Altijd. Wat een heksen.quote:
Tjezus...sterkte Eviequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet het ook niet .. dank allen ..
Was een tweeling en die waren erg ziek met de vriendin van een. En een was er ernstig achteruit gegaan de laatste week hoorde ik![]()
Wil het niet geloven.. maar hij zag ze naar buiten gereden worden in lijkenwagen en van het ad mensen van de pers oid
heb je definitief iemand gevondenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, als ik het kan, kan jij het ook.
Eigenlijk wel jaquote:
hmm oki.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dates worden voortijdig afgezegd (want andere jongen die ze al langer kent blabla), of na 2 dates is er geen klik of hoor ik opeens niks meer na een leuke date. Dat soort dingen![]()
Ik ga hier niet de hele lijst neerzetten, maar laat ik het er maar op houden dat ik met meerdere types contact heb gehad, maar dat ik er nu niet echt vrolijk meer tegenaan kijk....ook al blijf ik toch ergens wel wat hoop houden.
Maar jij gelukkig niet.quote:
De eierstokken van Kimberliedje?quote:
Niet van jezelf maar de onzekerheid in het algemeen. Als je eigen factor zou meerekenen dan zou het altijd op 0 uitkomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid kan ik niet uitdrukken in cijfers daarom is hij niet opgenomen in het onderzoek.
Ben ik onzeker? Meh. Dat valt niet uit te drukken in cijfers.
kut. ik word soft hier.quote:
quote:
Ik eet vrouwen voor ontbijt... Rauw.quote:
Wacht de onzekerheidfactor van anderen, nu snap ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet van jezelf maar de onzekerheid in het algemeen. Als je eigen factor zou meerekenen dan zou het altijd op 0 uitkomen
Niet te hard van stapel lopen he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je definitief iemand gevondenWat leuk
Faxie heeft dat effect op vrouwen schijnbaar.quote:
Dan heb ik een nieuwe bril nodig denk ik.quote:
*kuch*.. lijkt dit je nou wel zo verstandig?quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht de onzekerheidfactor van anderen, nu snap ik het.
Haal dat definitief maar weg dan maar alsnogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he?
2 lange dates gehad. Maar zeer tevreden van beide kanten.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he?
2 lange dates gehad. Maar zeer tevreden van beide kanten.
Dat is slechts de buitenkant.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heb ik een nieuwe bril nodig denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |