Ik ook maar dat kon niet dus heb ik maar op mijn dorpsgenoot kano gestemdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent typisch zo iemand die op zichzelf stemt
Ben je soms mod op VBL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Alles leuk en aardig, maar waarom sta ik niet in de lijst?
Tja, zo'n voorbeeld doet volgen. Beetje jammer dat uitgerekend een mod de boel verknalt voor de users.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die poll gaat inmiddels nergens meer over. Overal te pas en te onpas linkjes.
Ow kut... Dat verklaart dan meteen dat gejank dat ik hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow kut... Dat verklaart dan meteen dat gejank dat ik hoor
Ach joh, zo'n ramp is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, zo'n voorbeeld doet volgen. Beetje jammer dat uitgerekend een mod de boel verknalt voor de users.
Dit. Zo'n poll is enkel een lolletje er kunnen toch geen rechten aan ontleend worden. (denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach joh, zo'n ramp is het nu ook weer niet.
De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Disana het volgende:
Jawel, een lolletje. Maar daar hoort ook bij dat je als user pret hebt bij het zelf kiezen van een modje
Da's waar. Echte kwaliteit laat zich niet loochenenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.
Zelfs dwanglinkjes mochten niet baten.
Welke winnaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.
Zelfs dwanglinkjes mochten niet baten.
Jij had teveel stemmen uit medelijden gekregen, dat is ook weer niet eerlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke winnaar?
VBL had gewoon een invasie gedaan en dik gewonnen maar iedereen is bang voor ons groepje internethooligans en sluit ons buiten
Ja dan is het weer medelijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij had teveel stemmen uit medelijden gekregen, dat is ook weer niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
Ik vind dat steven alle verwachtingen getart heeft en gewoon een goede mod is, ondanks dat dat hele subforum (en SC) vol zit met een rits aan debielen.
Steven is stiekem ook wel een prima mod maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
Ik vind dat steven alle verwachtingen getart heeft en gewoon een goede mod is, ondanks dat dat hele subforum (en SC) vol zit met een rits aan debielen.
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken, dus dan moet ik het maar zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Steven is stiekem ook wel een prima mod maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk.
Ben je er alweer uitgegooid?...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifiekerquote:
Als je dat niet snapt, is je moeder een hoer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifieker
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken,
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, is je moeder een hoer.
uhuquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken, dus dan moet ik het maar zeggen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.
ik heb het ook niet over jou hoor , wees gerustquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En voor de record, ik had op 'm gestemd:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifieker
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de scquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Lithia natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
dan zegt alweer genoeg eroverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
ik ben een trouwe FB meelezertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de sc
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je hatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je haten
Sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
dat is niet waar, ik ben gewoon zijn loyale spindocterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
Allang, ja. Vandaar dat ik me verbaas over je oordeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijk
maar genoeg erover, droog je tranen
het is nu allemaal op het rechte pad toch
Frank natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer, mijn stem gaat overigens uit naar HeatWave omdat hij altijd zo open staat voor andermans mening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Shit man, wij zijn ook gewoon usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef Bitterlemon het volgende:
De meeste VBL mods zijn dus ook gewoon baggeraars buiten VBL hè.
Nee, jullie zijn mods.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit man, wij zijn ook gewoon users
Ome Frank uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
Mods in VBL ja, daarbuiten zijn wij gewoon usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn mods.
Alleen Hork, onze grote leider, mag zich gedragen als user.
Nietons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mods in VBL ja, daarbuiten zijn wij gewoon users
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:
Ik had hetzelfde toen ik op mezelf wilde stemmen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Toen ik op Karina wilde stemmen drukte ik verkeerd.
Dat is 1 stem!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
je merkt dat brandx minder actief is op de FOK!s
maar 1 stem, wat is deze?!
Oh die is wel actief hoor. Alleen zien jullie het besloten deel niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
Waar? ONZ+?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh die is wel actief hoor. Alleen zien jullie het besloten deel niet.
Die was van mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Voetbal.quote:
Heb je al op MB gestemd dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voetbal.
Maar goed, deze verkiezing is natuurlijk gewoon een farce als de beste mod niet eens gekozen kan worden..
Een halve krentenbol en een krop ijsbergslaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Lompe gaat wel winnen zo te zien![]()
Hij heeft zeker steekpenningen aangeboden![]()
Nu heb er ééntje bijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben toch wel teleurgesteld in het aantal stemmen dat ik heb
Omdat het geen midget isquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Sounddragon
quote:
Ik heb er dan maar 2, maar WEL op eigen krachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een halve krentenbol en een krop ijsbergsla
Een succesvolle poll/topic dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Slechts 208 stemmen terwijl FOK! wel iets meer leden heeft....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Een succesvolle poll/topic dus
En dat met een mobiel internet op de telefoon!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sowieso respect voor de hoveelheid werk die er in zit
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En dat met een mobiel internet op de telefoon!
Nu wel:quote:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod mag zich
Je hebt gestemd op: MissBliss
Fijn dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:09 schreef remlof het volgende:
Nou zeg. Je kan een eenmaal gepubliceerde poll trouwens helemaal niet meer veranderen.
Jij staat tenminste in de lijst.quote:
Ik bied je twee keer de helft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik bied mijn stem aan voor 20 euro
maar je weet toch dat je mijn favoriete mod bentquote:
Finally I'm off the hookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
maar je weet toch dat je mijn favoriete mod bent
Binnenkort weer eens lunchen bij Envy?
Zo rijk ben ik niet. Ik bied een stukje mandarijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik bied mijn stem aan voor 20 euro
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet. Ik bied een stukje mandarijn.
quote:16:05 ik draai in kringen en ik moet even geen mandarijnen meer eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |