Wat bedoel je met te licht? Serero pakt meer ballen af dan iedereen die we nu hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan aardig voetballen maar is wel erg licht

Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met te licht? Serero pakt meer ballen af dan iedereen die we nu hebben

Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spitsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.

He Tyronquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spits

Dan moet je een spits hebben die de bal vast kan houden en dan afleggen op De Jong, ging prima met Pantelic toen. Met onze lichtgewichten op de vleugels heb ik liever De Jong in de spits en Babel op links. Maar wie onze middenvelders dan moeten zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spits

Eriksen - Poulsen - Serero zou een goed middenveld geweest zijn en dan idd de Jong in de spits en Babel op links.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet je een spits hebben die de bal vast kan houden en dan afleggen op De Jong, ging prima met Pantelic toen. Met onze lichtgewichten op de vleugels heb ik liever De Jong in de spits en Babel op links. Maar wie onze middenvelders dan moeten zijn?
Iniesta - Xavi - Iniesta

Moet voetballen bij Denemarken volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
He Tyron
Hoe is het met Eriksen vandaag?

Hij verliest zo veel ballen en koste ons 2 punten in Heerenveen. Leuk die goaltjes maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.

True, het kon beter. Maar je hebt wel een middenveld dat kan voetballen. Daar zie ik nu echt niks meer van terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij verliest zo veel ballen en koste ons 2 punten in Heerenveen. Leuk die goaltjes maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.

Vooruit voetballen kan hij zeker maar als je met hem en Eriksen gaat spelen is het voor Poulsen al helemaal niet meer te belopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, het kon beter. Maar je hebt wel een middenveld dat kan voetballen. Daar zie ik nu echt niks meer van terug.

Mja, maakt nu ook niks meer uit. Ik hoop alleen dat de ogen van Frank opengaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit voetballen kan hij zeker maar als je met hem en Eriksen gaat spelen is het voor Poulsen al helemaal niet meer te belopen.

Nog steeds vertrouwen in Poulsen? Die laat iedere pot zien het totaal niet aan te kunnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen - Poulsen - Serero zou een goed middenveld geweest zijn en dan idd de Jong in de spits en Babel op links.

Sporkslede liet ook niet veel goeds zien, misschien Boccara die is wel lekker felquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nog steeds vertrouwen in Poulsen? Die laat iedere pot zien het totaal niet aan te kunnen

Sja Sporkslede en Boccara hebben mij ook nog niet echt overtuigd. Laat staan wat Lasse op die plek heeft laten zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, maakt nu ook niks meer uit. Ik hoop alleen dat de ogen van Frank opengaan.

Lasse...:') Anitaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja Sporkslede en Boccara hebben mij ook nog niet echt overtuigd. Laat staan wat Lasse op die plek heeft laten zien

Do Jong, Vermeer, Boerrigter, enz. zijn er ook nog niet klaar voorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft talent maar is er nog niet klaar voor.

Vermeer moet je er alleen inzetten in top wedstrijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Do Jong, Vermeer, Boerrigter, enz. zijn er ook nog niet klaar voor

maar of dit echt effectief is tegen de gemiddelde tegenstander in de eredivisie.. in de omschakeling ja
  maar of dit echt effectief is tegen de gemiddelde tegenstander in de eredivisie.. in de omschakeling ja

fixedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef Class het volgende:
Babel . De Jong . Lukoki
Eriksen ................. Serero
Wel verschrikkelijk veel snelheidmaar of dit echt effectief is tegen de gemiddelde tegenstander in de eredivisie.. in de omschakeling ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |