Ik zou echt fucking pissig zijn geworden,... Net alsof ik niks te beters te doen met mijn tijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
'Welkom, nou ja, om meteen maar met de deur in huis te vallen: we gaan je niet aannemen omdat je duidelijk overgekwalificeerd bent, maar ik was zo benieuwd wie er achter die leuke en goede brief zat.'
Fijn.
Ik weet niet goed of ik nu moet lachen of huilen. Dan maar zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
'Welkom, nou ja, om meteen maar met de deur in huis te vallen: we gaan je niet aannemen omdat je duidelijk overgekwalificeerd bent, maar ik was zo benieuwd wie er achter die leuke en goede brief zat.'
Fijn.
Dan ben ik wel nieuwsgierig naar de brief. Ik heb ook ooit zoiets gehad (te hoog opgeleid, nul ervaring), maar aan het einde van het gesprek mocht ik alsnog blijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oh en eentje die ik zelf heb meegemaakt;
Je bent niet gelovig dus hoef je morgen niet terug te komen...
blij dat ik daar weg was
Gristengekkies
![]()
Walgelijk. Ik zou hier serieus aangifte van doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zoiets gehad, wordt ze benaderd of ze in een stad in de Bible belt om tijdelijk een functie waar te nemen bij een zorginstelling, gaat op gesprek, alles akkoord, tot ze haar gegevens bekijken en zien aan de doopnamen dat ze van huis uit katholiek is. En daar kunnen gereformeerden blijkbaar niet zo goed tegen.
Terecht afgewezen dus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef lipjes het volgende:
1e gesprek ging goed, dus 2e gesprek werd ingepland.
Daarbij een toets moeten doen om HBO-Niveau te controleren, daar ook ruim doorheen.
dus gesprek ging verder, ging gewoon goed, werd toen afgewezen omdat ik de naam van mijn 1e gesprekspartner niet meer wist
1 keer de naam gehoord, verder nooit, 2e gesprek was 3 weken later.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn.
Vind ik wel een terechte afwijzing. Je kunt ook gewoon zeggen dat het je niks interesseert, bespaard beide partijen tijd en moeitequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef lipjes het volgende:
1e gesprek ging goed, dus 2e gesprek werd ingepland.
Daarbij een toets moeten doen om HBO-Niveau te controleren, daar ook ruim doorheen.
dus gesprek ging verder, ging gewoon goed, werd toen afgewezen omdat ik de naam van mijn 1e gesprekspartner niet meer wist
Mwa, namen is iets waar ik niet goed in ben en daar lieg ik ook niet over.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind ik wel een terechte afwijzing. Je kunt ook gewoon zeggen dat het je niks interesseert, bespaard beide partijen tijd en moeite
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef franka het volgende:
Solliciteren op een functie van begeleider, tijdens het gesprek kwam ik erachter dat het ging om een schoonmaak baan. Niets mis mee, werk is werk. Krijg ik s middags een telefoontje dat ik was afgewezen omdat ze vonden dat ik meer een begeleider zou zijn. Duh!!
Mijn zoon solliciteerde op een baan bij een rolstoelbouwer/ aanpasser. Hij is afgewezen omdat ze de werkplaats niet konden aanpassen voor een rolstoeler.
We have a 'winner'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef franka het volgende:
Mijn zoon solliciteerde op een baan bij een rolstoelbouwer/ aanpasser. Hij is afgewezen omdat ze de werkplaats niet konden aanpassen voor een rolstoeler.
Schaamden die lui zichzelf niet de ogen uit de kopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef franka het volgende:
Dat is wel echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef franka het volgende:
Solliciteren op een functie van begeleider, tijdens het gesprek kwam ik erachter dat het ging om een schoonmaak baan. Niets mis mee, werk is werk. Krijg ik s middags een telefoontje dat ik was afgewezen omdat ze vonden dat ik meer een begeleider zou zijn. Duh!!
Damnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef franka het volgende:
Alsof een werkplaats rolstoelvriendelijk is..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Schaamden die lui zichzelf niet de ogen uit de kop?
Een werkplek is niet heel lastig rolstoelvriendelijk te maken. Vooral van een werkplaats waar ze rolstoelen maken/aanpassen zou je toch verwachten dat ze daar meer rekening mee zouden houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Alsof een werkplaats rolstoelvriendelijk is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |