Latina's wel, deze is niet zo bijzonder, die Zweedse heeft inderdaad een aardig voorhoofdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Juist welLatinas
Die slet van Quinn daarentegen heeft een enorm voorhoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behind the scenes - Masuka & DexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interview met o.m. Isaak over het Oekraïnse maffia subplotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd! Nog 5 uurtjes en dan kan ik de volgende zien
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
howquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Idd! Nog 5 uurtjes en dan kan ik de volgende zienof gewoon episode 3?
![]()
Vind het best een sterk begin van het seizoen.
Geen een aflevering voelt echt saai aan of iets.
Vers perspectief zo.
Ben benieuwd naar welke rol Yvonne nog zal gaan spelen.
Ik neem niet aan dat het een 'wave and goodbye'-vertoning is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Vind het best een sterk begin van het seizoen.
Geen een aflevering voelt echt saai aan of iets.
Vers perspectief zo.
Ben benieuwd naar welke rol Yvonne nog zal gaan spelen.
Ik neem niet aan dat het een 'wave and goodbye'-vertoning is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Quinn er slecht uit zien. Ingevallen wangen enzo. Hij kon net zo goed een junk spelen.Niet meer actief op Fok!![]()
Elke keer als ik hem zie heb ik de neiging dit te roepen, is hij wellicht irl ziek oid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Quinn er slecht uit zien. Ingevallen wangen enzo. Hij kon net zo goed een junk spelen.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.![]()
Wel jammer dat het weer zo'n stomme "sla de bad guy neer en ga direct naar het slachtoffer, maar oh wacht, nu is de bad guy ontsnapt!"-scene was in plaats van die gast gewoon wat vaker slaan of vastbinden...
Is toch niet de eerste keer dat hij op die manier iemand laat ontsnappen?![]()
![]()
Mja, dat wel weer inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel jammer dat het weer zo'n stomme "sla de bad guy neer en ga direct naar het slachtoffer, maar oh wacht, nu is de bad guy ontsnapt!"-scene was in plaats van die gast gewoon wat vaker slaan of vastbinden...
Is toch niet de eerste keer dat hij op die manier iemand laat ontsnappen?Dan denk je ook bij jezelf 'Yo Dex! Geef 'em een spuitje ofzo!'.
Maar goed, so be it.En waar is het Nadia-topic?quote:Die is wel een leuke toevoeging.
Net als Yvonne..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ach so, ik pluis nooit wat meer na online. Zag toevallig wel dat voorbijkwam dat Yvonne mee zou spelen, maar de hoedanigheid waarin eigenlijk niet. Maar goed, daar waren we kijkenderwijs wel achtergekomen. Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nadia: Katia Winterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, dat wel weer inderdaad.Dan denk je ook bij jezelf 'Yo Dex! Geef 'em een spuitje ofzo!'.
Maar goed, so be it.
[..]
En waar is het Nadia-topic?Die is wel een leuke toevoeging.
Net als Yvonne..
[..]
Ach so, ik pluis nooit wat meer na online. Zag toevallig wel dat voorbijkwam dat Yvonne mee zou spelen, maar de hoedanigheid waarin eigenlijk niet. Maar goed, daar waren we kijkenderwijs wel achtergekomen. Thanks.జ్ఞా![]()
Ik dacht eerst dat Quinn's sletje Nicole Aniston wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Latina's wel, deze is niet zo bijzonder, die Zweedse heeft inderdaad een aardig voorhoofd
[ afbeelding ].
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
![]()
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
![]()
Ik ging stuk.
President Camacho
Das juist heerlijk ipv soms eindeloos langdradig gedoequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Stefan het volgende:
Maar tis wel een heel makkelijke manier om je te ontdoen van een karakter.
President Camacho
Ik hoop echt dat die Nadia eens lekker gaat koken voor Quinn. Die man lijdt gewoon aan anorexia ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
Yvonne had wel wat meer in beeld gemogen trouwens, maar dat zal de komende afleveringen wel goedkomen. Die Nadia ofzo is ook wel lekker.President Camacho
quote:
Ze ziet er inderdaad niet uit voor iemand van 33.
President Camacho
Ik denk dat hij zo'n bad cop is dat hij een meth lab erop na houdt en zelf ook meth-gebruiker is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie heb ik de neiging dit te roepen, is hij wellicht irl ziek oid?President Camacho
Ik dacht eerst dat het te maken had met zijn alcohol problemen in het begin toen hij aan het afgleiden was, maar lijkt me nu erg sterk dat het door iets in de serie komt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo'n bad cop is dat hij een meth lab erop na houdt en zelf ook meth-gebruiker is.
Blijf het doodzonde vinden, vond hem toch wel één van de leukeren qua looks.
Samen die sexy neger, die veel te vroeg werd doodgeschotenen waarvan ik met smart hoopte dat hij deb zou gaan doen puur voor de scene's
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.![]()
Na Yvonne natuurlijk. There's got to be a second place. Maar die is voor Deb.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dexy is het meest sexy. Fo'sho.
Edit: oh wacht, dacht dat je Deb bedoelde ipv Dex
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 22:10:39 ]![]()
Nu de ep pas gezien, maar leuk hoor. De serie is echt weer op de goede weg. En dat Louis dood ging vond ik echt een mooi wtf ik had het niet verwacht momentje, en dat was een lange tijd geleden in deze serie. Ik vond het een goede move. Lekker onverwacht en gewoon lekker schijt aan hem
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Dexy... omgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dexy is het meest sexy. Fo'sho..
President Camacho
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Na Yvonne natuurlijk. There's got to be a second place. Maar die is voor Deb.
Edit: oh wacht, dacht dat je Deb bedoelde ipv Dexik snapte je respons al niet, maar kon zo gauw niks ad rems bedenken
![]()
![]()
En labgeek Dexter's echte zusje heet natuurlijk Dee-Dee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Quinn heeft een ingevallen drugshoofd. Is de laatste seizoenen wel goed zichtbaar. Cokegek waarschijnlijk?Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..![]()
![]()
Was alweer bijna vergeten hoe hij er eerst uitzag. Jezus."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Was alweer bijna vergeten hoe hij er eerst uitzag. Jezus.doodzonde
coke, de witte sloper...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Was alweer bijna vergeten hoe hij er eerst uitzag. Jezus.![]()
nee hoor, zo zag ie er altijd al uit, niks nieuwsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:38 schreef THeeF het volgende:
Quinn heeft een ingevallen drugshoofd. Is de laatste seizoenen wel goed zichtbaar. Cokegek waarschijnlijk?![]()
dit soort dingen maken het inderdaad minder, kun je duidelijk zien dat het seizoen 7 is, in seizoen 1 zou dit nooit gebeuren, het loopt ter einde nuquote:
(iets met uitmelken en inspiratie)![]()
Inderdaad, zo zonde. Eerst vond ik hem wel knap, maar nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Was alweer bijna vergeten hoe hij er eerst uitzag. Jezus.
Shine bright like a diamond.![]()
Brilletje nodig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:29 schreef klabbakus het volgende:
[..]
nee hoor, zo zag ie er altijd al uit, niks nieuwsEchte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.![]()
Zo hey... Naast elkaar zie je pas echt hoe erg hij afgevallen is.quote:
Is er ook daadwerkelijk ergens gelekt dat die dude een drugsprobleem heeft/had?![]()
Een andere mening hebben dan iemand andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat schoot ook nog even door m'n hoofd, maar het ziet er nu inderdaad echt niet gezond meer uit. Het viel me dit seizoen ook voor het eerst pas echt op, maar jeetje, was vergeten hoe lekker hij kon zijn! Hopelijk is het niets ernstigs en komt hij snel weer aan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zou het niet bewust kunnen zijn, aangezien Quinn de weg kwijt is in de laatste twee seizoenen?
Eén van mijn favoriete quotes deze aflevering: "I hope you find what you're looking for". Dexter tegen die bad guy in die club...![]()
Zou natuurlijk ook kunnen, hoewel ik verder geen signalen zie dat het nog slecht met hem zou gaan, of mis ik iets? Eerder kwam dat wel duidelijk naar voren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zou het niet bewust kunnen zijn, aangezien Quinn de weg kwijt is in de laatste twee seizoenen?"The problem with common sense is that most people are morons."![]()
Heb je het eerste siezoen überhaupt gezien? Daar zaten nog veel maffere dingen in. Sowieso meer humor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:33 schreef klabbakus het volgende:
[..]
dit soort dingen maken het inderdaad minder, kun je duidelijk zien dat het seizoen 7 is, in seizoen 1 zou dit nooit gebeuren, het loopt ter einde nu
(iets met uitmelken en inspiratie)And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
In de huidige situatie van de maatschappij kijk ik er niet meer vreemd van op dat er werkelijk zo'n malloot ergens rondlooptquote:In de serie ziet ze er beter uit... Op sommige foto's uit dat topic lijkt ze ver familie van de Jacksonsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou na deze aflevering haast gaan denken dat Dex en Deb wat meer gaan samenwerken nu Dexter het (alweer) bij het juiste eind had m.b.t. Speltzer. Dexter geeft de aanwijzingen en Deb en haar team pakt de criminelen op zodat ze steeds meer een heldenstatus krijgt voor het aantal opgeloste moorden in Miami en Laguerta te kakken zet. In ruil daarvoor mag Dexter dan nog steeds zijn gang gaan eens in de zoveel tijd.Dat is toch helemaal niet zo relevant joh![]()
Een Desmond Harrington fan-site, oke moeten we dit serieus nemen of dit een grap van Masuka?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Logician78 het volgende:
http://desmondharrington.(...)0-desmond-interview/
Maar dat is alweer een hele poos geleden.President Camacho
Uuh wat was hier nou mis mee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:33 schreef klabbakus het volgende:
[..]
dit soort dingen maken het inderdaad minder, kun je duidelijk zien dat het seizoen 7 is, in seizoen 1 zou dit nooit gebeuren, het loopt ter einde nu
(iets met uitmelken en inspiratie)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Zit die in Dexter?quote:
Ken haar alleen van Revenge.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Shit, verkeerde topic. Sorry.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zit die in Dexter?
Ken haar alleen van Revenge.జ్ఞా![]()
gvd, morgen middag tentamen, moet wel heel veel moeite doen om s'ochtends te leren ipv dit te kijken![]()
Morgen en dinsdag tentamen, moet ook zorgen dat ik geen Dexter en Homeland ga kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef opreis het volgende:
gvd, morgen middag tentamen, moet wel heel veel moeite doen om s'ochtends te leren ipv dit te kijken
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Ik denk dat zijn laatste scene best veel impact zal hebben voor het huidige seizoenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef JochemP het volgende:
Louis was echt een nutteloze toevoeging. Was niet eens een toevoeging want hij voegde niks toe
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hoe hij Speltzer na deed toen die lag te schreeuwen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik vond het een goede aflevering maar dat hele gedoe met Spelzer vond ik ongeloofwaardig, ze zetten die man neer als een soort gorilla en Dexter komt er natuurlijk weer zonder kleerscheuren af, zelfs in zijn kill-warenhuis..quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Catkiller het volgende:
Hoe hij Speltzer na deed toen die lag te schreeuwen![]()
Dat die barman de sjaak was en dat Spelzer vrij kwam om zo de Dexter-Deb discussie aan te zwengelen was wel lazy writing zeg.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ach, ik vond het wel weer een toffe aflevering.
Beter sowieso al als heel vorig seizoen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had eigenlijk wel gehoopt/gedacht dat Spelzer een Duo kill zou gaan worden van Deb & Dexter.
Verder toch wel een goede aflevering.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Maar Batista vertrouwt t niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef Abed het volgende:
Dat die barman de sjaak was en dat Spelzer vrij kwam om zo de Dexter-Deb discussie aan te zwengelen was wel lazy writing zeg.![]()
Argh moet nog wachten tot vanaaf (anders heb ik ruzie hier) maar ben zo benieuwd!
Trouwens net gister hele seizoen opnieuw gedownload denk dat ik die deze wk (weekje lekker niets) opnieuw ga kijken
ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Catkiller het volgende:
![]()
Lijkt wel alsof deze afleveringen veel meer humor hebben.
Waarom ging Dexter die RV van Speltzer in, sloeg helemaal nergens op, hij wist al dat Speltzer die moorden had gepleegd, waarom meer risico nemen?Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Zo'n duokill moet natuurlijk wel Deb meteen helemaal over de streep trekken. Dus ze zullen of niet samen gaan killen, of ze killen de eindbaas samenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef Rainesz het volgende:
Had eigenlijk wel gehoopt/gedacht dat Spelzer een Duo kill zou gaan worden van Deb & Dexter.
Verder toch wel een goede aflevering.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Hij wilde die RV inrichten als killroom, wachten op terugkomst van Speltzer, hem verrassen met een spuitje, doden en de RV gebruiken als vervoer om 'em ongezien te dumpen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom ging Dexter die RV van Speltzer in, sloeg helemaal nergens op, hij wist al dat Speltzer die moorden had gepleegd, waarom meer risico nemen?
Ik denk niet dat Deb volledig over zal stappen, maar dat ze een soort van geheime sidekick wordt die het er eigenlijk niet volledig mee eens is, iig vond ik het wel een leuke aflevering, misschien beetje cheesy met de manier waarop Dexter er zonder al te enorme problemen uit kwam, maar dat einde was weer mooi
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Oh, ik dacht dat hij dat later wilde doen, verkeerd begrepen dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij wilde die RV inrichten als killroom, wachten op terugkomst van Speltzer, hem verrassen met een spuitje, doden en de RV gebruiken als vervoer om 'em ongezien te dumpen...Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Dat was wel het hoogtepunt van de aflevering. Ik lag echt in een deuk. Dat stukje met die zelfmoord en het einde met Deb waren ook goed. Prima aflevering weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Catkiller het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: