Zou Enoh graag zien spelen, is beter gaan voetballen onder Frankie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens we hebben Enoh toch nog
Jazeker, maar Boerrigter verschrikkelijk en de Jong is wel een goeie spits en is aanvoerder, vandaar.quote:
Daar zit wel wat in, er wordt om spelers gesmeekt waarvan we nog niet weten of ze een versterking zijn, laat Frank dat maar beslissen, maar ik zou toch Fischer wel in Ajax1 willen zien, al is het maar om te kijken waar die staat qua niveauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef 16meter het volgende:
Gewoon steeds weer een talent dat nog niks heeft laten zien extreem ophemelen en dan na 1 of 2 wedstrijden afschrijven.
Next in line: Boccara.
Boccara![]()
![]()
Dat is wel een geval van jammer jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schõne mag heel snel oprotten van mij
2 vleugelss op links?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef J2T het volgende:
Ik vind Siem echt een veel betere spits dan Babel. Babel zou ik liever op de flanken willen zien, samen met DerkieDerk.
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.quote:
Daarna knalde hij nog even doodleuk een vrije trap van 30 meter binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:05 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.
twitter:AT5 twitterde op donderdag 11-10-2012 om 10:26:26Fred Grim gaat weg bij Ajax. Hij wordt hoofdtrainer bij Almere City FC http://t.co/DedhuuMK reageer retweet
bij elke andere speler zou je denken dat het puur geluk is om met zo'n trap met de bal van je voet te makenquote:
Dus er is hoop voor Eriksenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef Burrito het volgende:
Ibrahimovic speelde helemaal niet zo goed bij Ajax, op een paar wedstrijden na waarna hij vrijwel meteen weggging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |