Zou Enoh graag zien spelen, is beter gaan voetballen onder Frankie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens we hebben Enoh toch nog
Jazeker, maar Boerrigter verschrikkelijk en de Jong is wel een goeie spits en is aanvoerder, vandaar.quote:
Daar zit wel wat in, er wordt om spelers gesmeekt waarvan we nog niet weten of ze een versterking zijn, laat Frank dat maar beslissen, maar ik zou toch Fischer wel in Ajax1 willen zien, al is het maar om te kijken waar die staat qua niveauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef 16meter het volgende:
Gewoon steeds weer een talent dat nog niks heeft laten zien extreem ophemelen en dan na 1 of 2 wedstrijden afschrijven.
Next in line: Boccara.
Boccara![]()
![]()
Dat is wel een geval van jammer jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schõne mag heel snel oprotten van mij
2 vleugelss op links?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef J2T het volgende:
Ik vind Siem echt een veel betere spits dan Babel. Babel zou ik liever op de flanken willen zien, samen met DerkieDerk.
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.quote:
Daarna knalde hij nog even doodleuk een vrije trap van 30 meter binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:05 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.
twitter:AT5 twitterde op donderdag 11-10-2012 om 10:26:26Fred Grim gaat weg bij Ajax. Hij wordt hoofdtrainer bij Almere City FC http://t.co/DedhuuMK reageer retweet
bij elke andere speler zou je denken dat het puur geluk is om met zo'n trap met de bal van je voet te makenquote:
Dus er is hoop voor Eriksenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef Burrito het volgende:
Ibrahimovic speelde helemaal niet zo goed bij Ajax, op een paar wedstrijden na waarna hij vrijwel meteen weggging
Geweldige speler. Heel veel landstitels gewonnen uiteraard, maar het ontbreekt hem nog aan een grote prijs helaas. Nog geen Champions League op z'n naam en met Zweden natuurlijk ook geen kans op een EK of WK.quote:
"druk"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
Eriksen ruim de meeste meters gemaakt van CL![]()
Bijna altijd aanspeelaar en zet altijd druk
Dat gaat tyron nu ook doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"druk".
Tot je hem aankijkt, dat gaat ie jankend in de hoek zitten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"druk".
Druk is niet op een wandeltempo naar de tegenstander.Dat is er bovenop zodat de bal telkens in paniek lang gegeven wordt of terug op de keeper gespeeld wordt. Dat doet Ajax dit jaar niet meer hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
Hij is zoooo trouw aan Ajaxquote:Ajax-middenvelder Christian Eriksen is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in Amsterdam. De Deen (20) staat naar verluidt in de belangstelling van het Engelse Liverpool en sluit een overgang in de zomer van 2013 niet uit.
"Het is fijn wanneer grote clubs interesse tonen", vertelt Eriksen aan Tipsbladet. "Voor mij is het speciaal, maar op dit moment denk ik niet aan een transfer. Het is van belang hoe dit seizoen zich gaat ontwikkelen."
De Ajacied heeft ondanks zijn leeftijd al de nodige ervaring opgedaan. Eriksen won diverse prijzen met Ajax, waaronder twee landstitels. Zijn 26 interlands voor Denemarken verdeelde hij onder meer onder het WK 2010 en het EK 2012.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014.
Ja loopt matige spelers als Messi en Ronaldo er finaal uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
wat moet die in godsnaam bij liverpoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is zoooo trouw aan Ajax.
Ja, daar gaat ie het wel redden, met zijn fysieke kracht.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
wat moet die in godsnaam bij liverpool
Sorry HeatWave maar ik heb jou nog nooit wat verstandigs over voetbal horen zeggen, dus ik neem je niet serieus. Vind je verder wel een aardige kerel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"druk".
Eriksen zet altijd volop druk man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Druk is niet op een wandeltempo naar de tegenstander.Dat is er bovenop zodat de bal telkens in paniek lang gegeven wordt of terug op de keeper gespeeld wordt. Dat doet Ajax dit jaar niet meer hoor
Je bent sarcastisch neem ik aan? Waar zegt hij dat hij gaat vertrekken dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is zoooo trouw aan Ajax.
Ja, daar gaat ie het wel redden, met zijn fysieke kracht.
Betekent deels dat Poulsen zijn werk niet goed doet, Eriksen hoort eigenlijk een beetje bij de spits te blijven en aanvallend op het middenveld, niet helemaal naar de verdediging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik durf moeilijk te zeggen of dat nou positief is of niet, al dat geloop van die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |