Lege flessen? Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Suikertante het volgende:
Mijn flessen zijn vandaag voor mijn deur weggejat
quote:Als je je aanmeldt bij moeders voor moeders, komt er een dame langs die een zwangerschapstest uitvoert, om te bepalen of je genoeg hCG aanmaakt. Deze heeft een hele lage gevoeligheid van 5000ml/U zodat ze er zeker van zijn dat er al voldoende hCG in je urine zit voor het extraheren van hCG. Het komt wel eens voor dat deze test nog negatief geeft, terwijl je echt wel zwanger bent. Schrik daar dus niet van. Je lichaam heeft dan gewoon iets meer tijd nodig voor de aanmaak van voldoende hCG. Of je hebt je ovulatie pas later gehad dan je dacht, waardoor je misschien korter zwanger bent dan je berekent had.
geil?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjulliewel!
Oh ja, die MvM test. Dat was ik even vergeten. Ik ben hartstikke nerveus dat er ineens geen streepje verschijnt! Maar dat is onzin want mijn tepels voelen constant aan alsof er tepelklemmen op zitten
Waren niet mijn woordenquote:
Dat dus! Het komt door het grotere bloedvolume, is mij verteld. Ik had het ook al vanaf week 16 of zo. Niks te zien of merken van die hele zwangerchap maar wel buiten adem na het oplopen van een trap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kortademigheid heeft als ik t me goed herinner ook te maken met groter bloedvolume (je hart moet harder werken om t rond te pompen) meer zuurstof transporteren en een hogere gevoeligheid door hormonen van ademcentrum. Het is dus niet per se een conditiedingetje.
De droomvlucht is mijn favoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef Suikertante het volgende:
Ooooh wat was het eftelinghoogtepunt gister Bellelena?
Zo. Kan ik eindelijk hier naar je zwaaienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef bellelena het volgende:
[..]
De droomvlucht is mijn favoDaar zou ik wel in willen wonen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |