Is Fok-daten een hypeje of valt het me nu alleen meer op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een heel lief meisje dat hier meeleest.
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jongejonge wat ben jij een azijn pisser.
Opnieuw
Heeft iemand jou gevonden?
Geen idee. Is dat niet al sinds FOK! bestaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is Fok-daten een hypeje of valt het me nu alleen meer op?
Je wilde toch een voorbeeld?quote:
Dat vraag ik me ook af want het is echt een shitload de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is Fok-daten een hypeje of valt het me nu alleen meer op?
Zo zeggen ze het echt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
klinkt ook wel kek. En ik snap wat je bedoeld.
Inderdaad, en nog meer factoren waar wij geen grip op hebben of die in een waarde zijn uit te drukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je je ook in het uitgaansleven bevindt heb je ook nog de dronken/stoned factor.
je stopt je rechterwijsvinger in haar linkerneusgat, en je linkerwijsvinger in haar rechteroor, en dan blazen.quote:
Zeer waarschijnlijk. Mogelijk ligt het ook wel aan dit topic, ik weet niet of er in KLB bijv zoveel gedate wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat niet al sinds FOK! bestaat?
Dat kan toch alleen in films dan stoppen ze een waterpistool in der kut.quote:
Met twee vlakke handen tegen aan duwen, net een waterbed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Prikken is leuker, dan 'golft' het zo
Verdorie, je was me voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik het even voor komen doen?
als een chick afzegt met een dergelijk excuus en daarna weer vraagt of je toch wilt daten, wat doe je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soft is het goede woord niet... maar ik ben geen macho nee. Ik ben gewoon wie ik ben, en ik ga niet opzettelijk de toffe bink uithangen om maar in de smaak te vallen bij anderen en mezelf beter te voelen.
Dat kan ook op andere sitesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind fok daten tof. Je leert iemand kennen zonder de druk van daten.
Eensch, en het kan handig zijn dat je bepaalde dingen al weet en dus makkelijk iets hebt om over te kletsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee, dan bounced het te hard terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Met twee vlakke handen tegen aan duwen, net een waterbed.
Tot die eerste ontmoeting en op dat moment merk je dat er totaal geen fysieke klik is, of dat het communiceren alleen werkt via een toetsenbord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik het even voor komen doen?
Voorspelbaar, heren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |