, goed geslapen?
hey dolfijntje, wat gaaf die stoel
ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy ermee!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
hoi hoi Ehhe, goed geslapen?
hey dolfijntje, wat gaaf die stoel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef Ehhe het volgende:
Laten we 't daar maar niet meer over hebben
Er is drukte van belang in het dorp, volgende week dinsdag is er de Zuidlaardermarkt. Da's echt een hele happening. Kermis is al bijna opgezet, die gaat vrijdagavond open.
Haha omasoep klinkt heel vies..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
markt!!!!!!!!!!!!!
omasoep!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor dolfijntjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy ermee!!!
van het weekend mijn huiskamer reorganiseren...
morgen mijn dolfijntjes afwerken, die zijn er bij ingeschoten..
Ja heb nog wel watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien we in FHF zitten, heeft iemand nog wat rollen behang over? dan kan ik er iemand achter plakken(wordt nu nogal lastig aangezien hier alles gestuct is hahaha
hahahha is het zo erg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien we in FHF zitten, heeft iemand nog wat rollen behang over? dan kan ik er iemand achter plakken(wordt nu nogal lastig aangezien hier alles gestuct is hahaha
ik ga even kijken wat mijn ma gaat doen, als die gaat, ga ik mee...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha omasoep klinkt heel vies..Ga jij ook dinsdag? Ik ga maandag denk ik de nacht in, had er eerst geen zin in maar nu toch eigenlijk wel
nee, zo'n tinkeling ding..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat voor dolfijntjes?Voor aan je dromenvangers?
leuke uitspraak van zo'n kind!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Ehhe het volgende:
Ohh ik was vanochtend op de fiets en er knalde een jochie keihard tegen mij aan, hij kwam superhard aangefietst. Echt frontaal zo'n beetje. Zegt ie heel lief: Sorry mevrouw! Ik schrok me een hoedje!
Nou, ik ook zeg. Gelukkig geen schade
Ojaa dat had je laten zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, zo'n tinkeling ding..
voor de dromenvangers zijn de kralen nog onderweg
Haha ja schattigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
leuke uitspraak van zo'n kind!!
zuidlaardermarkt is voor mij een uitstapje..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef espri het volgende:
ik ben gek op markten en braderieen, leuk joh en jammer dat het slapen weer zo,n crime is
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zuidlaardermarkt is voor mij een uitstapje..
één van de grootste paardenmarkten hier in't noorden..
Daarnaast nog de markt met allerlei dingen.
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijken
zo, dat is echt'geen geldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik een paardje kopen.. eind van de dag.. voor 50 euro..![]()
dat soort grappen heb ik dan weer..
Het is ook echt de moeite waard. De paardenmarkt idd en een markt/braderie van 4 km lang door het dorpquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef espri het volgende:
[..]
jammer dat het voor mij zo,n end weg is anders kwam ik kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |