Lege flessen? Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Suikertante het volgende:
Mijn flessen zijn vandaag voor mijn deur weggejat
quote:Als je je aanmeldt bij moeders voor moeders, komt er een dame langs die een zwangerschapstest uitvoert, om te bepalen of je genoeg hCG aanmaakt. Deze heeft een hele lage gevoeligheid van 5000ml/U zodat ze er zeker van zijn dat er al voldoende hCG in je urine zit voor het extraheren van hCG. Het komt wel eens voor dat deze test nog negatief geeft, terwijl je echt wel zwanger bent. Schrik daar dus niet van. Je lichaam heeft dan gewoon iets meer tijd nodig voor de aanmaak van voldoende hCG. Of je hebt je ovulatie pas later gehad dan je dacht, waardoor je misschien korter zwanger bent dan je berekent had.
geil?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjulliewel!
Oh ja, die MvM test. Dat was ik even vergeten. Ik ben hartstikke nerveus dat er ineens geen streepje verschijnt! Maar dat is onzin want mijn tepels voelen constant aan alsof er tepelklemmen op zitten
Waren niet mijn woordenquote:
Dat dus! Het komt door het grotere bloedvolume, is mij verteld. Ik had het ook al vanaf week 16 of zo. Niks te zien of merken van die hele zwangerchap maar wel buiten adem na het oplopen van een trap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kortademigheid heeft als ik t me goed herinner ook te maken met groter bloedvolume (je hart moet harder werken om t rond te pompen) meer zuurstof transporteren en een hogere gevoeligheid door hormonen van ademcentrum. Het is dus niet per se een conditiedingetje.
De droomvlucht is mijn favoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:
Ooooh wat was het eftelinghoogtepunt gister Bellelena?
Zo. Kan ik eindelijk hier naar je zwaaienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef bellelena het volgende:
[..]
De droomvlucht is mijn favoDaar zou ik wel in willen wonen!
Tip: misschien volgende keer eerst dm sturen en daarna iets posten?quote:
Ja, goed plan jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Tip: misschien volgende keer eerst dmen en dan posten?
Schei uit! Ik vind de tijd ook echt vliegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
Wat gaat het toch snel coco!
Hier gaat het mij nu al bij vlagen te snel.
Morgen 21wk en dan ook de 20wk echo, als die goed is gaan we met het kamertje bezig ... ik weet nog dat het zo ver weg leek toen we de afspraak maakten..
Bij vlagenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef pessie het volgende:
Coco, al 36 weken!!! En, nesteldrang?
Ik loop maar 15 weken op je achter! Ik hoop niet dat ik elke ver-week-dag in de stress ga schieten. Komt goed, morgen komt mn broertje in mn tuin spitten en op mijn aanwijzingen plantjes en bollen poten
![]()
Ik denk dat ik maar es een afspraak moet gaan maken voor de pretecho...
Hoppa!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
De tijd vliegt inderdaad! Volgende week ga ik het 3e trimester in...
Maar, ik loop maar een week of 5 op je achter?!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
De tijd vliegt inderdaad! Volgende week ga ik het 3e trimester in...
Omg idd, en we schelen maar 1 dag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar, ik loop maar een week of 5 op je achter?!
* pessie probeert rustig adem te halen
Het lijkt wel of een eerste alles niet snel genoeg kan gaan maar bij een 2de de tijd opeens "op" gaat...
edit: en nu heb ik zin in monchoutaart![]()
WHA! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat wel even enorm schrikken zou zijn! Ik denk dat jij beter de volle 9 maanden kunt benutten, gewoon, om meer tijd te hebben om te wennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Dat is ook zo... Soms benauwd het me onwijs...
Dinsdag had ik door alle gedoe en stress en druk onwijs veel buikpijn met harde buiken die ik ook voelde trekken in mn doosch... Dat ik echt even zorgen begon te maken... Dat ik echt denk, voor hetzelfde geld kan het gewoon ook nu geboren worden... En ik ben er echt nog niet aan toe hoor.
Bij de eerste 2 heb ik helemaal geen harde buiken gehad zover ik nog kan bedenken... En dit vond ik serieus wel een beetje eng, want het trok ook niet weg toen ik al een tijdje op de bank lag...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef pessie het volgende:
[..]
WHA! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat wel even enorm schrikken zou zijn! Ik denk dat jij beter de volle 9 maanden kunt benutten, gewoon, om meer tijd te hebben om te wennen.
Logi, anders maak ik de taart en kom jij em opetenbeetje ver
![]()
Als ik zin heb in slecht heb ik meestal zin in Big Mac... Gelukkig kom ik niet bij een M zonder auto.
En af en toe een beetje rellen.. :pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef Suikertante het volgende:
Ja daag, jij blijft nog maar een tijdje hier hoor Tico, wie moet anders het topic opspicen?
Groeiecho?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo hier ook weer goedgekeurd. Baby ligt met voeten naar beneden en koppie omhoog. De vlos die ik nu had (heb er 4 in de groep) was net terug van verlof en helemaal blij dat we nu een meid kregen. Ze heeft de groeiecho voor over 4 weken ingepland in haar diensttijd zodat ze het zelf kon zien![]()
En ben ondertussen al een heel kilo aangekomen
Ik wil ook extra spieken!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja die doen ze bij onze vlos standaard. Eerst was dat alleen voor mensen met te hoog bmi nu doen ze het altijd. Kijken of je geen reuze baby krijgt
Ja daarom doen wij nu ook geen echo zelf meer. Is altijd leuk dat ze dat hier doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil ook extra spieken!!!
Maandag gaan we even spieken naar onze kleine.
het gaat hard he tico, 31 okt is mn laatste werkdag en dan hoef ik nog maar 5 weken...de tijd vliegt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh en 31 oktober hebben we voorlichtingsavond in het ziekenhuis... En dan is oktober alweer voorbij...
Dan heb ik nog maar 2,5 maand..
Hier ook.. En de mijne is dus net vanmorgen (36 wk), gemeten op 38 wkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja die doen ze bij onze vlos standaard. Eerst was dat alleen voor mensen met te hoog bmi nu doen ze het altijd. Kijken of je geen reuze baby krijgt
Ik zou liever kwijlen dan mijn laatste kwaaltje..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:55 schreef rebel-angel het volgende:
ooohja kortademigheid en niezen tot en met en sinds ik zwanger ben zit m'n neus elke dag vol prut
wat is dat nou weer voor onzin, en ik kwijl tegenwoordig als ik slaap![]()
je zou er maar naast liggen echt vet charmant ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef Logician78 het volgende:
Pfffff dat is best fijn om te horen, zal Spen dit vanavond even laten teruglezen dat het echt niet aan mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |