Sinds wanneer ben ik verstandig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kuch*.. lijkt dit je nou wel zo verstandig?
de meeste vrouwen kunnen kiezen. zelfs als ze dik en/of lelijk zijn. er zijn altijd wel wanhopige sukkels namelijk.quote:
Maar even serieus, je hebt wel pech gehad. Maar das ist das leben.quote:
True.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
de meeste vrouwen kunnen kiezen. zelfs als ze dik en/of lelijk zijn. er zijn altijd wel wanhopige sukkels namelijk.
Soft is het goede woord niet... maar ik ben geen macho nee. Ik ben gewoon wie ik ben, en ik ga niet opzettelijk de toffe bink uithangen om maar in de smaak te vallen bij anderen en mezelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm oki.
als ik het zo lees lijkt me dat je iets te soft bent, bij gebrek aan een betere omschrijving. maar eigenlijk moet ik er niks van zeggen op basis van dit stukje.
Niet letterlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik hou niet van vlinders. Sowieso, insecten
Es Leben ist nicht fair.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar even serieus, je hebt wel pech gehad. Maar das ist das leben.
Ik kan geen Duits maar het klinkt wel kek en je begrijpt het toch wel.
sja, goede vraag. In dat geval... wanneer neem je mij en Hups eens mee naar de film?quote:
Zij heeft mij gehosseld hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haal dat definitief maar weg dan maar alsnog
Het is een heel lief meisje dat hier meeleest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker toch?Kriebels in de buik of in de onderbuik?
Sterkte meid.quote:
Jij bent wel gemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie heeft dat effect op vrouwen schijnbaar.
Maar als je je ook in het uitgaansleven bevindt heb je ook nog de dronken/stoned factor.quote:
Als je geen foto in je FOK!fotoboek hebt als vrouw bijvoorbeeld.quote:
Prikken is leuker, dan 'golft' het zoquote:
Dat lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen foto in je FOK!fotoboek hebt als vrouw bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |