quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit dus. En met deze conclusie ga ik pitten. Morgen lekker 8 uur eruit en ik ga gewoon 's morgen bapao eten met appeltaart-yoghurt.
Welterusten!
Drogredeneringen. Kom op mensen, doe eens je best om met argumenten te komen. Vooralsnog papegaaien jullie (eventueel) paps en/of mams na.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als de overheid meer krijgt van jouw verdiende euro dan jij zelf overhoudt, kan je dat best als bullshit kwalificeren.
Dat het zo'n leuk en interessant vak is maakt toch wel een iets mindere docent goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En ik was de aanstichter door alleen maar te melden dat de studiebeurs eraf gaat wat vervolgens uitmondde in een politieke discussie haha. En ik zit bij privaatrecht.. het enige hoorcollege wat ik haat
Naah, ik vind privaat wel leuk maar ze is echt verschrikkelijk! Ze maakt grapjes waar die hele tafel stil blijft zitten en ze is gewoon écht vervelendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat het zo'n leuk en interessant vak is maakt toch wel een iets mindere docent goed
Troost je dan met het feit dat je of hierna vrij bent of waarschijnlijk iets beters voorgeschoteld krijgt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naah, ik vind privaat wel leuk maar ze is echt verschrikkelijk! Ze maakt grapjes waar die hele tafel stil blijft zitten en ze is gewoon écht vervelend
Gastcollege inleiding in de bedrijfskunde dus inderdaad vrijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Troost je dan met het feit dat je of hierna vrij bent of waarschijnlijk iets beters voorgeschoteld krijgt?
In het Gerecht hebben ze prima tosti's .quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gastcollege inleiding in de bedrijfskunde dus inderdaad vrij
Moet nog werkcollege van vanmiddag voorbereiden en even een lekkere tosti naar binnen werken
Dat jij net zo denkt als die lui. Hé, het loont niet, ik ga mijn handje wel openhouden.quote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef H-D het volgende:
[..]
In het Gerecht hebben ze prima tosti's .
Ik ga me ook maar eens klaarmaken voor college.
Lijkt me leuk agent; beetje in zo'n auto rondrijden en interessant doen, of biker! Met zo'n helmpje op lekker hele dag rondfietsenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef Yreal het volgende:
http://nos.nl/l/tcm:5-1424099/
Erg minimale verschillen voor werken / niet werken. Bovendien is het salaris van de agent bruto.
tosti frikandelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat heb je?
Zit op loopafstand van de uni, zo'n tosti hier kan er niet uit als je dat elke dag doet.. thuis kost het me enkel een plak kaas/ham en 2 plakken brood. Glaasje melk erbij en genieten!
[..]
precies. Al die misbruikers zorgen ervoor dat het systeem steeds verder wordt uitgekleed waardoor straks niemand er meer wat aan heeft.quote:Lijkt me leuk agent; beetje in zo'n auto rondrijden en interessant doen, of biker! Met zo'n helmpje op lekker hele dag rondfietsen
Maar inderdaad, het loont soms om niet te werken.. dat is toch verschrikkelijk? En je ziet vaak dat van die buitenlanders hier komen, inburgeren en dan gaan graaien en vervolgens nog bij verdienen in de lokale donershop. Het is niet eerlijk
Maar dat is het probleem; voldoe je aan de voorwaarden? check hier is je zak geld. Dat kan ook niet anders want het is de wet maar eigenlijk zou je meer specifiek moeten beslissen. Zoals iemand van 19-21 die nog thuis woont en in de WW komt? Niet mogelijk, niet normaal maar het gebeurt nu wel gewoon..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
tosti frikandel![]()
![]()
[..]
precies. Al die misbruikers zorgen ervoor dat het systeem steeds verder wordt uitgekleed waardoor straks niemand er meer wat aan heeft.
Ik las het inderdaad. Heb was gemist vandaag, ben altijd wel in voor een politieke discussie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En ik was de aanstichter door alleen maar te melden dat de studiebeurs eraf gaat wat vervolgens uitmondde in een politieke discussie haha. En ik zit bij privaatrecht.. het enige hoorcollege wat ik haat
Huishoudens inkomenstoets was in mijn ogen een goed principe als je studerende kinderen uitzonderde..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem; voldoe je aan de voorwaarden? check hier is je zak geld. Dat kan ook niet anders want het is de wet maar eigenlijk zou je meer specifiek moeten beslissen. Zoals iemand van 19-21 die nog thuis woont en in de WW komt? Niet mogelijk, niet normaal maar het gebeurt nu wel gewoon..
Ik doe gewoon tosti ham/kaasmaar vanmorgen wel een broodje bapao gehad!
Ja het wordt helemaal genieten als je in 2014 nog je stufi krijgt en 1e jaars alles lenen in de vorm van leedvermaakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Heb was gemist vandaag, ben altijd wel in voor een politieke discussie.
Heb dankzij de maatregelen van de politiek minstens ¤9000 bespaard, heerlijk (jammer voor de studenten die vanaf 2014 studeren, maar ik kijk hier toch eerst even naar mijn eigen knaken).
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het wordt helemaal genieten als je in 2014 nog je stufi krijgt en 1e jaars alles lenen in de vorm van leedvermaakmaar het is wel een slechte ontwikkeling voor het hoger onderwijs
Hoe zit het eigenlijk met stufi in de masterfase, bestaat dat nog?
je hoeft de lening niet te nemen. En ik verwacht dat aanvullend wel zal blijven bestaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het wordt helemaal genieten als je in 2014 nog je stufi krijgt en 1e jaars alles lenen in de vorm van leedvermaakmaar het is wel een slechte ontwikkeling voor het hoger onderwijs
nopquote:Hoe zit het eigenlijk met stufi in de masterfase, bestaat dat nog?
quote:
Wat is het nu?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
je hoeft de lening niet te nemen. En ik verwacht dat aanvullend wel zal blijven bestaan.
[..]
nop
Ik krijg gewoon stufi. Of althans, kreeg voordat ik uitliepquote:
Je moet het maar zo zien, als er door deze maatregel minder mensen rechten gaan studeren op de universiteit, wordt ons diploma meer waard. Er is ook nog eens een compleet overschot aan rechten studeren, probleem dus gelijk opgelost (al is dat nog niet wanneer ik op de arbeidsmarkt ga).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een sociaal leenstelsel gewordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon stufi. Of althans, kreeg voordat ik uitliep
Eens, eens.. Ik weet niet of ik perse wat wil doen met rechten.. vind het heel interessant hoor, daar niet van! Maar ik doe er ook bedrijfskunde bij en ik zie wel waar ik komquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, als er door deze maatregel minder mensen rechten gaan studeren op de universiteit, wordt ons diploma meer waard. Er is ook nog eens een compleet overschot aan rechten studeren, probleem dus gelijk opgelost (al is dat nog niet wanneer ik op de arbeidsmarkt ga).
Ja maar ik ben bang dat wij dat niet hebben in de masterfase, tenminste zoiets staat mij bij. Hoop het wel, want ik ga 2 masters doen denk ik dus dan moet ik er al 1 helemaal zelf betalen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon stufi. Of althans, kreeg voordat ik uitliep
Ik blijf die correctie makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, als er door deze maatregel minder mensen rechten gaan studeren op de universiteit, wordt ons diploma meer waard. Er is ook nog eens een compleet overschot aan rechtenrechtsgeleerdheid studeren, probleem dus gelijk opgelost (al is dat nog niet wanneer ik op de arbeidsmarkt ga).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |