Wat jammer nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 23:03:44Serero niet op tijd fit voor Africa Cup half januari. #AJAX reageer retweet
Hij kan aardig voetballen maar is wel erg lichtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo'n plaatje maakt het niet minder waar.
Mja. Dat is helaas het gebrek bij de meeste in Ajax 1. Serero is een leuke speler voor Utrecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan aardig voetballen maar is wel erg licht
Ik vond Theo eigenlijk wel tegenvallen, daar had ik echt meer van verwacht, heeft een goeie pass en trap maar de leiderskwaliteiten die hem toegedicht werden heb ik niet kunnen ontdekken, bleek uiteindelijk een boertje met heimwee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja. Dat is helaas het gebrek bij de meeste in Ajax 1. Serero is een leuke speler voor Utrecht.
Ik pleitte in de zomerstop al voor een behoud van Theo Janssen. Wellicht niet als CVM maar hij had toch niet misstaan op dat middenveld van ons.
Leuk dat je daarover al kunt oordelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja. Dat is helaas het gebrek bij de meeste in Ajax 1. Serero is een leuke speler voor Utrecht.
Zegt al genoeg dat hij zo weinig speelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat je daarover al kunt oordelen
[ afbeelding ]
Mwah. Vond hem vorig jaar toch aardig sterk toen hij meer naar voren stond.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Theo eigenlijk wel tegenvallen, daar had ik echt meer van verwacht, heeft een goeie pass en trap maar de leiderskwaliteiten die hem toegedicht werden heb ik niet kunnen ontdekken, bleek uiteindelijk een boertje met heimwee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat hij zo weinig speelt.
quote:Op 22 mei 2011 heeft Serero het aangeboden contract ondertekend. Het gaat om een contract voor 2 jaar met optie tot nog 2 jaar. Hij zal gaan spelen onder het rugnummer 25.[4] Op 7 augustus 2011 debuteerde Serero officieel voor Ajax. Hij kwam als invaller in het veld in de wedstrijd tegen De Graafschap. In zijn eerste seizoen speelde Serero maar zes wedstrijden, mede door een blessure.
Ik vind van nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mwah. Vond hem vorig jaar toch aardig sterk toen hij meer naar voren stond.
Weet zeker dat hij meer toevoegt dan Siem de Jong op die positie. Eriksen zal ik maar niet over beginnen.
quote:
Goed om te zien dat de meeste spelers gewoon leuk en correct reageren.quote:
Qua positie wordt het keuzes maken voor de Boer: Poulsen, Sporkslede, Boccara of Enoh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Enoh weer fit, wat betekent dit voor sporkslede?
Moeilijk te oordelen maar op mij maakte die Boccara de beste indruk, maar van hem en Sporkslede nog te weinig gezien, Poulsen is gewoon een extra slot op de deur maar opbouwend slecht, Enoh eigenlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Qua positie wordt het keuzes maken voor de Boer: Poulsen, Sporkslede, Boccara of Enoh.
Zegt hij nou tegen Klaassen 'jij bent de keeper van Ajax'quote:
dankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat je daarover al kunt oordelen
[ afbeelding ]
Lol idd hahahahquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zegt hij nou tegen Klaassen 'jij bent de keeper van Ajax'?
Wat bedoel je met te licht? Serero pakt meer ballen af dan iedereen die we nu hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan aardig voetballen maar is wel erg licht
Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met te licht? Serero pakt meer ballen af dan iedereen die we nu hebben
Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spitsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.
He Tyronquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spits
Dan moet je een spits hebben die de bal vast kan houden en dan afleggen op De Jong, ging prima met Pantelic toen. Met onze lichtgewichten op de vleugels heb ik liever De Jong in de spits en Babel op links. Maar wie onze middenvelders dan moeten zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals vd grijp zei, de Jong is alleen goed in de spits of heel dicht bij de spits
Eriksen - Poulsen - Serero zou een goed middenveld geweest zijn en dan idd de Jong in de spits en Babel op links.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet je een spits hebben die de bal vast kan houden en dan afleggen op De Jong, ging prima met Pantelic toen. Met onze lichtgewichten op de vleugels heb ik liever De Jong in de spits en Babel op links. Maar wie onze middenvelders dan moeten zijn?
Iniesta - Xavi - Iniesta
Moet voetballen bij Denemarken volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
He Tyron
Hoe is het met Eriksen vandaag?
Hij verliest zo veel ballen en koste ons 2 punten in Heerenveen. Leuk die goaltjes maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij verloor ze ook vaak, maar met hem draaide het middenveld wel. En dan kan je best met Poulsen spelen. De Jong is gewoon de doodsteek daar.
True, het kon beter. Maar je hebt wel een middenveld dat kan voetballen. Daar zie ik nu echt niks meer van terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij verliest zo veel ballen en koste ons 2 punten in Heerenveen. Leuk die goaltjes maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Vooruit voetballen kan hij zeker maar als je met hem en Eriksen gaat spelen is het voor Poulsen al helemaal niet meer te belopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, het kon beter. Maar je hebt wel een middenveld dat kan voetballen. Daar zie ik nu echt niks meer van terug.
Mja, maakt nu ook niks meer uit. Ik hoop alleen dat de ogen van Frank opengaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit voetballen kan hij zeker maar als je met hem en Eriksen gaat spelen is het voor Poulsen al helemaal niet meer te belopen.
Nog steeds vertrouwen in Poulsen? Die laat iedere pot zien het totaal niet aan te kunnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen - Poulsen - Serero zou een goed middenveld geweest zijn en dan idd de Jong in de spits en Babel op links.
Sporkslede liet ook niet veel goeds zien, misschien Boccara die is wel lekker felquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nog steeds vertrouwen in Poulsen? Die laat iedere pot zien het totaal niet aan te kunnen
Sja Sporkslede en Boccara hebben mij ook nog niet echt overtuigd. Laat staan wat Lasse op die plek heeft laten zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, maakt nu ook niks meer uit. Ik hoop alleen dat de ogen van Frank opengaan.
Lasse...:') Anitaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja Sporkslede en Boccara hebben mij ook nog niet echt overtuigd. Laat staan wat Lasse op die plek heeft laten zien
Do Jong, Vermeer, Boerrigter, enz. zijn er ook nog niet klaar voorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft talent maar is er nog niet klaar voor.
Vermeer moet je er alleen inzetten in top wedstrijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Do Jong, Vermeer, Boerrigter, enz. zijn er ook nog niet klaar voor
fixedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef Class het volgende:
Babel . De Jong . Lukoki
Eriksen ................. Serero
Wel verschrikkelijk veel snelheidmaar of dit echt effectief is tegen de gemiddelde tegenstander in de eredivisie.. in de omschakeling ja
Zou Enoh graag zien spelen, is beter gaan voetballen onder Frankie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens we hebben Enoh toch nog
Jazeker, maar Boerrigter verschrikkelijk en de Jong is wel een goeie spits en is aanvoerder, vandaar.quote:
Daar zit wel wat in, er wordt om spelers gesmeekt waarvan we nog niet weten of ze een versterking zijn, laat Frank dat maar beslissen, maar ik zou toch Fischer wel in Ajax1 willen zien, al is het maar om te kijken waar die staat qua niveauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef 16meter het volgende:
Gewoon steeds weer een talent dat nog niks heeft laten zien extreem ophemelen en dan na 1 of 2 wedstrijden afschrijven.
Next in line: Boccara.
Boccara![]()
![]()
Dat is wel een geval van jammer jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schőne mag heel snel oprotten van mij
2 vleugelss op links?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef J2T het volgende:
Ik vind Siem echt een veel betere spits dan Babel. Babel zou ik liever op de flanken willen zien, samen met DerkieDerk.
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.quote:
Daarna knalde hij nog even doodleuk een vrije trap van 30 meter binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:05 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
En nog steeds. Godverdomme wat een baas.
twitter:AT5 twitterde op donderdag 11-10-2012 om 10:26:26Fred Grim gaat weg bij Ajax. Hij wordt hoofdtrainer bij Almere City FC http://t.co/DedhuuMK reageer retweet
bij elke andere speler zou je denken dat het puur geluk is om met zo'n trap met de bal van je voet te makenquote:
Dus er is hoop voor Eriksenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef Burrito het volgende:
Ibrahimovic speelde helemaal niet zo goed bij Ajax, op een paar wedstrijden na waarna hij vrijwel meteen weggging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |